تبلت جدید Flex Hybrid

تبلت جدید Flex Hybrid

سامسونگ برند کره ای محبوب و باکیفیتی است که در عرصه ی دیجیتال سال هاست که فعالیت دارد و در دنیا و همچنین در بین ایرانیان محبوبیت بسیاری دارد. سامسونگ را می توان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه ی فناوری و دیجیتال است. سامسونگ در نمایشگاه 2023 از یک محصول جدید بنام تبلت جدید

Flex Hibrid رونمایی کرد. تبلت جدید سامسونگ باعث شگفتی طرفداران این برند و حتی رقبای آن نیز شد. در این مطلب سعی کرده ایم تا شما را با تبلت جدید سامسونگ و همچنین این برند محبوب بیشتر آشنا کنیم پس با شکیبایی خود ، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

برند سامسونگ

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری و دیجیتال همواره در این عرصه پیشتاز و موفق بوده است. سامسونگ واژه ای کره ای و به معنای سه ستاره است و با تولید محصولات دیجیتال بسیار باکیفیت و با امکانات بسیار توانست در بازارهای دیجیتالی کشورهای مهمی همچون چین، آمریکا، ایران، هند و… بخش عظیمی را به خود اختصاص دهد.

سامسونگ انواع لوازم دیجیتال مانند تلویزیون، دوربین، ساعت هوشمند، گوشی های موبایل، تبلت و… تولید می کند و به بازارهای جهانی ارائه می دهد.  طراحی ها و امکانات زیاد و متنوع محصولات سامسونگ در کنار کیفیت عالی و قیمت منصفانه و مناسب آن نسبت به دیگر رقبا توانسته است باعث شده است تا محبوب کاربران زیادی در سراسر دنیا شود.

جدیدترین پرچم دار گوشی آنر

تبلت جدید Flex Hybrid

ویژگی های سامسونگ

سامسونگ به دلیل ویژگی هایی که دارد توانسته از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد و جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. برخی از ویژگی های بارز سامسونگ که باعث این تمایز شده است عبارت است از:

  • کیفیت در قطعات سخت افزاری سامسونگ را می توان اولین و مهم ترین عامل محبوبیت این برند دانست. نمایشگرهای اختصاصیسوپر امولد، حسگرهای اختصاصی دوربین، پردازنده های خود ساخته و بهینه ی آن تنها بخشی از کیفیت قطعات اصل و اورجینال این برند می باشند.
  • قیمت منصفانه و مناسب برند سامسونگ نسبت به کیفیت و امکانات بالای آن یکی از امتیازات محبوب سامسونگ در بین ایرانیان است.
  • طراحی های بی نظیر سامسونگ باعث شده تا تمام افراد با هر سلیقه ای که باشند مجذوب زیبایی و طراحی های سامسونگ شوند.
  • امکانات سامسونگ نیز بسیار زیاد ومتنوع می باشد.
  • محصولات سامسونگ با پیشرفت تکنولوژی همسو بوده و همیشه از برترین و پیشرفته ترین فناوری ها برخوردار هستند.

تبلت جدید سامسونگ

جالب است بدانید در نمایشگاه ۲۰۲۳ سامسونگ با معرفی تبلت جدید خود باعث شگفتی تمام طرفداران و حتی رقبای خود شد. در این نمایشگاه سامسونگ از تبلت Flex Hybrid  رونمایی کرد که صفحه نمایش این تبلت کاملا انعطاف پذیر و به کاربر خود این اجازه را می دهد که آن را تا کند و بکشد.

در ارتباط با این تبلت باید بدانید که هنگامی که شما آن رامشاهده می کنید در اصل یک تبلت با صفحه نمایشی به اندازه ی ۵/۱۰ اینچ و نسبت تصویر ۴:۳ را می بینید که اگر سمت راست را فشار دهید، صفحه نمایشی با اندازه ی ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.

رابط کاربری جدید شیائومی چیست؟

سامسونگ از ابتدا در زمینه ی صفحه نمایش های تاشو در گوشی های هوشمند پیشرو بوده است اما ویژگی رول شوندگی و تا شوندگی صفحه نمایش تبلت کاری فوق العاده و نوین در دنیای دیجیتال می باشد که کاربر به راحتی می تواند صفحه ی نمایش خود را بزرگ و یا کوچک کند ، این ویژگی امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود می گذارد که تنها در زمان معرفی توانسته افراد زیادی را شیفته ی خود کند.

تبلت جدید سامسونگ کی به بازار عرضه می شود؟

از آنجایی که تبلت Flex Hybrid  سامسونگ از برترین محصولات جدید دنیای دیجیتال می باشد از همان ابتدای معرفی همواره افراد زیادی به دنبال خرید آن هستند و اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که میخواهید بدانید سامسونگ چه زمانی این محصول خود را به بازرهای جهانی عرضه می کند باید بگوییم که متاسفانه در رابطه با عرضه ی این کالا به بازار هنوز هیچ اطلاع و تاریخی تعیین نشده است به طوری که برخی از منتقدان مدعی شده اند این تبلت هرگز به بازر ارائه نخواهد و تنها در حد یک ایده ی اولیه باقی خواهد ماند.

مشخصات تبلت جدید سامسونگ

سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ تنها این محصول خود را معرفی کرد اما هیچ گونه اطلاعاتی در باره ی مشخصات فنی آن ارائه نکرده است که می توان همین امر را علت ادعای برخی منتقدان دانست اما در اینترنت می توانید ویدویی هایی از این تبلت جدید سامسونگ مشاهده کنید که نحوه ی کار کردن با آن را نیز به نمایش گذاشته اند که با تحلیل و توجه به این ویدئوها می توان اندازه ی صفحه ی نمایش آن را به صورت تقریبی تخمین زد که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم.

مشخصات گوشی موبایل گوگل پیکسل 7 آ

تبلت جدید Flex Hybrid

ویژگی های تبلت Flex Hybrid سامسونگ

باید بگوییم که متاسفانه اطلاعات دقیقی از این محصول در دسترس نیست و به نظر می رسد این تنها یک ایده ی اولیه باشد اما از مهم ترین ویژگی های این تبلت می توان به عدم محدودیت رول شدن در زمان تا شدن اشاره کرد به عبارتی در زمان تاشدن و فرم فاکتور کتاب مانند همچنان بخش کوچکی از این صفحه نمایش باز می شود.

نکته ی دیگر ارتباط با تبلت جدید سامسونگ باید گفت که با توجه به نسبت صفحه نمایش ، کاربران در هنگام استفاده از این تبلت و بهره وری بیشتر، نمایشگری عمودی را مشاهده خواهند کرد به این صورت کاربر می تواند به راحتی نمایشگر را کوچک کند و یا در زمان استفاده آن را گسترش دهد.

قیمت تبلت جدید سامسونگ

همان طور که در مطالب بالا گفته شد از تبلت جدید سامسونگ اطلاعات دقیق و زیادی در دسترس نیست و حتی مشخص نیست که چه زمانی قرار است به بازار عرضه شود به دلیل ابهامات زیاد در این رابطه نمی توان قیمتی مشخص و یا حدودی را برای آن تعیین کرد تنها امیدواریم که سامسونگ این تبلت بی نظیر خود را با قیمتی منصفانه وارد بازر کند تا تمام علاقه مندان بتوانند نسبت به تهیه ی آن اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =