بررسی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ

بررسی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ

این گوشی جز پرفروش تربن گوشی تاشدنی سامسونگ شناخته شده ولی تغییرات زیادی را با آن ارائه نمی دهد. گلکسی زد فلیپ۴ در مقایسه با گلکسی زد فولد۴، تغییرات جزئی تری را نشان می دهد.این گوشی هوشمند باید به گونه ای باشد تا موفقیت گلکسی زد فلیپ۳ را که محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین است تکرار کند. گلکسی زد فولد ۴ شبیه به یک تبلت تاشو است، در حالی که گلکسی زد فلیپ ۴ را می‌توان یک تلفن تاشو نوستالژیک دانست. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر به بررسی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ بپردازیم.

سامسونگ در رونمایی از این گوشی، از کلماتی مانند انقلابی، بهتراز گذشته و… استفاده کرد اما با بررسی آن میتوان فهمید که پس از چهارسال تحقیق تفاوت خاص و چندانی با زد فلیپ۳ ندارد. فقط کمی زیباتر و صیقلی تر به نظر می آید. با حالتی که صفحه نمایشگرآن از وسط تاشده و نمایشگر ثانویه آن حالت آینده نگرانه ای دارد. زد فلیپ دارای طراحی با کلاس، نوستالژیک وخاص است. دارای رنگ های منحصر به فرد، یاسی، گلبهی، آبی و البته رنگ مشکی برای سلیقه های خاص تر به فروش می رسد.

بررسی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ

فریم و پوشش این گوشی مانند گذشته از آلیاژ جدیدی به نام Armor Aluminum ساخته شده و مقاوم ترین آلومینیوم در این شرکت است. کره ای ها از حاشیه فلزی پشت گوشی کم کردند تا حالت مات شیشه ای بدنه بهتر خودنمایی کنند. پنل پشتی آن حالتی مشکی داشته و از گوریا گلش ویکتوس پلاس با محافظت بالاتر ساخته شده است. ولی از پنل اصلی گوشی شیشه تاشدنی محافظت می کند که در برابر ضربه ناخن آسیب پذیر است. تاخوردگی نمایشگر چندان به چشم نمی آید اما می تواند به نوبه خود آزاردهنده باشد.

بررسی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ

وزن گوشی گلکسی زد فلیپ 4

در رابطه با وزن دستگاه میتوان گفت به نسبت مدل قبلی خود ۴ گرم افزایش داشته و به ۱۸۷ گرم رسیده است. ابعاد نمایشگر اصلی و ثانویه نیز به ترتیب ۶٫۷ و۱٫۹ اینچ خواهد بود. نمایشگر ثانویه که جز قابلیت های این گوشی به حساب می آید، دوربین دوگانه وساعت و تقویم واعلانات رانمایش می دهد. به دلیل کشیدگی بیش از حد نمایشگر، کارکردن با یک دست با آن چالش برانگیز خواهد بود. بستن آن با یک دست ممکن ولی بازکردن آن با یک دست امکان پذیر نخواهد بود.با توجه به دور بودن کلید کنترل صدای آن بدون جابه جایی دست وکمک گرفتن از دست دیگر، ممکن پذیر نخواهد بود.

لاکچری ترین موبایل های موبایل جهان کدام اند؟

در گلکسی زد فلیپ۴ علاوه بر کلید روشن وخاموش و کنترل صدا که در سمت راست آن قرار دارد، درسمت چپ گوشی شکاف سیم کارت و در پایین آن درگاه های USB نوع C، و اسپیکرها قرار دارد. در بالای گوشی دومین اسپیکرآن و بر روی فریم بالایی میکروفون سوم آن قراردارد. در این گوشی برخلاف گلکسی زد فولد ۴ از دوربین سلفی زیر نمایشگر خبری نبوده ودر حفره کوچکی در لبه بالایی نمایشگر است. در این مدل لولا به نسبت مدل قبلی باریکتر شده و سبک تر است. دوربین های پشتی به نسبت قبل برآمدگی بیشتری دارد. این مدل به مدت۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری آب مقاوم است. هرچند احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد. زدفلیپ ۴ کییوردی کامل برای نمایشگر خارجی خودندارد.

سامسونگ برای این دستگاه دو پروفیل رنگی درنظر گرفته که رنگ هارا به صورت ۱۰۰ درصدی از هر دوپروفیل پشتیبانی می کند. این گوشی توان تولید روشناسی بالا را داشته و برای روشنایی بیشتر ویژگی های دردسترسی خواهد داشت. با بررسی های بیشتر دریافتیم که با توجه به ابعاد کوچک پنل خارجی، امکان اندازه گیری سطح روشنایی آن وجود نداشته و به طور کیفی میتوان بیان کرد که این نمایشگر خوانایی مناسبی را حتی در نور مستقیم خورشید دارد.

بلندگو

این گوشی به همانند نسل قبلی خود دارای بلندگوی استریو بوده که صدایی شفاف را در کنار خروجی مناسب به همراه خواهد داشت. از نظر حجم صدا در مقایسه با نمونه گذشته کاهش بسیارکمی داشته که تاثیر چندانی نخواه

برخلاف زد فولد ۴ تغییرات چندانی در فلیپ ۴ دیده نمی شود، ولی سامسونگ تلاس خود را برای تغییرات کوچک در آن انجام داده است تا دستگاه جدید را کارآمدتر کند. از ویژگی های جدید آن میتوان به پشتیبانی پوسته های شخصی سازی، دو بارفشردن دکمه پاورقفل و بازکردن دوربین و تبدیل به فیلم برداری و پرتره اشاره کرد. امکانات جالب دیگر آن عبارت است از: درزمان اجرای هر اپلیکیشنی، با کشیدن دو انگشت از پایین به بالا نمایشگر را میتوان به دو قسم تقسیم کرد و یابا خم کردن دستگاه این کار را انجام داد. زدفولد ۴ و دیگر گوشی های تاشوی سامسونگ دارای جدیدترین تراشه ها بوده و مدل جدید آن از بهترین تراشه بهره مند است.

سامسونگ از قدیم تا به امروز

حافظه داخلی 

در رابطه با حافظه داخلی آن میتوان اینگونه بیان کرد: که دارای سه حافظه۱۲۸،۲۵۶،۵۱۲ به همراه رم ۸ گیگ می باشد. در مقایسه با زد فولد۴ که به نسبت سری قبلی خود در باتری تغییر و تحول خاصی در خود ندیده است، نمونه تاشدنی سامسونگ با باتری ۳۷۰۰ میلی آمپرساعتی در اختیار قرار گرفته و نسبت به زد فلیپ۳، ۴۰۰ میلی آمپرساعت افزایش ظرفیت داشته است. فلیپ۴ از فست شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می کند و بنا به گفته سامسونگ می تواند باتری را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند. زد فلیپ ۴ همچنین با شارژ پرسرعت بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس ۴٫۵ وات نیز سازگاری دارد. گلکسی زد فلیپ ۴ با یک‌بار شارژ می‌تواند ۹ ساعت و ۳۸ دقیقه شارژدهی داشته باشد .گلکسی زد فلیپ ۴ همچنین می‌تواند حدودا ۱۶ ساعت و ۳۹ دقیقه ویدیو پخش کند.

دوربین

دوربین زدفلیپ ۴ تفاوت زیادی با مدل های دیگر تاشوی سامسونگ نداشته ولی دارای قابلیت طراحی خاصی می باشد. زدفلیپ۴ با بررسی های انجام شده ومقایسه ها به نسبت مدل های هم رده خود دارای عملکرد دوربین ضعیف تری است. گلکسی زد فلیپ ۴ شباهت زیادی به گلکسی زدفلیپ۳ دارد ولی از بسیاری جهات زیباتر است.

علاوه بر ارتقای چیپست، گلکسی زد فلیپ۴ نسبت به سیستم دوربین بهبود یافته و مجهز شده است. این گوشی دارای دوربین دوگانه می باشد.در رابطه با دوربین سامسونگ بیان می دارد سنسور دوربین آن تا ۶۵ درصد عملکرد بهتری در دریافت نور ارائه می کند. به همین دلیل عملکرد دوربین در نور کم بسیار مفید است و کاربردی. دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی هم همچنان مانند گلکسی زد فلیپ۳ در گلکسی فلیپ ۴ باقی مانده است. در رابطه با گلکسی زد فلیپ ۴ مراقب باشید آن را درون شن و ماسه قرار ندهید، زیرا ممکن است ذرات ریز لولا و یا صفحه نمایش آن را از بین ببرد.

روش ساخت موبایل ورتو چگونه است؟

بررسی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ

در حالت کلی کارکردن با این گوشی و عکس گرفتن و بازی کردن تجربه بسیارخوبی را به  ارمغان آورده و احتمالا همه کاربران از استفاده روزانه از آن لذت می برند. این دستگاه منحصر به فرد علاوه بر تفاوت هایی با گوشی های هوشمند معمولی با گوشی های تاشو سری قبلی سامسونگ نیز دارد. از آن میتوان به عنوان یک دستگاه مد روز استفاده کرد. گلکسی زد فلیپ ۴ را به هر اندازه که دوست دارید تا کرده ومانند یک مینی لپ تاپ برای شما عمل می کند.

سامسونگ بدون افزایش قیمتی دلاری چند ویژگی برای بهبود کارکرد آن افزوده است. گوشی پرفروش قدرتمند کره ای دارای تراشه ای قدرتمند بوده و عمر باتری آن بیشتر وبه اندازه سری قبلی داغ نمی کند. گلکسی زد فلیپ برای کاربری که زرق و برق گوشی هوشمند برایش اهمیت دارد و آن را به هر پارامتری دیگری ترجیح می دهد می تواند جذاب و برای خرید مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 13 =