جدیدترین گوشی شیائومی

جدیدترین گوشی های سامسونگ

می توان گفت که در حال حاضر برند شیائومی از برند های محبوب گوشی می باشد که توانسته است نظر کاربران گوناگون را نیز به خود جلب کند. درباره گوشی های برند شیائومی می توان گفت که این گوشی ها نیز مانند سایر گوشی های دیگر دارای مزایا  گوناگونی نیز می باشد. اما با این حال می توان گفت که برند شیائومی در بازار های مختلف دارای طرفداران زیادی است زیرا از این برند گوشی می توان برای انجام انواع گوناگون فعالیت ها استفاده کرد همچنین می توان گفت که گوشی شیائومی دارای طرح های مختلف است که هر کدام نیز دارای ویژگی های متنوع هم می باشند. ما در ادامه اطلاعات بیشتری درباره جدیدترین گوشی شیائومی بیان می کنیم تا شما بیشتر با این گوشی آشنا شوید. با سفیران تل همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

نظر کاربران درباره بهترین گوشی شیائومی مختلف است از نظر کاربران می‌تواند یگ گوشی میان‌رده و حتی ارزان قیمت باشد که قیمت مناسبی هم دارد و امکانات متفاوتی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد ما در ادامه برخی از بهترین گوشی های شیائومی را معرفی می کنیم.

جدیدترین گوشی های سامسونگ

 گوشی شیائومی ۱۲

می توان گفت که گوشی شیائومی ۱۲ بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۲ هم به شمار می‌رود. می توان گفت که  برای شیائومی ۱۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده شده و صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. این محصول از شارژر ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و از دوربین‌های بسیار باکیفیتی استفاده می‌کند. مس می توان گفت مشخصات این مدل از گوشی شیائومی بسیار خوب و مورد پسند کاربران مختلف نیز است.

گوشی پوکو X4 پرو

می توان گفت این مدل از گوشی شیائومی یعنی گوشی پوکو X4 پرو دارای قیمت بسیار مناسب است همچنین این مدل از گوشی دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب است  گوشی در کنار اینکه ظاهر خوبی دارد، از صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. البته که از بدنه‌ای پلاستیکی برای آن استفاده شده است. این گوشی از شارژ‌۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی آن هم حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. البته باید بگوییم که این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ راهی بازار شده است.

گوشی شیائومی ۱۲ پرو

می توان گفت که گوشی شیائومی ۱۲ پرو از بهترین گوشی های شیائومی است. این مدل از گوشی شیائومی دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب می باشد همچنین این گوشی دارای دوربین بسیار باکیفیت است که شما می توانید با آن عکس های زیبایی بگیرید.

 گوشی شیائومی ۱۲ لایت

می توان گفت این از گوشی شیائومی از جدیدترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ شناخته می‌شود، این مدل از گوشی شیائومی با طراحی زیبایی راهی بازار شد است. این محصول در نوع خودش به عنوان بهترین مدل گوشی شیائومی شناخته می‌شود و عملکرد بسیار خوبی دارد.

شیائومی ۱۲ لایت یک گوشی میان‌رده فوق‌العاده است. محصولی که وزن بسیار کمی دارد و خیلی راحت در دست قرار می‌گیرد. البته که این گوشی عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و از دوربین‌های با کیفیتی هم استفاده می‌کند.

گوشی شیائومی 12s اولترا

این گوشی یکی از قدرتمندترین و همچنین باکیفیت ترین گوشی‌های شیائومی است که در بازار وجود دارد. این گوشی پرچمدار شیائومی در حال حاضر یکی از قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی است همچنین می توان گفت که که این گوشی دوربین‌های فوق‌العاده‌ای دارد  این گوشی از پس هر کاری به راحتی بر می‌آید و صفحه نمایش بسیار با کیفیتی هم دارد. شیائومی 12s اولترا به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. دوربین‌های آن هم در نور کم عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کنند.

 

شیائومی سری جدید Redmi Note 13

نوت ۱۳ ردمی جدید ترین گوشی شیائومی است.بانکوک در ژانویه 2024 ، شیائومی  سری Redmi Note 13 را در رویدادی  معرفی کرد. این سری جدید هیجان انگیز دارای پنج دستگاه است که دامنه محبوب Redmi Note را بیش از پیش ارتقا می دهد: Redmi Note 13 Pro+ 5G، Redmi Note 13 Pro 5G، Redmi Note 13 Pro، Redmi Note 13 5G و Redmi Note 13.

برترین مچ بندها

با ارتقای قابل توجه سیستم دوربین، طراحی، نمایشگر و پردازنده، سری ردمی نوت 13 همچنان فاصله بین گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پرچم‌دار را کم می‌کند و دوام ستاره‌ای، تجربه فوق‌العاده، و قابلیت تصویربرداری چشمگیر را ارائه می‌کند – همه با قیمت‌های مناسب. .

 

سری ردمی نوت 13 که برای رفع نیازهای مختلف عکاسی طراحی شده است، دارای یک سیستم دوربین همه کاره و ارتقا یافته است. مدل‌های حرفه‌ای، Redmi Note 13 Pro+ 5G، Redmi Note 13 Pro 5G و Redmi Note 13 Pro، همگی دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی با وضوح فوق‌العاده بالا با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) هستند تا عکس‌هایی با جزئیات بی‌سابقه ثبت کنند و پرچم‌دار را به ارمغان بیاورند. تجربه عکاسی سطح به کاربران.

 

علاوه بر این، زوم بدون اتلاف 2x/4x نماهای نزدیک دقیق را از فاصله دور ارائه می دهد و امکان تمرکز بر روی افراد در شلوغی یا زوم کردن روی اکشن را به ارمغان می آورد.

 

این سیستم‌های دوربین پیشرفته توسط یک سنسور بزرگ 1/1.4 اینچی و پردازش تصویر بهبودیافته پشتیبانی می‌شوند و کیفیت تصویر خیره‌کننده را حتی در شرایط پیچیده و کم نور تضمین می‌کنند. ترکیبی از این سنسور، دیافراگم بسیار بزرگ f/1.65 و پیکسل Tetra² ( فناوری پیشرفته پیکسل‌بندی) تصاویر واضح و روشنی را حتی در شرایط نوری ضعیف ارائه می‌دهد، در حالی که لنز 7P با رسوب لایه اتمی (ALD) شعله‌ور شدن و شبح را کاهش می‌دهد.

 

در همین حال، مدل‌های پایه، Redmi Note 13 5G و Redmi Note 13، مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با زوم بدون افت 3 برابری هستند تا تصاویری باورنکردنی با جزئیات دقیق‌تر ارائه دهند. هر دو گوشی هوشمند همچنین دارای طیف گسترده ای از فیلترهای فیلم دوربین هستند تا کاربران بتوانند عکس های خود را سفارشی کنند.

 

با راه اندازی دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 200 یا 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، همه این دستگاه ها توسط موتور تصویربرداری شیائومی پشتیبانی می شوند. به طور کلی، هر دستگاه نسل بعدی عکاسی محاسباتی و پردازش تصویر قدرتمند را ارائه می‌کند و سری Redmi Note 13 را به گزینه‌ای عالی برای ثبت تصاویر نمادین در هر فرصتی تبدیل می‌کند.

 

وضوح فوق العاده، صفحه نمایش AMOLED و نرخ تازه سازی تا 120 هرتز

 

سری ردمی نوت 13  جدید ترین گوشی شیائومی دارای طراحی شیک و مد روز با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک برای ظاهر و احساس ممتاز، و صفحه‌نمایش با کیفیت بالا برای تجربه کاربری پیشرفته و تماشای همه‌جانبه است.

Redmi Note 13 Pro+ 5G و Redmi Note 13 Pro 5G با صفحه نمایش 1.5K AMOLED و حداکثر روشنایی 1800 نیت، تماشای شفافی را ارائه می دهند. در همین حال، Redmi Note 13 Pro، Redmi Note 13 5G و Redmi Note 13 دارای صفحه نمایش AMOLED با FHD+ فوق العاده شفاف هستند.

 

پیمایش صاف ابریشمی بدون تأخیر در هر دستگاه Redmi Note 13 سری، به لطف نرخ تازه‌سازی 120 هرتز تضمین می‌شود که همه تجربه‌های مشاهده را روان‌تر، واضح‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

برای اطمینان بیشتر در طول تماشای طولانی، دستگاه‌های سری ردمی نوت 13 دارای گواهینامه‌های TÜV Rheinland Low Blue Light، Flicker Free و Circadian Friendly هستند و دارای ویژگی‌های مختلف محافظت از چشم، مانند حالت خواندن هستند. سایر ارتقاءها شامل اولین افزودن حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش به اولین سری است.

 

ماندگاری استثنایی که خیال شما را راحت کند

با ارتقاء مهندسی و طراحی، سری ردمی نوت 13 دوام و استحکام را برای اطمینان بیشتر در شرایط سخت ارائه می دهد. این از صفحه نمایش شروع می‌شود، که Corning® Gorilla® Glass Victus® را به Redmi Note 13 Pro+ 5G و Redmi Note 13 Pro 5G – یکی دیگر از سری‌های اول – برای مقاومت بیشتر در برابر افتادن و خراش‌های تصادفی معرفی می‌کند. نمایشگر همچنین در سرتاسر سری بهینه سازی شده است تا اطمینان حاصل شود که برای لمس ورودی، حتی در باران نیز پاسخگو و دقیق است.

Redmi Note 13 Pro+ 5G با ساختار ارتقا یافته همراه با گواهی IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب²، موقعیت خود را به عنوان مدل ستاره این سری حفظ می کند، در حالی که سایر مدل ها نیز برای ارائه IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب ارتقا یافته اند.

 

لحظات نمادین قدرتمند با پردازنده های پیشرفته برای عملکرد ارتقا یافته

سری ردمی نوت 13 با عملکرد بالا دارای برخی از قدرتمندترین پردازنده‌های موجود به همراه باتری‌های بادوام است که کاربران می‌توانند در تمام طول روز از دستگاه‌های خود لذت ببرند. همه مدل‌ها برای راحتی بیشتر دارای یک شارژر درون جعبه ۴ هستند.

بهترین هدیه برای مردان

برای عملکرد درخشان، یک فرآیند 4 نانومتری برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند Redmi Note معرفی شده است. پیشرو در سری، Redmi Note 13 Pro+ 5G، مجهز به چیپست MediaTek Dimensity 7200-Ultra، یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی است که در هر روز پرمشغله انرژی می گیرد و با ارائه HyperCharge 120 واتی در صنعت، ردمی نوت شما را تا 100 درصد شارژ می کند. دقیقه⁶.

در همین حال، Redmi Note 13 Pro 5G به باتری با بیشترین ظرفیت در این سری با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت مجهز شده است و از پلتفرم موبایل Snapdragon® 7s Gen 2 تغذیه می کند، در حالی که Redmi Note 13 Pro به MediaTek Helio G99-Ultra مجهز شده است. چیپست و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی⁵. هر دو دارای شارژ 67 واتی توربو هستند که 45 دقیقه طول می کشد تا شارژ 100%6 شود.

مدل‌های پایه همچنین دارای عملکردی هستند که با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ۵ و چیپ‌ست‌های قدرتمند تحت تأثیر قرار می‌دهند.

سری Redmi Note 13 با به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌ها در سراسر جهان، خط تولید محبوب Redmi Note را به بالاترین سطح ارتقا می‌دهد تا به کاربران گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان اجازه دهد از ویژگی‌های پرچم‌دار با قیمت‌های مقرون به صرفه لذت ببرند.

در همان رویداد رونمایی، شیائومی همچنین سه محصول جدید و هیجان‌انگیز را به محصولات پوشیدنی خود معرفی کرد: Redmi Watch 4، Redmi Buds 5 Pro و Redmi Buds 5.

Redmi Watch 4 جدید به یک صفحه نمایش مربعی بسیار بزرگ 1.97 اینچی AMOLED مجهز شده است تا تجربه رضایت‌بخش‌تری از ساعت هوشمند داشته باشد. این آخرین نسخه همچنین بزرگترین ساعت هوشمند Redmi با فرم مربع است که تنها با یک نگاه، تجربه مشاهده جامع تری را ارائه می دهد. طراحی نفیس Redmi Watch 4 دارای قاب میانی آلیاژ آلومینیوم است و اولین ساعت هوشمند Redmi است که دارای تاج چرخشی OTS از جنس استنلس استیل برای کار آسان است. برای راحتی بیشتر، Redmi Watch 4 دارای مکانیزم جدید آزادسازی سریع برای تعویض بند است.

Redmi Watch 4 مجهز به سنسور PPG 4 کاناله ارتقا یافته برای افزایش دقت ضربان قلب 7 و نظارت بر اکسیژن خون ⁸ است. کاربران می توانند بیش از 150 حالت ورزشی را انتخاب کنند که شامل 6 فعالیت خودکار می شود. ویژگی‌های پیشرفته شامل تماس با بلوتوث⁹ است که به کاربران امکان می‌دهد با بالا بردن دست و ضربه زدن به تماس‌ها پاسخ دهند. این با قاب نقره‌ای خاکستری یا مشکی ابسیدین به‌علاوه یک بند منطبق، یا انتخابی از بند‌های بنفش پاستلی، فیروزه‌ای تیره، یا سبز نعنایی موجود است.¹⁰

 

ANC پیشرفته و صدای واقعی با Redmi Buds 5 Pro در جدید ترین گوشی شیائومی

 

Redmi Buds 5 Pro تجربه شنیداری جذاب‌تری را با صدای همهجانبه داخلی و حالت‌های جدید برای صدای واقعی ارائه می‌دهد. این هدفون ها همچنین از LDAC¹¹، کدک پیشرو بلوتوث® برای اتصال هدفون بی سیم پشتیبانی می کنند. Redmi Buds 5 Pro با تا 52 دسی بل حذف نویز فعال (ANC)¹² انتخابی از سه حالت ANC، یک حالت تطبیقی ​​با هوش مصنوعی و سه حالت شفافیت اضافی را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند تا به طور هوشمندانه بین حالت ها جابجا شوند تا تجربه های شنیداری راحت تری را در طیف وسیع تری از آنها تجربه کنند. سناریوها.¹³ کاربران همچنین می توانند تجربیات صوتی خود را با پنج نمایه EQ مختلف شخصی سازی کنند. Redmi Buds 5 Pro از حداکثر 10 ساعت گوش دادن مداوم و حداکثر 38 ساعت استفاده مداوم با قاب ارگونومیک خود پشتیبانی می کند.¹4 Redmi Buds 5 Pro در رنگ های مشکی نیمه شب، سفید مهتابی و بنفش شفق قطبی موجود است.

تجربه صوتی پیشرفته با Redmi Buds 5

Redmi Buds 5 که برای ارائه تجربه صوتی پیشرفته طراحی شده است، دارای حداکثر 46dB ANC با سه حالت است که طیف وسیعی از نویز پس‌زمینه را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، سه حالت شفافیت¹5 به کاربران این امکان را می دهد که بیشتر آنچه را که می خواهند بشنوند و آنچه را که نمی خواهند کمتر بشنوند. Redmi Buds 5 از 10 ساعت گوش دادن مداوم و حداکثر 40 ساعت استفاده در صورت جفت شدن با جعبه شارژ آن پشتیبانی می‌کند.14 این هدفون‌ها در سه رنگ سیاه، سفید، یا آبی آسمانی موجود هستند. این کیس دارای نمای بیرونی مات و فضای داخلی براق با طراحی نوار نور جذاب است.

سری ردمی بادز 5 از اپلیکیشن شیائومی ایربادز پشتیبانی می کند که با انواع برندهای گوشی هوشمند سازگار است. با این برنامه، می‌توانید عملکردهای گسترده‌تری مانند حذف نویز شخصی‌شده، حذف هوشمند نویز سازگار با محیط، تنظیم EQ سفارشی، و صدای غوطه‌ور داخلی و غیره را تجربه کنید.¹6

مقایسه منوی ورتو سیگنچر تاچ اورجینال و سیگنچر تاچ شرکتی

 

قیمت جدید ترین گوشی شیائومی

Redmi Note 13 Pro+ 5G در رنگ های مشکی نیمه شب، سفید مهتابی و بنفش شفق قطبی با دو نوع ذخیره سازی عرضه می شود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی از 400 دلار شروع می شود.

 

Redmi Note 13 Pro 5G در رنگ‌های Midnight Black، Ocean Teal و Aurora Purple با دو نوع ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی از 304 دلار شروع می شود.

 

Redmi Note 13 Pro در رنگ های مشکی نیمه شب، بنفش اسطوخودوس و سبز جنگلی با دو نوع ذخیره سازی عرضه می شود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی از 250 دلار شروع می شود.

 

Redmi Note 13 5G در رنگ‌های مشکی گرافیتی، آبی اقیانوسی و سفید قطبی با دو نوع ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی از 229 دلار شروع می شود.

 

Redmi Note 13 در رنگ های مشکی نیمه شب، سبز نعنایی، آبی یخی و غروب اقیانوسی،¹8 با سه نوع ذخیره سازی عرضه می شود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی از 179 دلار شروع می شود.

 

Redmi Watch 4 در رنگ‌های خاکستری نقره‌ای و مشکی Obsidian با تسمه‌های مشابه عرضه می‌شود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی از 107 دلار شروع می شود.

 

Redmi Buds 5 Pro در رنگ های مشکی نیمه شب، سفید مهتابی و بنفش شفق قطبی عرضه می شود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی از 78 دلار شروع می شود.

 

Redmi Buds 5 در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی آسمانی عرضه می‌شود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی از 46 دلار شروع می شود.

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

همه گوشی های مدل شیائومی دارای باتری های باکیفیت و خوبی می باشند اما با این حال گوشی های شیائومی از نظر باتری دارای تفاوت هایی باهم می باند ما در ادامه بهترین گوشی های شیائومی را از نظر باتری معرفی می کنیم.

گوشی Redmi Note 10

 می توان در این جا چنین بیان کرد که گوشی ردمی نوت 10 بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری خواهد بود. روی این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به کار رفته است  که اگر با گوشی یک استفاده معمولی داشته باشید تا دو روز هم دستگاه را روشن نگه می‌دارد؛ اما اگر در طول روز خیلی با گوشی کار می‌کنید، این باتری برای استفاده یک روز هم به نیاز شما پاسخ می‌دهد. باتری گوشی Redme Note 10 از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند پس می توان گفت باتری این مدل از گوشی دارای کیفیت بسیار بالایی است.

گوشی Poco M3

این مدل از گوشی شیائومی دارای باتری ۶۰۰۰میلس آمپری است که می توان گفت که این ظرفیت برای کمتر گوشی به کار گرفته می شود.این گوشی تنها از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. ۲۵ درصد ظرفیت باتری را می‌توان در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کرد. ۴۶ درصد ظرفیت باتری هم در مدت زمان یک ساعت شارژ می‌شود. برای شارژ کامل باتری هم نزدیک به ۲ ساعت و ۵۹ دقیقه طور می‌کشد.

گوشی Poco M5s

می توان گفت که این مدل از گوشی های شیائومی یعنی گوشی Poco M5s دارای باتری بسیار خوب و باکیفیت است همچنین می توان گفت که این گوشی باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. البته این گوشی از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. با این حال می‌توانید 64 درصد ظرفیت باتری را در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کنید.

جدیدترین گوشی های سامسونگ

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت

گوشی های شیائومی دارای طرح های گوناگونی نیز می باشند که هر کدام از آن ها هم ویژگی های خاصی دارد پس می توان نتیجه گرفت که گوشی های شیائومی دارای قیمت های مختلفی نیز هستند که عوامل گوناگونی بر قیمت این گوشی ها اثر گذار است در ادامه ما برخی از بهترین گوشی های شیائومی را از نظر قیمت معرفی می کنیم.

گوشی شیائومی 11T Pro

این مدل از گوشی های شیائومی دارای قیمت مناسب هستند و همچنین ویژگی های خاصی نیز دارند این گوشی مدلی راهی بازار شده که ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم دارد. روی این گوشی صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED را مشاهده می‌کنید که کیفیت بسیار خوبی دارد

گوشی Mi 11 Lite

این گوشی علاوه بر قیمت مناسبی که دارد از بهترین گوشی های تولید شیائومی است که دارای طراحی زیبا و قابلیت های خاصی نیز می باشد شیائومی از صفحه نمایش AMOLED روی این محصول استفاده کرده که می‌تواند ۱ میلیارد رنگ نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 7 =