سیستم عامل گوشی ورتو

سیستم عامل گوشی های ورتو

حتماً تا به حال نام گوشی ورتو را شنیده اید یا مدل آن را در دست افراد بسیار ثروتمند دیده اید در واقع گوشی های ورتو یکی از لاکچری ترین و باکلاس ترین گوشی های هستند که فقط افراد ثروتمند قادر به خرید آن می باشند و هر کسی توانایی خرید چنین گوشی‌ هایی را ندارد. زیرا گوشی های ورتو کاملاً دست ساز می باشند علاوه بر آن فروش آن ها در ایران کم مشکل است زیرا شرکت سازنده یا پخش‌ کننده ا‌ی در ایران ندارند بنابراین واردات گوشی های ورتو در ایران بسیار انگشت‌ شمار است. از این رو ما امروز تصمیم گرفتیم که اطلاعات بیش تری در مورد گوشی های ورتو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم هم چنین قرار است در مورد سیستم عامل گوشی های ورتو توضیحاتی ارائه دهیم از پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب برای یافتن پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.

گوشی ورتو چه نوع سیستم عاملی دارد؟

با توجه به این که گوشی های ورتو خیلی هوشمند و مانند گوشی های جدید قابلیت های شگفت انگیز ندارند اولین سوالی که برای کاربران و مخاطبان پیش می آید در رابطه با نوع سیستم عامل این نوع گوشی است. در پاسخ به سوالات این چنینی باید خدمتتان عرض کنیم که سیستم عامل گوشی های ورتو از نوع اندروید است البته که گوشی های ورتو با سیستم عامل اندروید نسخه های مختلفی دارند برای مثال نسخه ۴.۴.2 و همچنین نسخه ۵.۱ از جمله سیستم عامل‌ های اندرویدی گوشی های ورتو می باشند که شما بر حسب سلیقه و بودجه ‌ای دارید می توانید برای خرید آن ها اقدام کنید. همان طور که می دانید نسخه های مختلف اندروید دارای قابلیت های متفاوت و مختلفی هستند که هر چه بالا تر می روند کیفیت آن ها نیز بیش تر می شود.

اتصال آیفون به لپ تاپ

سیستم عامل گوشی های ورتو

مشخصات گوشی های ورتو چیست؟

قبل از اینکه برای خرید گوشی های ورتو اقدام کنید باید ابتدا با تمام مشخصات آنها آشنایی پیدا نموده و بر اساس این مشخصات برای خرید اقدام نمایید زیرا در این صورت می دانید که قابلیت های گوشی مورد نظر شما چیست و چگونه کار می کند. مواردی که در زیر می بینید از جمله مشخصات و جزئیات در مورد گوشی های ورتو می باشد:

  • گوشی های ورتو انواع مختلفی دارند از جمله دکمه ای و لمسی هستند.
  • در ساخت گوشی های ورتو از الماس و یاقوت و حتی طلا هم استفاده می شود.
  • گوشی های ورتو کاملاً دستساز هستند به همین خاطر بسیار گران قیمت می باشند.
  • هر یک از گوشی های ورتو دارای یک جایگاه سیم کارت و یک باتری است.
  • صفحه نمایش گوشی های ورتو دو اینچی و دارای کریستال می باشد.
  • قابلیت مکالمه سه تا پنج و نیم ساعت با گوشی های ورتو امکان پذیر است.

انواع گوشی های ورتو

اگر برای خرید و یا تحقیق در مورد گوشی های ورتو اقدام کنید متوجه خواهید شد که این گوشی ها انواع مختلفی دارند برای مثال گوشی ورتو سیگنچر اس مدل رزگلد که رنگ آن بسیار شیک و برازنده است و بیش تر خانم ها برای خرید آن اقدام می کنند مدل دیگر مربوط به مدل ورتو سیگنچر اس سیلور می باشد که رنگ نقره ای آن برای افرادی که خیلی تمایلی به گوشی های طلایی رنگ ندارند بنابراین گزینه قوی برای آقایان می تواند باشد. مدل دیگری که خدمتتان معرفی می نماییم گوشی ورتو سیگنچر اس لمسی است که آخرین گوشی که توسط شرکت ورتو تولید شده البته که یک نوع دیگر از گوشی های ورتو در دست افراد بسیار ثروتمند وجود دارد به نام گوشی ورتو مدل کبرا که پشت آن را به وسیله الماس و نگین ها و سنگ های قیمتی به شکل مار کبرا طراحی نموده اند. همه آن ها سیستم عامل اندروید دارند.

مقایسه دوربین سامسونگ و هواوی

سیستم عامل گوشی های ورتو

خرید گوشی های ورتو با سیستم عامل اندروید

اگر شما هم اکنون علاقمند به خرید گوشی های ورتو هستید و با وجود گران قیمت بودن آن دوست دارید گوشی لاکچری در دست داشته باشید می توانید برای خرید آن اقدام کنید توجه داشته باشید که فروش گوشی های ورتو در ایران کمی سخت است زیرا شرکت فروشنده آن در ایران نمایندگی ندارد در واقع در فرانکفورت و پاریس و سنگاپور و انگلستان نمایندگی های آن در حال فروش می باشند بنابراین اگر شما بخواهید گوشی ورتو خریداری کنید باید به صورت ثبت سفارش آن را تهیه نمایید. توجه کنید که خرید آنلاین می تواند بسیار راحت تر انجام شود زیرا شما در خرید حضوری باید یک واسطه پیدا کنید تا بتواند گوشی های ورتو را برای شما وارد نماید اما اگر خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید در کوتاه ترین زمان ممکن گوشی ورتو در اختیار شما خواهد بود. فروشگاه سفیران تل بستری امن برای فروش گوشی های اوریجینال و های کپی ورتو برای شما عزیزان فراهم نموده است.

قیمت گوشی ورتو چقدر است؟

همان طور که خدمتتان عرض کردم گوشی های ورتو از نوع گوشی های لاکچری موجود در دست ثروتمندان است بنابراین طبیعی است که قیمت آن ها بسیار بالا باشد برای همین شما با پولی که برای خرید گوشی های هوشمند موجود در بازار می ‌پردازید نمی توانید گوشی ورتو خریداری کنید گوشی های ورتو به علت دست ساز بودن قیمت بالاتری دارند البته عوامل مختلف دیگری هم بر روی قیمت گوشی های ورتو تاثیر گذار است برای مثال جنس این گوشی ها که از فولاد مستحکم و ضد زنگ می باشد هم چنین دیزاین و طراحی گوشی های ورتو که با استفاده از سنگ های قیمتی و الماس ساخته می شوند می توانند قیمت آن ها را بالا و بالاتر ببرد. توجه داشته باشید که نوسانات موجود در بازار مثل قیمت دلار و هزینه گمرک نیز می‌تواند بر قیمت گوشی های ورتو تاثیر گذار باشد.

پاوربانک فست شارژ 

جمع بندی

گوشی های ورتو از جمله شیک ترین و باکلاس ترین گوشی های می باشند که افراد خاص پسند و ثروتمند برای نشان دادن ثروت فوق العاده زیاد خود از آن ها استفاده می کنند گوشی های ورتو مانند گوشی های موجود در بازار قابلیت های شگفت انگیز ندارند اما طراحی و دیزاین آن ها به قدر منحصر به فرد است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. توجه داشته باشید که سیستم عامل گوشی های ورتو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا نشان دهنده میزان قابلیت این گوشی ها می باشد به طور کلی تمامی گوشی های ورتو با سیستم عامل اندروید کار می کنند و حافظه ۴ الی ۳۲  گیگابایتی داخلی و ۲ الی ۴ گیگابایتی رم را دارا می باشند.

6 دیدگاه برای “سیستم عامل گوشی ورتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهارده =