مقایسه گوشی های آیفون ۱۴ و ۱۳

مقایسه گوشی های آیفون ۱۴ و ۱۳

اپل دارای تولیدات گوناگونی است که می توان گفت همه تولیدات اپل دارای طرفداران زیادی هستند و افراد زیاد وجود دارند که می خواهند از این محصولات استفاده کنند. یکی از تولیدات اپل گوشی های گوناگونی است که در طرح های گوناگون تولید و عرضه می شود. گوشی های اپل دارای قابلیت های مختلف هستند که می توان گفت همین امر سبب شده است تا گوشی های آیفون تولید اپل برتری بیشتری نسبت به سایر گوشی ها داشته باشند و همچنین افراد زیادی دوست داشته باشند از گوشی های آیفون تولیدی اپل استفاده کنند زیرا گوشی های آیفون دارای توانایی های زیادی هستند که سبب می شود افراد با سلیقه های مختلف تمایل داشته باشند از این مدل گوشی استفاده  کنند. در ادامه ما می خواهیم اطلاعات بیشتری درباره گوشی های اپل در اختیار شما بگذاریم تا شما بهتر بتوانید این نوع از گوشی ها را بشناسید.

مقایسه آیفون ۱۴ و ۱۳

گوشی آیفون ۱۳ و ۱۴ هر دو تولید شرکت اپل هستند  اما می توان گفت آیفون ۱۴ به دلیل جدید بودن و دارا بودن از قابلیت های تازه تفاوت هایی با آیفون ۱۳ دارند همچنین می توان گفت که  گوشی آیفون ۱۴ لحاظ نرم‌افزار دارای   iOS 16 هستند اما آیفون ۱۳  و  همچنین گوشی های قبلی دارای  iOS 15 نیز می باشند. همچنین می توان گفت که این دو مدل از گوشی آیفون از لحاظ قابلیت،  قابلیت‌های مختلف iOS 16 را به شکل  یکسانی دریافت خواهند کرد. همچنین از دیگر تفاوت های گوشی آیفون ۱۳ و ۱۴ می توان گفت که آیفون ۱۳ دارای ابعاد 146.7 در 71.5 در 7.7میلی‌متر است و آیفون ۱۴ 146.7 در 71.5 در 7.4 میلی‌متر است. نمایشگر گوشی آیفون ۱۳6.1 اینچ، OLED نرخ بروزرسانی 60 هرتز است در حالی که نمایشگر آیفون  ۱۴ ۶.۱اینچ، LTPO OLE نرخ بروزرسانی 60 هرتز می باشد.درباره دوربین این دو گوشی می توان چنین بیان کرد که گوشی آیفون ۱۳ درای دوربین ۱۲ مگاپیکسل و دیافراگم f/1.8است و گوشی آیفون ۱۴ دارای  دوربین ۱۲ مگاپیکسل و دیافراگم f/1. و دوربین سلفی با فوکوس خودکار

بررسی سامسونگ گلکسی تب اس 8 الترا

12 مگاپیکسل است.درباره ظرفیت شارژ این دو گوشی می توان گفت که گوشی آیفون ۱۳ دارای  باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپرساعت فناوری شارژ سیمی 20 واتی و همچنین  بی‌سیم 15 واتی است. در حالی که گوشی آیفون ۱۴ دارای باتری ۳۲۷۹ میلی آمپر ساعت فناوری شارژ سیمی 20 واتی بی‌سیم 15 واتی است.

مقایسه گوشی های آیفون ۱۴ و ۱۳

مقایسه دوربین آیفون 13 و آیفون 14

اپل تغییراتی را  نیز در دوربین گوشی های اپل انجام داده است و همین امر سبب شده است تا دوربین گوشی آیفون ۱۳ با دوربین گوشی آیفون ۱۴ تفاوت هایی داشته باشد دوربین گوشی آیفون ۱۴ دارای فناوری فوکوس خودکار  برای دوربین سلفی است که یکی از ویژگی های بسیار خوب این گوشی به شمار می رود همچنین می توان گفت که دوربین آیفون ۱۴ دارای قابلیت  فیلم‌برداری 4K با 60 فریم بر ثانیه، حالت سینمایی، تایم لپس شبانه و HDR است.

مقایسه باتری آیفون 13 و آیفون 14

گوشی آیفون ۱۴ دارای یک باتری بسیار باکیفیت تر از گوشی آیفون ۱۳ است. می توان گفت باتری گوشی آیفون ۱۴بزرگ‌ترین باتری در بین هر چهار مدل آیفون به شمار می‌آید. سرعت شارژ نیز بر خلاف مدل‌های  قبلی گوشی های آیفون ثابت مانده و همچنان 20 وات خواهد بود. پس می توان نتیجه گرفت که باتری گوشی آیفون ۱۳ در مقایسه با گوشی آیفون ۱۳ از کیفیت پایین تری برخوردار است.

مقایسه سخت افزار آیفون 13 و آیفون 14

درباره گوشی آیفون ۱۴ می توان گفت دارای تراشه های است که به 5 هسته گرافیکی مجهز شده و نسبت به قبل تا 25 درصد سریع‌تر شده است.همچنین می توان درباره گوشی آیفون ۱۴ چنین بیان کرد که  دارای رم ۶ گیگابایتی LPDDR4x است که به نسبت حافظه رم 4 گیگابایتی مدل‌های مینی و استاندارد سری بهبود پیدا کرده است. و عملکرد بهتری نیز دارد. همچنین درباره دیگر تفاوت های میان گوشی آیفون ۱۳ و ۱۴ می توان چنین گفت که گوشی آیفون ۱۳ دارای رم ۴گیگابایت نیز می باشد. فضای ذخیره سازی گوشی آیفون ۱۳128/256/512 گیگابایت است در حالی که گوشی آیفون ۱۴  دارای فضای ذخیره سازی 128/256/512 گیگابایت نیز می باشد. پس میتوان نتیجه گرفت که گوشی جدید اپل یعنی آیفون ۱۴ دارای قابلیت هایی نیز می باشد که آن را نسبت به مدل های قبلی گوشی آیفون برتر کرده است. همچنین می توان بیان کرد که گوشی آیفون ۱۴ از جدیدترین محصولات تولیدی اپل است که با توجه به این که تازه تولید شده است اما باز هم دارای طرفداران بسیار زیادی است. گوشی آیفون ۱۴ دارای ظاهری بسیار زیبا نیز می باشد که این امر سبب شده است تا این گوشی بتواند سلیقه های گوناگون را پوشش  دهد و افراد با سلیقه های مختلف بتوانند از این گوشی نیز استفاده کنند.

روش ساخت موبایل ورتو چگونه است؟

مقایسه گوشی های آیفون ۱۴ و ۱۳

قیمت گوشی آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴

درباره قیمت این دو مدل از گوشی آیفون می توان گفت که عوامل گوناگونی وجود دارد که می تواند بر روی قیمت این دو گوشی اثر گذار باشد. عواملی مانند سخت افزار استفاده شده در گوشی های آیفون،دوربین گوشی های آیفون، ظاهر و رنگ گوشی های آیفون و همچنین عوامل گوناگون دیگر که هر کدام از این عوامل میتوانند قیمت گوشی های آیفون را کم و یا زیاد کنند. اما به طور کلی می توان بیان کرد کا قیمت گوشی آیفون ۱۴ که از تولیدات جدید اپل نیز می باشد بیشتر از قیمت گوشی آیفون ۱۳ نیزاست. گوشی آیفون ۱۴ دارای قابلیت های بیشتری نیز است که می توان گفت این عوامل بر روی قیمت گوشی آیفون ۱۴ نیز موثر است و قیمت این مدل از گوشی را نیز بیشتر از گوشی آیفون ۱۳ کرده است.گوشی آیفون ۱۳ نیز دارای قابلیت های گوناگونی نیز می باشد. می توان گفت که بهتر است برای خرید گوشی های آیفون با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت کنید و سپس اقدام خرید کنید زیرا این امر به شما کمک می کنید تا بتوانید یک خرید خوب و عالی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =