سفارش خرید گوشی ورتو

سفارش خرید گوشی ورتو

سفارش خرید گوشی ورتو

 برند ورتو در سال 1998 به وسیله شرکت نوکیا در کشور انگلستان به ثبت رسید. این برند لاکچری به تولید گوشی هایی لوکس و دست ساز می پردازد، اگر می خواهید با این برند منحصر به فرد، مشخصات و نحوه خرید گوشی ورتو آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه برند گوشی های ورتو

هنگامی که برند ورتو توسط شرکت نوکیا معرفی شد شروع به تولید محصولات خود نمود. اما بعد از مدتی شرکت نوکیا بخشی از سهم شرکت ورتو را به گروه EQT فروخت و تنها 10 درصد از سهام شرکت را برای خود حفظ کرد. این شرکت به تدریج پیشرفت کرد به گونه ای که تا پایان سال 2013 توانست بیشتر از 300 هزار مشتری را از آن خود کند.

این شرکت دارای 70 شرکت مختلف برای نمایندگی انحصاری خود بود و در سال 2015 گروه تجاری EQT سهام ورتو را به یک شرکت هنک کنگی فروخت که در یک هلدینگ مستقل فعالیت می کرد، بعد از آن هم به شرکتی در قبرس فروخته شد.

در حال حاضر موبایل به عنوان یک کالای لوکس برای برخی از افراد تلقی می شود که می خواهند با نمایش دادن آن خود را خاص ومتفاوت نشان دهند. هدف اصلی شرکت ورتو نیز همین بود. بنابراین شرکت برای اینکه بتواند کالایی لوکس و خاص را در دسترس مشتران خود قرار دهد آن را به صورت کاملا دستی و بدون استفاده از ابزار آلات تولید کرد. در ساخت و طراحی این گوشی های دست ساز از جواهراتی مانند الماس، طلا، نقره و فلزات کم یاب استفاده شده است که موجب بالا بردن ارزش واقعی این گوشی ها شده است.

ورتو سیگنچر تاچ

بعد از تمام شدن فرآیند تولید و طراحی این گوشی ها آن را به مغازه های لوکسی که دارای نمایندگی انحصاری ورتو می باشند انتقال می دهند و شرکت ورتو فروشگاه های عرضه کننده این محصول به عنوان یک کالای گرانبها و قیمتی آن را در پشت ویترین مغازه های خود قرار می دهند، حتی به عنوان یک اثر باستانی در برخی از موزه ها به نمایش گذاشته می شوند. به این ترتیب به خریدار حس داشتن کالای لاکچری منتقل می شود.

نقاط ضعف و معایب گوشی های ورتو

اگر فردی تمایل به داشتن ظاهری تجملاتی داشته باشد از این گوشی های لاکچری استفاده می کند و صرفا به دنبال داشتن امکانات برای گوشی موبایل خود نیست. امکانات گوشی های ورتو در حد ابتدایی ترین گوشی های نوکیا می باشد. در این بخش می خواهیم به معایب گوشی های ورتو اشاره کنیم که شامل موارد زیر می باشند:

سفارش خرید گوشی ورتو

  • از کارت اس دی پشتیبانی نمی کنند.
  • دارای ال سی دی چندان با کیفیتی نمی باشند.
  • دوربین اصلی آن زیاد با کیفیت نیست.

انواع گوشی های ورتو

این گوشی ها که دارای سخت افزار و نرم افزار های قدیمی می باشند، از مواد بسیار گران قیمتی در ساخت آن ها استفاده شده است مانند تیتانیوم، نقره، سنگ های قیمتی و الماس. قیمت این محصولات بسیار بالا می باشد. محبوب ترین مدل های آن شامل موارد زیر می باشد:

  • ورتو سیگنچر: اولین گوشی ورتو است که پرچمدار برند ورتو می باشد و در سال 2003 به فروشگاه های لاکچری سراسر جهان عرضه شد. این گوشی که به وسیله دکمه کار می کند هیچ گونه دوربینی ندارد و تنها می تواند 1000 عدد مخاطب را ذخیره کند و قابلیت حفظ 100 پیامک کوتاه را دارد. این محصول ورتو از یاقوت سرخ درست شده است.
  • ورتو اسنت: در سال 2004 این برند ورتو وارد بازار شد و نسبت به مدل قبلی خود جذابیت زیادی ندارد. ظرفیت باتری آن از 780 میلی آمپر ساعت کمتر است و از مواد گرانبهایی هم چون فولاد ضد زنگ، فلز مایع و یاقوت کبود ساخته شده است.
  • گوشی ورتو دایموند: از گوشی های دکمه ای برند ورتو است که دارای قیمت بسیار بالایی می باشد و در سال 2005 به بازار عرضه شد. از لحاظ مشخصات ظاهری و فنی به گوشی ورتو سیگنچر بسیار شبیه است و دارای نگین های زیادی در بخش ها کناری اش می باشد.
  • ورتو سیگنچر اس: نسبت به مدل قبلی خود با 3 سال اختلاف زمانی به بازار عرضه شد. ولی نسبت به مدل های قبلی دارای امکانات بیشتری است، می تواند 2000 مخاطب را ذخیره کند، دارای حافظه 4 گیگابایتی است و دارای اتصالات بلوتوث می باشد.
  • ورتو تی آی: در سال 2013 به بازار عرضه شد و لمسی و از اولین گوشی های هوشمند است که دارای سیستم عامل اندروید و رم 4 گیگابایتی و  64 گیگا بایت حافظه اصلی است. جهت پردازش کردن اطلاعات از تراشه دو هسته ای 1.7 گیگاهرتزی استفاده می شود و امکاناتی هم چون جی پی اس، وای فای و بلوتوث ندارد.
تاثیر هوش مصنوعی در دنیای دیجیتال چگونه است؟

از صفه ال سی دی 3.7 اینچی  و دوربین سلفی 1.3 مگاپیکسلی برخوردار است و کاربران می توانند به وسیله ان عکس های سلفی از خود بگیرند. دورین نسبتا بزرگی با سنسوری 8 مگا پیکسلی دارد.

  • ورتو کانستلیشن: از اولین محصولاتی از برند ورتو است که دارای پردازنده اسنپدراگون کوالکام است و این مهمترین مزیت این گوشی است، صفحه نمایشگر 4.3 اینچی دارد که از یاقوت کبود ساخت شده است. سیستم اندروید 4.2، دوربین سلفی 1.3 مگا پیکسلی، دوربین اصلی 13 مگا پکسلی و باتری 1800 میلی آمپری ساعتی دارد.
  • ورتو سیگنچر تاچ: داری بدنه ای تیتانیومی و یک پنل چرمی است، صفحه نمایشگر 5.2 اینچی، حافظه 64 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 810 و باتری 3160 میلی آمپر ساعتی دارد.
  • ورتو استر پی: از آخرین مدل های 2018 است که دارای صفحه نمایش 4.97، دوربین 20 مگا پیکسلی، حافظه 6 گیگابایتی برای رم و 128 گیگابایتی برای حافظه اصلی است. هم چنین اسنپدارگون 660 کوالکام، پنل چرمی، دوربین 12 مگا پیکسلی، سیستم عامل اندروید 8.1 و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی دارد.

خرید گوشی ورتو اصلی 

 از آنجایی که نمونه های تقلبی گوشی های ورتو در بازار زیاد شده است، جهت خرید مطمئن می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنید. با رجوع به وب سایت های فروشگاه های آنلاین برند های مختلفی وجود دارند که می توانید مشخصات ان ها را رویت کنید و با یکدیگر مقایسه کنید. به این شکل قادر خواهید بود که بهترین گوشی ورتو را با مناسب ترین قیمت موجود در بازار خریداری کنید.

نتیجه گیری

تشخیص دادن گوشی های ورتو اصل از تقلبی در هنگام خرید برند ورتو بسیار مهم است و شما می توانید با توجه به متریال به کار رفته در ساخت گوشی مورد نظر و سطح کیفی آن، قطعات و نحوه اتصال به کار رفته در آنها از جمله در صفحه کلید متوجه اصلی و یا تقلبی بودن آن شوید. به این ترتیب با کسب اطمینان لازم خرید خود را ثبت نمایید.

مقایسه باتری آیفون 13 و 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =