ورتو یا آیفون؟!

ورتو یا آیفون - گوشی آیفون یهتر است یا ورتو

ورتو یا آیفون؟ ورتو یک شرکت بریتانیایی است که گوشی های دست ساز لوکس تولید می‌کند. شرکت ورتو توسط شرکت نوکیا در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد در واقع آن چیزی که گوشی های ورتو را از دیگر گوشی‌های دیگر متمایز می‌سازد دست ساز بودن آنهاست. به گفته شرکت ورتو تمام مراحل ساخت گوشی های ورتو با دست بدون دخالت ابزار آلات ماشینی انجام می شود. بهتر است بدانید که قطعات گوشی های ورتو درجه یک هستند و در بعضی از مدل های آن از جواهرات بسیار گران بها استفاده شده است. در حال حاضر دفتر اصلی شرکت در انگلستان واقع شده است ولی در دفاتر دیگری در سایر شهرها همچون نیویورک، دبی، فرانکفورت، هونگ کنگ، پاریس و.. دارد.

در شهرهای مختلف فروشگاه های کوچکی دارد که بیشتر شبیه فروشگاه های جواهر سازی هستند که ظاهر گوشی ها و شما را به یاد گوشی های قدیمی نوکیا می‌اندازد ولی یک بار که آن ها را به دست بگیرید متوجه می شوید که ارزش گوشی ۱۵ تا ۱۶۰ هزار دلاری را که در دست می گیرید دارد. با توجه به این می توانیم بگوییم که در مورد مبلغ فروش گوشی های ورتو  چیزی مشخص نشده است اما شایعاتی مبنی بر اینکه قیمت قرارداد چیزی حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده است وجود دارد هنوز هم نوکیا ۱۰ درصد از سهم فروش شرکت ورتو را به خود اختصاص می‌دهد . آمار خرید و فروش گوشی های ورتو بالاتر از چیزی است که از یک گوشی با این استانداردها انتظار می رود.

بهترین مدل های ورتو کدام اند؟

همه شما گوشی های آیفون را میشناسید و اطلاعات افراد در مورد گوشی های ورتو کم است. بسیاری از افراد سوال می کنند گوشی های ورتو بهتر هستند یا گوشی های آیفون؟ پاسخ به این سوال کار چندان راحتی نیست، باید به مقایسه گوشی های ورتو با آیفون پردازیم‌.  در بالا در مورد گوشی های ورتو کمی توضیح دادیم اما در ادامه در مورد امکانات گوشی های آیفون تو بیشتر توضیح می دهیم تا شما بتوانید راحت‌تر گوشی مورد علاقه و محبوب خود را انتخاب کنید.

عکس گوشی ورتو

امکانات گوشی های ورتو

 در گوشی های ورتو سیستم عامل آن شکلی که مدنظر شما است وجود ندارد. گوشی های ورتو ۴GB حافظه داخلی دارند، صفحه نمایش ورتو با کیفیت خوب است اما در انواع مدل ها تولید می شوند که ممکن است لمسی باشند و گوشی های با سیستم عامل اندروید و گوشی های معمولی که بسته به نوع گوشی امکانات آنها هم می‌تواند متفاوت باشد. باتری لیتیوم‌  گوشی های ورتو قابل تعویض است که می تواند جوابگوی ۵ ساعت و نیم مکالمه تلفنی باشد و در حدود ۳۰۰ ساعت در حالت استندبای قرار میگیرد. برخی از گوشی های ورتو حافظه  بسیار خوب و عالی دارند. دوربین اصلی گوشی ورتو ۲۱ عدد پیکسل و تکنولوژی ۲ فلش led دارد.

قیمت گوشی های ورتو

  ۱۵۰۰۰ تا ۱۶۰ هزار دلار قیمت گوشی های ورتو است‌. در حال حاضر برخی از گوشی‌های ورتو جزو گران ترین مدل ها می باشند. مدل signatur kobra گرانترین مدل  گوشی های ورتو می باشد، که با یک مار کبرا که دور تا دور گوشی را گرفته است تزئین شده است. دلیل این قیمت های سرسام آور، علاوه بر برند به دلیل جواهر کاری روی بعضی از گوشی ها هست . درباره گوشی های ورتو بیشتر از کیفیت گوشی باید به ظاهر و شکل آن پرداخت که برای خریداران و آن حائز اهمیت است‌. امروزه بسیاری از ثروتمندان ایرانی از گوشی های ورتو استفاده می کنند.

لاکچری ترین گوشی بازار

عکس گوشی آیفون

قابلیت گوشی آیفون 

بخشی از جذابیت مهم گوشی های آیفون به سادگی این گوشی‌ها برمیگردد. راه اندازی و استفاده از این گوشی ها بسیار آسان است. اما در پشت این چهره آسان انواع و اقسام قابلیت خوب وجود دارد در ادامه قابلیت های گوشی های آیفون را بیان می کنیم:

  • مدیریت  دانلود ها

 در مواردی مانند دانلود بروزرسانی تعداد زیادی از اپلیکیشن ها، قابلیت مدیریت دانلودها کمک زیادی به شما می کند. در چنین مواقعی اگر میخواهید دانلود یک اپلیکیشن زودتر از همه آغاز شود، کافی است روی آیکون اپلیکیشن مذکور را لمس کنید.

  • تنظیم شدت نور چراغ قوه

 برای تنظیم شدت نور چراغ قوه،  باید کنترل را باز کنید سپس با استفاده از نقطه سه بعدی روی آیکون می توانید میزان شدت نور را تنظیم کنید.

  • پاک کردن اپلیکیشن های بلااستفاده

 در  گوشی آیفون می توانید اپلیکیشن های غیر کاربردی را حذف کنید و فضای گوشی خود را افزایش دهید.

  • انتخاب سریع یکی از حالت های دوربین

با استفاده از این  قابلیت می توانید به سرعت حالت عکس برداری و فیلمبرداری را انتخاب کنید که برای سوژه مورد نظر شما مناسب است.

  • متوقف کردن ردیاب های سایت‌ها

 یکی از قابلیت های مهم و جالب در برخی از گوشی های آیفون  که می‌تواند جلوی ردیابی کوکی های تبلیغاتی را بگیرد.

  • جستجو بین تب های سافاری

پیدا کردن یک تب در میان انواع تب های باز شده کار چندان آسانی نیست‌. اما اگر  در حالت افقی از سافاری استفاده کنید به راحتی می توانید یک تب را انتخاب کنید.

  • تغییر رزولوشن
قیمت گوشی ورتو ۱۴۰۲

 رزولوشن ویدیو  با کیفیت ۴k  فوق العاده است. اما به همان نسبت حافظه داخلی گوشی را اشغال می‌کند. برای کاهش حجم ویدیو ها میتوانید رزولوشن آنها را پایین بیاورید.

گوشی های آیفون قابلیت های دیگری دارند که در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره می‌شود:

  • غیر فعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن ها
  • تایپ کردن درخواست‌ها برای سیری
  • محدود کردن ردیابی
  • موقعیت مکانی پاسخگویی به تماس ها و پیامک های سفارشی
  • متوقف شدن موسیقی بعد از زمان مشخص
  • شناسایی آسان  مخاطبین
  • رهایی  از شبکه های وای فای ضعیف
  • سازماندهی کردن فایل ها
  • افزایش امنیت یادداشت‌ها

قیمت گوشی های آیفون

 گوشی های آیفون برند اپل، در انواع مدل ها  تولید می‌شود که قیمت آنها با توجه به مدل آن هم متفاوت است. شما می توانید هم گوشی آیفون ۱۱ میلیونی در بازار پیدا کنید و هم ۵۰ میلیونی.  با توجه به مدلی که شما می خواهید این قیمت متفاوت است. با توجه به آنچه که در مورد گوشی های ورتو و آیفون گفته شد میتوانید گوشی  مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکنون شما بگویید ورتو یا آیفون ؟! کدام گوشی لوکس تر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =