معرفی گلکسی زد فولد

گلکسی زد فول

می توان گفت که سامسونگ یکی از تولید کنندگان بسیار خوب در حوزه گوشی است و گوشی های بسیار باکیفیت را نیز تولید می کند همچنین می توان گفت که گوشی های تولیدی این برند دارای قابلیت های بسیاری نیز می باشند‌‌. یکی از گوشی های بسیار خوب این برند گوشی گلکسی زد فولد نیز می باشد درباره این گوشی می توان گفت از جدیدترین تولیدات سامسونگ است که دارای طراحی و همچنین امکانات خاصی نیز می باشد در ادامه ما اطلاعات بیشتری درباره این گوشی بیان می کنیم تا شما بتوانید این گوشی را بهتر بشناسید.

معرفی مشخصات گوشی گوشی زد فولد

 درباره گوشی زد فولد می توان گفت که گلکسی زد فولد سومین نسل از خانواده گوشی‌های تا شوی سامسونگ نیز نی باشد که امروزه توجه بسیار زیادی به آن شده است‌. این مدل از گوشی دارای طراحی بسیار خاص و زیبا نیز می باشد. از دیگر ویژگی های گوشی های زد فولد که امروزه به میزان زیادی  مورد علاقه کاربران قرار گرفته است بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش دوم است که این امر سبب شده است سامسونگ گلکسی زد فولد در زمان استفاده بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

گلکسی زد فولد

در زیر بسته‌بندی سامسونگ گلکسی زد فولد چه می‌گذرد؟

در این باره می توان گفت که گوشی های زد فولد در یک بسته‌بندی بسیار بزرگ و حجیم ارائه شده است و به دست کاربران می رسد‌‌ همچنین می توان آن گفت این مدل از ‌گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ است که در این بسته بندی نیز وجود دارد. در ادامه می توان گفت که خارج کردن نمایشگر خارجی یک امر ساده و همچنین آسان است. اما با این حال سامسونگ توصیه کرده که زمان خارج کردن نمایشگر داخلی نهایت دقت را به کار ببندید؛ زیرا تنها محافظ این نمایشگر یک محافظ صفحه است و سامسونگ گلکسی زد فولد یک پنل تاشوی مجتمع به شمار نمی‌رود. پس می توان گفت باید برای خارج کردن نمایشگر این مدل از گوشی دقت بسیار بالایی داشت. درباره لوازم جانبی که همراه با گوشی های زد فولد به کاربران ارائه می شود می توان گفت شامل یک شارژر دیواری سریع 25 واتی به علاوه یک کابل USB از نوع C و یک هدفون AKG نوع C همراه این گوشی هوشمند است.

سامسونگ گلکسی A54

ساختار و طراحی گوشی های زد فولد

این مدل از گوشی یعنی گوشی گلکسی زد فولد دارای طراحی زیبا و با کیفیت نیز می باشد همچنین می توان گفت که این گوشی در دو رنگ مشکی و برنزی موجود است. با این حال سامسونگ تنوع رنگ بیشتری را در قسمت لولاها برای کاربران فراهم کرده است؛ این رنگ‌ها شامل مواردی چون مشکی، نقره‌ای متالیک، طلایی متالیک، قرمز متالیک و آبی متالیک می‌شوند. البته این امکان وجود دارد که بتوانید رنگ دلخواه خود را هم سفارش دهید. و از آن استفاده کنید پس می توان گفت که این گوشی با تنوع رنگی که دارد می تواند سلیقه های مختلف افراد را نیز پوشش دهد‌.طراحی تازه  لولاهای این مدل از گوشی هیچ پیچشی در هیچ جهتی ندارد. لایه داخلی به صورتی است که لولاها را از نفوذ  آلودگی های گوناگون خارجی در امان نگه می‌دارد. حتی زمانی که دستگاه باز است نمی‌توان آن را به سادگی تا کرد یا پیچاند. پس می توان گفت این موضوع یکی از نکات بسیار خوب این گوشی است همچنین علت این امر را می‌توان به بدنه سنگین 282 گرمی آن نسبت داد.

سمت چپ که با نمایشگر خارجی، کمی سنگین‌تر از نیمه سمت راست است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ است همچنین می توان گفت که در این مدل از گوشی دوربین سلفی فضای کمی را اشغال کرده است که یکی از نکات خوب به شمار می رود. باتری گلکسی زد فولد دارای ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت نیز می باشد. به بیان دقیق‌تر دو باتری در این دستگاه وظیفه ایجاد این ظرفیت را بر عهده دارند. می توان درباره این گوشی چنین بیان کرد که این گوشی در حالت باز و همچنین زمانی که بیشترین نرخ تازه سازی آن فعال است این توانایی را دارد که تا ۸۱سافت شارژدهی داشته باشد‌شما می‌توانید با استفاده و همچنین به کارگیری  شارژر باسیم سریع 25 واتی یا شارژر بی‌سیم سریع 11 واتی گوشی تاشو خود را به آسانی و با خیال راحت شارژ کنید.

مقایسه باتری آیفون 13 و 14

این گوشی هوشمند می‌تواند در 30 دقیقه شارژ خود را از 0 به 30 برساند که این موضوع یک نکته مثبت به شمار می رود‌. همچنین از دیگر ویژگی های این مدل گوشی موبایل توان گفت که بلندگوهای سامسونگ گلکسی زد فولد در دو طرف بدنه  گوشی قرار گرفته‌اند.

گلکسی زد فولد

مشخصات کامل گوشی گلکسی زد فولد

این مدل از گوشی های سامسونگ دارای قابلیت ها و امکانات گوناگونی است که سبب محبوبیت و همچنین مورد توجه قرار گرفت این گوشی در میان کاربران نیز شده است. این مدل از گوشی دارای دوربین اصلی عریض، 12 مگاپیکسل، روزنه f/1.8، لنز 26 میلی‌متری، اندازه سنسور 1.76/1 اینچ، اندازه پیکسل 1.8 میکرومتر، Dual Pixel، PDAF، OIS تیز می باشد‌. همچنین می توان گفت که گوشی های زد فولد دارای دوربین جلو از نوع دوربین عریض، 10 مگاپیکسل، دیافراگم f/2.2، لنز 26 میلی‌متری، قابلیت فیلم‌برداری HDR نیز هستند‌. درباره حافظه این گوشی می توان چنین بیان کرد که دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت با رم 12 گیگابایت، حافظه داخلی 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت، UFS 3.1 است.

از دیگر ویژگی های گوشی های زد فولد می توان موارد زیر را نیز نام برد‌ قابلیت‌ حسگر اثر انگشت در بدنه جانبی، اسپیکرهای استریو، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج، NFC، ANT+ Samsung DeX، تبدیل حرف به نوشتار،باتری این گوشی دارای ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت، شارژر سریع 25 واتی، شارژر بی‌سیم سریع 11 واتی، شارژر بی‌سیم معکوس 4.5 واتی است، نمایشگر دینامیک تاشو 7.6 اینچی، رزولوشن 1768 در 2208 پیکسل، نسبت تصویر 9:11.24، تراکم 373 پیکسل در اینچ، HDR10+، نرخ بازسازی 120 هرتز از دیگر ویژگی های این مدل گوشی نیز می باشد. در آخر باید گفت برای خرید این مدل از گوشی بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کرد و از آن ها نیز مشورت گرفت زیرا این امر سبب می شود تا شما بتوانید یک خرید خوب و عالی داشته باشید و از خرید خود نیز لذت ببرید.

آیا هوش مصنوعی خطرناک است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =