مقایسه پرچم دار آیفون و سامسونگ

مقایسه پرچم دار آیفون و سامسونگ

در واقع دو گوشی برند آیفون آیفون همچنین سامسونگ در حال حاضر دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می باشند که همین امر نیز سبب شده تا مقایسه این دو برند با هم مورد توجه افراد  باید قرار بگیرد. می توان گفت این دو برند گوشی را می توان از جهت های مختلفی مورد بررسی و مقایسه قرار دارد.می توان گفت مقایسه این دو برند گوشی سبب میشود تا افراد بهتر بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنند‌ گوشی های آیفون و همچنین سامسونگ دارای ویژگی هایی تیز نی باشند که سبب شده است تا هر کدام از این گوشی ها دارای طرفدارن خاصی باشند و محبوبیت زیادی بین افراد گوناگون داشته باشند. در ادامه ما اطلاعات بیشتر درباره مقایسه پرچم دار آیفون و سامسونگ بیان می کنیم که می تواند به شما کمک زیادی در انتخاب محصول مورد نظر کند.

پرچم‌دارهای سامسونگ و ایفون از چه صفحه نمایشی استفاده می‌کنن

درباره صفحه نمایش پرچم دار های گوشی های آیفون و همچنین سامسونگ می توان چنین بیان کرد که صفحه نمایش گوشی های سامسونگ نسبت به گوشی های آیفون دارای ابعاد بزرگتر نیز می باشند همچنین می توان گفت که در پنل‌های به کار گرفته  شده در صفحه نمایش این دو پرچم‌دار یعنی پرچم دار های آیفون و سامسونگ تفاوت‌هایی وجود دارد که باعث شده طرفداران بتونن از روی نیاز و یا علاقه به فناوری‌های استفاده شده در این گوشی‌ها انتخاب بهتری داشته باشن. می توان گفت که شرکت اپل  فناوری Super Retina XDR OLED  را در صفحه نمایش گوشی‌های آیفون به کار گرفته است این اما  می توان گفت که در پنل به استفاده شده برای گوشی های  سامسونگ S21 از Dynamic AMOLED 2X استفاده شده. از دیگر تفاوت های این دو گوشی می توان‌گفت که گوشی های سامسونگ از نسبت صفحه نمایش 87 درصدی نسبت به بدنه‌ی گوشی بهره بردن اما می توان گفت که این نسبت در گوشی‌های آیفون به 86 درصد کاهش پیدا کرده است و کم شده است.همچنین در اینجا می توان بیان که مورد ذکر شده نکته نیست که کاربران به راحتی متوجه آن شوند. ولی این تفاوت وقتی با کوچک‌تر بودن طراحی دوربین سلفی ادغام می‌شود تفاوت ملموس‌تر می‌ شود.

محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4

مقایسه پرچم دار آیفون و سامسونگ

دوربین‌های چندگانه

درباره دوربین این دو گوشی می توان گفت که در سری پرچم‌دارهای این سال سامسونگ یعنی Samsung S21 و Samsung S21 Ultra میتوانیم  دوربین‌های 3 گانه در Samsung S21 و 4 عدد دوربین در Samsung S21 Ultra  را تیز ببینیم. این در حالی می باشد که سری آیفون‌های 13 دارای 2 الی 3 دوربین نیز هستن.  نی توان به این موضوع اشاره کر که دوربین‌های به کار گرفته  شده در گوشی‌های شرکت سامسونگ از یک ویژگی جالب بهره‌مند شده و آن ویژگی این است که دوربین‌های اصلی طراحی شده در این سری گوشی‌ها با هم تفاوت دارد و با یکدیگر فرق دارند و یکسان نیستند.

سخت افزارهای قدرتمند پرچم‌دارهای سامسونگ و آیفون

در این باره می توان گفت که چیپست استفاده شده در گوشی آیفون‌های یکسان است و از فناوری Apple A15 Bionic با طراحی 5 نانومتری در آن استفاده شده است . سخت افزار استفاده شده در هر دو سری از پرچم‌دارهای سامسونگ Exynos 2100 با طراحی 5 نانومتری نیز می باشد.در طراحی استفاده شده برای چیپست‌های هر دو سری پرچم‌دار شاهد فناوری جدید و قدرتمند 5 نانومتری هستیم. که می توان گفت یکی از نکات بسیار خوب  در هر دو مدل از گوشی نیز می باشد. همچنین می توان گفت که پردازنده اصلی (CPU) که در گوشی های آیفون مورد استفاده قرار گرفته است از نوع   Hexa-core با فرکانس 3.22 تا 4 گیگاهرتز است. این پردازنده اصلی به کار رفته 6 هستیه، این در حالیه که پردازنده اصلی شرکت سامسونگ برای پرچم‌داراش 8 هسته در نظر گرفته شده. و اما پردازنده اصلی (CPU) در نظر گرفته شده برای پرچمدار سامسونگ Octa-core با فرکانس 1.80 تا 2.9 گیگاهرتز.

نحوه استفاده از قلم S در Galaxy S 21 Ultera

مقایسه پرچم دار آیفون و سامسونگ

مقایسه عملکرد باتری پرچم دار دو گوشی آیفون و سامسونگ

می توان بیان کرد که یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری در  گوشی های سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است  که  می توان گفت در مقایسه با باتری ۳۶۸۷ میلی آمپری که در در گوشی های گوناگون آیفون مورد استفاده قرار گرفته است  بسیار بزرگتر است.همچنین می توان‌گفت که گوشی آیفون می تواند یک  روز شارژ باتری را نگه دارد و گوشی های سامسونگ نیز به همین صورت عمل می کنند پس تفاوت چندانی با هم ندارند.هر دو مدل گوشی های آیفون و سامسونگ از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و Galaxy S21 Ultra علاوه بر این از Wireless PowerShare پشتیبانی می‌کند، که به شما امکان می‌دهد از آن برای شارژ بی‌سیم سایر گجت‌ها استفاده کنید. با این حال هیچ یک از دو گوشی در جعبه خود شارژر ندارند.

مقایسه مشخصات و ویژگی‌های پرچم دار دو گوشی آیفون و همچنین سامسونگ

در این جا می توان این نکته را در نظر گرفت که هر دو این گوشی ها یعنی آیفون و سامسونگ از قدرتمند ترین و همچنین بهترین گوشی هایی هستند که در حال حاضر در بازار های گوناگون وجود دارند و به افراد مختلف عرضه می شوند. همچنین می توان گفت که یکی از ویژگی‌های  بسیار خوب و عالی که هر دو این گوشی ها نیز از بهره می برند استفاده از  فناوری 5G است، بنابراین شما آماده استفاده از نسل جدید اتصال تلفن همراه خواهید بود. اگرچه گوشی های سامسونگ دارای اسکنر اثر انگشت می باشند ، اما می توان گفت که گوشی های  آیفون نیز در عوض Face ID را در اختیار شما قرار می‌دهد که یکی از نکات بسیار خوب این گوشی نیز است.پس می توان نتیجه گرفت روش ها و معیار های گوناگونی برای مقایسه بین پرچمداران دو برند آیفون و سامسونگ وجود دارد.اما با این حال انتخاب مدل و برند گوشی در افراد مختلف متفاوت است و این این موضوع بیشتر به سلیقه افراد و همچنین فعالیت آن ها نیز وابسته است.انا در کل می توان گفت که افراد برای خرید و همچنین استفاده از گوشی های آیفون و سامسونگ بهتر است با افراد متخصص و کاربلد  در این زمینه مشورت کنند و از آن ها راهنمایی بخواهند این امر سبب میشود تا آنها بتوانند انتخاب بهتر و درستی داشته باشند و از انتخاب خود لذت ببرند

بهترین شارژر های بی سیم موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =