گلکسی تب S8FE

گلکسی تب S8FE

امروز در این مقاله قصد داریم گلکسی تب S8FE را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم اما قبل از آن کمی راجع به شرکت سامسونگ و پیشینه آن صحبت می کنیم. شرکت سامسونگ یک شرکت کره ای است که در سئول واقع میباشد و شرکت مالک چندین زیرمجموعه و شرکت تابعه در صنایع مختلف از جمله سامسونگ الکترونیکس، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ موتورز، سامسونگ سی اند تی می باشد. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت تجاری ایجاد شد، در ۳۰ سال اول فعالیت های خود را در زمینه خدمات مالی و بیمه، مبادلات  اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در پایان دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک شد ، در میانه دهه ۱۹۷۰  به صنعت کشتی سازی و ساخت و ساز نیز وارد گشت و دقیقاً ورود به همین عرصه ها  بود که باعث رشد این شرکت شد و پس از فوت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷ این شرکت به چهار گروه مستقل تقسیم شد  و گروه های آن گروه سامسونگ، گروه شینسگائه ،گروه سی جی، و گروه هانسول نام دارد .دفتر مرکزی  آن در شهر سامسونگ واقع است. همچنین قسمتی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود و همچنین سامسونگ تاثیر بسیار زیادی در توسعه اقتصادی سیاسی و رسانه‌ای و فرهنگی کره جنوبی دارد و یک نیروی محرکه مهم در معجزه  رودخانه هان بوده است. شرکت های دیگر یک پنجم از کل صادرات کره جنوبی را تولید می کنند و در سال ۲۰۱۳ درآمد سامسونگ معادل  ۱۷ درصد از تولید ناخالص داخلی کره جنوبی بوده است.

مزایای خرید ایفون

فرهنگ سازمانی سامسونگ

شعار و هدف شرکت سامسونگ از زمان تاسیس کمک اقتصادی به جامعه و توجه به منابع انسانی و خرد ورزی بوده است، و مدیریت این مجموعه معتقد است که موقعیت سامسونگ متکی بر ارزش کیفیت، خلاقیت رقابت ،فرهنگ و وحدت می باشد .در سال ۱۹۹۳ مدیرعامل شرکت در پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت برنامه هویت بخش جدید را معرفی  و اعلام کرد که شرکت مایل است بداند که بازتاب های اخلاقی خود چگونه است. همچنین معتقد بود شرکت هایی که به اصول اخلاقی پایبند نیستند قادر به تولید محصولات باکیفیت نیز نخواهند بود زیرا از مشتریان و خواسته های آنان درک روشنی ندارد. در این شرکت هر تغییر به عنوان یک فرصت محسوب می شود. در این مجموعه افراد فرصت اشتباه کردن دارند به شرطی که اشتباه انجام شده مستند و مکتوب شود و دیگر تکرار نشود. در حال حاضر اصول و قواعد جدید مدیریت سامسونگ اخلاق و قانون، احترام به ذینفعان و مشتریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی می باشد.

گلکسی تب S8FE

اهداف سامسونگ

مالک سامسونگ لی کان هی اهداف بسیار جامعه و متنوعی برای دهه آینده برنامه ریزی کرده است .او معتقد است  که سامسونگ جز آنکه به یک شرکت درجه یک تبدیل شود راهی برای بقا ندارد واو مجموعه را متعهد کرده که برای توسعه نسل جدید فناوری مانند سخت افزارها و نرم افزارهای چند رسانه‌ای و مهندسی زیستی، ۷۵ میلیارد دلار آمریکا سرمایه گذاری کند. مدیرعامل شرکت سامسونگ بر این باور بود که تغییرات در ۵ تا ۱۰ سال آینده بی‌تردید بیش از تغییرات صد سال گذشته خواهد بود.و همچنین معتقد بود در قرن بیست و یکم هیچکس به تنهایی نمی تواند رشد کند و در این قرن باید سرعت خیلی بیشتری به تغییرات اضافه شود. او دوران آینده را دوران فرا رسانا می نامید و روند تغییرات بزرگ و باورنکردنی را برای دنیا پیش بینی می کرد.

علت خرید ورتو و تاریخچه این شرکت چیست؟

فروش

درامد سامسونگ در سال ۲۰۱۳ معادل ۳۲۷ میلیارد دلار بود و توانست در رتبه صدر شرکت‌های برتر کره جنوبی قرار بگیرد این گروه در سال مالی ۲۰۱۳ معادل ۳۰,۱ میلیارد دلار سود خالص کسب نمود و مجموعه دارایی‌های سامسونگ در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی ۴/۱۰۰دلار اعلام شد.

فروشگاه سامسونگ

فروشگاه سامسونگ یک فروشگاه اپلیکیشن است و این فروشگاه اولین فروشگاه مجازی برنامه های تلویزیونی میباشد و شامل مجموعه ای از برنامه های کاربردی برای تلویزیون و مکان ایده آل برای گشت و گذار و کشف انواع برنامه های متنوع می باشد. شما در این فروشگاه مجازی می توانید به صورت رایگان برنامه های مختلفی را روی تلویزیون خود دانلود و اجرا کنید. این برنامه مجهز به مجموعه گسترده ای از برنامه های بازی، اخبار، شبکه اجتماعی، مرجع و برنامه های دیگر می باشد.

گلکسی تب S8FE

گلکسی تب S8FE

در نوامبر سال ۲۰۲۱ گزارش شد که سامسونگ احتمالاً یک تبلت با نام گلکسی تب s8fe را تا پایان سال ۲۰۲۲ عرضه بازار خواهد کرد و این تبلت نسخه مقرون به صرفه گلکسی تب s8fr می باشد، سامسونگ تبلتی را از خانواده fan edition عرضه خواهد کرد. این محصول اخیراً به شماره مدل sm_x506b  و در گیک بنچ مشاهده شده است. پسوند psd در حقیقت همان fan edition است که به گروهی از محصولات تبلت و گوشی سامسونگ اشاره دارد که کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی دارند. افرادی که از لحاظ مالی قدرت تهیه گوشی های گران قیمت را نداشتند از خریداران پرو پا قرصfan edition بودند. بر اساس اطلاعات فاش شده گلکسی تبs8 fe اولین تبلت سامسونگ خواهد بود که با پشتیبانی از اندروید ۱۳ روانه‌ی بازار خواهد شد، ولی در حال حاضر به صورت قطعی این موضوع را نمی توان گفت زیرا هنوز وارد بازار نشده و در دسترس عموم قرار نگرفته است و مشخص نیست که آیا با پشتیبانی از آخرین سیستم گوگل خواهد بود یا خیر.

موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

با توجه به اطلاعات موجود تبلت سامسونگ از تراشه مدیاتک باشماره مدل mt8791v بهره می برد و به عبارتی به تراشه kompanio 900tمعروف است. این تراشه داری دو هسته بسیار قوی cortex-a78، شش هسته کم مصرف و یک تراشه گرافیکی mail G68 است  و ۴گیگا بایت رم دارد. جهت یادآوری باید بگوییم که تبلت گلکسی تب S8fe سال گذشته معرفی شد و داری یک نمایشگر۱۲.۴ اینچی lcd  می باشد. وبا وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است و به تراشه اسنپدراگون 778G ،هشت گیگا بایت رم و یک باتری 10.90۰mah  و سرعت شارژ آن۴۵ وات بود. این  تبلت ۲۵۶ حافظه داخلی داشت و یک دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی در جلو ویک دوربین ۸ مگا پیکسلی در پشت گوشی قرار داشت. حال باید دید که سامسونگ تبلت میان رده خود را در چه زمانی و با چه ویژگی هایی معرفی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =