بررسی گلکسی s23  و گلکسی s23 پلاس

بررسی گلکسی s23  و گلکسی s23 پلاس

تلفن های همراه گلکسی s23  و گلکسی s23 پلاس تفاوتهایی با یکدیگر دارند که ما در ادامه این مقاله به توضیح برخی از این تفاوت ها و اختلاف ها خواهیم پرداخت که شما در هنگام خرید این اختلاف ها و تفاوت ها را بدانید و طبق آنها گوشی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. تفاوت هایی در طراحی و ساخت گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس وجود دارد که در ادامه در این باره توضیحات بیشتری را خواهیم داد. اتفاق خوبی که برای سری s23 افتاده است این است که یک دست شدن چینش ماژول دوربین در هر سه مدل بوده است سامسونگ دو سال پیش در اقدامی که آن زمان انجام داد و بحث برانگیز شد برآمدگی یکپارچه دوربین با فریم در گلکسی اس ۲۱ را کنار گذاشت و در اس ۲۲ اولترا هر کدام از دوربین ها را مستقل از هم به صورت جزیره ای روی سطح گوشی قرار داد.

بررسی گلکسی s23 و گلکسی s23 پلاس

تنها فرقی که گلکسی s23  و گلکسی s23 پلاس از لحاظ ظاهری با هم دارند این است که مدل پلاس حدود ۱۱ میلی متر بلند تر و همینطور حدود ۶ میلی متر عریض تر و ۲۸ گرم سنگین تر می باشد این گوشی برای کسانی که میخواهند گوشی بزرگتری داشته باشند یعنی اگر دوست دارید صفحه نمایش گوشی شما به جای ۱/۶ اینچ ۶/۶ اینچ باشد عمر باتری هم کمی در حد ۲۳ ساعت بیشتر باشد بهتر است که مدل پلاس را انتخاب کنید و آن را خریداری کنید هر چند مدل استاندارد به حدی خوش دست می باشد که بسیاری از افراد آن را انتخاب می کنند.

گوشی لاکچری آیفون یا ورتو

می دانید که بین گوشی های اندرویدی کیفیت ساخت گوشی های سری اس سامسونگ بسیار عالی و زبانزد میباشد و خانواده اس ۲۳ حتی از پیش هم مقاوم تر می باشند پنل شیشه جلو و پشت اس ۲۳  پلاس تبلیغات مانند مدل اولترا به گوریلا گلس ویکتوس دو مجهز شده‌اند که به گفته شرکت سامسونگ نسبت به نسل قبل ارتقای قابل توجهی را در برابر ضربه پیدا کرده است.

صفحه نمایش و اسپیکر گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس

گوشی های سامسونگ در زمینه های روشنایی تفاوت بسیار چشمگیری در مقایسه با نسل قبل را تجربه نمی کند نرخ نوسازی روی ۱۲۰ هرتز تنظیم شده است. حاشیه های کم نمایشگر در کنار های لب های تخت تجربه مشابه و شبیه گوشی های آیفون را به کاربر نمایش میدهد که در این زمینه نسبت نمایشگر به بدنه در گلکسی اس ۲۳ چیزی معادل ۸۷ درصد و در اس ۲۳ پلاس به ۸۸% میرسد.

محتوا ها در نمایشگر گلکسی ها به نرم ترین حالت ممکن نمایش داده می‌شود و مشاهده ویدیو های اچ دی آر لذت استفاده از این تلفن همراه را دو برابر می کند و بسیار بالا میبرد. جایی که نمایشگر علیرغم عملکرد بسیار خوب روشنایی که به بیش از ۱۷۵۰ نیت دستیابی پیدا می کند در زمینه دقت رنگ ناامید کننده به وجود می آید فرقی نمی‌کند که پروفایل رنگی و طبیعی را انتخاب کنید یا پروفایل Vivid  . در هر دو صورت حالت رنگهایی با دمای خنثی می باشد اما غیردقیق را دریافت خواهید کرد.

بررسی گلکسی s23 و گلکسی s23 پلاس

سخت‌افزار تجربه بازی و عمر باتری گلکسی s23  و گلکسی s23 پلاس

بیشتر از ۶ سال زمان معرفی گلکسی اس ۸ میگذرد دستگاهی که در کنار شروع موج مدل شدن گوشی های  هوشمند سامسونگ روند متفاوتی را نیز آغاز کرد استفاده از دو تراشه برای نقاط مختلف جهان بود. در ابتدای کار میان عملکرد تراشه ها فاصله چشمگیری نبود و وجود نداشت اما با گذشت زمان و رفته رفته و با درجا زدن بخش های نیمه های سامسونگ و قدرت گرفتن هر چه بیشتر کوالکام و تراشه های اگزینوس در کهکشانی ها تبدیل به یک پاشنه آشیل ای شدند که حتی بعضی از خریدار ها به سمت شکایت از این شرکت فرستاد.

سفارش ورتو اختصاصی

جنجال های به وجود اومده در سر شکاف عملکردی موجود بین گلکسی های اگزینوس و اسنپدراگون در آخر سامسونگ را وادار کرد تا با بکارگیری هنر استفاده از تراشه های اگزینوس را کنار بگذارد و خانواده گلکسی اس ۲۳ را در تمام بخش های جهان عرضه کند و به فروش برساند. ناپایداری ها در عملکرد طولانی مدت گلکسی s۲۳ در زمانی رخ می‌دهد که وان پلاس ۱۱ با تراش های مشابه و بدون مدل و زرق و برق عبارت هایی مانند فور گلکسی در حالت پرفورمنس مود پایداری بی نظیری را ارائه کند که نظیر آن و مانند آن را فقط میتوان در گوشی های گیمینگ یافت.

گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس در آزمایش های مختلفی حدود ۴۰ درصد افت عملکرد داشته است درحالیکه مدل اس ۲۳ اولترا در آزمایشی همانند آزمایش هایی که برای اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس انجام شده است با افت ۳۰ درصدی عمل کرد مواجه بوده است اما باید توجه داشته باشید که گلکسی اس ۲۳ پس از تجربه افت عملکردی ۴۰درصدی به سطح عملکرد آیفون۱۴ میرسد چه نتیجه بدی نمی باشد و در حدی مناسب می باشد اما باید این انتظار برود که پایداری عملکرد گلکسی اس ۲۳ با مدل اولترا برابری کند.

شرکت سامسونگ در زمان معرفی خانواده گلکسی اس ۲۳ اعلام کرد که به زودی پرچمدار هایی شرکت توانایی این را دارند که اجرای بازی genshin impact دانه سرخ صد و بیست فریم بر ثانیه را داشته باشند اما بعد از گذشت دو ماه از زمان رویداد unpaced هنوز از حالت ۱۲۰ فریم بر ثانیه برای کهکشانی های سامسونگ خبری در دسترس وجود ندارد و نیاز به بررسی های دیگر می باشد.

مقایسه دوربین سامسونگ و هواوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =