جدید ترین اپل واچ

جدیدترین اپل واچ

شرکت اپل در دنیای امروز، جزء برترین شرکت های عرصه فناوری و اطلاعات است. این شرکت، تولید کننده سخت افزار های نوین مانند: آی پد، آیفون، اپل واچ و… می باشد. شرکت اپل، جدید ترین اپل واچ ها را متناسب با خواسته تقاضا کنندگانش طراحی و تولید می کند.

اپل واچ گجتی هوشمند و در عین حال بسیار کارآمد و با طراحی های دقیق و بی نقص معروف هستند که می توان بصورت مستقیم به گوشی اپل متصل شود. این گجت هوشمند بقدری پیشرفته است که می توانند مانند یک گوشی کوچک ، تصاویر و اطلاعات و برنامه های گوشی را به نمایش بگذارد. در این مقاله به بررسی جدید ترین اپل واچ ها خواهیم پرداخت.

معرفی شرکت اپل 

شرکت اپل در دهه هفتاد میلادی با بنیان گذاران خود یعنی استیو وزنیاک واستیو جابز پایه گذاری شد. این دو جوان با همکاری هم توانستند اولین نمونه کامپیوتر های اپل را به صورت دستی تولید کنند و شرکت خود را با نام اپل به بازار بشناسانند. فروش اولین نمونه های کامپیوتر های اپل اعتبار چشمگیری را برای این شرکت به وجود اورد و به عنوان یک شرکت رسمی شناخته شد.

جدیدترین اپل واچ

انواع اپل واچ های جدید 

  • اپل واچ سری7
  • اپل واچ سری 6
  • اپل واچ سری اس ای
  • اپل واچ سری 3

ساعت های هوشمند اپل جزء کامل ترین دسته از گجت های جهان شناخته شده اند که با امکانات و ظاهر خوب و جذابشان توانستند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. اپل واچ ها سری های مختلفی دارند که بروز ترین آن ها را می توان به سری 6 و7 اختصاص داد که به آن خواهیم پرداخت. طبق مشخصات هر سری از اپل واچ ها قیمت آن ها نیز متغیر می باشد. خواسته مصرف کنندگان بایکدیگر متفاوات است و طبق مشخصات و قیمت هر یک از سری های اپل واچ می توان آن ها را انتخاب و خریداری کرد.

Oppo Find N3 رقیب جدید سامسونگ

اگر به دنبال ساعت هوشمند با کیفیت و قیمت مناسب هستید، اپل واچ اس ای نسبت به اپل واچ سری 3 باتری قوی تری دارد و صفحه نمایشگر روشن و با کیفیت تری نیز دارد. اپل واچ ها در سری های مختلف ضد آب، اتصال به جی پی اس حسگر ضربا ن قلب، فضای ذخیره موسیقی و عمر باتری مواردی است که در میان اپل واچ ها یکسان است.

جدید ترین و کامل ترین اپل واچی که می توان تا به حال معرفی کرد، اپل واچ سری 7 می باشد. صفحه نمایشگر آن نسبت به سری های قبل خود چند میلی متر بزرگ تر بوده و میتوانید از صفحه کلید کاملی بهرمند شوید. قیمت اپل واچ سری 7 بالاتر از سری قبل خود است ؛ لذا امکانات و نرم افزار های بکار برده در آن پیشرفته تر از سری های قبل خود است.

اپل واچ سری 6 اختلاف چندانی با اپل واچ سری 7 ندارد، تنها فرقی که بین سری 6 و سری 7 حائز اهمیت است، این است که شارژدهی سری 6 ضعیف و شارژدهی سری 7 سریع تر می باشد.

اپل واچ های سری 6 و سری 7، بهترین و جدیدترین اپل واچ های حال حاضر دنیا هستند. اپل واچ های سری 6 دارای حسگر تشخیص غلظت اکسیژن خون و رنگ ها رابه خوبی در صفحه به نمایش می گذارد.

مقاومت صفحه نمایشگر اپل واچ سری 7 به نسبت بیشتر از صفحه نمایشگر اپل واچ سری 6 می باشد.

جدیدترین اپل واچ

کارایی اپل واچ در زندگی روزمره

اپل واچ تاثیرات زیادی در زندگی ما داشته، کارایی هایی که این ساعت هوشمند دارد سبب شده است تا به دور از تلفن همراه خود بتوان کارهای خودرا با استفاده از انجام داد. با استفاده از آن می توان موسیقی پخش کرد، در هنگام دویدن و پیاده روی و همین طور برای تناسب اندام و تمرینات ورزشی می توان از آن استفاده و اطلاعات را داخل آن ثبت کرد.

مزایا و معایب گوشی سامسونگ

همینطور می توان با استفاده از اپل واچ وسایل هوشمند داخل منزل را با آن کنترل کرد، به عنوان مثال : لامپ های هوشمند، کرکره های هوشمند و…

به دلیل ضد آب بودن اپل واچ می توان به راحتی داخل آب شنا کرد و نگران خیس شدن ساعت هوشمند خود نخواهید شد. اپل واچ های سری جدید این قابلیت را دارند که بتوانند چرخه خواب شما را نیز کنترل کنند. اگر به هر دلیلی گوشی همراه شما در دسترس شما قرار نداشت به راحتی می توانید از طریق اپل واچ خود پیام دهید، ایمیل خود را چک کنید و از اپلیکیشن های داخل آن استفاده کنید.

شارژر اپل واچ 

ساعت هوشمند اپل واچ نیز مثل سایر گجت های هوشمند، قابلیت شارژ شدن را دارد و دارای شارژر است. شارژر اپل واچ بصورت مگنتیک عمل می کند. قسمتی که پل واچ روی آن قرار دارد، قسمت گرد شارژر است که با نزدیک کردن  اپل واچ به شارژر، مگنتی که داخل آن مغناطیس وجود دارد به آن می چسبد و شروع به شارژ کردن اپل می کند.مدت زمانی که طول می کشد تا ساعت هوشمند کامل شارژ شود 90 دقیقه است و تا 18 ساعت به خوبی آماده بکار می شود.

اپل واچ دارای قابلیت های زیادی است که این قابلیت ها می توانند  نیاز شما به گوشی را به کمترین میزان ممکن میرساند.

جدیدترین اپل واچ

مورادی از کاربرد های دیگر اپل واچ های جدید

از اپل واچ می توان به عنوان ساعت ازش استفاده کرد.

این آپشن رو دارد که به خودرو شما وصل شود و اطلاعات ماشین رو در اختیارتان بگذار مانند: باز بود درب ماشین.

سامسونگ گلکسی A54

می توان اعلانات جی میل و فیسبوک و… خود را بر روی اپل واچ دریافت کرد.

از اپل واچ می توانید به عنوان قطب نما و چراغ قوه نیز استفاده کرد.

با استفاده از اپل واچ سری 6 می توانید یادداشت های صوتی خود را ضبط کنید.

اپل واچ برنامه خبری دارد که با استفاده از آن می توانید از عناوین خبری بروز مطلع شوید.

این ساعت هوشمند می تواند مانند یک مترجم نیز عمل کند.

می تواند به عنوان یک دستیار مجازی عمل کند و کار های شما را پیگیری و یادآوری کند.

در شرایطی که نیاز به کمک داشته باشید با استفاده از دکمه اس او اس می توانید به مرکز فوریت های پزشکی وصل شوید.

نتیجه گیری

در عصر کنونی با پیشرفت سریع تکنولوژی، ارتباطات بیش از پیش راحت تر و در عین حال سریع تر شده است. رقبای این عرصه در تلاش برای بهبود عملکر و بروز شدن خود هستن. هماهنطور که گفته شد کمپانی اپل سبقت فوق العاده ای از تمامی شرکت های هم رقیب خودش گرفته است و کاربران قابل چشمگیری از محصولات اپل استفاده میکنند که استفاده از انواع گوشی های اپل و اپل واچ های آن طرفداران بیشتری دارند

اپل واچ کاربرد های زیادی دارد در زندگی امروز ما، میتوان با آن به پادکست های موجود در اپل واچ گوش داد. اپل واچ، ساعت هوشمندی است که به وسیله شرکت اپل طراحی و تولید شده است. اپل واچ بسیاری از فعالیت هارا برایمان تسریع کرده و کمک می کند به صورت اتوماتیک به انجام فعالیت هایی که در آن تنظیم کردیم بپردازیم. اپل واچ های سری اس ای و سری 3 قیمت مناسب تر و اپل واچ های سری 6 و سری 7 قیمت بالا تری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =