برترین مچ بندها

برترین مچ بندها

مچ بند های هوشمند چگونه هستند؟کارایی آن ها چیست؟ برترین مچ بندها هوشمند بازار کدام هستند؟ مچ بندهای هوشمند پوشیدنی هایی هستند که ظاهری شبیه به ساعت دارند با پیشرفت علم و صنعت الکترونیک این مچ بندها ساخته شدند این ها ویژگی ها و عملکرد های مختلف و زیادی دارند که اکثر قابلیت های ان ها مانند یکدیگر است.

مچ بندهای هوشمند دارای ساعت، اتصال به گوشی، اعلان ها و تماس ها، تناسب اندام و.‌.. هستند.

مهم ترین عملکرد برترین مچ بندها هوشمند

  • میزان کالری مصرفی در فعالیت های نظیر ورزش کردن، پیاده روی، دویدن و… را حساب کرده و به شما نشان می دهد این مچ بندها ردیاب های دارند که از وزن و کالری اطلاعاتی دریافت می کنند.
  • همه‌ی مچ بند و ساعت های هوشمند این توانایی را در خود دارند که تعداد قدم هایی که طی چند ساعت رفته اید را اندازه گیری کنند و به شما ارائه دهند البته مچ بندهای گران قیمت تر این امکان را دارند که فعالیت ها را برای زمان بیشتر یعنی یک ماه حساب کند.
  • مچ بندهای هوشمند قابلیتی دیگر مانند هشدار ساعت و تنظیم مفید خواب دارند مثلا شما وقتی می خوابید این مچ بندها کیفیت و میزان خواب شما را اطلاع می دهند و درباره خواب شما الگوی مفید و ویژگی های دیگر بدهد.
  • برترین مچ بندهای بازار دارای سنسورهایی برای انواع مختلف تمرینات ورزشی دارند شما می توانید از طریق نرم افزاری که بر روی گوشی خود نصب کرده ای و به مچ بند هوشمند متصل است امار دقیق فعالیت تمرینات خود را داشته باشید و آن را بررسی کنید.
  • این مچ بندها دارای چی پی اس قوی هستند مثلا مسیری که رفته اید، سرعت و کیلومتری که در ان مسیر طی کرده اید را به شما نشان بدهد.

برترین مچ بندها

  • یکی دیگر از قابلیت های ساده اما بسیار جذاب این مچ بندها این است که وقتی به مدت طولانی نشسته اید یا در حال راه رفتن هستید به شما هشدار می دهد که بلند شید یا کمی استراحت کنید.
  • اکثر مچ بندهای امروزی ضد اب هستند شما وقتی در حال فعالیت هستید و عرق می کنید این اسمارت بندها دچار خرابی نمی شوند البته ناگفته نماند که بعضی از اسمارت بندهای برتر توانایی محاسبه، تعداد شنا کردن ، بازه زمانی ان و‌‌‌… را دارند.
  • اکثریت اسمارت بندها قابلیت این را دارند که فایل های مربوط به فعالیت تناسب اندام شما را ذخیره کنند البته بعضی از این مچ بندهای هوشمند فوق پیشرفته و کمی گران قیمت تر می تواند به سلامت شما بیشتر کمک کند که به صورت برنامه مربی گری نقش ایفا می کند.
  • چند مدتی است که مچ بندهایی با کارکرد اندازه گیری فشار خون وارد بازار جهانی شده است بعضی از ان ها هم میزان اکسیژن خون را اندازه می گیرند.
  • بیشتر ورزش کاران و مردم دنبال چیزی هستند که در حین انجام کار ضربان قلب را نشان دهد این اسمارت بندها با توانایی تشخیص ضربان قلب به شما کمک می کند تا از سلامت جسمی خود اگاه شوید.
جدیدترین گوشی ورتو

برترین مج بندهای هوشمند بازار

  • اانر بند ۶ یکی از محبوب ترین اسمارت بندهای عصر امروز است اولین چیزی که از این مچ بند در چشم است صفحه نمایشگر بزرگ ان است که حدود ۱,۷۴ اینچ است و حسگر سنجش ضربان قلب ، حسگر سنجش اکسیژن خون ، بررسی بیش از ده نوع ورزش ، منوی زبان فارسی و باتری قوی ان از امکانات مهم دیگر این مچ بند است.
  • می بند شیائومی ۷: همان طور که از نام ان پیدا است این مچ بند یکی از  برترین مچ بندها محصولات خوب شرکت شیائومی است که این هم نمایش گری بزرگ ، حسگر اکسیژن خون ، بررسی کیفیت خواب ، طول عمر خوب باتری ، منوی زبان فارسی و از همه مهم تر پشتیبانی بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی را انجام می دهد.
  • هواووی واچ فیت: یکی دیگر از مچ بندهای پرطرفدار بازار است که دارای یک نمایشگر ۱,۶۴ اینچ ، صد حالت ورزشی ، در تمام بیست و چهار ساعات سطح اکسیژن خون و ضربات قلب را بررسی می کند طول عمر خوب باتری و… از قابلیت های جذاب این محصول است.

برترین مچ بندها

  • فیت بیت شارژ پنج: یکی از بزرگ ترین برند های دستبند هوشمند در سطح جهان است که به یک نمایشگر۱,۰۴ اینچ مجهز است قابلیت های دیگری مانند سنجش دمای پوست بدن ، ضربان قلب، دوام اورد تا عمق پنجاه متری اب و… دارد.
  • گارمین اسمارت ویوو چهار: یکی از محصولات پر فروش است طراحی جذاب آن، امکانات زیاد، باتری قوی و مطلع کردن از دریافت پیام یا تماس روی گوشی این اسمارت بند را پرفروش کرده است.
  • فیت بیت اینسپایر دو: این مچ بند با قیمت خوب، بدنه پلاستیک ک بندهایی که می توان تعویض کرد، نمایشگر لمسی اما پیشرفته نیست، عمره زیاد باطری ان ، مجهز به ضربان قلب از جمله قابلیت های این اسمارت بند است.
  • گلکسی فیت: این یکی از برند های شرکت سامسونگ است که از بهترین اسمارت بندها به شمار می اید امکاناتی مانند: نمایشگر تمام رنگی، عمر باطری فوق العاده بالا، شمارش کالری، بررسی تمرینات ورزشی و سبک بودن ان از جمله قابلیت های این اسمارت بند است.
  • مدل شیائومی AMAZFIT BAND 5گلوبال: این اسمارت بند دارای صفحه نمایش گر ۱.۱ اینچی، محاسبه کالری مصرفی، وصل شدن به گوشی، ظرفیت باتری ۱۲۵ میلی آمپر و…. را به خود اختصاص می دهند.
  • اسمارت بند آنر ۵: مچ بند آنر قابلیت های زیادی دارد از جمله : زبان فارسی، محاسبه کالری، بررسی خواب، مقاوم در برابر آب، شتاب سنج، بند های نرم ، نمایش گر با کیفیت آن، پشتیبانی از ۱۰ فعالیت ورزشی و… قابلیت های این مچ بند جذاب است البته این مچ بند مجهز به جی پی اس نیست.
  • مچ بند هواووی ۳e :یکی از اسمارت بند های خوب هم شامل این می شود مچ بند هواووی ۳e کار هایی مانند: محاسبه فعالیت های ورزش، اتصال به گوشی اندروید، صفحه نمایش نیم اینچی، ژیرسکوپ و فشار سنج، مقاوم در برابر آب، باتری قوی و… را پشتیبانی می کند.
  • اسمارت بند مدل M2: محاسبه تعداد قدم ها، صفحه نمایش0.۴۲ اینچی، کنترل دوربین موبایل، ارتفاع سنج و فشار سنج، دارای اندازه گیری فشار خون ، اتصال به اندروید، بررسی وضعیت خواب، محاسبه ضربان قلب و…. از قابلیت های ای مچ بند هستند.
  • اسمارت بند مدل شیائومی می بند ۳: این مچ بند کارهایی مثل پاسخ یا رد تماس، شارژ دهی بسیار بالا، ضد آب بودن، صفحه نمایش 0.۷۸ اینچی، ظرفیت ۱۱۰ میلی آمپر باتری و… از کاربرد های این اسمارت بند هستند.
ایفون 14  یا 15 کدا بهتر است؟

افرادی که قسط خرید مچ بند و ساعت هوشمند را دارند باید با توجه به سلیقه خود، پولی که هزینه می کند، و قابلیت های مچ بند، می توانند مچ بندی را برای خرید انتخاب کنند حالا ما در این مقاله به نکات کلی و مهم درباره ی خرید اسمارت بند ها اشاره کرده ایم.

برترین مچ بندها

برای خرید برترین مچ بندها هوشمند به این موارد توجه کنید

  1. کیفیت صفحه نمایش یکی از مهم ترین مورد برای خرید اسمارت بند است هر چه صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد شما بهتر می توانید روی آن تسلط داشته باشید.
  2. مورد بعدی ضد آب بودن اسمارت بند است شما باید حتما مچ بندی رو بخرید که در موقعیت های مختلف کمترین آسیب را ببیند وقتی برای شنا کرد می خواهید از جزییات شنا کردنتون با استفاده از اسمارت بند مطلع شوید باید محصولتون ضد آب باشد تا در شنا کردن بتوانید استفاده کنید یا در فعالیت هایی مانند ورزش کردن وقتی عرق می کنید باعث خراب شدن آن نشود.
  3. جی پی اس یکی از امکانات جذاب این محصول است اما در همه‌ی اسمارت بند ها موجود نیست پس اسمارت بندی را خریداری کنید که دارای جی پی اس باشد‌
  4. وصل شدن به گوشی موبایل یکی از امکانات دیگر است مچ بند های که به گوشی متصل می شوند می توانند همه اعلان ها و تماس ها را برای شما نشان دهند.
  5. مچ بند هایی که قابلیت های پیشرفته داشته باشند بدون شک یکی از برترین ها هستند اغلب آن ها دارای تنظیم خواب ، شمارش قدم ها ، کنترل دوربین گوشی ، شمارش ضربان قلب و… این ها قابلیت های پیشرفته در اسمارت بند های برتر هستند.
  6. مچ بند های هوشمند برای رده های سنی متفاوتی وجود دارد حتی این مچ بند ها بر اساس جنسیت هم وجود دارند بعضی از اسمارت بند ها طراحی زیبایی دارند و برخی دیگر قابلیت و امکانات فراوانی دارند حالا بعضی اسمارت بند های برتر هم وجود دارند که هر دوی این ها را در خود پوشش می دهد.
نقش گجت های هوشمند در سلامتی

مچ بند های هوشمند هر کدام در یک برند هستند که طول عمر متفاوتی دارند شما برای این که اسمارت بند عالی و به درد بخور بخرید می توانید این چند اسمارت بند را که در این مقاله به شما معرفی کرده ایم بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =