معایب خرید ایفون

معایب گوشی های آیفون - معایب خرید آیفون

گوشی های آیفون از بروز ترین و همچنین جدیدترین گوشی هایی هستند که در حال حاضر در بازار های مختلف وجود دارند. گوشی های آیفون دارای طرح ها و همچنین رنگ های مختلفی می باشند که این امر سبب شده است تا افراد مختلف با سلیقه های گوناگون بتوانند گوشی مورد نظر خود را از میان گوشی های آیفون انتخاب و آن را نیز خریداری کنند‌. گوشی های آیفون درحال حاضر در فروشگاه های گوناگون کشور قابل خرید هستند و می توان گفت فروشگاه های زیادی وجود دارند که گوشی های آیفون را به افراد عرضه می کنند.خرید و همچنین استفاده از گوشی های آیفون  دارای مزایا و معایب گوناگونی است که دانستن آن ها سبب می شود تا افراد مختلف اطلاعات بیشتری برای  خرید گوشی های آیفون داشته باشند.در ادامه ما اطلاعات بیشتر درباره گوشی های آیفون بیان می کنیم تا شما نیز بتوانید بهتر این گوشی را بشناسید و با مزای و معایب خرید ایفون آن آشنا شوید.

معایب گوشی آیفون

استفاده از گوشی های اپل علاوه بر مزایای خوبی که دارد معایبی هم دارد که می توان کفت بهتر است قبل از خرید و استفاده از گوشی های آیفون از آن ها اطلاع پیدا کرد تا بتوانید برای خرید گوشی های آیفون یک تصمیم خوب بگیرید. در ادامه ما برخی از معایب گوشی های آیفون را برای شما بیان می کنیم.

تبلت جدید Flex Hybrid

اکوسیستم محدود اپل

می توان گفت که اکوسیستم گوشی های آیفون هم دارای ویژگی‌های مثبت و هم منفی است. همچنین می توان بیان کرد که اکوسیستم گوشی های آیفون به گونه است که شما را درگیر خود می کند. در واقع شما استفاده از گوشی های آیفون دیگر نمی توانید از گوشی های دیگر استفاده کنید و مدام قابلیت های گوشی آیفون را با محصولات دیگر مقایسه می کنید.. این یکی از معایب گوشی آیفون است که شاید برای بسیاری از طرفداران اپل شیرین به نظر برسد.

معایب گوشی های آیفون

قیمت بالا

نکته دیگری که درباره گوشی های آیفون می توان گفت قیمت گوشی های آیفون است در واقع قیمت گوشی های آیفون بسیار زیاد است و از گوشی های موجود در بازار قیمت بسیار بالاتری دارد.

حافظه جانبی کمتر

در واقع می توان گفت که گوشی آیفون از  گوشی‌های بسیار خوب و عالی می باشد، ولی می توان گفت  یکی از بزرگ‌ترین معایب آیفون های اپل پشتیبانی نکردن آن‌ها از کارت حافظه میکرو اس دی است. بنابراین اگر به حافظه بیشتری برای ذخیره کردن فایل‌های خود نیاز دارید، باید هزینه بیشتری کرده و همان ابتدا مدل‌های پرحافظه‌تر آیفون را تهیه کنید.

عدم پشتیبانی از بلوتوث

می توان گفت که یکی از معایب دیگر گوشی آیفون عدم پشتیبانی از بلوتوث است‌. گوشی های آیفون نمی توانند از بلوتوث پشتیبانی کنند.البته می توان گفت در حال حاضر روش های گوناگونی جایگزین استفاده از بلوتوث شده است اما با این حال عدم پشتیبانی گوشی های آیفون از بلوتوث می تواند از نکات منفی گوشی های آیفون باشد.

عدم پشتیبانی از فلش

اگر بخواهیم  دقیق تر به بررسی مزایا و همچنین معایب گوشی های آیفون بپردازیم  باید عدم پشتیبانی از فلش را نیز به عنوان یکی از معایب تلفن های آیفون در نظر بگیریم که این امر در گوشی های آیفون  باعث می شود تا برخی از سایت ها را نتوانیم در اپل آیفون باز کنیم و نتوانیم از آن ها استفاده کنیم.

لاکچری ترین گوشی بازار

البته کیفیت بالای محصولات اپل بر هیچکس پوشیده نیست و مزایا و معایب گوشی های آیفون صرفاً برای آشنایی بهتر و بیشتر با این محصولات ارائه شده است تا شناخت دقیق ترین نسبت به آن ها داشته باشید.

ارسال و دریافت فایل ها

می توان گفت که کاربران برای انتقال فایل در گوشی های فایل با مشکل روبرو هستند. همچنین می توان گفت که کاربران برای نقل و انتقال فایل از طریق گوشی های اپل شما باید این کار را از طریق آیتونز (ITUNES) انجام دهید. برای اینکار ابتدا باید ITUNES را در PC نصب کرد و سپس آن را با گوشی Sync نمود. پس می توان چنین نتیجه گرفت که کار با گوشی های آیفون آنری دشوار است.

عدم امکان اضافه کردن حافظه خارجی

می توان گفت کاربرانی که از گوشی های اندروید استفاده نی کنند این توانایی را تیز دارند که درصورت نیاز از حافظه جانبی نیز استفاده کنند اما می توان گفت که گوشی های آیفون این توانایی را ندارند و نمی توانند از حافظه جانبی برلی گوشی های خود استفاده کنند. می توان گفت یکی از معایب قابل توجه گوشی های آیفون همین موضوع است.

طول عمر باتری

از دیگر معایب گوشی های آیفون می توان طول عمر باتری های گوشی آیفون را بیان کرد.اگر با اینترنت 3G یا 4G کار کنید، باتری گوشی‌تان به سرعت خالی می‌شود. این مسئله به این دلیل است که برنامه‌هایی مثل اینستاگرام و پینترست داده‌های زیادی مبادله می‌کنند و همین باعث می‌شود باتری خیلی زود تخلیه شود. پس می توان گفت طول عمر کم باتری های گوشی اپل یکی از معایب این گوشی است. باتری های گوشی اپل ایم توانایی را ندارند که شارژ گوشی را برای مدت طولانی نگه دارند و شما نیز نمی توانید از آن برای انجام فعالیت های زیاد استفاده کنید.

مزایای خرید ایفون

معایب گوشی های آیفون

مشکلات آیفون در ایران

درباره گوشی های آیفون نکته دیگری که می توان گفت این است که گوشی های آیفون علاوه بر معایبی که دارند دارای مشکلاتی در ایران نیز هستند که در ادامه آن ها را نام می بریم

  • خرید نرم افزار
  • تایید دو مرحله ای
  • محدودیت در دانلود اپلیکیشن
  • عدم ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران

آیا گوشی موبایل آیفون بخرم؟

می توان گفت جواب این سوال کاملا بستگی به نیاز شخصی و همچنین علاقه شما دارد. اما در کل می توان چنین بیان کرد که .گوشی های آیفون دارای قابلیت های بسیار زیاد و همچنین گوناگونی هستند که این ویژگی ها توانسته است گوشی های آیفون را به یک گوشی بسیار خاص تبدیل کند پس می توان نتیجه گرفت که خرید گوشی های آیفون می تواند یک اتفاق خوب باشد. همچنین می توان گفت که گوشی های آیفون دارای ظاهری زیبا هستند که سبب شده است تا این گوشی مورد توجه افراد زیادی را بگیرد و افراد زیادی برای خرید این گوشی تمایل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =