معرفی گوشی نوکیا C32 و C22

گوشی نوکیا C32 و C22

 گوشی نوکیا C32 و C22  باعمر باتری ۳ روزه رونمایی شدند

امروزه تعداد گوشی های هوشمند جدیدی که وارد بازار می شوند بسیار زیاد است به همین دلیل انتخاب گوشی هوشمند با کیفیت به یکی از دغدغه های اصلی افراد تبدیل شده است. اکثر افراد همیشه به دنبال گوشی هایی می باشند که دارای باتری های قوی هستند. این موضوع از آن جایی مهم است که افراد دوست دارند مدت زمان زیادی را با گوشی های خود کار کنند و نگرانی بابت زود خالی شدن شارژ آن ها نداشته باشند. با توجه به اینکه امروزه مردم بسیاری از وقت خود را در تلفن های همراه می گذارند، انتخاب یک گوشی هوشمند که دارای چنین ویژگی باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به تحقیقات انجام شده، گفته های شرکت نوکیا و همچنین  تجربه افراد در استفاده از گوشی نوکیا C32 و C22 ادعا می شود که این دو مدل از گوشی موبایل نوکیا  هوشمند از باتری های بسیار قدرتمندی برخوردار هستند .

به طوری که می توان تا ۳ روز از این نوع گوشی ها استفاده نمود. اما همانطور که گفتیم صحت داشتن این مسئله  مشخص نیست و در صورتی می توانیم به طور قطعی درباره آن صحبت کنیم که ویژگی های هردو گوشی را مورد بررسی قرار دهیم. با این کار هم می توانیم از ویژگی ها و مزایای و معایب این نوع گوشی ها مطلع شویم و هم اینکه کیفیت باتری این دو مدل گوشی بسیار قدرتمند را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید گوشی های نوکیای C22  و C32 را دارید و می خواهید که این دو مدل گوشی را مورد بررسی قرار  دهید. در ادامه مقاله همراه ما باشید. در این مقاله ما تمامی اطلاعات مربوط به این دو مدل از گوشی ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و درمورد باتری آن ها نیز صحبت خواهیم کرد.

گوشی نوکیا C32 و C22

معرفی گوشی نوکیا C32 و C22

شاید بسیاری از افراد تصور کنند این دو مدل از گوشی های نوکیا دارای ویژگی های خاص خود هستند و با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند در صورتی که برخلاف این موضوع این دو سری از گوشی های نوکیا در بسیاری از موارد شبیه به یکدیگر می باشند به طور که می توان گفت تمامی ویژگی های آن ها شبیه به یکدیگر می باشد و نمی توان در رابطه با مشخصات آن ها تفاوت های چندان زیادی را مشاهده کرد. در اینجا به به بررسی و مقایسه ویژگی ها و مشخصات این دو مدل گوشی بروز و قدرتمند خواهیم پرداخت تا تمامی سوالات و ابهام های افراد در خصوص خرید این نوع گوشی ها از بین برود.

گوشی های نوکیا C32  و C22 هردو دارای صفحه نمایش۶.۵ اینچی LED، وضوح تصویر HD، صفحه نمایش ۲.۵ بعدی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژ سریع ۱۰ وات، گواهی lP52( مقاومت در برابر پوشش آب و گرد و غبار ) و مجهز به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی می باشند.

مقایسه iOS و اندروید

تمام اطلاعاتی که به ذکر آن ها پرداختیم درمورد ویژگی های مشترک گوشی های نوکیای  C32  و C22 بودند. اما همانطور که گفتیم این دو مدل گوشی در مقایسه با ویژگی های مشترکی که دارند تفاوت هایی نیز دارند که آن ها را از یکدیگر متغیر می کند. اما در حقیقت این نوع گوشی ها بسیار شبیه به یکدیگر می باشند و در طراحی  و تولید آن ها از ویژگی های مشترک بسیار زیادی استفاده شده است. اما سوالی که در این رابطه وجود دارد این است که چه تفاوت هایی میان این دو سری از گوشی های نوکیا وجود دارد؟ در ادامه به بررسی ویژگی های کامل آن ها خواهیم پرداخت تا متوجه تفاوت های میان آن ها شوید.

گوشی نوکیا C32 و C22

گوشی نوکیا C32

گوشی نوکیا C32  در کنار ویژگی هایی که به ذکر آن ها پرداختیم دارای ویژگی های دیگری نیز می باشند که در اینجا به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. این مدل گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت بسیار قدرتمند می باشد که این حسگر بر روی لبه گوشی قرار دارد همچنین دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی می باشد که قابلیت عکاسی در شب را دارد و می تواند عکس های با کیفیتی را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد. این نوع گوشی دارای دو دوربین با کیفیت دیگری نیز می باشد‌ دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی از دیگر دوربین های این نوع گوشی می باشد. گوشی نوکیا C32  مجهز به تراشهUunisoc SC9863A  می باشد. دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۳ و ۴ گیگابایت است، همچنین از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر آن مجهز به اندروید ۱۳ می باشد.

گوشی نوکیا C22

گوشی نوکیا C22  گرچه با نوکیا C32  دارای ویژگی های مشترک زیادی است. اما دارای ویژگی های بخصوص خود نیز می باشد که آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. گوشی نوکیا C22  نسبت به نوکیا C32دارای حافظه داخلی نسبتا پایین تری می باشد و این را می توان یکی از نقاط ضعف این مدل گوشی نسبت به نوکیا C32 دانست. حافظه داخلی آن معادل ۶۴ گیگابایت است و از رم ۲ و ۳ گیگابایت پشتیبانی می کند.

دوربین این مدل گوشی نیز نسبت به گوشی مشابه خود دارای کیفیت پایین تری می باشد. از جمله دوربین های این گوشی می توان به دوربین اصلی ۱۳.۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره نمود. همچنین از اندروید ۱۳ نیز پشتیبانی می کند. اطلاعات ذکر شده مربوط به گوشی نوکیا C22  می باشد. این گوشی گرچه در بسیاری از موارد شبیه به گوشی نوکیا C32  است اما برخی از مشخصات آن ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال گوشی نوکیا C32  دوربین قوی تر و حافظه داخلی بالاتری نسبت به گوشی نوکیا C22  دارد.

افرادی که قصد خرید این نوع گوشی ها را دارند با استفاده از مطالبی که در خصوص این دو سری از گوشی های نوکیا به نقد و بررسی آن ها پرداختیم مطمعنا می توانند انتخاب بهتری داشته باشند. حقیقت این است که گوشی نوکیا C32  نسبت به گوشی نوکیا C22  کیفیت بالاتری دارد. البته شایان به ذکر است که این دو مدل گوشی با توجه به تفاوت هایی که دارند دارای اختلاف قیمت نیز می باشد که درمورد قیمت آن ها نیز صحبت خواهیم کرد.

ترفند های مخفی اپل

گوشی نوکیا C32 و C22

باتری گوشی نوکیا C32  و C22

یکی از معیار ها و فاکتور های مهم افراد در خرید گوشی های هوشمند، مجهز بودن گوشی به باتری قدرتمند است. به همین علت امروزه خریداران  اولین موردی را که درمورد گوشی های هوشمند مورد بررسی قرار می دهند است این است که آیا گوشی مورد نظر دارای باتری قدرتمندی می باشد و یا خیر؟  بنظر شما چرا افراد به این مسئله حساسیت بالایی نشان می دهند؟ دلیل آن به این خاطر می باشد که افراد امروزه اکثر فعالیت های روزمره خود را در همین تلفن های همراه انجام می دهند.

به همین علت هیچ فردی دوست ندارد که گوشی که از آن استفاده می نماید در هنگام فعالیت خاموش شود و یا در مواقع اضطراری شارژ آن تمام شود. همین مورد سبب شده است که امروزه افراد حساسیت بسیار بالایی در مورد باتری گوشی های هوشمند داشته باشند. در این مقاله به معرفی دو سری از گوشی های نوکیا پرداختیم و ویژگی ها، شباهت ها و تفاوت های آن ها را مورد بررسی قرار دادیم. مسئله بسیار مهمی که در رابطه با این نوع گوشی ها وجود دارد این است که شرکت نوکیا ادعا کرده است که گوشی نوکیا C32  و C22 تا سه روز شارژ خود را نگه می دارند و طول عمر باتری آن ها بسیار بالا است.

اما آیا این موضوع حقیقت دارد و یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که برای اثبات این موضوع از مدیریت انرژی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده شده است. یعنی این موضوع کاملا صحت دارد و این دو دستگاه از قدرت شارژ و باتری بسیار فوق العاده ای برخودار می باشند. همانطور که گفتیم باتری این دو مدل از گوشی های نوکیا برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

این موضوع یعنی اینکه این دو نوع گوشی از باتری های بسیار قدرتمندی پشتیبانی می کنند. افرادی که قصد دارند از گوشی های هوشمندی استفاده کنند که دارای باتری های قوی می باشند می توانند از گوشی های نوکیا C32  و C22 استفاده نمایند. این دو مدل گوشی با بهره گیری از باتری قدرتمند و شارژ سریع همواره گزینه های بسیار خوبی به شمار می آیند که خریداران می توانند با اطمینان کامل از باتری و شارژ آن ها استفاده نمایند. اما چیزی که در این میان مهم است و ارزش تعقل دارد این است که آیا هر دو مدل گوشی های نوکیا C32  و C22 دارای باتری قدرتمند می باشند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که گرچه این دو دستگاه تفاوت های متعددی با یکدیگر دارند اما در این مورد کاملا شبیه به یکدیگر می باشند. یعنی هم گوشی نوکیا C32  و هم گوشی نوکیا C22 از باتری های بسیار قدرتمندی برخودار می باشند که قابلیت نگهداری شارژ باتری تا سه روز را دارد می باشند. این مورد را می توان یکی از اصلی ترین و مهم ترین و همچنین یکی از مزایای اصلی این دستگاه های هوشمند دانست. و با توجه به این مورد امروزه این دو مدل گوشی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده اند.

اما یکی از اصلی ترین دغدغه  های افراد خرید این نوع گوشی ها می باشد. در رابطه با خرید این دو مدل گوشی هوشمند و مدرن که یکی از آن ها همواره دارای ویژگی های نسبتا بهتری به گوشی مشابه خود می باشد یک سری نکات مهم وجود دارد که تمامی افرادی که قصد خرید این نوع گوشی های نوکیا را دارند باید توجه بسیاری به آن ها داشته باشند. در ادامه مطلب در مورد خرید گوشی های نوکیا سری C32  و C22 صحبت خواهیم کرد.

لاکچری ترین موبایل های موبایل جهان کدام اند؟

گوشی نوکیا C32 و C22

خرید گوشی های نوکیا C32  و C22

گوشی های نوکیا  C32  و C22 جز آن دسته از گوشی ها پرطرفدار و مقرون به صرفه می باشند به همین علت امروزه به طور گسترده ای در بازار عرضه می شوند. یعنی افراد در خرید این نوع گوشی ها همواره با مشکل مواجه نخواهند شد. اما در خرید این دستگاه ها همواره افراد باید به چندین نکته مهم و ارزشمند توجه داشته باشند‌. با توجه به اطلاعاتی که به ذکر آن ها پرداختیم مطمعنا متوجه شده اید که گوشی نوکیا C32  نسبت به گوشی نوکیا C22  از کیفیت بالاتری برخوردار است.

این بدان معنا است افرادی قصد دارند گوشی با کیفیت و مدرن تری را تهیه نمایند، همواره گوشی نوکیا C32  گزینه مناسب تری به شمار می آید. البته در نظر داشته باشید که این مدل گوشی در مقایسه با کیفیت بالایی که دارد از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به گوشی نوکیا C22  برخودار است. یعنی گوشی های نوکیا C22  در قیمت های پایین تری عرضه می شوند.

و این مدل گوشی یک انتخاب خوب برای افرادی است که قصد دارند گوشی ارزان تری را تهیه نمایند. در خرید خود باید به این مورد توجه بسیاری داشته باشید و بدانید که انتظار شما از یک گوشی هوشمند مناسب چه چیزی است . علاوه بر آن باید به کیفیت و قیمت گوشی ها نیز توجه بسیاری داشته باشید.

قیمت گوشی های نوکیا C32  و C22

قیمت گوشی های نوکیا C32  و C22 یکی از مسائل مهمی است که همواره  خریداران باید توجه بسیاری به آن داشته باشند. قبل از هرچیزی لازم است بدانید این دو مدل گوشی در مقایسه یا ویژگی های بسیار خوبی که دارند از قیمت های مقرون به صرفه ای برخودار هستند. اما به طور معمول نمی توان قیمت آن ها را تخمین زد زیرا با توجه به عوامل مختلف این نوع گوشی ها دارای ثبات قیمت نمی باشند.

قیمت گوشی های نوکیا C32  و C22 جز آن دسته از مواردی است که نمی توان در رابطه با آن اطلاعات زیادی را به کاربران ارائه داد. زیرا قیمت این دو مدل گوشی بسته به کیفیت آن ها متفاوت است. در نظر داشته باشید که تعداد مراکزی که به عرضه این دو مدل گوشی هوشمند می پردازند بسیار زیاد است. این بدان معنا است که قیمت گوشی در مراکز مختلف متفاوت است البته این مورد نیز ارتباط مستقیمی با کیفیت گوشی مورد نظر دارد. در نظر داشته باشید که قیمت گوشی های نوکیا C32  و C22 با توجه به نوسانات بازار و نرخ ارز دائما در حال تغییر است. این مسئله بیانگر این است که نمی توان برای گوشی های نوکیا C32  و C22 نرخ معین و قیمت مشخصی را تعریف نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =