محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4

لوازم جانبی پوکو پرو  X4

قاب محافظ یکی از محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4 می باشد:

موبایل شیائومی دارای انواع قاب‌های مختلف با جنس، رنگ و مدل‌های مختلف می باشد که در زیر به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4 می پردازیم.

  1. قاب لوکسار Z e u s : این مدل قاب‌ها از جدیدترین لوازم جانبی این مدل گوشی می باشد. این قاب‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که از گوشی شما به طور کامل محافظت می کنند. این قاب‌ها را می توانید به راحتی به هولدرهای آهن‌ربایی ماشین خود نصب کنید.
  2. قاب مدلPM‌   این مدل قاب ها جنس سیلیکونی ساخته شده‌اند که محافظ بسیار خوبی برای گوشی شما می باشند. در این قاب برای هر دکمه‌ای که روی گوشی شما وجود دارد محافظ جداگانه ای نصب شده است. و همچنین این قاب به صورتی طراحی شده است که علاوه بر بدنه از صفحه گوشی شما هم به خوبی می تواند محافظت کند.
  3. قاب تک طرح آبرنگی: به خاطر زیبایی ظاهری که دارد طرفداران خاص خودش را دارا می باشد. این قاب از جنس سیلیکون می باشد و بسیار ظریف طراحی شده که در حجم و ظرافت گوشی شما تغییری ایجاد نمی کند. از لحاظ محافظتی این مدل قاب‌ها تقریبا محافظ خوبی هستند.
  4. قاب مدل کشویی: این قاب‌ها را به خاطر محافظی که به صورت کشویی روی لنز دوربین دارند به این نام گذاشته‌اند. جنس این مدل قاب سیلیکونی می باشد ولی نه آنقدر نرم هستند و نه خیلی سفت و سخت. از لحاظ محافظتی این مدل قاب‌ها می‌توانند محافظ خوبی برای گوشی شما به حساب آیند.
  5. کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی: این مدل قاب‌ها محافظ خوبی هستند. دارای رنگ بندی مختلفی می باشند و جنس لایه رویی قاب طوری طراحی شده که لک و اثر انگشت روی آن نمی ماند.
  6. کاور سامورایی: این مدل قاب هم مانند مدل‌های دیگری از لحاظ محافظتی قابل قبول می باشد اما چیزی که آن را از مدل‌های دیگر جدا می کند ضد آب بودن آن می باشد.
  7. کاور نیلکین: این مدل قاب از پر فروش ترین قاب‌ها می باشد. دارای محافظت بسیار بالایی برای گوشی شما می باشد و مانند مدل کشویی دارای یک کشور روی دوربین برای محافظت لنزهای دوربین دارد.
  8. قاب مدل سیلیکونی: این مدل قاب‌ها علاوه بر دارا بودن تقریبی ویژگی های مدل های قبل مانند محافظت، ضربه گیری، جا نماندن لک و اثر انگشت خاصیت خاص دیگری که آن را از دیگر قاب‌ها جدا می کند ضد تعریق بودن آن است.
  9. قاب آیرون: این مدل قاب‌ها دارای محافظت عالی در برابر هر نوع ضربه و خط و خشی از گوشی شما می باشد اما انتخاب این نوع قاب برای کسانی که به دنبال ظرافت هستند مناسب نیست چون دارای وزن می باشد و باعث می شود وقتی گوشی خود را در دست می گیرد وزن آن را به خوبی احساس کنید.
  10. قاب موناکو: این مدل قاب‌های بسیار ظریف دارای مدل‌های خاصی هستند که می توانند باعث شیک تر شدن مدل گوشی شما نیز گردد.
  11. قاب دخترانه جدید در مدل‌ها اکلیلی و رنگین کمانی: این مدل قاب‌ها جزء قاب‌های فانتزی می باشند که زیبایی خاصی می توانند به گوشی شما ببخشند.
جدیدترین نسخه اندروید

لوازم جانبی پوکو پرو  X4

گلس‌های محافظ صفحه یکی از محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4

۱)محافظ صفحه نمایش سرامیکی: در ساخت این نوع گلس شیشه سرامیکی به کار رفته است و با وجود این که می تواند یک محافظ بسیار خوبی باشد ظریف نیز هست اگر ویژگی‌های کلی این گلس را بخواهیم بگوییم میتوان به نصب آسان،دم ایجاد حباب روی صفحه، لمس روان، شفافیت صفحه نمایش اشاره کرد.

۲)محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای جی آف: این مدل از محافظ های صفحه دو خصلت زیبایی و مقاومت را باهم برای شما ایجاد می کند.

محافظ‌های لنز دوربین محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4

۱)محافظ لنز دوربین بادیگارد: این مدل لنزهای دوربین دارای ویژگی‌های محافظت عالی، تاثیر نداشتن روی وزن گوشی یعنی همان سبکی محافظ، تاثیر نداشتن روی عکس‌هایی که شما با دوربین گوشی خود می گیرید.

۲)محافظ لنز دوربین گلس باب: این لنزها دارای مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش می باشد.

شارژرها از محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4

۱)شارژر دیواری۶۷واتی: این شارژر یک پک دارای کابل، سیم شارژر می باشد که سیم آن مقاومت خوب در برابر پوسیدگی دارد و همچنین کابل جریان برق عبوری به گوشی شما را تنظیم می کند.

۲)شارژر دیواری باسئوس: روی این شارژر سه پورت نصب شده است. این شارژر برای شما دارای کاربردهای فراوانی می باشد.

هنگام خرید محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4 چند نکته را باید رعایت کنید

  • هنگام خرید قاب، گلس صفحه، محاف لنز دوربین کاملا دقت داشته باشید که ضربه گیر و محافظ خوبی باشند تا بتوانید گوشی با طول عمر بالایی داشته باشید.
  • موقع خرید قاب گوشی نکته مهم دیگر علاوه بر محافظ خوب بودن، خوش دست بودن قاب خیلی مهم می باشد. این نکته برای گرفتن گوشی در دستتان اهمیت دارد و هرچه خوش دست تر باشد احتمال افتادن گوشی از دست کمتر می شود.
گوشی های ورتو ساخت کجاست؟

لوازم جانبی پوکو پرو  X4

چرا باید گلس که از محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4 است را تهیه کنیم:

شما برای این روی صفحه گوشی خود گلس نصب می کنید که از صفحه گوشی شما در برابر ضربه‌هایی مانند افتادن گوشی از دستتان یا پرت شدن چیزی روی صفحه گوشی جلوگیری کند و محافظ باشد تا به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود.

ویژگی‌های یک گلس خوب:

  • سختی
  • روکش نانو ضد چربی
  • لایه حریم خصوصی
  • شفاف و یک دست بودن
  • نصب آسان

انواع کیف‌ها از محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4

  • کیف چرمی محافظ لنزدار نیلکین: این مدل کیف‌ها دارای ویژگی‌های زیادی از جمله مقاوم در برابر ضربه و خط و خش، زیبایی ظاهری، ضد چربی و لک می باشد.
  • کیف چرمی مدل ایمپریال قفل دار: این مدل کیف ‌ها به گوشی شما حالت رسمی و اداری می دهد. در رنگ بندی های متنوع وجود دارد، دارای یک قفل آهن ربایی می باشد و همچنین جنس کیف از چرم مرغوب ساخته شده است.
  • کیف کلاسوری روبینا: این مدل کیف از مرغوبیت بیشتری بین سایر کیف‌ها برخوردار می باشد. دارای محافظت بسیار بالایی از گوشی در برابر ضربه، خط و خش و آلودگی می باشد. این مدل کیف‌ها دارای داخلی نرم هستند که به راحتی میتوان گوشی را در آن جا داد.
  • کیف محافظ شیائومی: این کیف طوری طراحی شده است که دارای وزن سبک و به راحتی داخل جیب شما جاگیر می شود. دارای طراحی ظاهری زیبایی است. این مدل کیف‌ها نیز محافظ خوب در برابر ضربه و آلودگی می باشند

لوازم جانبی پوکو پرو  X4

سایر لوازم جانبی های محبوب پوکو پورو X4

  • کابل شارژ
  • آداپتور شارژ
  • هولدر
  • هندزفری بلوتوثی
  • هدفون سیم دار
  • پاپ سوکت
  • گلس لنز دوربین

توضیحی درباره کاربرد انواع لوازم جانبی پوکو پرو  X4

  • گلس: صفحه نمایش گوشی به خاطر حساس بودن با کوچکترین ضربه صدمه می بیند و باعث مشکل می گردد. شما با خریدن انواع گلس‌های مختلفی که وجود دارد بر اساس سلیقه و هزینه‌ایی که میکنید می توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و بر صفحه گوشی خود نصب کنید تا خیالتان از محافظت آن در برابر ضربه راحت گردد.
  • قاب: تهیه قاب از ضروری ترین لوازم جانبی موبایل می باشد. قاب‌ها می توانند از گوشی شما در برابر ضربه، خط و خش محافظت کنند حتی یک سری از مدل قاب‌ها قابلیت محافظت از دوربین و صفحه گوشی را نیز دارا می باشند. شما براساس سلیقه خود باید یکی از بهترین مدل قاب‌ها را برای گوشی خود خریداری کنید تا بتوانید گوشی با عمر بالایی داشته باشید.
  • برچسب هوشمند: اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که مدام دنبال گوشی خود می گردید و آن را گم میکنید ای وسیله جانبی برای شما کاربرد زیادی دارد. روی برچسب هوشمند بلوتوث نصب شده ک شما به کمک آن به راحتی می تواند گوشی خود را پیدا کنید.
  • استند نگهدارنده گوشی: شما در مواقعی که مطالعه می کنید یا در حال آشپزی هستید می توانید به کمک استندها گوشی خود را در جایی نصب کنید و به راحتی از آن استفاده کنید. استندها دارای دو نوع مغناطیسی و مکانیکی هستند که شما براساس سلیقه و هزینه‌هایی که می توانید بکنید ازآن‌ها خریداری کنید.
  • شارژر سریع: شما وقتی که کار زیادی دارید و نیاز به گوشی یا اینکه باید به جایی بروید و گوشی خود را می خواهید زودتر شارژ کنید به راحتی می توانید از این نوع شارژر استفاده کنید و در کمتر از نیم ساعت گوشی خود را ۵۰درصد شارژ کنید.
  • شارژر فندکی: ممکن است موقعیتی پیش بیایید که شما نتوانید گوشی خود رابه برق شهری وصل نموده و شارژ کنید در این مواقع تهیه شارژر فندکی و استفاده از آن بهترین راه ممکن می باشد.
  • هندزفری بلوتوث: هندزفری جزء پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل به حساب می آیند معمولا هندزفری های سیم دار بیشترین کاربرد را دارند اما سیم آن‌ها ممکن است زود خراب شود و هندزفری کارایی خود را از دست دهد پس استفاده از هندزفری بلوتوثی بسیار بهتر می باشد که این نوع از هندزفری‌ها دارای مدل‌های مختلفی می باشند که شما میتوانید بر اساس سلیقه خود از آن‌ها انتخاب و تهیه نمایید.
  • پاوربانک: گاهی شما در جایی قرار می گیرد که نه به برق شهری و نه به شارژر فندکی ماشین خود دسترسی ندارید در این جا مناسب ترین راه استفاده از پاور بانک می باشد. هنگام خرید پاوربانک باید کاملا دقت کنید و از جایی معتبر آن را خریداری کنید وگرنه ممکن است به باطری گوشی شما آسیب بزند.
  • مونوپاد: اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که خیلی اهل عکس‌های سلفی گرفتن می باشید پس مونوپاد از اصلی ترین لوازم جانبی برای گوشی شما به حساب می آید. گوشی شما به راحتی به این وسیله نصب می شود و شما به کمک دکمه‌ای که روی منوپاداست یا دکمه روی شاسی کنترلی به راحتی می تواند عکس بگیرید.
خرید موبایل دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + ده =