مقایسه دوربین سامسونگ و هواوی

مقایسه دوربین سامسونگ و هواوی

گوشی های گوناگونی در حال حاضر در بازار های مختلف جهان وجود دارد و به کاربران عرضه می شود. همچنین می توان گفت که هر کدام از این گوشی ها دارای ویژگی و امکاناتی هستند که سبب شده است تا تمایل برای استفاده از این گوشی ها زیاد شود می توان گفت از بهترین گوشی های موجود در بازار می توان گوشی سامسونگ و همچنین هواوی را نام برد. گوشی هواوی و سامسونگ دارای توانایی های مختلفی هستند که این امر سبب محبوبیت و همچنین معروفیت بیشتر این گوشی ها شده است. گوشی سامسونگ و هواوی در کنار ویژگی های گوناگونی که دارند  از دوربین های بسیار باکیفیت نیز برخوردار می باشند که می توان گفت که این امر می تواند برای افرادی که علاقه زیادی به عکاسی،فیلمبرداری و فعالیت های این چنینی دارند بسیار مهم و جذاب باشد.دوربین های گوشی هواوی و سامسونگ هر کدام دارای قابلیت هایی هستند که می تواند باعث بهتر شدن عکس گرفته شده توسط این دوربین ها شود. ما در ادامه بیشتر درباره دوربین این دو گوشی توضیح می دهیم و آن ها را بررسی می کنیم تا شما بیشتر با آن ها آشنا شوید.

اهمیت مقایسه دوربین گوشی سامسونگ و هواوی

می توان گفت که در حال حاضر داشتن دوربین خوب از واجبات گوشی های مختلف است. همچنین گوشی های هوشمند اکنون دارای دوربین های بسیار باکیفیت با قابلیت های گوناگون هستند که این امر سبب جلب نظر کاربران می شود گوشی های هواوی و سامسونگ نیز دارای دوربین های بسیار باکیفیت هستند بنابراین این امر باعث می شود تا کاربران عنوان انتخاب گوشی از میان این دو برند به مقایسه آن ها بپردازند مقایسه گوشی های سامسونگ و هواوی از جهت های مختلفی انجام می شود.

مقایسه دوربین گوشی سامسونگ و هواوی ازنظر ویژگی های جدید

می توان گفت هر دو گوشی سامسونگ و همچنین هواوی دارای ویژگی های جدید هستند که سبب شده است تا مقایسه این دو گوشی سخت و دشوار شود. می توان گفت که ما در مقایسه دوربین گوشی  سامسونگ و هوآوی به این نتیجه می رسیم که قسمت تنظیمات دوربین اصلی با دارا بودن  گزینه ‌های عکاسی پیشرفته یا همان حالت   (Pro)، حالت عکاسی واید یا پانوراما، مرور زمان خودکار (Hyperlapse)، عکاسی در شب، فناوری HDR و حالت غذا (Food Mode) مجموعه بسیار خوب و همچنین  کاملی برای عکاسی حرفه ‌ای کاربران و افرادی که قصد مقایسه گوشی ها از نظر مقایسه دوربین سامسونگ و هوآوی  فراهم کرده است. همچنین می توان گفت که در مقایسه دوربین سامسونگ و هوآوی قسمتی مربوط به عکاسی در شب با نام حالت شب یا night mode نیز ایجاد شده است در واقع قسمت حالت شب در دوربین گوشی های سامسونگ گلکسی A مدل 2017 این  توانایی و قابلیت را به افراد مختلف که قصد استفاده از آن را دارند  می دهد تا صفحه نمایش در حالت سلفی را به فلش تبدیل کرده و عکس های روشنی در محیط های تار و تاریک بگیرد و اگر می خواهید در شب عکاسی کنید این حالت را در مقایسه دوربین سامسونگ و هوآوی لحاظ کنید و به آن توجه کنید همچنین در مقایسه دوربین سامسونگ و هوآوی باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که گوشی های سامسونگ دارای قابلیت و توانایی تبدیل عکس به فایل gif و همچنین تصاویر حرکتی با اسلوموشن هستند که می تواند برای افرادی که سعی در مقایسه دوربین سامسونگ و هوآوی دارند خوب و کارآمد باشد.

مزایا و معایب ورتو

مقایسه دوربین گوشی های سامسونک با هواوی

مقایسه دوربین گوشی سامسونگ و هواوی از نظر حسگرها

می توان گفت تا پیش از این گوشی های سامسونگ از نظر دوربین از بهترین ها بودن اما هم اکنون دارای رقیب های بسیار قوی مانند هواوی هستند. می توان گفت همین امر سبب شده تا سامسونگ کیفیت دوربین های خود را بالاتر ببر سامسونگ موفق به توسعه حسگر در گوشی های خود شده است لین امر سبب شده تا کیفیت دوربین های سامسونگ افزایش پیدا کند با درک اهمیت دوربین در گوشی هوشمند، هوآوی نیز با همکاری لایکا، اولین لنز این شرکت را به گوشی های P9 آورد و به تازگی نیز گوشی های p20 سیستم دوربین سه گانه را در این گوشی ایجاد کرده است. همچنین مقایسه دوربین سامسونگ و هوآوی از نظر سنسور مونوکروم این دوربین کار هایی مانند ایجاد افکت Bokeh گرفته تا کاهش نویز و افزایش کیفیت عکس در زمان زوم کردن و همچنین کاهش نویز در نور کم را انجام می دهد که کار مهم در مقایسه دوربین سامسونگ و هوآوی است.

مشخصات دوربین گوشی هواوی

گوشی های هواوی دارای ویژگی های مختلف می باشند که هر کدام از این ویژگی ها سبب شده تا کاراب آن برای خرید و همچنین استفاده از گوشی های هواوی تمایل زیادی داشته باشند. همچنین می توان گفت که این قابلیت های دوربین های گوشی هواوی سبب شده تا کیفیت عکس های گرفته شده توسط دوربین این گوشی بسیار زیاد شود در ادامه ما برخی از مشخصات گوشی و دوربین های گوشی هواوی را بیان و بررسی می کنیم.

می توان گفت که گوشی های هواوی دارای ترکیب دوربین چهارگانه می باشند همچنین می توان‌گفت که دوربین اصلی گوشی هواوی دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است البته باید گفت که این ویژگی در گوشی های مختلف هواوی متفاوت است دوربین این گوشی همچنین دارای یک لنز 26 میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 و بدون لرزش‌گیر اپتیکال دارد. این دوربین دارای  فناوری فوکوس خودکار موسوم به PDAF نیز است. پس می توان گفت که دوربین گوشی هواوی از دوربین های باکیفیت و همچنین کارآمد است که افراد علاقمند به عکاسی می توانند از آن استفاده کنند.

مقایسه دوربین آیفون و شیائومی 

بهترین گوشی های هواوی از نظر دوربین

هواوی دارای گوشی های گوناگونی می باشند که هر کدام از آن ها نیز دارای عملکرد خاصی در دوربین می باشند بنابراین افراد در انتخاب و خرید گوشی های هواوی باید به نکات مهمی توجه کنند ما در ادامه برخی از بهترین گوشی های هواوی از نظر دوربین را معرفی میکنید.

  • هواوی پی ۳۰ پرو
  • هواوی میت ۲۰ پرو
  • هواوی پی ۳۰
  • هواوی میت ۴۰ پرو
  • هواوی پی ۴۰ پرو
  • هواوی میت ۳۰ پرو
  • هواوی پی ۴۰ پرو پلاس

بررسی مشخصات دوربین گوشی سامسونگ

برند سامسونگ نیز مانند سایر برند های مختلف دارای گوشی های گوناگونی است که هر کدام از آن ها نیز دارای قابلیت هایی هستند که باعث شده هر کدام از این گوشی های برند سامسونگ از دیگری متفاوت شوند یکی از ویژگی های مهم و مورد توجه گوشی های سامسونگ دوربین است گوشی های سامسونگ دارای دوربین هایی با امکانات خاص نیز می باشد که هر کدام از این ویژگی ها باعث شده است تا کیفیت عکس های گرفته شده با گوشی سامسونگ بالاتر باشد در ادامه ما برخی از مشخصات دوربین گوشی سامسونگ را بررسی می کنیم. نا شما بتوانید اطلاعات بیشتری درباره دوربین این گوشی به دست آورید

گوشی های سامسونگ همچنین دارای سنسور BSI-CMOS نیز می باشند همچنین می توان گفت که این گوشی  ۱۶ مگاپیکسل دارد.در مورد  پردازنده این گوشی یعنی گوشی سامسونگ می توان بیان کرد که دارای پردازنده 1.4GHz چهار هسته‌ای می باشند. این گوشی دارای بازه حساسیت 100 – 3200 و همچنین  لرزش داخلی است. درباره دوربین این گوشی همچنین می توان گفت که فاصله کانون لنز آن 23-481 میلی‌متر است همچنین حداکثر گشودگی دیافراگم این گوشی F2.8–5.9 است. پس می توان بیان کرد که دوربین گوشی های سامسونگ نیز دارای قابلیت های مختلفی هستند که سبب می شود تا کیفیت عکس های گرفته شده زیاد شود.

معرفی پاوربانک های اقتصادی

هواوی وای 9

قابلیت های مختلف گوشی سامسونگ از نظر دوربین

گوشی سامسونگ دارای توانایی های مختلف از نظر دوربین می باشند ما در ادامه این توانایی ها را بیان می کنیم تا شما بیشتر با آنها آشنا شوید.

  • شروع تصویربرداری
  • متوقف کردن فیلمبرداری
  • استفاده از تله فوتو یا سنسورهای زوم
  • تنظیم فوکوس و نوردهی
  • فیلترهای دوربین
  • استفاده از قابلیت موشن (Motion)
  • انتخاب نسبت فریم (Frame Ratio)
  • استفاده از شمارش معکوس برای تصویربرداری

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

گوشی های سامسونگ نیز انواع گوناگونی دارند که می توان‌گفت عملکرد هر کدام از این گوشی های سامسونگ از نظر دوربین متفاوت است و به عوامل گوناگونی  نیز بستگی دارد ما در ادامه برخی از گوشی های سامسونگ را که دارای دوربین خوب و باکیفیت هستند معرفی می کنیم

  • گلکسی S22 اولترا
  • گلکسی S20 اولترا 5G
  • گلکسی زد فولد ۳
  • گلکسی S21 اولترا
  • گلکسی S21 FE نسخه اسنپدراگون
  • گلکسی Note 20 Ultra 5G
  • گلکسی S21 و S21 Plus نسخه اسنپدراگون
  • گلکسی S20 FE 5G

سخن پایانی

دوربین های گوشی های هواوی و همچنین سامسونگ دارای قابلیت های مختلفی هستند که هر کدام از این قابلیت ها سبب شده تا افراد گوناگونی با سلیقه و علاقه های متفاوت تمایل به خرید و استفاده از این گوشی ها داشته باشند یکی از عواملی که تمایل افراد را برای خرید این گوشی زیاد می کند دوربین های باکیفیت این گوشی ها است. گوشی های هواوی و همچنین سامسونگ می توانند عکس های بسیار زیبا و باکیفیت را بگیرند پس این امر می تواند برای افرادی که به عکاسی علاقه دارند بسیار جالب و مهم باشد.همچنین درباره این گوشی ها می توان گفت که بهتر است در هنگام خرید این گوشی ها به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید متناسب با نیاز خود گوشی مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 2 =