جدیدترین گوشی های گیمینگ

جدیدترین گوشی های گیمینگ

اگر به بازی علاقه زیادی دارید و نصف بیشتر وقت خود را صرف آن می‌نمایید حتما تابحال این واژه به گوشتان خورده است و حتی معنی آن را نیز می‌دانید، گیمر های زیادی سر تا سر دنیا وجود دارند و بدون محدودیت های سنی خود مشغول بازی می‌شوند و حتی بسیاری از این راه کسب در آمد می‌کنند.

اهمیت گوشی گیمینگ

علاقه مندان به بازی های رایانه ای و اینترنتی همواره تلاش می‌کنند از بهترین امکانات و سیستم ها برای اجرای بازی های مورد علاقه خود که روز به روز نسخه جدید تری از آنها منتشر می‌شود استفاده کنند، بنابراین انتظار دارند که یک گوشی موبایل مخصوص بازی یا گیمینگ در دسترس داشته باشند.

حال چرا گوشی؟ زیرا برخلاف باور عموم بازی در گوشی بسیار راحت است و تقریبا همه افراد به آن دسترسی دارند، همچنین حمل آن آسان است و می‌توانید در هر مکانی مشغول بازی شوید، از این رو علاقه مندان زیادی به بازی ها در گیمینگ روی می‌ آورند و خود را سرگرم می‌کنند.

در چنین شرایطی آنها علاوه بر کیفیت گوشی باید به قیمت آن نیز توجه کنند، همچنین جدیدترین گوشی های گیمینگ و بازی هایی که روز به روز پیشرفته تر و حجیم تر می‌شوند را می‌توان در چند لیست کوتاه برای شما نمایش داد.

اگر شماهم جزو دسته افرادی هستید که بازی کردن علاقه زیادی دارند و به دنبال جدیدترین گوشی های گیمینگ هستید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه شوید، دیگر نیازی به پرداخت سنگین ترین هزینه ها نیست بلکه می‌توانید با کمترین هزینه دلخواه ترین گوشی گیمینگ خود را بخرید و از آن استفاده کنید و از کیفت آن لذت ببرید.

اپل واچ اولترا 2

جدیدترین گوشی های گیمینگ

برای قضاوت در این کار اول از همه باید معنی واژه گیمینگ را بدانید، گیمینگ اصلی ترین و معروف ترین وسیله برای بازی است یا به زبانی دیگر همان گوشی های شما که از آن برای بازی استفاده می‌کنید.

حال باید با خود فکر کنید که آیا گوشی شما توانایی خواندن بازی های جدید و پر حجم را دارد؟ اگر جوابتان منفی است و همواره با باگ زیادی سر و کار می‌زنید به این معنی است که وقت عوض کردن گوشی شما رسیده.

به عنوان گیمر حتما از تفاوت گوشی معمولی با گوشی گیمری با خبر هستید، گوشی معمولی بیشتر مخصوص به تماس و ارسال پیامک است و حجم زیادی را نمی‌تواند تحمل کند، اما گوشی مخصوص بازی حجم زیادی دارد و از باتری قدرتمندی برخودار است که می‌تواند حجم زیادی از بازی ها را تحمل کند.

نکات مهم در رابطه با یک گیمینگ

برای خرید یک گوشی مخصوص بازی باید به این نکات توجه داشته باشید، یک گوشی گیمینگ خوب و قدرتمند از باتری قوی ای برخوردار است و زود شارژ خالی نمی‌کند، بهرحال وسط بازی شارژ خالی کردن از بدترین شرایط است و یک گیمر را حسابی بهم می‌ریزد.

همچنین گوشی مخصوص بازی باید صفحه بزرگ و با کیفیتی داشته باشد، بازی در یک گوشی کوچک چندان لذت بخش نیست و نمی‌تواند یک گیمر را هیجان زده کند، اما اگر صفحه بزرگ تر باشد داستان فرق می‌کند.

همچنین کیفیت آن امری بسیار مهم است، مخصوصا برای بازی های فانتزی که بیشتر سرگرمی آنها به ظاهر زیبایشان است، یا بازی های هیجانی که با کیفیت بالای خود پلیر را به وجد در می آورند، اگر این بازی ها در گوشی های بی کیفیت با رنگ های معمولی پردازش شوند بسیار خسته کننده و بی هیجان به نظر می آیند و فرد را از بازی زده می‌کنند.

تولید آیفون SE جدید با طراحی مشابه آیفون ۱۴

حتما تابحال پیش آمده است که درگیر انجام بازی سرگرم کننده ای شوید که بیش از چندین ساعت وقت ببرد و شما را از کار و زندگی بیاندازد، قطعا گیمر ها و علاقه مندان به بازی های روز دنیا چنین تجربه ای را داشته اند، در نتیجه ممکن است متوجه داغ شدن گوشی خود شوند و به مرور خرابی باتری آن را مشاهده کنند، به اصلاح در چنین شرایطی می‌گویند گوشی شما داغ کرده است و باید کمی به آن استراحت دهید.

چنین شرایطی حتما حسابی برای یک گیمر آزار دهنده است مخصوصا در حین انجام بازی پس از کلی وقت گذاشتن، در نتیجه گیمینگ شخص باید به گونه ای باشد که به اصطلاح زود داغ نکند به این ترتیب یک گوشی مخصوص بازی دارای سیستم خنک کننده گوشی است و از داغ کردن آن جلوگیری می‌کند، پس باید به این نکته نیز توجه زیادی داشته باشید.

جدیدترین گوشی های گیمینگ

مطمئنا برای شما پیش آمده بعد از انتظار زیاد با دیدن نسخه جدید بازی مورد علاقه خود آن را نصب کنید و قصد بازی کردنش را داشته باشید اما با ارور گوشی خود مواجهه شوید، در چنین شرایطی خواهید دید که گوشی شما قابلیت های لازم برای اجرا کردن بازی مورد نظر را ندارد و همین کلی باعث بهم ریختن و نا امیدی شما می‌شود.

قبل تر هم اشاره کرده ایم که یک گیمینگ خوب باید بتواند به خوبی بازی های جدید و بروز را بخواند و اجرا کند، پس با توجه به این مشخصه باید توجه داشته باشیم گوشی که برای بازی می‌خریم باید قابلیت اجرای نسخه های جدید بازی و برنامه های موبایل را داشته باشد و در اجرای آنها به مشکلی بر نخورد.

ورتو سیگنچر تاچ

همچنین امکانات دیگری مانند ضبط از صفحه، اسکرین شات، صدا و جلوه های ویژه و در اخر قابلیت محدود سازی برنامه های مزاحم و در حال اجرا که از مهم ترین قابلیت ها به شما می‌رود.

زیرا در هنگام بازی می‌تواند موجب آزار فرد شود و تمرکز او را بهم بزند، کیفیت صدای آن هم امری مهم است که باید در یک گیمینگ خوب وجود داشته باشد، بنابراین در هنگام خرید گوشی با رعایت این عناوین و نکات می‌توانید بهترین گوشی ها را با قیمت های مناسب خریداری کرده و از بازی با آن نهایت استفاده و لذت را ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید.

قیمت جدیدترین گوشی های گیمینگ

درواقع به دلیل نرخ شدید تورم و افزایش قیمت در بازار نمی‌توان قیمتی واحد ذکر کرد، همچنین قیمت آن با توجه به کیفیت و مدل آن بسیار متفاوت می‌باشد، برای اطلاعات بیشتر درباره حد نصاب قیمت گوشی مخصوص بازی می‌توانید در سایت های مختلف جست و جو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =