مقایسه پرچمدار آیفون و شیائومی

مقایسه پرچمدار آیفون و شیائومی

در واقع دو برند گوشی آیفون همچنین شیائومی در حال حاضر دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می باشند که همین امر نیز سبب شده تا مقایسه این دو برند با هم مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. می توان گفت این دو برند گوشی را می توان از جهت های مختلفی مورد بررسی و مقایسه قرار دارد. همچنین  مقایسه پرچمدار آیفون و شیائومی سبب میشود تا افراد بهتر بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنند‌.

گوشی های آیفون و همچنین شیائومی دارای ویژگی هایی نیز می باشند که سبب شده است تا هر کدام از این گوشی ها دارای طرفدارن خاصی باشند و محبوبیت زیادی بین افراد گوناگون داشته باشند این دو گوشی در حال حاضر از پرفروش ترین گوشی های بازار نیز هستند و طرفداران زیادی هم دارند و می توان گفت همین امر سبب شده است تا در طراحی و تولید این گوشی ها دقت زیادی به کار گرفته شود و ویژگی ها و امکانات گوناگونی در این گوشی ها استفاده شود اما با این حال می توان گفت که این دو ندل از گوشی شی ه دارای طرفداران مختلفی نیز می باشند دارای تفاوت هایی باهم هستند که ابن تفاوت ها در بعضی مواقع خوب است و در بعضی مواقع بد. در ادامه ما اطلاعات  بیشتر درباره  پرچم‌دار این دو برند گوشی بیان می کنیم که می تواند به شما کمک زیادی در انتخاب محصول مورد نظر کند.

نمایشگر  پرچمدار شیائومی بهتر است یا آیفون؟

درباره نمایشگر پرچمداران این دو گوشی می توان چنین بیان کرد که  تفاوت‌های گوناگونی نیز در میان نمایشگر پرچمدار دو گوشی وجود دارد.درباره گوشی شیائومی می توان گفت که این گوشی دارای یک  نمایشگر ۶.۱ اینچی با لبه‌های گرد از نوع AMOLED با وضوح ۳۲۰۰ × ۱۴۴۰ نیز می باشد و همچنین درباره این گوشی می توان بیان کرد که ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ دارد. نرخ نوسازی (سرعت نمایشگر در تازه‌سازی تصاویر بر حسب ثانیه) این نمایشگر ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت است و از +HDR10 پشتیبانی می‌کند. همچنین درباره گوشی آیفون می توان گفت که دارای نمایشگر تخت OLED در ابعاد ۶.۱ اینچ با رزولوشن ۲۵۳۲ × ۱۱۷۰ و ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ نیز می باشد. نرخ نوسازی نمایشگر آیفون ۶۰ هرتز و با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت است و از HDR10 هم پشتیبانی می‌‌کند.پس می توان گفت تفاوت اصلی  میان پرچمدار آیفون و شیائومی  این است که شیائومی دارای نمایشگری بزرگ‌تر و با وضوح بالاتر و دارای انحنا دارد و نرخ نوسازی بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد؛ همچنین حداکثر روشنایی آن هم کمی بیشتر از آیفون است.

مقایسه دوربین گوشی سامسونگ و شیائومی

مقایسه پرچمدار آیفون و شیائومی

دوربین پرچمدار شیائومی بهتر است یا آیفون؟

پرچمدار گوشی شیائومی  دارای یک دوربین عقب سه‌گانه است که می توان گفت آن نیز دارای  لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با f/1.9، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۲.۴ و یک حسگر تله‌ماکرو ۵ مگاپیکسلی با f/2.4 است که نتیجه بهتری از دوربین‌های ماکرو برای عکاسی از نزدیک دارد. در جلو نیز، یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

درباره گوشی های آیفون نیز می توان گفت که، آیفون فقط دو دوربین عقب دارد که از یک حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.6 و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با f/2.4 تشکیل شده است. در کنار این دو دوربین، یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی انجام وظیفه می‌کند در آخر می توان چنین گفت که هر دو گوشی  آیفون و شیائومی دارای حالت‌ها و همچنین گزینه‌های مختلف عکسبرداری می باشند و تمرکز هر دو آن‌ها روی حالت شب (در لنزهای مختلف) و ویدئو است.که این موضوع یک نکته مثبت در این گوشی ها به شمار می رود.

عملکرد کلی شیائومی بهتر است یا آیفون؟

در این باره می توان گفت که هر دو گوشی پرچمدار هستند و عملکرد آن‌ها هم فوق‌العاده است.شیائومی با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸  و ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود؛ در حالی آیفون پردازنده پرسرعت A14 Bionic اپل و ۴ گیگابایت رم دارد.

به طور خلاصه می‌توان گفت که هردو گوشی عملکردی پرچمدار و عالی دارند.برای مقدار حافظه ذخیره‌سازی، در شیائومی  ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارید؛ اما می توان گفت که برای  آیفون با حافظه‌های ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و هیچکدام از گوشی‌ها امکان پشتیبانی از کارت حافظه ندارند.

مزایای خرید ایفون

بررسی و مقایسه باتری پرچمداران آیفون و شیائومی

درباره هر کدام از  باتری های این دو گوشی می توان گفت که دارای ویژگی های متفاوتی هستند. اول اینکه اگرچه شیائومی باتری بزرگتری (باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعتی) نسبت به آیفون  (باتری ۴۳۲۳ میلی آمپر ساعتی) دارد، اما می توان گفت که آیفون به لطف بهینه سازی های بهتر و باکیفیت تر، با یک بار شارژ دوام بیشتری دارد و شارژ را برای مدت بیشتری نگه می دارد‌ همچنین می‌توانید توان در این جا بیان کرد که دوام  و نگه داری شارژ بیشتر باتری گوشی آیفون نمی تواند  یکی و نکته مثبت  قاطع باشد، زیرا شیائومی نیز دارای   سیستم شارژ سریع ۶۷ واتی سیمی نیز است و آن را به کار می گیرد‌ که  این توانایی را دارد که ظرف ۴۱ دقیقه باتری خالی را به طور کامل شارژ کند. این گوشی همچنین از شارژ بی سیم سریع ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می کند. در طرف مقابل ایفون  تنها از یک شارژر سریع ۱۵ واتی و شارژر بی سیم ۷.۵ واتی بهره می برد. در کل می توان گفت کیفیت باتری دو گوشی آیفون و شیائومی خوب است و از دیگر گوشی ها از باتری بهتری برخوردار هستند که این یکی از نکات خوب و عالی در این گوشی ها است.

مقایسه پرچمدار آیفون و شیائومی

مقایسه قیمت پرچمدار گوشی آیفون و شیائومی

درباره قیمت این دو مدل گوشی یعنی شیائومی و آیفون می توان گفت که تفاوت قیمت قابل توجهی بین  این دو گوشی وجود دارد، اما ما می توانیم با توجه به این موضوع که شیائومی تنها در بازار های چین موجود است بگویم که دارای قیمت کمتری است  و شاید اگر به بازار های جهانی راه یابد قیمت بالاتری خواهد داشت هرچند این قیمت باز هم به مراتب از آیفون تر خواهد بود.با این حال می توان گفت که هر دو گوشی شیائومی و آیفون دارای بیشترین قیمت در میان سایر گوشی ها نیز می باشند. علاوه بر آن قیمت این گوشی ها نیز مانع جلب نظر کاربران نشده و در حال حاضر این دو گوشی بیشترین طرفدار را دارند از پرفروش ترین گوشی های بازار نیز به شمار می روند‌.در آخر می توان گفت که هر دو گوشی آیفون و شیائومی دارای ویژگی ها و امکانات گوناگونی هستند که در بعضی از این امکانات تفاوت هایی باهم دارند.

ورتو کانستلیشن

این دو گوشی در حال حاضر بیشترین طرفدار را دارند و از گوشی های محبوب این  روز ها می باشند‌‌. درباره خرید این گوشی باید گفت بهتر است که قبل از خرید اطلاعات کاملی درباره گوشی ها داشته باشید زیرا این امر انتخاب و خرید گوشی را برای شما راحت تر می کند همچنین می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیر و از توصیه های این افراد استفاده کنید تا بتوانید یک خرید خوب و متناسب با نیاز خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.همچین داشتن اطلاعات کافی درباره این گوشی ها سبب می شود تا شما بهتر بتوانید گوشی موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =