پاوربانک فست شارژ 

پاور بانک فست شارژ

در بسیاری از مواقع این اتفاق را ممکن است تجربه کرده باشید که در محیطی قرار دارید و نمی توانید موبایل خود را شارژ نمایید. امروزه پاور بانک این مشکل را بر طرف کرده است. از پاور بانک برای شارژ تبلت و موبایل استفاده می­شود. در واقع پاوربانک ها باطری های خاصی هستند که با شارژ الکتریکی مشخص، فشرده شده اند. یک پاوربانک معقول و خوب  باید شارژ خود را حدود 3 تا 6 ماه بدون کم شدن حفظ و نگه دارد. پاوربانک ها مدل های مختلفی د ارند و به دلیل ابعاد کوچک آن به راحتی قابل حمل است و در هر زمان و مکانی میتوانید ازش بهره ببرید.

افرادی که در طی روز استفاده زیادی از موبایل خود می­کنند و وقت کافی برای اتصال گوشی به شارژ دیواری ندارند، پیشنهاد می­شود که از پاوربانک فست شارژ استفاده نمایند. پاوربانک هایی که توان خروجی آن ها 10 وات یا بیشتر است به شما کمک می­کند تا در کمترین زمان موبایل خود را شارژ کنید. پاوربانک فست شارژ از فناوری های جدید شارژ سریع بخوردار هستند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

کدام مدل پاوربانک فست شارژ خوب است؟

برای اینکه بدانید کدام پاوربانک برای موبایل شما مناسب است، ابتدا باید به جریان و ولتاژ موبایل خود توجه کنید. جریان و ولتاژ را بر روی شارژر اصلی آن درج شده و همچنین برای فهمیدن آن می­توانید در اینترنت جست و جو کنید. پاوربانکی برای موبایل شما مناسب است که جریان آن بیش تر از مقدار مجاز نباشد. در نظر داشته باشید که اگر جریان متناسب موبایل شما باشد هیچ آسیبی به دستگاه شما وارد نمی­شود. استفاده از پاور بانک فست شارژ کاملا به مدل گوشی شما بستگی دارد. ظرفیتی که روی پاوربانک ها نوشته شده، یک ظرفیت اسمی است.

همه چیز درباره ی حلقه هوشمند

یکی از پاوربانک های پرطرفدار بازار، پاوربانک  انکر A1214  Powercore است. مزایای این پاوربانک آن است که دو عدد پورت خروجی دارد و هم زمان می توانید دو دستگاه را شارژ نمایید. این شارژر 10400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و همچنین دارای شدت جریان هوشمند است. یعنی با توجه به دستگاه شما میزان جریان را تنظیم می کند.

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P3300 با سرعت شارژ بالا است که 10000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این پاوربانک امکان شارژ فوق سریع را تنها برای دستگاه های سامسونگ در دسترس دارد. توان 25 وات برای حالت فست شارژ و دو پورت بودن آن، از دیگر مزایای این پاوربانک همراه است.

پاوربانک شیائومی مدل PLM06Z  2C از قدرتمندترین و با کیفیت ترین شارژرهای همراه، با طراحی شیک و خاص است. باتری لیتیوم- پلیمری این پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. همچنین از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 برخوردار است  و دو درگاه خروجی امکان شارژ هم زمان دو دستگاه را فراهم می سازد.

پاور بانک فست شارژ

چگونه پاوربانک اصل را از تقلبی تشخیص دهیم ؟

متاسفانه امروزه افراد سودجو پاوربانک های تقلبی را روانه بازار می کنند. پاوربانک ها می توانند انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می کنند و اگر پاوربانکی تقلبی باشد احتمال دارد که حتی منفجر شود. خوشبختانه برندهای معتبر برای تشخیص پاوربانک تقلبی از اصل برای پاوربانک های خود کد امنیتی و شماره سریال منحصر به فردی  را تولید کرده اند. پاوربانک ها یک ظرفیت واقعی دارند و یک ظرفیت اسمی که اختلاف بین این دو در پاوربانک های تقلبی بسیار زیاد است. اگر پاوربانک ظرفیت 10000 میلی آمپر داشته باشد، در واقع 8000 میلی آمپر واقعی و 10000 حداکثر جریان در شرایط ایده آل است. برای تشخیص پاوربانک اصلی از تقلبی شیائومی و یا تشخیص پاوربانک اصلی سامسونگ بهتر است که پاوربانک خود را وزن کنید. هر چه ظرفیت پاوربانک بیشتر باشد وزن آن نیز  بیشتر است.

بدترین گوشی ها که تا کنون ساخته شده کدامند؟

پاوربانک اصلی شیائومی روی کابل شارژ خود نام برند خود را درج نکرده است. اما کابل شارژ پاوربانک تقلبی نام برند mi روی کابل شارژ حک شده است. بر روی کابل شارژ پاوربانک اصل هیج برجستگی وجود ندارد و کیفیت ساخته بالایی دارند. برای تشخیص پاوربانک تقلبی متن روی بدنه را مطالعه کنید، اگر اشتباه تایپی و یا املایی دیدید بدانید که این محصول حتما تقلبی می باشد. در برخی از پاوربانک های فیک به جای Charge your life عبارت Charge you life نوشته شده که کمپانی شیائومی بعید است چنین اشتباهی را مرتکب شود.

بر روی بدنه پاوربانک شیائومی اطلاعات پاوربانک به صورت کمرنگ قابل رویت است و اگر این نوشته را لمس کنید، برجستگی نوشته ها را حس خواهید کرد. شرکت تولید کننده پاوربانک تقلبی اطلاعات پاوربانک را با رنگ روشن تر و با فونت بزرگ تر درج می کنند. یکی از آسان ترین راه تشخیص پاوربانک تقلبی از اصل، چراغ ال ای دی پاوربانک است. چراغ ال ای دی اصل لطیف و مات است اما پاوربانک تقلبی نور ضعیف یا براقی دارند و اگر پاوربانکی کلا ال ای دی نداشت، مطمئن شوید که پاوربانک تقلبی است.

قیمت پاوربانک فست شارژ 

قیمت پاوربانک ها بسته به مدل و کارایی که دارند متفاوت است. پاوربانک هایی که ظرفیت بیشتری دارند به نسبت قیمت بالاتری هم دارند. با خرید پاوربانک فست شارژ در مواقع ضروری می توانید در سریع ترین زمان ممکن موبایل خود را شارژ و استفاده کنید. برای خرید پاوربانک فست شارژ قدرت انتخاب بالایی دارید زیرا  برند های زیادی اقدام به تولید پاوربانک فست شارژ کرده اند که قیمت هر کدام بسته به نوع برند، ظرفیت، تعداد پورت ها و امکاناتی که دارند متفاوت است.

پیشنهاد می شود که پاوربانک فست شارژ خود را از میان برند های مشهور مانند: پاوربانک شیائومی، سامسونگ ،هوآوی، انکر، روموس، تی پی لینک، راوپاور و… انتخاب کنید. برای خرید بهترین پاوربانک فست شارژ به ظرفیت باتری آن که بر حسب میلی آمپر ساعت است توجه کنید. به طور کلی اگر میخواهید از پاور بانک برای شارژ یک موبایل استفاده کنید،خرید یک پاور بانک در ابعاد کوچک جوابگوی کار شما خواهد بود. اما اگر با استفاده از پاوربانک می خواهید چند دستگاه را شارژ کنید نیاز به یک پاوربانک با ظرفیت و عملکرد بالا دارید. در خرید پاوربانک فست شارژ حتما به این چند فاکتور توجه نمایید.

رابط کاربری جدید شیائومی چیست؟

پاوربانک فست شارژ

چند نکته مهم در خصوص پاوربانک فست شارژ 

پاوربانک های فست شارژ در انواع سایز و شکل وجود دارند و مسلما شما برای استفاده از پاوربانک به دنبال پاوربانکی با ابعاد کوچک و وزن پایین هستید. پاور بانک های با وزن بالا درسته ظرفیت بیشتری دارند ولی غیر قابل حمل می باشند و برای مصارف خانگی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در هنگام خرید پاوربانک فست شارژ حتما به تعداد درگاه های خروجی، جنس بدنه، سرعت و کیفیت شارژ آن توجه کنید زیرا از ویژگی های مهم پاوربانک هستند.

برند انکر معمولا پاوربانک در ظرفیت های بالا عرضه می کند و بیشتر از این لحاظ شناخته شده است که از نظر قیمت نسبتا مناسب است و در مقایسه با سایر پاوربانک ها کاملا به صرفه است. این امکان وجود ندارد که به قطعیت گفت که بهترین برند پاوربانک کدام است زیرا هرکدام از جهاتی، برتری هایی نسبت به هم دارند. ظرفیت پاوربانک در حدود 8000 تا 20000 می تواند تا حد زیادی نیاز شما را برطرف نماید. مکانیزم کار پاوربانک همان ذخیره انرژی و تخلیه آن است و درگاه های ورودی و خروجی برای شارژ خود پاوربانک و شارژ گوشی، تبلت، آی پد و… بر روی آن وجود دارد. کار کردن با پاوربانک فست شارژ به دلیل قابل حمل بودن و شارژ فوق سریع بسیار راحت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =