رندرهای شیائومی 13 پرو

رندرهای شیائومی ۱۳ پرو

اولین موردی که در رندرهای شیائومی 13 پرو نظر همه را به خود جلب می کند برآمدگی دوربین بزرگ در پنل عقب است که سه سنسور و یک فلاش را در خود جای داده است، از این رو ممکن است افرادی که منتظر چیزی شبیه به ماژول دوربین گوگل پیکسل 7 بوده اند، قدری دلسرد شوند. صفحه نمایش گوشی به صورت لبه‌های خمیده و حفره مرکزی قابل ارائه بوده و پنلی ۶.۵۵ اینچی دارد. ماژول دوربین مربعی شکل روی پنل پشتی دارای سه دوربین بهمراه فلاش ال ای دی می باشد. دوربین پیشرفته این دستگاه یکی از دلایل بزرگی و برجستگی آن به حساب آمده و از این رو نمی توان گفت ظاهری چندان زیبا و ظریف دارد.

ویژگی های کلی گوشی شیائومی 13 پرو

در  قسمت جلوی شیائومی ۱۳ پرو یک نمایشگر خمیده می بینیم که ظاهراً ۶.۵۵ اینچ بوده و در قسمت مرکزی بخش بالایی اش(درست مانند شیائومی ۱۲ پرو و ۱۲S پرو) یک حفره به چشم می خورد. رندر مورد نظر دارای چهار نقطه در قسمت بالایی پرچم دار آینده شیائومی خواهد بود که یکی از آنها شامل فرستنده اینفرارد می شود  و دیگری به احتمال زیاد میکروفن خواهد بود. با تمام این تفاسیر هنوز مشخص نیست دو حفره دیگر برای چه کاربردی تعبیه شده اند.

منبع انتشار این رندرها اندازه شیائومی ۱۳ پرو را برابر ۱۶۳ در ۷۴.۶ در ۸.۸۸ میلی متر اعلام کرده، اما لازم به ذکر است که در محل قرارگیری ماژول دوربین، ضخامت آن به ۱۱.۸ میلی متر خواهد رسید. از این رو می توان گفت اندازه اش تفاوت چندانی با شیائومی 12 پرو ندارد. شیائومی یکی از تولیدکنندگان معدوی است که تا همین حالا یک فرستنده مادون قرمز درون دستگاه هایش می گذارد و احتمالا مدل 13 پرو هم از این قائده مستثنا نخواهد بود و طبق همین اصول و قاعده ساخته می شود.

vertu gold هدیه لاکچریشاهکاری در "بی نظیرترین" تلفن لوکس جهان

رندرهای شیائومی ۱۳ پرو

دوربین گوشی شیائومی 13 پرو

 گوشی شیائومی 13 مجهز به تنظیمات کاربردی ای از جمله دوربین با زیره 1 اینچی بوده و آرایش ماژول های لنز دست نخورده باقی مانده اند. گوشی مورد نظر در چهار رنگ شامل سیاه، سفید، سبز و صورتی قابل ارائه بوده که در بین این رنگ ها، نسخه سبز و صورتی یک نسخه چرمی ساده دارند. با توجه به تصویری که یکی از کاربران هندی به اشتراک گذاشته، به نظر می آید که مدل پرو دارای نمایشگری با حاشیه های منحنی بوده اما در طرف دیگر به نظر می‌رسد مدل استاندارد دارای نمایشگری تخت می باشد. از آنجاییکه که پیداست کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست گوشی قرار دارند. در چیدمان دوربین ماژولی مستطیلی شکل تعبیه شده، یک دوربین اصلی بزرگ‌تر که احتمالا همان حسگر دوربین 1 اینچی بوده و در این ماژول به چشم می خورد. در مجاور دوربین اصلی، دو لنز کمکی دیگر به همراه فلش LED نیز به کار برده شده است. لازم به ذکر است که بر اساس حدس و گمان ها و اخبارات انتشاریافته غیررسمی، احتمال دارد که شیائومی 13 میزبان 2 دوربین 50 مگاپیکسلی و مدل پرو 3 دوربین 50 مگاپیکسلی باشد.

نمایشگر گوشی شیائومی 13 پرو

ادعاهای به دست آمده حاکی از آن است که مدل استاندارد دارای صفحه نمایش اولد 6.36 اینچی می باشد که وضوح تصویری برابر با 1.5K  خواهد داشت و نرخ تازه‌سازی آن نیز 120 هرتز خواهد بود. گفته شده مدل پرو دارای نمایشگر اولد 6.7 اینچی با وضوح تصویر 2K  و همان نرخ تازه‌سازی همانند مدل استاندارد می باشد. تراشه معرفی نشده استپ‌‎دراگون 8 نسل 2 احتمالا قلب تپنده سری شیائومی 13 نیزخواهد بود، چرا که در تصویر غیررسمی پیشین همان اطلاعات دلیل ‌بر استفاده پردازنده 3 گیگاهرتزی 8 هسته‌ای دیده شده بود. نکته مهم قابل ذکری که در این مدل ها وجود شارژ 100 واتی و شارژ بی‌سیم‌ 50 واتی می باشد. انتظار می‌رود سری شیائومی 13 طی ماه نوامبر معرفی گردد.

لوازم جانبی ضروری برای آیفون 14

کنترل محصولات هوشمند با شیائومی 13 پرو

Mi Smart Hubدر زمان حاضر در مرحله بتا بوده و در کنار MIUI 13 ارائه شده است. Mi Smart Hub برای اتصال بین دستگاه‌های هوشمند ساخته شده و کاربران می توانند دستگاه های نزدیک شیائومی را با حرکتی بسیار راحت برای به اشتراک گذاشتن موسیقی، عکس، فیلم و دیگر فایل های رسانه ای به یک دیگر متصل کنند. برای مثال، یکی از محصولات هوشمند شیائومی که در آینده در اسمات هاب تطابق بهتری با گوشی و دسکتاپ دارند، هدفون های بلوتوثی می باشند. طبق شواهد، MIUI 13 برای یکپارچه سازی تمام تولیدات شیائومی در نظر گرفته شده است. با هدف مورد نظر،  شیائومی از MIUI Watch، MIUI Home، MIUI TV و MIUI  نیز برای دستگاه های هوشمند شیائومی رونمایی کرده است. همه این محصولات قبلا برای اتصالشان از کابل شارژ استفاده می شد، ولی حالا می توان بدون اتصال کابل و با قابلیت وایرلس یا بی سیم به همه ی دستگاه ها به صورت ریموت وار متصل شوید.

دیگر امکانات MIUI 13  شیائومی

تعبیه نشانگر دمای باتری

در MIUI 12.5 نشانگر دمای باتری بر حسب سلسیوس نشان داده می شود، ولی در حال حاضر با MIUI 13 به نمایش در می آید. ، در عوض سلسیوس، سه وضعیت خنک، نرمال و داغ برای باتری در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که این شرکت هدفش پیاده سازی نشانگر حرارت دستگاه در پاوربانک هایش نیز می باشد که نویدبخش کالکشنی از امکانات یکپارچه با تمام دستگاه ها در آینده خواهد بود.

رندرهای شیائومی ۱۳ پرو

تغییر درصدِ هشدار کاهش باتری

قبل از این، MIUI برای به روز رسانی به حداقل 30 درصد توان باتری نیاز داشت، اما در حال حاضر این محدودیت آلارم های سطح پایین باتری را در MIUI  از 30٪ به 15٪ کاهش داده است.

تاثیر هوش مصنوعی بر زندگی بشر

رم دارای قابلیت ارتقاءMIUI 13

فناوری جالب تعبیه شده در شیائومی MIUI 13  به نام رم مجازی، این دستگاه را به نمونه ای منحصر به فرد تبدیل کرده است. فناوری ادغام حافظه به تلفن ها این امکان را می‌دهد تا از بخشی از فضای ذخیره سازی برایRAM جهت کارایی بهتر و چند کاربردی شدن آن ها استفاده کنند. براساس گزارش ها، MIUI 13 به هر دستگاه شیائومی، از جمله گوشی Redmi، Poco یا Mi، این امکان را می دهد تا 3 گیگابایت رم اضافی در بالای رم فیزیکی گوشی دریافت کند. تکنولوژی افزایش حافظه MIUI 13 یا خصیصه رم مجازی به گوشی های قدیمی شیائومی در زمینه یکپارچه شدن عملکردها کمک می کند.

اسکرول بر اساس زمان در گالری

این ویژگی با برنامه MIUI Gallery  افزوده می شود و به شما امکان ثبت عکس ها و ویدئو های خود بر حسب زمان را داده تا سریع تر آن ها را پیدا کنید.

اما سوال مهم اینکه چه زمانی از گوشی شیائومی 13 پرو رونمایی می شود؟

ابر قدرت تکنولوژی چینی به تازگی آخرین رابط کاربری MIUI 13 خود را برای تلفن‌ها، تبلت‌ها، دستگاه‌های هوشمند و تلویزیون‌ها ارائه کرده و در حال حاضر این کمپانی دستگاه‌های خود را در صف به‌روزرسانی قرار داده است . شیائومی اخیرا در Mi Community، نقشه راه به ‌روز رسانی MIUI 13 را به طور مفصل توضیح داد که دستگاه های Redmi و Mi  دارای ویژگی های به‌روزرسانی مدرن می باشند. به نظر می آید که عرضه وسیع MIUI 13 در سه ماهه اول سال 2022 انجام شود. لازم به ذکر است که بر اساس سنتی دیرینه، معمولا رابط کاربری جدید ابتدا در رام چین ارائه می شود و به مرور زمان برای نواحی دیگر جهان از جمله اروپا معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =