آیپد، آیپد مینی، آیپد ایر یا آیپد پرو

آیپد، آیپد مینی، آیپد ایر یا آیپد پرو

اپل به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید لوازم دیجیتال و لوازم جانبی آن ها، امروزه توانسته است تبلت های خود را در چهار گروه دسته بندی کند به عبارت دیگر می توان گفت به صورت کلی اپل موفق به چهار دسته آیپد شده است که عبارتند از: آیپد، آیپد مینی، آیپد ایر، آیپد پرو.

اما سوالی که اینجا ممکن است برای شما بیابید این است که کدام دسته بهتر است و کدام نوع از آیپدهای اپل را بخریم؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخ برای این سوال خود هستید باید بگوییم قصد و نیت اصلی ما از این مطلب مقایسه ی این چهار دسته از آیپد های اپل می باشد تا بتوانیم به شما برای انتخابی درست و مناسب کمک کنیم پس مطالب را با دقت بخوانید.

انواع آیپدهای اپل

آیپد مینی، آیپد ایر، آیپد پرو و همچنین آیپد معمولی انواع کلی آیپدهای اپل هستند که هر فردی باتوجه به موقعیت و نیاز خود می تواند هر یک از این ها را خریداری کند و مورد استفاده قرار دهد اما باید گفت که اپل در اقدام اخیر خود از نمونه های آپدیت شده و ارتقا یافته ی آیپد مینی و آیپد ایر رونمایی کرد و همچنین به گفته ی این شرکت از این پس فروش آیپد پرو نیز متوقف خواهد شد که متاسفانه دلیل واضحی از این کار در دسترس نیست.

به طور کلی با توجه به گفته های فوق می توان گفت قیمت میانگین انواع آیپدهای اپل بین ۳۲۹ تا ۹۹۹ دلار می باشد که هر مدل و نوع آیپد انتخابی شما می تواند یک قیمت خاص را در این بازه ی قیمتی به خود اختصاص بدهد.

گلکسی تب S8FE

آیپد، آیپد مینی، آیپد ایر یا آیپد پرو

بهترین آیپد اپل

قبلا بروزترین آیپد اپل، کوپرتینویی ها مدل جدید آیپد پرو بود، این آیپد به طور ویژه ای برای افرادی بود که به دنبال قوی ترین و گران ترین آیپد موجود در بازار بودند از طرف دیگر افرادی که مایل به پرداخت هزینه ی گزاف آن نبودند و یا قدرتمند بودن آیپد اهمیت زیادی برای آنان نداشت می توانستند از آیپد های معمولی اپل استفاده کنند که توانایی برطرف کردن نیازهای روزمره را داشت.

جدیدترین آیپد مینی موجود در بازار مربوط به سال ۲۰۱۵ بود که تقریبا می توان گفت محصولی قدیمی بود که نمی شد روی آن حساب باز کرد و تفاوت های بسیار آیپدهای معمولی با آیپدهای مینی باعث شده بود تا افراد به هیچ عنوان به فکر خرید آیپد مینی اپل نباشند و انتخاب برای خرید آیپدهای اپل بسیار راحت بود اما با اقدام تازه ی اپل این انتخاب برای طرفداران آیپدهای اپل دشوار شد.

اپل در آیپدهای مینی و آیپد ایرهای خود تغیبرات و به روز رسانی هایی انجام داد که انتخاب بهترین مدل آیپد برای کاربران بسیار سخت شده است البته امتیاز ویژه ی این کار این بود که آیپدهای جدید اپل می توانند افراد زیادی را تحت پوشش خود قرار دهند و افراد با توجه به بودجه ای که در دست دارند می توانند آیپد خود را تهیه کنند.

بررسی تفاوت های آیپدهای اپل

هر کدام از آیپدهای اپل مزیت و معایب خاص خود را دارند که شما باید با توجه به شرایط و نوع کارکرد خود و همچنین باتوجه به بودجه ای قصد هزینه کردن آن را دارید می توانید یکی از انواع آیپدهای اپل را تهیه کنید.

برترین گوشی های ورتو

برای آیپد معمولی اپل می توان گفت که قیمت خرید آن تنها مزیت این آیپد نسبت به دیگر آیپدهای اپل می باشد البته در نظر داشته باشید که آیپد مینی شامل این قاعده نمی شود. آیپد معمولی صفحه نمایشی کوچک دارد همچنین نسبت به دیگر آیپدهای اپل از سرعت کنتری نیز برخوردار است که ممکن است چندان باب میل شما قرار نگیرد که البته در اینجا با این نکته را ذکر کنیم که آیپدهای معمولی اپل با تمام معایب و محدودیت ها باز هم انتخاب بهتری نسبت به تبلت های متفرقه ی موجود در بازار هستند.

آیپد مینی و آیپد ایر

این دو مدل از آیپدهای اپل نسبت به قیمتی که دارند امکانات و ویژگی های متنوع و زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و می توانند برای انجام کارهایتان بسیار مناسب باشند به طوری که ارزش خرید بالایی دارند و انتخاب مناسبی به نظر می آید همچنین این آیپدها از لحاظ سخت افزاری و توانایی و همچنین از لحاظ قیمتی در بین آیپدهای نسل شش و آیپد پروها جای دارند در نتیجه می توان گفت اگر به دنبال آیپد قدرتمند هستید اما مایل به پرداخت هزینه ی زیادی نیستید می توانید از آیپدهای مینی و ایر استفاده نمایید.

مزیت های آیپد مینی

آیپد مینی نسبت به دیگر آبپدهای اپل صفحه ی نمایش کوچکتری دارد که برای افرادی که به صفحه نمایش های بزرگ تمایل ندارند بسیار مناسب است و در مقابل برای افراد علاقه مند به صفحه نمایش های بزرگ انتخابی نامناسب است. اگر شما قصد دارید از آیپد خود برای کارهایی مانند تماشای فیلم، تماشای موزیک ویدیو، انجام کار، استفاده کنید باید بگوییم این انتخاب چندان موفق و مناسب نخواهد بود.

بررسی آنر ۷۰

همچنین این آیپدها از وزن کمتری نیز برخوردار هستند که برای جا به جایی بسیار مناسب هستند. وزن آیپدهای مینی حدود ۳۰۰ گرم است.

آیپد، آیپد مینی، آیپد ایر یا آیپد پرو

آیپد ایر

آیپد ایر را می توان به نوعی بهترین آیپد اپل معرفی کرد که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

آیپد ایر نسبت به آیپد های نسل ششم مزیت هایی دارد که عبارتند از:

  • صفحه نمایش بزرگتر.
  • طراحی بسیار زیبا
  • سخت افزارهای قدرتمند
  • نمایشگر لمینیت شده
  • تراشه ی A12 بایونیک مجهز شده است که از قدرتمندترین تراشه ها می باشد.
  • سرعت بیشتر آیپد ایر.
  • نمایشگر پر نور و باکیفیت.
  • اسپیکر عالی و قدرتمند.
  • قیمت مناسب و منطقی آن البته هر چند این قیمت برای ایرانیان ممکن است چندان مناسب نباشد اما باید گفت که قیمت آیپدهای ایر نسبت به امکانات و ویژگی هایی که دارند واقعا مناسب است.

شما می توانید برای خرید انواع آیپدها و دریافت مشاوره ی قبل از خرید از طریق این سایت اقدام نمایید تا آیپد مورد نیاز و مناسب خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =