بهترین گوشی های موبایل بازار ایران

بهترین گوشی های بازار ایران

همان طور که می دانید تلفن های همراه و گوشی های موبایل امروزه در زندگی تمامی انسان ها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و می‌توان گفت که اکثر افراد دارای تلفن همراه می باشند. با قاطعیت تمام می توان گفت که تمامی افراد که افراد پیر و چه افراد جوان که امروزه به تلفن های همراه به شدت نیاز دارند و تلفن‌های همراه جزئی از زندگی روزمره شده است برای همین بسیار مهم است تا شما بهترین گوشی های همراه را خریداری کنید زیرا این وسیله ها و تلفن‌های همراه وسیله هایی می باشد که شما هر روزه به طور مدام و پیوسته از آن استفاده می‌کنید به همین دلیل حتماً باید بهترین گوشی های موبایل بازار ایران را بخرید تا مشکلی برای آن پیش نیاید و به شما خساراتی وارد نشود.

امروزه قیمت تلفن های همراه بسیار زیاد شده است و به قول معروف سر به فلک کشیده است یکی از موارد بسیار مهم این است که در هنگام خرید تلفن های همراه تلفن همراهی را خریداری کنید که از نظر عملکرد و دیگر موارد بسیار عالی و خوب باشد تا شما ضرر نکنید زیرا با خرید تلفن همراه باید مبلغ بالایی را بپردازید.

به دلیل بالا بودن قیمت تلفن های همراه حتما باید در هنگام و خرید وسواس ها و حساسیت های لازم را به کار برد تا بتوان بهترین تلفن همراه با بهترین عملکرد و کاربرد ها را خریداری کرد چه امکانات بسیار زیادی را داشته باشد و بتوانید برای تمامی موارد از آن استفاده کنید و همین طور بسیار مهم است که تلفن همراه ای را خریداری کنید که افراد زیادی از آن راضی بوده اند و رضایت افراد زیادی را جلب کرده است به همین دلیل یکی از موارد بسیار مهم قبل از خرید تلفن های همراه تحقیق کردن راجع به آن تلفن همراه قبل از خرید می باشد.

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

بهترین گوشی های میان رده

قطعاً شما هم قبل از خرید موبایل می خواهید تا با بهترین و لوکس ترین تلفن های همراه در بازار آشنا شوید و همینطور از قیمت آن ها و کاربردهای آنها مطلع شوید تا بتوانی طبق سلیقه و بودجه ای که دارید تلفن همراهی را که میخواهید را خریداری کنید ما در ادامه این مقاله شما را با برخی از این تلفن های همراه و بهترین تلفن های همراه در بازار از رنج قیمت پایین تا گوشی های بسیار گران قیمت آشنا خواهیم کرد. اگر می خواهید در این باره اطلاعات زیاد و دقیقی را به دست بیاورید که برای خریدن گوشی و تلفن همراه کافی باشد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا از مطالبی که درباره قیمت تلفن های همراه و بهترین تلفن های همراه موجود در بازار گفته می‌شود استفاده کنید.

دعای توجه داشته باشید که قیمت هایی که در این مقاله گفته می‌شود ممکن است تغییر کند زیرا همانطور که میدانید به علت نوسانات شدید قیمت ها و تغییرات لحظه‌ای که در قیمت ها اتفاق می افتد ممکن است قیمت هایی که گفته می شود پس از مدتی تغییر کند پس بهتر است برای به دست آوردن قیمت های دقیق تلفن های همراه به سایت هایی که قیمت ها را به صورت لحظه‌ای می گذارند مراجعه کنید.

ما در این مقاله قیمت تلفن های همراه و معرفی تلفن های همراه تا قیمت ۱۳ میلیون تومان را برای شما توضیح خواهیم داد و آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین گوشی های بازار ایران

بهترین گوشی های همراه در محدوده ۳ الی ۴ میلیون تومان

آنر x5 

درباره این گوشی باید گفته شود که با جستجو های زیاد حداقل بودجه و هزینه لازم ای که برای خرید ارزان ترین گوشی همراه پیدا شد که حدود دومین الی ۴ میلیون تومان می باشد تنهایی گوشی است که بین بقیه تلفن های همراه نیز پایین ترین قیمت را دارد و همینطور از بیشترین قدرت پردازشی برخوردار است باید گفته شود که این گوشی همراه به صورت پیش فرض با نسخه سبک شده اندروید ۱۲ ساخته و به بازار عرضه می شود. دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسل می باشد و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را دارا می باشد.

مقایسه منوی ورتو سیگنچر تاچ اورجینال و سیگنچر تاچ شرکتی

بهترین گوشی در محدوده قیمت ۵ الی ۴ میلیون تومان

وان پلاس نورد N100  

شما اگر قصد خرید یک گوشی تلفن همراه تا قیمت ۵ میلیون تومان را دارید قدرتمند ترین گوشی موجود از نظر قدرت پردازشی تنها گوشی وان پلاس نورد ان ۱۰۰ می باشد لازم به ذکر است که گفته شود در صورتی که مدت زمان بسیار زیادی از ساخته شدن این گوشی و عرضه شدن آن به بازار می گذرد اما با این حساب مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه ارزش خریدن آن را در مقایسه کردن با دیگر تولید کنندگان تلفن همراه به بازار بیشتر می کند صفحه نمایش این تلفن همراه ۶ و خورده اینچ و اچ دی می باشد و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل می باشد و باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی میباشد که این تلفن همراه با اندروید ۱۰ ساخته شده. این تلفن همراه برای افرادی که به روز بودن گوشی برای آنها اهمیت چندانی ندارد عالی می باشد.

بهترین گوشی در محدوده ۵ الی ۶ میلیون تومان

گلکسی A04  سامسونگ

این تلفن همراه در میانه تلفن های همراهی که قیمتی حدود ۵ الی ۶ میلیون تومان را دارد بهترین می باشد در مورد مشخصات این تلفن همراه باید گفته شود که نمایشگر آن شش و نیم اینچ اچ دی میباشد و اندروید ۱۲ می باشد و دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل است و همینطور باتری این تلفن همراه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که از مشخصات و امکانات این تلفن همراه به حساب می آیند با اینکه این گوشی از گوشی های بسیار قدیمی سامسونگ می باشد اما در این رنج قیمت می تواند یک گوشی مناسب باشد.

بهترین تلفن همراه در محدوده قیمت 6 الی هشت و نیم میلیون تومان

ریملی 7 5G  

با جرأت می توان گفت که قدرتمند ترین تلفن همراه در محدوده قیمت شش الی هشت و نیم میلیون تومان و همینطور در قیمت های بالاتر نیز این تلفن همراه میباشد زیرا از تراشه بسیار مهمی بهره می‌برد که این  تراشه dimensity 800U  می باشد اگرچه ممکن است در این رنج قیمت تلفن های همراه بسیار زیادی پیدا نشود و تعداد آنها اندک باشد اما این تلفن همراه می تواند ویژگی های زیادی را داشته باشد که اگر تراشه بسیار قدرتمند آن را فاکتور بگیریم می توان به صفحه نمایش  ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد که از ویژگیهای این تلفن همراه می باشد و همینطور از ویژگی های دیگر این تلفن همراه میتوان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی اشاره کرد.

جدیدترین گوشی های سامسونگ

بهترین گوشی های بازار ایران

گلکسی A13  سامسونگ

از دیگر تلفن های همراه در این رنج قیمت می توان به تلفن همراه گلکسی a۱۳ سامسونگ اشاره کرد که یکی از بهترین تلفن های همراه در این رنج قیمت میباشد که‌ با این که در مدل های پایین تلفن های همراه سامسونگ می باشد اما می‌تواند کاربردهای زیادی را به همراه داشته باشد. قیمت این تلفن همراه چیزی حدود ۷ الی ۸ میلیون تومان می باشد و همینطور دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل است و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را دارا می باشد.

بهترین تلفن همراه در محدوده قیمت ۱۰ الی ۱۳ میلیون تومان

ردمی نوت 11s شیائومی 

ردمی نوت ۱۱ شیائومی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین سری تلفن های همراه می باشد که صفحه نمایشگر OLED  با ابعاد ۶ و نیم اینچ را دارا می باشد و همینطور نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و همین طور حداکثر روشنایی آن هزار نیت می باشد. از دیگر ویژگی های این تلفن همراه دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی میباشد و اسپیکر های این تلفن همراه استریو با صدای ۲۴ بیت و شارژر سریع ۳۳ وات و همینطور باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.

گلکسی A23 سامسونگ

از دیگر تلفن های همراهی که در این رنج قیمت می توانید آن را خریداری کنید تلفن همراه گلکسی a۲۳ سامسونگ میباشد که در این رنج قیمت و در کل یک گوشی بسیار مناسب و عالی می باشد که کاربردهای بسیار ویژه ای را ارائه می‌کند از خصوصیات این تلفن همراه می توان به طراحی مدرن در قاب پشتی گوشی اشاره کرد. این تلفن همراه دارای یک صفحه نمایشگر بسیار عالی و دوربین عالی نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =