جدیدترین گوشی ورتو

جدیدترین گوشی ورتو

شرکت سازنده گوشی های ورتو که می توان گفت بیشتر گوشی های لوکس و گران قیمت برای افراد ثروتمند طراحی و تولید می کند، دارای انواع گوناگونی از مدل های مختلف ورتو می باشد. همچنین به تازگی جدیدترین گوشی ورتو  طراحی و تولید توسط این کمپانی تولید شده و ورتو میخواهد و آن را نیز به بازار عرضه کند‌. جدید ترین گوشی ورتو نیز دارای قابلیت ها و همچنین ظاهری زیباتر است. استفاده از گوشی ورتو سبب زیباتر شدن و همچنین لوکس شدن ظاهر شما نیز می شود. در واقع می توان گفت که استفاده از گوشی ورتو نماد و نشانه پولدار بودن است. گوشی های ورتو از مواد و همچنین سنگ های بسیار گرانقیمت تولید مي شوند و همین امر سبب می شود تا ارزش مادی این گوشی زیاد باشد و فقط افراد پولدار در جوامع مختلف توانایی خرید و استفاده از این گوشی را نیز داشته باشند.ما در ادامه توضیحات بیشتری درباره گوشی های ورتو بیان می کنیم که می تواند سبب شناخته بیشتر شما از این گوشی می شود.

مشخصات گوشی ورتو جدید

در واقع می توان گفت که جدیدترین گوشی ورتو Aster p نام دارد.  جدید ترین گوشی ورتو دارای بدنه ای از جنس آلیاژ تیتانیوم است. صفحه گوشی ورتو جدید از نوع شیشه ارغوانی می باشد که همین امر سبب زیبایی گوشی ورتو جدید شده است و توانسته است توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.گوشی ورتو جدید دارای دو پنل پشتی است که این پنل های پشتی گوشی ورتو به صورت درب های ماشین مرسدس باز می شود. همچنین می توان گفت که در زیر این دو پنل محل قرار گیری سیم‌کارت های گوشی ورتو نیز می باشد.

موبایل ورتو

جدیدترین گوشی ورتو

دوربین گوشی های جدید ورتو

در گوشی های ورتو جدید دوربین سلفی بسیار باکیفیت تر و همچنین قوی تر از دوربین اصلی یا دوربین پشت می باشد.پنل پشتی جایگاه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بوده که از فناوری فوکوس خودکار  نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین درباره دوربین گوشی های ورتو می توان گفت که دوربین ۲۰ مگاپیکسلی که در پنل جلو وجود دارد باعث می شود تا کیفیت عکس ها در گوشی های ورتو  بسیار با کیفیت باشد و عکس های خوبی بتوان با گوشی ورتو گرفت و آن ها را نیز نگه داشت.

توضیحات درباره باتری گوشی ورتو جدید

گوشی ورتو جدید دارای باتری بسیار باکیفیت و همچنین قدرتمند می باشد که توانایی بالایی در نگه داشتن شارژ نیز دارد. می توان گفت که اگر باتری های گوشی ورتو به صورت کامل شارژ شوند این توانایی را نیز دارد نیز دارند که از ۲۶ تماس پیوسته پشتیبانی کنند.زمان استندبای باتری  به 400 ساعت می‌رسد.

توضیحات درباره نمایشگر گوشی ورتو جدید

جدیدترین تولید شرکت ورتو  یعنی سری جدید گوشی های ورتو که به تازگی وارد بازار شده اند دارای نمایشگر حدود ۴.۹۷ اینچی می باشد و همچنین می توان گفت که  این مدل گوشی دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی است. که از طریق گلس یاقوتی محافظت می شوند.حاشیه های اطراف نمایشگر این گوشی باریک نیستند و می توان گفت که در بخش پایین  و همچنین بالایی ضخامت بیشتری دارند.

توضیحات تکمیلی گوشی ورتو جدید

درباره گوشی های ورتو جدید مطالب زیادی وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی های ورتو استفاده از روش رمزگذاری V Talk می باشد.این ویژگی گوشی های ورتو جدید سبب شده است تا امنیت پیام و همچنین  تماس ها در گوشی ورتو بسیار زیاد شود.همچنین می توان گفت که گوشی های ورتو جدید نیز دارای ویژگی هایی می باشند که امنیت این گوشی را بسیار بالا برده است و در صورت سرقت گوشی نی توان به سادگی آن را پیدا کرد پس می توان گفت که گوشی ورتو جدید دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند که سبب شده است تا این گوشی طرفداران زیاد داشته باشد این گوشی در کنار قابلیت های خوبی که دارد ظاهری بسیار جذاب نیز دارد که از مواد بسیار با ارزش و گران قیمت ساخته شده است.

مقایسه دوربین گوشی سامسونگ و شیائومی

جدیدترین گوشی ورتو

قابلیت اتصال گوشی ورتو جدید

 می توان گفت که گوشی های ورتو استر پی از شبکه‌های GSM، WiFi 802.11 دو بانده، هات اسپات، باند WCDMA، باند TD-SCDMA، باند LTE، باند LTE FDD، LTE 4G+ و همین‌طور VoLTE چین پشتیبانی می‌کند. و این یکی از ویژگی های بسیار خوب و عالی این مدل گوشی است که سبب محبوبیت آن نیز شده است.

بلوتوث 5.5، پشتیبانی از NFC، پورت USB-C با کابل OTG و شارژ بی‌سیم با پشتیبانی از استاندارد Qi و حداکثر توان 7.5 وات از دیگر مشخصه‌های ارتباطی Aster P به حساب می‌آیند.

توضیحاتی درباره مشخصات فنی استر پی

 در این باره می توان گفت که اسمارت فون استر پی برخلاف قیمت بسیار بالایی که دارند از تراشه‌های  بسیار معمولی  تیز استفاده می‌کند و آن ها را نیز به کار می برند. می توان گفت که این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 660 است که حاوی پردازنده 64 بیتی کریو نیز می باشد  که تراشه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی جفت شده است.

در ادامه می توان گفت که سیستم عامل اندروید 8.1 (اوریو) روی این گوشی هوشمند لوکس برقرار است و همچنین اجرا نیزمی‌شود و از آنجا که این قابلیت انحصاری بازار چین است، پس می توان نتیجه گرفت که از  سرویس‌های گوگل نمی تواند پشتیبانی کند.

قیمت گوشی های جدید ورتو

می توان گفت که گوشی های ورتو دارای انواع گوناگونی نیز می باشند و هر کدام از آن ها دارای قابلیت ها و همچنین ویژگی های خاصی هستند همچنین می توان گفت که عوامل گوناگونی وجود دارد که بر قیمت گوشی ورتو اثر گذار هستند و می توانند قیمت این مدل از گوشی ها را کم و یا زیاد کنند پس نمی توان برای گوشی های ورتو قیمت مشخص و ثابتی تعین کرد بلکه شما باید اول مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس درباره قیمت آن نیز اطلاعاتی بدست آورید. برای کسب اطلاعت خوب و مفید درباره گوشی های ورتو بادی با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و از آن ها کمک بگیرد. این امر سبب می شود تا شما اطلاعات بسیار خوبی درباره گوشی های ورتو به دست آوردی و یرواند یک خرید خوب داشته باشید

آیپد، آیپد مینی، آیپد ایر یا آیپد پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 7 =