آیفون 14 پرو اپل

آیفون 14 پرو اپل

گوشی آیفون 14 پرو اپل از آن دسته  گوشی های نسل جدید برند اپل است که همچون آیفون های قدیمی از کارآیی فوق العاده عالی برخوردار است. البته  این سری از گوشی های آیفون از جمله گوشی های قدرتمند با قابلیت های بالایی است که اگر چه قیمت نسبتا بالایی دارند اما کاربران زیادی ترجیح می دهند این سری از گوشی آیفون را خریداری کنند. اگر شما هم قصد خرید همچون سری جدیدی از گوشی آیفون را دارید پیشنهاد ما به شما این است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت های این گوشی در ادامه با ما همراه شوید.

مشخصات ظاهری آیفون 14 پرو اپل

شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید که از نظر طراحی ظاهری آیفون 14 پرو اپل به چه شکل می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که از نظر مشخصات ظاهری آیفون 14 تفاوت های ناچیزی با سری قدیمی خود یعنی آیفون 13 دارد. البته تغییرات کمی در پنل جلوی این گوشی وجود دارد در حالیکه از نظر شکل ظاهری صاف می باشد. البته شایعاتی در طراحی ظاهری این مدل از گوشی بر سر زبان ها است که حاکی از این است که گوشی آیفون 14 برگرفته از ایفون 4 طراحی شده است. البته فریم به کار رفته  در این گوشی از جنس تیتانیوم است در واقع این مدل از گوشی با فریم تیتانیوم مقاومت بالاتری در برابر هر گونه خط و خش دارد که این قابلیت از نظر کاربران اهمیت بسزایی دارد.

ورتو گلد | قیمت گوشی ورتو طلایی

دوربین آیفون 14 پرو اپل

این سری از گوشی های اپل نسبت به نسل قدیمی دارای دوربین 48 مگا پیکسلی است. اگر چه این مدل از دوربین به فضای بیشتری از گوشی قابل نصب است اما  با تغییرات فریم دوربین و همچنین ناچ بالای نمایشگر این دوربین به خوبی بر روی گوشی آیفون 14 اپل قابل نصب است. اگر چه نسل گذشته آیفون 14 با رزولوشن کمتر نیز توانستند از سایر رقبای اندرویدی خود پیشی بگیرند اما در آیفون 14 از  سنسوری با رزولوشن بالاتری استفاده شده است البته این سنسور با چنین رزولوشنی دارای کیفیت بالایی است که به طور مسلم به کاربران اجازه ضبط ویدئوهای 8K را می دهد که این قابلیت از نظر کاربران در درجه بالاتری قرار دارد. البته از قابلیت های این دوربین می توان به ثبت وضوح تصویر 48 مگا پیکسلی  و بکارگیری فناوری ادغام پیکسل ها از 4 به 1 نیز اشاره کرد. در بکارگیری این فناوری 4 پیکسل در کنار 1 پیکسل با یکدیگر ادغام می شود و با کاهش وضوح تصویر به 12 مگا پیکسل در نهایت تصویر نهایی فضای کمتری از دوربین را اشغال خواهد کرد.

آیفون 14 پرو اپل

شارژدهی  و باتری آیفون‌ پرو اپل14

برند اپل هر ساله همه تلاش خود را در سری های جدید از گوشی های اپل به کار می گیرد تا در نهایت گوشی های هوشمند با شارژدهی بالایی را ارائه دهد. البته در این راه نیز موفق بوده و با طراحی آیفون 14 توانسته باتری با کیفیت بالایی را در این سری از گوشی های جدید ارائه دهد که دارای قدرت شارژدهی بالاتری نسبت به گوشی های نسل قبل است.

معایب خرید ایفون

عکاسی در شب با آیفون ۱۴ پرو اپل

یکی از قابلیت های نهفته در دوربین آیفون 14 پرو اپل این است که این سری از گوشی های هوشمند دارای دوربین 48 مگا پیکسلی قابلت بالایی در عکاسی در حالت شب دارد. دوربین بکار رفته در این گوشی قادر است در نور پایین هم تصاویر با جزئیات بیشتری را ثبت و ضبط کند.

آیفون 14 پرو اپل

دوربین سلفی آیفون 14پرو اپل

دوربین سلفی بکار رفته در گوشی آیفون 14 پرو اپل نسبت به نسل قبلی خود کیفیت بالاتری دارد در واقع دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی با قابلیت بالایی که دارد به نام جزیره پویا نام گرفته است.  دوربین سلفی آیفون 14 با رزولوشن بالا و وضوح تصاویر این قابلیت ررا دارد که در شب و روز بهترین عکس ها و فیلم ها را با جزئیات خیلی بیشتری به ثبت برساند. در حقیقت طراحی دوربین سلفی یا جزیره پویا در گوشی آیفون 14 پرو اپل حاکی از یک نوآوری پیشرفته در این گوشی است در واقع به عنوان مرزی بین نرم افزار و سخت افزار طبق برنامه ای که بر روی گوشی باز است  تغییر می کند. البته این طراحی بکار رفته در این گوشی به صورت دو برش دایره و قرصی کوچک است که در نهایت هر دو دو قرص بزرگ تر را در گوشی ایجاد می کند که البته در برابر ناچ سلفی 30 درصد کوچک تر است.

قیمت آیفون‌ 14 پرو اپل

با توجه به طراحی فوق العاده بالای گوشی آیفون 14 نسبت به سری جدید آیفون 13 انتظار می رود که این مدل از گوشی با قیمت خیلی بالاتری در بازار خرید و فروش شود اما جالب است بدانید قیمت گوشی آیفون 14 مشابه سری قدیمی آیفون 13 بوده که در این راستا اپل این مدل از گوشی ها را با این قیمت معرفی کرده است. لبته این همه ماجرا نیست بلکه نسخه های متفاوتی از گوشی آیفون 14 در بازار موجود است که حافظه 128 گیگا بایتی تا 1 ترابایتی را شامل می شود در نتیجه گوشی آیفون 14 دارای فضای ذخیره سازی بیشتری خواهد بود که از طرفی قیمت بالایی نیز خواهد داشت. البته با این همه قابلیت این مدل  از گوشی اپل با قیمت 999 الی 1749 دلار در بازار جهانی معامله می شود.

مشخصات گوشی موبایل گوگل پیکسل 7 آ

سخن پایانی

طبق بررسی های انجام شده براساس قابلیت های گوشی ایفون 14 پرو اپل می توان اظهار کرد که این گوشی هوشمند دارای بهترین صفحه نمایش، باتری با شارژدهی بالا، عملکرد سخت افزاری و بهترین بلندگوهای پخش است. از مزایای این مدل از گوشی های آیفون می توان به نرم‌افزار به روز، دوربین ارتقاء یافته و باکیفیت، جزیره پویای دوربین سلفی، تراشه فوق‌العاده قدرتمند اپل، صفحه نمایش فوق‌العاده با نرخ رفرش تطبیقی 1-120 هرتز، ماندگاری شارژ بهتر نسبت به نسل قبلی و حداکثر روشنایی 2000 نیت اشاره کرد.  برند اپل به روز رسانی های جالبی را در این گوشی نسبه به سری های قبلی ارائه می دهد که همین امر موجب شده بیشتر کاربران تمایل بیشتری به خرید گوشی آیفون 14 پرو اپل روی بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =