بهترین گوشی های آیفون از 13 تا 50 میلیون

بهترین گوشی های آیفون از 13 تا 50 میلیون

نامگذاری آیفون

نام آیفون را استیو جابز موسس شرکت اپل بر روی انواع گوشی اپل گذاشته است. بعد از آن بیش تراز 20 گوشی آیفون وارد بزار شدند که از پرفروش ترین گوشی های موجود در بازار هستند. آیفون ها دارای خصوصیات سخت افزاری و قابلیت هایی که دارند در رده بالا قرار می گیرند به همین خاطر گوشی آیفون انتخاب مناسب برای افراد ثروتمند است.

زمانی که گوشی های آیفون مینی و SE وارد بازار شدند قیمت بازار تا حد زیادی ملایم تر شد و اپل توانست بازار بیشتری را در دست بگیرد. به همین خاطر طرفداران اپل توانستند با قیمت پایین تری گوشی های آیفون مینی و آیفون SE از محصولات آیفون و شرکت اپل استفاده کنند.

میانگین قیمت گوشی اپل

اپل از همان اول هدفش این بود که بتواند بازار هدف خود را در بین قشر مرفه و ثروتمند جامعه پیدا کند به همین خاطر طی مراسمی که برگذار می شد به صورت سالیانه یک یا چند عدد از گوشی های آیفون خود را رونمایی می کرد. برخلاف برندهای دیگر گوشی که سالی 40 یا بیشتر از گوشی های خود را وارد بازار می کردند. شرکت امریکایی هدفش کیفیت، میزان فروش و خدمات و نوع پشتیبانی بود که انجام می داد.

در ایران فقط کیفیت گوشی اپل برای خرید گوشی آیفون مطرح است در حالیکه در سایر کشورها معیارهایی مانند گارانتی، بیمه، خرید اقساطی و طرح های تشویقی و … از اهمیت بالایی برایشان برخوردار است. با همه این موارد قیمت آیفون در همه کشورها غیر منطقی نیست اما در ایران با افزایش قیمت دلار و مشکل رجیستری شدن قیمت گوشی آیفون نیز به طور سرسام آوری بالا رفت.

بهترین گوشی های آیفون از 13 تا 50 میلیون

گوشی های اپل و انواع آیفون

زمانی که اپل تصمیم گرفت گوشی بسازد سالانه یک عدد گوشی آیفون وارد بازار می کرد. کم کم کوپرتورنشین ها تصمیم گرفتند بری پاسخ به نیازهای مشتریان و تنوع بخشیدن به آن قیمت گوشی های آیفون خود را وارد طیف متفاوتی کنند. به همین شکل بود که از گوشی آیفون 4 شروع شد و بعد قیمت ها افزایش یافت. آخرین سری گوشی های آیفون سری 13 هستند که گران ترین آنها با کیفیت ترین آنها است مانند آیفون 13 پرومکس ، ارزانترین آنها هم آیفون مینی است.

ورتو سیگنچر تاچ

گوشی های اندروید این گونه نبودند و تا 2 سال به طور رسمی پشتیبانی می شدند، اپل آپدیت های IOS را تا 5 سال برای گوشی های آیفون ارائه داد.در واقع وجه تمایز گوشی های آیفون محصول شرکت اپل با گوشی های اندروید همین آپدیت های آن می باشد.

از محدودیت های اپل در ایران تحریم های دولت آمریکا است و نداشتن نمایندگی رسمی در ایران است. ساختن اپل آیدی، سخت بودن استفاده از بعضی برنامه ها حتی محدودیت استفاده از بلوتوث بخاطر موضوع امنیت بالای IOS هر چند کار برای ایرانیان را سخت کرده است اما با این وجود هنوز طرفداران خود را دارد برای آنها هم راه حل هایی ارائه داده است مثلا حذف برنامه هایی از اپ استور اپل و محدودیت های نرم افزاری آیفون از جمله این موارد هستند که قبل از خرید این محصولات باید در نظر گرفت.

نکات مهم درهنگام خرید گوش آیفون

در حال حاضر آیفون های غیر اصل در بازار زیاد وجود دارند که شباهت زیادی به گوشی های اصلی دارند که این مشکل هم با افزایش آگاهی کاربران حل شده است مثلا قیمت گوشی آیفون تقلبی خیل پایین تر است و یا آیفون REFURBUISHED با قیمت آیفون آکبند به کاربر فروخته شود، پس فراموش نشود که به قیمت گوشی آیفون در هنگام خرید و فروش آن دقت شود.

شناخت آیفون اصل از ریفربیشد

اگر در هنگام خرید گوشی مورد نظرتان در یک مغازه یا فروشگاه متوجه شدید که قیمت گوشی آیفون بسیار پایین تر از قیمت موجود در بازار است بنابرای احتمال این وجود دارد که گوشی ریفربیشد بخواهند به شما بفروشند. این گوشی ها دستگاه هایی هستند که به شرکت اپل مرجوع شده ند وقرار بوده مشکل آنها حل شود و دوباره وارد بازار هدف شوند.

باز هم برای کسب اطمینان بیشتر برای تخصیص گوشی رفربیشد از اصل آن دو راه دیگر وجود دارد یکی اینکه شماره سریال گوش در قسمت ABOUT در بخش GENERAL که در تنظیمات گوشی وجود دارد چک شود چون سریال گوشی اپل با حرف N شروع می شود  و دوم اینکه به نشانی checkcoverage apple.comسایت مراجعه شود، و شماره سریال را در کادر موجود در صفحه آن وارد کنید تا متوجه آکبند بودن آن شوید.

گوش آیفون رجیستر شده

از موارد مهم دیگری که اید به آن توجه شود این است که گوشی اپل رجیستر شده فقط یک ماه فرصت دارد از اپراتورهای داخلی استفاده کند. وقتی این زمان تمام شود گوشی آیفون شما نقش یک گوشی قاچاق را دارد و دیگر حق استفاده از اپراتورها را ندارد. ایه هزینه رجیستری رابطه مستقیمی با قیمت گوشی آیفون دارد بنابراین قیمت گوشی رجیستر شده خیلی بیشتر از گوشی آیفون رجیستر نشده است.درست است که قیمت گوشی های رجیستر نشده خیلی پایین تر است اما اگر گوشی شما شرایط ثبت مسافری گوشی را نداشته باشد بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.

علت و راه حل مشکل سیاه شدن صفحه گوشی سامسونگ،شیائومی و آیفون

بنابراین حتما گوشی بخرید که گارانتی داشته باشد و بعدا مشکلی از لحظ قانونی بودن و یا نبودن و قاچاق شدن آن به وجود نیاید.

تاریخچه موبایل اپل

این گوشی در سال 2007 معرفی شد البته بخشی از اپل از خیلی قبل تر هم فعالیت می کرد و تجربه کار با شرکت موتورولا را داشت. با این حال این دو شرکت نتوانستند به همکاری خود ادامه دهند و به اصرار استیو جابز گوشی هوشمندی به نام آیفون ایجاد شد. اولین نسخه ای از آن که ایجاد شد روی بازار هدف گوشی های هوشمندی تاثیر زیادی داشت، حتی خیلی از گوشی ها از روش طراحی آن را الگوبرداری کردند که به وضوح میتوان آن را در ساخت گوشی های هوشمند چینی مشاهده کرد. اولین تولید این گوشی های هوشمند از صفحه نمایش 3 و نیم اینچی بود که کیبود فیزیکی نداشت و کاربران برای تایپ کلماتشان از کیبورد مجازی استفاده می کردند، بدنه آیفون فلزی و طراحی زیبایی داشت و حتی لوگو اپل در پشت گوشی های آیفون ثبت شده، این گوشی ها واقعا از لحاظ طراحی منحصر به فرد هستند.

مشخصات و قیمت گوشی آیفون

برای کاربری که میخواهد به دنبال مناسب ترین گزینه در بین گوشی های آیفون باشد اولین سوال این است که این گوشی را از کجا تهیه کند؟ در بعضی از سایت ها می توان مشخصات سخت افزاری، عکس، ویدیو، اخبار و قیمت به روزرسانی شده گوشی آسفون را مشاهده کرد.

گالری عکس گوشی آیفون

از بخش گالری میتوان وارد عکس موبایل مدنظرتان شوید که شامل رنگبندی های مختلف گوشی اگل دلخواهتان است. عکس ها از زوایای مختلفی ثبت می شود که امکان بررسی جزئیات طراحی ظاهری محصول را در نظر بگیرید.

مشخصات سخت افزاری گوشی های اپل

اطلاعات دقیقی از نمایشگر، باتری، پردازنده و حافظه و چیزهای دیگر است در صفحه محصول می باشد.

بهترین گوشی آیفون تا 13 میلیون

آیفون SE نسخه 2020

ارزانترین گوشی آیفون که آکبند و اصل باشد گوشی آیفون SE نسخه 2020 است که نسل دوم گوشی های آیفون SE بخاطر تراشه A13 بایونیک بسیار قوی است. SE2 از گواهی ضد آب IP67 و امکان شارژ بی سیم را دارد و بدنه اش فلزی و شیشه ای است و حس خوبی را در هنگام استفاده به کاربران می دهد. استفاده از تاچ آیدی حس نوستالژیکی به کاربران قدیمی آیفون می دهد.حاشیه های بسیار زیاد نمایشگر با طراحی قدیمی نمایشگر کوچک و باتری با طول عمر کم، تک سیم کارت بودن و نداشتن شارژر از مشکلات این نسخه از گوشی های آیفون است.

هوش مصنوعی AI چیست؟

بهترین گوشی های آیفون از 13 تا 50 میلیون

آیفون تا قیمت 16 میلیون آیفون SE2022

آیفون SE3 تغییرات کمی با نسل قبلی خود دارد به گونه ای که تمام نکات منفی و مثبت نسل دوم نسخه 2022 را نیز دارد از معدود تغییرات آن تراشه قدرتمند A15 بایونیک اپل و باتری و توان شارژ کمی بیشتر و نرم افزار کمی به روزتر و رم 1 گیگابیت بیشتر از SE2  را دارد.

گوشی آیفون تا قیمت 20 میلیون

آیفون 11، آیفون 12 مینی و آیفون 12 را می توان با این رنج قیمتی تهیه کرد، آیفون 11 اپل از 3 دوربین 12 مگاپیکسلی عریض و فوق عریض و سلفی و تراشه بهینه A13 بایونیک و طراحی جدید بهره برده است. اگر نمایشگر جز آیتم های مورد نظر شما است این گوشی آیفون را نخرید و با قیمت کمتر آیفون XS  و XS مکس دست دوم بخرید.

گوشی آیفون با قیمت 30 میلیون

آیفون 12 با نمایشگر OLED و پشتیبانی از 5G  و شارژر بی سیم مک سیف و گواهی IP68 در برابر آب و گرد  خاک مقاومت نشان می دهد سه دوربین 12 مگاپیکسلی واید و الترواید و سلفی دارد و یک تراشه قوی A14 بایونیک که بسیار عالی می باشد.

گوشی آیفون تا قیمت 40 میلیون

آیفون 13 از به روزترین نرم افزار های اپل برخوردار است دارای تراشه A15 بایونیک و دارای طراحی شیک و زیبا، دوربین های عالی  و نمایشگر OLED و پشتیبانی نرم افزاری بلند مدت است پشتیبانی از شارژ به 20 وات توسط این گوشی محدود است و نمایشگر آیفون 13 نوسازی بیشتر از 60 هرتز را پشتیبانی نمی کند.

گوشی آیفون تا قیمت 50 میلیون

مبلغی که با آن میتوان بهترین برند لب تاپ های موجود در بازار را بخرید با آن می توانید یک گوشی آیفون 13 پرومکس بخرید از نسخه های قبلی خود پیشرفت های بسیار زیادی دارد از جمله افزایش 70 درصدی طول عمر باتری در مقایسه با آیفون 12 پرومکس است که بخاطر تراشه بهینه و فناوری promotion است. نرخ نوسازی نمایشگر پویا شده و نرخ آن بین 10 تا 120 هرتز است.

نتیجه گیری

وفاداری کاربران به برند اپل دلایل زیادی دارد جدای از همه این دلایل مهم این است که به بهترین معیار برسیم که برای خرید گوشی اپل چه میزان هزینه کنیم که مناسب ترین امکانات را هم داشته باشد. اپل گوشی های زیادی از آیفون se تا آیفون 13 پرومکس در اختیار کاربران گذاشته است که در اکثر قیمت های خود بتواند نماینده ای برای اپل داشته باشد، ولی با این وجود هنوز انتخاب گوشی های اندوریدی در بین کاربران بیشتر از گوشی های آیفون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =