ترفندهای مخفی آیفون

ترفند های مخفی آیفون

گوشی آیفون از محبوب ترین و همچنین بهترین گوشی های اپل است که در حال حاضر از پرفروش ترین گوشی های بازار های گوناگون است. گوشی آیفون دارای ویژگی ها و امکانات گوناگونی است که می توان گفت همین ویژگی های زیاد گوشی آیفون نیز سبب محبوبیت آن شده است‌. همچنین می ت آن گفت که گوشی آیفون دارای ظاهری زیبا با طراحی بسیار جذاب است. گوشی آیفون دارای رنگ های مختلف و زیبا است پس می توان گفت که که این ویژگی گوشی آیفون می تواند توجه افراد با سلیقه های گوناگون را به سمت خود جلب کند.گوشی آیفون همچنین دارای ترفند های مختلف مخفی است که ما در ادامه به بیان این ترفندهای مخفی آیفون می پردازیم.

بررسی ترفندهای مخفی آیفون

گوشی آیفون از جدیدترین گوشی های اپل است که دارای امکانات مختلفی نیز می باشد گوشی های آیفون دارای ترفند های بسیار کاربردی نی هستند که این امر سبب محبوبیت و همچنین جلب نظر کاربران آن مختلف شده است در ادامه ما به بررسی و توضیح هر کدام از این ترفند ها می پردازیم.

اضافه کردن کپشن به عکس و ویدیو

می توان گفت که یکی از ویژگی های خوب و همچنین کاربردی گوشی های آیفون اضافه کردن کپشن به عکس و ویدیو است یعنی شما با این ویژگی گوشی های آیفون می توانید توضیحاتی را به عکس ها و فیلم ها اضافه کنید.پس با این ویژگی شما می توانید زمان جستجوی یک عکس، به راحتی می‌توان به جستجوی عبارتی که در مورد عکس نوشتید، آن را پیدا کنید

پنهان کردن برنامه‌های بی‌استفاده

این ویژگی گوشی های آیفون سبب می شود تا شما برنامه هایی که به آن نیاز ندارید را از صفحه هوم گوشی خود پنهان کنید این امر سبب می شود تا صفحه هوم گوشی شما شلوغ نشود شما می توانيد این برنامه‌ها را  از بخش App Library یا با جستجو پیدا کنید و از آن استفاده کنید فقط باید شما روی برنامه نگه‌دارید و دکمه‌ی ضربدر را بزنید و سپس گزینه‌ی Move to App Library را انتخاب کنید.

دور زدن تحریم گلکسی استور

اضافه کردن ویجت به صفحه هوم

 می توان گفت که شما  از قسمت Today View، هر ویجتی را که می خواهید وارد صفحه هوم خود کنید. ویجت‌ها در واقع قسمت کوچکی از یک برنامه را بدون نیاز به وارد شدن به آن، در اختیار شما قرار می دهند.می توان گفت این ویژگی یکی از ویژگی‌های بسیار خوب گوشی های آیفون به حساب می آید.

سرچ کردن وب بدون سافاری

می توان گفت که این ویژگی گوشی های آیفون به شما این امکان  را می دهد که برای پیدا کردن آنلاین  نیازی به باز کردن برنامه Safari نداشته باشید. این ویژگی این امکان را به شما می دهد که پنجره جستجوی خود را به سمت چپ بکشید، عباراتی را که می‌خواهید، تایپ کنید و نتایج را به طور کامل از صفحه باز کنید. اگر مرورگر وب پیش فرض خود را روی Chrome یا Firefox تنظیم کرده باشید، دیگر نیازی به استفاده از Safari نخواهید داشت.

شارژ سریع‌تر

برای شارژ کردن سریع تر و همچنین بهتر گوشی های آیفون شما می توانید حالت هواپیما را در گوشی خود  روشن کنید، تا مواردی مثل اتصالات اینترنت و دیگر موارد پر مصرف در گوشی شما قطع شود. سپس به شارژ کردن گوشی خود بپردازید. این امر سبب بهتر شارژ شدن گوشی شما می شود پس می توان گفت شارژ سریع گوشی از دیگر ویژگی های خوب گوشی های آیفون است.

وارد شدن سریع به وبسایت

 می توان گفت که برای باز کردن یک وبسایت به طور  سریع و همچنین عملکرد خوب، می‌توانید نام سایت را تایپ کنید و دکمه‌ی نقطه را نگه‌دارید، تا دامنه‌های معروف و  همچنین پر استفاده را ببینید  و سپس گزینه مورد نظر خود را از میان آن ها  انتخاب کنید و از آن استفاده کنید این ویژگی گوشی آیفون سبب شده تا شما بتوانید  در وقت خود صرفه جویی کنید.

خالی کردن RAM

هنگامی که  احساس کردید که عملکرد گوشی شما کند شده است، دکمه‌ی پاور را  در گوشی خود نگه‌دارید تا صفحه  ظاهر شود بعد از آن  دکمه‌ی هوم را  نیز نگه‌دارید، این امر سبب می‌شود که RAM دستگاه شما خالی شود و سرعت آن تا حد زیادی بالاتر برود. شما بتوانید لا خیال راحت و به راحتی با گوشی خود کار کنید و نگران سرعت آن نیز نباشید.

فهمیدن اینکه گوشی در مورد شما چه می‌داند

 می توان گفت که شما با این ویژگی گوشی آیفون می توانید با رفتن به بخش Settings > Privacy > Location Services > System Services > Frequent Locations  متوجه شوید که به چه مکان‌هایی رفته‌اید و چه مدت زمانی را آن‌جا صرف کردید با استفاده از دکمه‌ی Clear History می‌توانید این ویژگی را خاموش کنید. و از آن استفاده نکنید پس استفاده از این ویژگی گوشی آیفون یک امر انتخابی است و به شما بستگی دارد.

سامسونگ گلکسی A54

ترفند های مخفی آیفون

شخصی سازی نوتیفیکیشن‌ها

شما با این ویژگی گوشی آیفون این توانایی را دارید که برای هر مخاطب در گوشی خود ویبره‌ای ویژه و همچنین مخصوص  را بسازید تا در صورت لازم متوجه شوید که چه کسی به شما پیام داده است. برای این امر شما می توانید در بخش مخاطب های گوشی  روی ادیت ضربه بزنید و از بخش Vibration ، گزینه Create New Vibration را انتخاب کنید.

برای موسیقی خود تایمر تعیین کنید

شما با این ویژگی گوشی آیفون این توانایی را نیز دارید که  با رفتن به قسمت Clock> Timer> When Timer Ends، بر روی گزینه “Stop Play” ضربه بزنید و مدت زمانی را که می خواهید موسیقی پخش شود و شما به آن گوش دهید را انتخاب کنید. با به پایان رسیدن تایمر، تلفن شما پخش آهنگ ها (هم در Apple Music و هم در Spotify) را قطع می کند.

ریپلای به پیام‌ها

 می می آن گفت که شما با این ویژگی گوشی های آیفون می توانید بر روی پیامی که قصد دارید آن را  پاسخ دهید ضربه بزنید و همچنین آن را  نگه دارید، “Reply” را در منوی گزینه ها انتخاب کرده و پیام مورد نظر  خود را تایپ و همچنین ارسال کنید. سپس پاسخ شما یک موضوع تازه در داخل گپ شروع کرده است. این توانایی بسیار خوب و همچنین عالی برای کسانی که در گروه هستند و نمی‌خواهند که پیام‌ها مزاحم چت‌های آن ها  شود ، محسوب می‌شود.

 عکس های خصوصی خود را مخفی نمایید 

یکی از ترفندهای مخفی آیفون پنهان کردن عکس ها است. می توان گفت که این توانایی و همچنین ویژگی گوشی های آیفون به شما این امکان را می دهد که اگر عکس هایی در گوشی خود دارید که میخواهید کسی آن ها را ببیند آن ها را پنهان کنید شما برای انجام این امر اول به بخش photos بروید و سپس عکس های مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس دکمه Share را بزنید و در آخر گزینه Hide را انتخاب نمایید.

تماس سریع 

 می توان گفت که یکی از توانایی های بسيار خوب و عالی گوشی های آیفون تماس سریع است  که می توان گفت که با این ویژگی گوشی آیفون شما  دیگر نیاز ندارید به قسمت contact بروید و با این کار می توانید در زمان صرفه جویی کنید. برای انجام این امر به برنامه Phone بروید و روی دکمه سبز فقط کلیک کنید و با این کار دستگاه تلفن همراه به شماره قبلی که با آن تماس داشته اید، تماس خواهد گرفت.

جدیدترین پرچم دار گوشی آنر

ترفند های مخفی آیفون

اسکرین شات گرفتن با گوشی آیفون

می توان گفت که گوشی های گوناگون اپل دارای توانایی های زیادی هستند و علاوه بر داشتن توانایی های سایر گوشی ها ویژگی های اضافه هم دارند که یکی از ویژگی های این گوشی شی به حساب می آید گوشی آیفون توانایی گرفتن اسکرین شات را دارد و می توان گفت که  روش گرفتن اسکرین شات با تلفن گوشی آیفون بسیار راحت نیز است و شما برای گرفتن اسکرین شات با این گوشی فقط باید ابتدا دکمه Home یا Siri button را با دکمه افزایش دهنده صدا همزمان بفشارید و نگه دارید با این کار شما می توانید از صفحه مورد نظر خود اسکرین شات بگیرید. پس گرفتن اسکرین شات در گوشی های آیفون امری بسیار ساده و راحت است.

معرفی سایر ترفند های مخفی و خوب گوشی آیفون

  • استفاده از برنامه Measure به عنوان متر خانگی یکی از ترفندهای مخفی آیفون است.
  • گرفتن عکس بدون نیاز به دست
  • درست کردن اشتباه در ماشین حساب
  • پاک کردن متن با تکان دادن دست
  • افزایش سرعت تایپ
  • فوکوس دوربین را روی یه نقطه قفل کنید
  • زنگ زدن به آخرین نفر
  • ضبط ویدیو و عکاسی به صورت همزمان
  • عکاسی هنگامی که حافظه گوشی پر است

سخن پایانی

گوشی آیفون دارای ویژگی ها و همچنین امکانات بسیاری می باشند که همین موضوع نیز سبب محبوبیت این گوشی در میان افراد مختلف شده است. گوشی های آیفون دارای قیمت های گوناگونی نیز می باشند که این تفاوت قیمت به دلیل ویژگی های مختلف گوشی های آیفون است. بهتر است شما در هنگام خرید گوشی های آیفون با افراد متخصص و کاربلد در این زمینه مشورت کنید و از آن ها کمک بگیرید این امر سبب می شود تا شما بتوانید یک انتخاب خوب و خرید خوب داشته باشید و از آن لذت ببرید همچنین کمک گرفتن از افراد با تجربه سبب می شود تا شما بهتر بتوانید گوشی موردنظر خود را پیدا کنید و آن را خریداری کنید. ما در این مقاله از سفیران تل به معرفی ترفندهای مخفی آیفون پرداختیم. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =