بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت

بهترین تبلت ها بر اساس قیمت

در سال های گذشته تقاضا برای تبلت بسیار زیاد بود زیرا کارشناسان فناوری اعتقاد داشتند که لپ تاپ و کامپیوتر های رومیزی باید کنار گذاشته شوند و تبلت ها جایگزین‌ آنها شوند. برای مدتی این موضوع ادامه پیدا کرد و بازار کامپیوتر های شخصی روز به روز کوچکتر شد  و در عوض نمایشگر گوشی های موبایل به مرور بزرگتر شد و تبلت ها توانستند به اندازه کامپیوتر ها کاربردی شوند و هنوز هم دلایل زیادی برای خرید تبلت وجود دارد زیرا تبلت ها صفحه نمایش بزرگتری نسبت به تلفن های همراه دارند. در ادامه می‌خواهیم ۱۰ تا از بهترین تبلت ها بر اساس قیمت را به شما معرفی و پیشنهاد کنیم پس با ما همراه باشید.

تبلت GLX F2

این مدل یکی از بهترین تبلت ها بر اساس قیمت است. یک تبلت ایرانی با کیفیت می‌تواند یکی از بهترین تبلت ها برای دانش آموزان با قیمت ارزان باشد. نمایشگر ۷ اینچی آن با رزولوشن ۶۰۰×۱۰۲۴ طراحی شده و می تواند برنامه هایی مثل شاد، واتساپ و …. را به خوبی نصب و اجرا کند. ناگفته نماند نمی‌توانیم از یک تبلت ارزان قیمت انتظار داشته باشیم که بهترین تبلت جهان باشد، همین که کارهای روزمره را راه می اندازد و قابلیت مکالمه هم دارد پس به اندازه کافی خوب به نظر می رسد.

از مزایای این تبلت می توان به قیمت ارزان، پشتیبانی از دوسیم کارت، و قلم مخصوص آن اشاره کرد.

مخفی کردن برنامه ها از منوی گوشی های اندروید

تبلت لنوو مدل TAB M7

نمی‌توان گفت با این قیمت ارزانی که شما میخواین بابت تبلت دهید گزینه های زیادی پیش روی شماست. تبلت لنوو مدل TAB M7  یک تبلت ارزان قیمت است که با وجود سخت افزار نه چندان قوی باز هم ارزش بالایی دارد. با توجه با اندروید این مدل از تبلت هیچ نرم افزار غیر ضروری ندارد و قیمت آن کاملا اقتصادی است.

از مزایای تبلت لنوو می توان به کیفیت و استحکام بالا، قیمت مقرون به صرفه، حاشیه کم اشاره ‌کرد.

بهترین تبلت ها بر اساس قیمت

تبلت لنووTAB M8 8505X

با توجه به قیمت ارزان این تبلت یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای خرید است. اگر دوست ندارید پول زیادی خرج کنید و دنبال یک تبلت ۸ اینچی قوی برای وب گردی، تماشای یوتیوب و انجام کارهای ساده هستید می توانید از این مدل جالب استفاده کنید. اگرچه این مدل دوربین ها و بلندگوی عالی ندارد اما صفحه نمایش و عملکرد آن نسبت به قیمتش قابل قبول است.

از مزایای این تبلت می توان به بدنه فلزی درجه یک، صفحه نمایش خوب نسبت به قیمتش، عمر طولانی باتری اشاره کرد.

 

تبلت سامسونگ TAB A7 Lite

این تبلت جز یکی از بهترین تبلت ها بر اساس قیمت محسوب می‌شود. این تبلت عالی با قیمت مناسب بسیار کاربردی است و با وجود قیمت ارزانی که دارد قطعا می تواند از پس وظایف خود به خوبی بر می آید و شما را برای خرید متقاعد می‌کند. این مدل یکی از بهترین نوع تبلت محسوب می شود که بلندگوهای با صدای واضح و باتری خوبی دارد که ارزش بالایی دارد. این مدل از تبلت برای دانش‌آموزان مناسب بوده و به عنوان یک تبلت مناسب دانش آموز شناخته می شود و با استفاده از پردازنده مدیا تک عملکرد متوسطی دارد و بازی‌های سبک با جزئیات پایین را بدون مشکل اجرا می کند.

قیمت گوشی ورتو ۱۴۰۲

از مزایای این تبلت می‌توان به قیمت ارزان، وزن سبک، دسترسی کامل به اندروید گوگل پلی اشاره کرد.

تبلت BLACKVIEW TAB8

این تبلت جز خوش قیمت ترین تبلت ها در بازار است که جایگاه ویژه ای دارد. تبلت بلک ویو برای رفع نیازهای عادی روزمره و با توجه به قیمت ارزانش  می تواند یک انتخاب به صرفه و عالی باشد. البته ناگفته نماند که این تبلت با اندروید ۱۰ اجرا میشود و در لیست جدید ترین ها در بازار جایی ندارد اما با توجه مشخصاتی که دارد مشتریان زیادی را در رنج قیمت خودش جذب کرده.  اگر از لحاظ سخت افزاری نگاهی به این مدل از تبلت بندازیم متوجه اقتصادی بودن آن می شویم.  این تبلت برای انجام  کارهای سبک عملکرد خوبی دارد اما در اجرای برنامه های سنگین و بازی نباید زیاد به آن دل ببندید اما قطعا بازی های سبک را به راحتی اجرا خواهد کرد.

به طور کلی فراموش نکنید که شما برای این تبلت قیمت مناسب خوب در حد یک گوشی اقتصادی هزینه می کنید و با این حال امکانات خوب و نمایشگری بزرگ به شما ارائه می دهد که ارزش خرید را دارد.

از مزایای این تبلت می توان به قیمت مناسب، باتری حجیم، حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۴، رزولوشن مناسب با توجه به قیمت، نمایشگر بزرگ، مناسب برای کارهای روزمره، طراحی خوب و ارگونومیک، پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

تبلت سامسونگ TAB A7

این تبلت یکی از بهترین تبلت های اندرویدی  موجود در بازار است که با طراحی باریک و عملکرد فوق‌العاده یک همراه جدید و شیک برای زندگی شما محسوب می شود. با این مدل که به عنوان یکی از بهترین مدل ها  می باشد می توانید محتواهای جذابی که دوست دارید غرق شوید و لحظات مورد علاقه خود را ثبت و به اشتراک بگذارید زیرا این تبلت کامل ترین تبلت اندرویدی میانرده به شمار می آید و در کل تجربه کاربری به خوبی را ارائه می دهد. از مزایای این تبلت می‌توان به شاسی محکم، صفحه نمایش خوب، عمر باتری طولانی، بلندگوهای قوی اشاره کرد.

لنوو هوش مصنوعی پیشرفته را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد؟

تبلت Blackview tab 10

اگر دنبال به صرفه ترین تبلت هستید میتوانید تبلت بلک ویو تب ۱۰ را انتخاب کنید چرا که این تبلت انتظارت عادی را به بهترین شکل برای کاربران فراهم می کند و ارزش خرید بالایی دارد. طراحی زیبای این تبلت و قیمت مناسب آن باعث شده که کاربران سخت پسند نیز به آن جذب می شوند.

این تبلت با نسخه ۱۱ اجرا می شود و نرم افزار روان و نسبتا بروزی دارد و به سادگی می تواند تمامی برنامه های روز دنیا را از گوگل پلی دانلود و نصب کرد.

از مزایای این تبلت می توان به نمایشگر بزرگ، رزولوشن بالا، دوربین سلفی خوب، طراحی زیبا، و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =