اتصال آیفون به لپ تاپ

اتصال آیفون به لپ تاپ

اتصال آیفون به لپ تاپ یکی از اقدامات پرکاربرد است که کاربران مختلفی از این روش استفاده می کنند تا فعالیت های گوناگون خود را انجام دهند. همچنین می توان درباره اتصال آیفون به لب تاپ چنین گفت که برای انجام این امر روش های گوناگونی وجود دارد که کاربران می توانند از هر کدام از این روش ها که می خواهند اتصال آیفون به لپ تاپ را برقرار کنند.می توان گفت اتصال آیفون به لپتاپ برای انجام امور مختلفی انجام می شود و می توان گفت برای انجام هرگونه فعالیتی مورد استفاده قرار می گیرد. ما در ادامه بیشتر درباره اتصال آیفون به لپ تاپ توضیح می دهیم تا شما نیز اطلاعات بیشتری درباره گوشی های آیفون به دست آورید.

روش های اتصال آیفون به لپ تاپ

روش های مختلفی برای برقراری اتصال بین آیفون و لپ تاپ وجود دارد که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند فعالیت های مختلف خود را انجام دهند ما در ادامه برخی از روش های اتصال آیفون به لب تاپ را معرفی می کنیم.

اتصال آیفون به لپ تاپ

اتصال آیفون به لپ تاپ با iCloud

در این باره  می توان گفت که آسان ترین و همچنین بهترین راه  برای به اشتراک گذاشتن آیفون با لپ تاپ، استفاده از iCloud اپل است که فضای ذخیره‌ سازی بسیار خوبی  برای عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد، نرم‌افزارها و اطلاعات دیگر را در اختیار شما قرار می ‌دهد. با  استفاده از این روش شما می توانید گوشی اپل خود را به طور خودکار به ‌روز نگه دارید. برای انجام این امر  شما باید اول به طور کامل آگاه شوید که آیفون شما جدید ترین نسخه ‌ی سیستم عامل iOS را اجرا می ‌کند. با رفتن به منوی Settings و کلیک روی General و بعد از ان Software Update می توانید این موضوع را متوجه شوید. سپس iCloud را روشن کرده و اپل آیدی خود را وارد کنید.

بهترین دوربین گوشی شیائومی

به Settings > iTunes & App Store آیفون خود بروید و قسمت دانلود های خودکار را نیز را فعال کنید. اکنون باید نسخه ویندوز آی کلود را در سیستم خود اجرا کنید و با اپل آیدی خود وارد آن شوید. برای کامل کردن فرایند اتصال آیفون به لب تاپ ، هرکدام از سرویس‌های iCloud را که می‌خواهید انتخاب کنید و روی Apply کلیک کنید. iCloud در ویندوز اکسپلورر، پوشه‌هایی می‌سازد که در آن نیز تمام اطلاعات و فایل های شما ذخیره می شود و شما به آن دسترسی دارید. به این صورت موبایل اپل شما به راحتی به رایانه متصل خواهد شد.

همگام‌سازی از طریق Wi-Fi

 می توان گفت یکی دیگر از روش های بسیار خوب اتصال آیفون به لب تاپ همگام‌سازی از طریق Wi-Fi است . برای انجام این کار باید گوشی و لپ تاپ شما به یک شبکه اینترنت مشترک متصل باشد. البته برای این روش هم نیاز به کابل USB دارید. شما در این روش ایفون خود را به وسیله USB به لب تاپ وصل کنید. اکنون شما  باید گوشی خود را در گوشه‌ی بالای سمت چپ iTunes زیر دستگاه‌های متصل مشاهده کنید. روی تب Summary کلیک کنید و گزینه‌ی « Sync with this device over Wi-Fi» را نیز انتخاب کنید. بعد از آن اپلای را فشرده و یو اس بی را قطع کنید. اکنون محتوای مورد نظر که قصد همگام ‌سازی آن را نیز دارید انتخاب کنید اکنون شما می توانید اتصال گوشی آیفون خود به لب تاپ را ببینید.

 روش Windows AutoPlay

 می توان گفت که یکی دیگر از شیوه های بسیار خوب و  کارآمد برای اتصال آیفون به  لب تاپ استفاده از گزینه Windows AutoPlay است. این شیوه  به شما توانایی بررسی بهتر بر مکان پشتیبان ‌گیری فایل‌های آیفون در لپ تاپ را می دهد. برای انجام این امر شما  باید دوباره کابل USB را وصل کنید و بعد از آن نیز  منوی Settings در کامپیوتر خود را باز کنید و روی Devices کلیک کنید. با کلیک کردن روی Autoplay در سمت چپ صفحه و انتخاب گزینه Autoplay Defaults، می توانید محل قرارگیری عکس‌ها، فایل‌ها و موسیقی‌های خود را مشخص کنید.

ورتو گلد | قیمت گوشی ورتو طلایی

اتصال آیفون به لپ تاپ

همگام‌ سازی آیفون و لپ تاپ از طریق USB

می توان گفت که اگر قصد اتصال گوشی آیفون خود را به لب تاپ دارید باید به این صورت عمل کنید. iTunes را اجرا کنید  و سپس مطمئن شوید که جدیدترین  نسخه را در گوشی خود دارید. بعد از این که گوشی را با USB به رایانه وصل کردید، نام آن را در گوشه بالای سمت چپ iTunes در بخش دستگاه‌های متصل مشاهده می کنید.

حال شما باید بر روی  آیکون دستگاه کلیک کرده و Settings در سمت چپ iTunes را نیز انتخاب کنید. محتوای مورد نظر را انتخاب کنید و سپس روی Sync در iTunes کلیک کنید. با انتخاب Apply در گوشه‌ سمت راست iTunes، عملیات همگام سازی برای اتصال آیفون به رایانه شروع می شود. و شما می توانید فعالیت دلخواه خود را نیز از این طریق انجام دهید.

روش های مختلف اتصال آیفون به لپ تاپ

برای اتصال گوشی آیفون به لپ تاپ شیوه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این شیوه به دسته های مختلفی نیز تقسیم می شوند این شیوه ها عبارت اند از

  • اتصال فیزیکی از طریق کابل
  • اتصال از طریق آی کلود
  • اتصال آیفون از طریق آیتونز به لپ تاپ
  • وصل شدن آیفون از طریق وای فای به لپ تاپ
  • اتصال از طریق نرم افزار

سخن پایانی

می توان گفت امروزه بیشتر فعالیت های افراد از طریق لپ تاپ و گوشی انجام می شد. همچنین می توان گفت گاهی لازم است که برای انجام فعالیت های مختلف از رو وسیله استفاده شود. در حال حاضر یکی از دغدغه های افراد شیوه اتصال گوشی آیفون به لپ تاپ است. همچنین می توان گفت که روش های مختلفی وجود دارد که افراد با به کارگیری لیت روش ها می توانند گوشی آیفون را به لپ تاپ وصل کنند و فایل های مختلف خود را انتگرال دهند. افراد برای اتصال آیفون به لپ تاپ می توانند از متخصصان این حوزه کمک بگیرند تا این امر به بهترین روش انجام شود و کاربران دچار مشکل نشوند و بتوانند به خوبی فعالیت های خود را انجام دهند.پس می ت آن گفت اتصال آیفون به لپ تاپ با این که یک فرایند ساده و راحت بنظر می رسد اما امری بسیار مهم است که باید در انجام آن دقت و توجه زیادی به کار گرفته شود.

گلکسی اس 23 اولترا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 18 =