جدیدترین پرچم دار گوشی آنر

جدیدترین پرچم دار گوشی آن

جدیدترین پرچم دار گوشی آنر، HONOR نام تجاری محصولات چینی است که داری مالکیت کسرسیومی هستند و از 30 شرکت تحت حمایت چین و گروه توسعه محور شهر هوشمند شنزن تشکیل شده اند. یکی از استراتژی های این گروه تجاری این است که آنر گوشی های هوشمندی تولید کند که به طور اکثریت مصرف کنندگان جوان بیشتر از آن استفاده کنند. تبلت، ساعت هوشمند و لب تاپ و ….را نیز این شکت روانه بازار دیجیتال کرده است. تمرکز آن و هدفش ساخت گوشی های هوشمند با جدیدترین دستاوردهای تکنولوژی روز پایین ترین قیمت در بازار است.

مالک قبلی شرکت آنر کالاهای مصرفی هوآوی که زیرمجموعه ای از گروه فناوری هوآوی است بوده و برای ایجاد و ساخت گوشی های هوشمند خود از قطعات محصولات هوآوی استفاده کرده است. بعد از آن رئیس شرکت آنر تغیر کرد و آقای جرج ژائو شد و بعد از جدایی از گروه فناوری هوآوی مدیرعامل کل شرکت آنر شد. به دلیل توسعه ای که در بخش های شرکت هوآوی ایجاد کرد بخش های تحقیقی خود را به ارز 15 میلیارد دلار فروخت و دیگر مالک آن شرکت نشد و خودش به صورت جداگانه فعالیت کرد در حال حاضر این شرکت در حال مذاکره با بازار آمریکای شمالی است.

انواع گوشی آنر

جدیدترین پرچم دار گوشی آنر به دلیل پشت شیشه ای رنگی که در طراحی خود دارند منحصر به فرد هستند. به کاربران خود شیب های زیبا از هر زاویه ای ارائه می دهند. در واقع دارای طراحی بسیار پیشرفته هولوگری در گوشی های آنر 20 هستیم به گونه ای که رئیس آنر جورج آنر گفته است در آنر برای طراحی همیشه در هر کاری که انجام می دهیم اهمیت قائل هستیم.

از محصولات آنر می توان به آنر(هوآوی یو 8860، تولید2011)، آنر2 (هوآوی یو 8 50 تولید 2012)، آنر 3 (آنر3 اوتدور تولید 2013)، آنر6(2014)، آنر 6 پلاس(2014)، آنر 7(2017)، آنر 8(2016) و…تا سری جدید آنر که آنر 30 و تولید 2020 می باشد اشاره کرد.از محصولات دیگر آن سری مجیک ها، سری سی،سری وی، سری آی، آنر 7آی ها، سری ایکس ها،سری آی ها، سری اس ها، سری لایت ها، سری پلی، سری نوت ها، سری هالی، سری لب تاپ، پوشیدنی و نرم افزاری ها شاره کرد که هر کدام اینها دارای سری محصولات خود هستند.

بهترین گوشی میان رده آنر X9 5G  است که داری تراشه 5G 695  است و دارای دوربین سه گانه شمل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی  و دو دوربین 2 مگا پیکسلی ماکرو و تشخیص عمق است.

لاکچری ترین گوشی بازار

جدیدترین پرچم دار گوشی آن

برنامه تولید شرکت آنر

این روزها شرکت تصمیم دارد با پیشرفت و بکار گیری فناوری های جدید بهترین گوشی های هوشمند خود را روانه بازار کند. سیاست کلی شرکت هوآوی تغییر کرده و دیگر نمی خواهد یک برند ارزان قیمت باشد و میخواهد گوشی های گران قیمت با تکنولوژی بالاتری به فروش برساند مثل همان کاری که سامسونگ با پرچم داران خود کرده است. به طور کلی علت مستقل شدن آنر از برند هوآوی که قبلا به عنوان یک برند ارزان قیمت چینی فعالیت می کرد همین است که یک برند جدید با هدفی جدید داشته باشد. مزیت گوشی آنر نسبت به برند رقبای خود در بازار هدفش این است که هر سلیقه ای با هر برنامه و هدفی را ارضا می کند مثلا اگر در خرید این گوشی های هوشمند می خواهید نوعی از آن را خریداری کنید که قیمت چندانی نداشته باشد مدلهای آنر 10 لایت مناسب است و یا هوآوی پی اسمارت ولی سری آنر ویو20 دارای امکانات بالاتر و در نتیجه قیمت های بالاتری نیز هست. برای برخی از کاربران دوربین دارای اولویت بیشتری است که گوشی های آنر 20 یا آنر 30 متناسب با نیاز آنها ارائه شده است که برای افرادی که میخواهند با حداقل قیمت بالاترین کیفیت عکس را داشته باشند. گوشی آنر30 پروپلاس جایگاه دوم بنچمارک دگزومارک را دارد که به بررسی دوربین های مختف می پردازد برای یک گوشی 700 دلاری این جایگاه بسیار شگفت انگیز است حتی پرچمداران سامسونگ هم نتوانستند با این قیمت ادعای همچین دوربینی با همچین کیفیتی را داشته باشند. استفاده از شبکه 5G این روزها شبکه داغی دارد این برند نیز سعی کرده است از بقیه بازارها عقب نماند و مدل هایی را با همچین شبکه ای روانه بازار کرده است. گوشی آنر 10 ایکس از جمله این موارد است. این مدل برای جوانانی که می خواهند از تکنولوژی با قیمت کمتری استفاده کنند بهترین گزینه می باشد و توانسته است نظر این دسته از جوانان را به خود جلب کند.

جدیدترین پرچم دار گوشی آنر

گوشی های آنر به دلیل طراحی زیبا و رضایت بخش خود، رنگبندی های جذاب و زیبا، سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسبی که دارند هدفشان این بوده است که بتوانند به بخش حساس به قیمت بازار پاسخ دهند و موفق هم عمل کرده اند.

معرفی گوشی Galaxy A14

گوشی آنر مجیک ULTIMATE4 جدیدترین و بهترین گوشی هانر است از مشخصات دوربین های چهارگانه آنر مجیک 4 التیمیت می توان به این موارد اشاره کرد:

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با عرض F/16 و فکوس خودکار تشخیص فاز و فوکوس خودکار لیزری
  • پریسکوپ تله فوتو 64 مپاپیکسلی با عرض F/3.5 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، IOS و زوم اپتیکال 3.5 برابری
  • اولتراید 64 مگاپیکسلی 126 درجه با ب/2.2
  • 50 مگاپیکسل عرض بدنه 2/0 و فوکوس خودکار تشخیص فاز
  • سنسور TOF 3D برای تشخیص عمق
  • دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با F/2.4 وسنسور 3D TOF برای تشخیص عمق و بیومتریک

داشتن ویژگی هایی مانند دوربین های عالی، طراحی بسیار زیبا، صفحه نمایش 6.81 اینچی، استفاده از تراشه قوی، شارژ 100 واتیگوشی آنر مجیک 4 آلمتیمیت را به بهترین گوشی تبدیل کرده است.

داشتن گواهی IP68 باعث می شود تا این گوشی بتواند به مدت 30 دقیق در عمق 1.5 متری دوام بیاورد. تراشه به کار رفته در این گوشی کوالکام اسنپ دراگون 8 نسل 1 است و همین موضوع باعث می شود بتوان پرحجم ترین بازی ها و کارهای گرافیکی را روی آن انجام داد.

دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی عریض 50 مگاپیکسلی، اولتراید 64 مگاپیکسلی، پریسکوپ تله فوتو، 50 مگاپیکلی عریض و یک سنسور TOF3D است. در قسمت جلوی دوربین هم دوربین سلفی 12 مگا پیکسلی به همراه سنسور TOF3D وجود دارد، دوربین هی پشت گوشی تا  کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را می توانند فیلم ضبط کنند و دوربین سلفی هم قابلیت فیلمبرداری 4K  و 30 فریم بر ثانیه را دارد.

جدیدترین پرچم دار گوشی آن

نقاط ضعف

از نقاط ضعف گوشی آنر  مدل 50 لایت این است که جنس بدنه آن پلاستیکی است به همین دلیل این گوشی در سال 2021 به عنوان یک گوشی اقتصادی در نظر گرفته شد. برای افرادی که می خواهند یک گوشی ب قیمت مناسب و کاربردی داشته باشند بسیار مناسب است. این گوشی از شارژر 60 ولتی پشتیبانی می کند و صفحه نمایش آن 621 اینچی IPS LCD است که تمام صفحه بوده و طراحی بسیار زیبایی را دارد. آنر 50 لایتی دارای حافظه رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128 گیگیابایتی است. دارای تراشه 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 662 است. در بخش فیلم و عکس دارای دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراید 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگا پیکسلی ماکرو و تشخیص عمق می باشد دوربین سلفی آن نیز دارای دوربین 16 مگاپیکسلی است هر دو دوربین می توانند تصاویری با کیفیت 1080 پیکسلی و 30 فریم بر ثانیه را فیلمبرداری کنند. برای استفاده های روزمره و وب گردی ها و استفاده های نه چندان سنگین مناسب است. باتری آن دارای ظرفیت داخلی 4300 میلی آمپر است و توانایی این را دارد تا بتوان به مدت زیادی از آن استفاده کرد. هم چنین بخاطر شارژر 66 ولتی داخل جعبه 40 درصد از باتری خود را شارژ کنید آن گونه که آنر می گوید.

ساعت شیائومی می بند ۸

نقاط قوت

از نقاط قوت آن صفحه نمایش بزرگ است که باعث می شود دقت را بالا ببرد، طراحی بسیار باریک و زیبایی که دارد و همچنین حسگر اثر انگشتی که باعث پاسخگویی سریع می شود. ولی از معایب آن کوچک بودن باتری نداشتن شبکه 5G و داشتن دوربین های نامناسب با توجه به قیمت خریداری شده را می توان مطرح کرد. آنر X8 یک گوشی اقتصادی است که از این لحاظ می تواند با گوشی های دیگر در بازار رقابت کند کوالکام اسنپدراگون 662 قدرت پخش گوشی است که در میان مدل های میان رده برندهای دیگر هم استفاده شده است حافظه رم 6 مگابایتی و باتری 4000 میلی آمپری که قابلیت شارژ سریع را دارد کیفیت نسبتا خوبی دارد و همه اینها به کنار طراحی زیبایی که دارد باعث منحصر به فردی آن نسبت به گوشی های قبلی شده است. به دلیل پشتیبانی این گوشی از شارژ سریع در این رنج قیمت مجبور نیستید زیاد منتظر شارژ شدن آن باشید سیستم عامل گوشی اندروید 11 با رابط کاربری MAGE UI 4.2 است. این گوشی در رده میانی گوشی های موجود در بازار است ولی با این حال کیفیت خوبی دارد و در شرایط مناسب می توانید عکس ها و ویدیوهای جذابی را با آن ثبت کنید.

سخن آخر

واژه HONOR ریشه فرانسوی و لاتین دارد و به معنای افتخاراست و تلفظ فرانسوی آن اونوز است چون در فرانسوی حرف H تلفظ نمیشود و در تلفظ انگلیسی به دلیل داشتن ریشه فرانسوی آن حرف H تلفظ نمی شود. ایده شکل گیری آنر به عنوان یک زیر برند زیر نظر گروه هوآوی در اواخر سال 2011 ایجاد د و شرکت در سال 2013 آن را تاسیس نمود. از همان سال اول تولید آن، شروع به ساخت گوشی های هوشمند با رقبای خود برای توسعه محصولاتش رقابت کرد. در حال حاظر نیز چندین بخش در حوزه تحقیق و توسعه برای پیشرفت تکنولوژی خود ایجاد کرده تا محصولاتی در اشکال مختلف با تکنولوژی جدید را بتواند در بازار آمریکا نیز از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =