ورتو گلد | قیمت گوشی ورتو طلایی

ورتو گلد

تلفن های همراه Vertu طلایی با انحصار، لوکس بودن و منحصر به فرد بودن همراه هستند. افزایش سریع محبوبیت با خلق یک شاهکار آغاز شد، اما حتی در 15 سال آینده مجموعه جدید تلفن ها به هدایایی معتبر برای نخبگان تبدیل شد. اکنون با توجه به ماهیت صاحب آینده می توانید شاهکار موبایل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. گوشی موبایل ورتو گلد یکی از گوشی های محبوب در بازار است. این مدل از کیفیت و ظرافت بالایی برخوردار است.

تاریخچه ورتو

تلفن های همراه در درجه اول محصولات کالاهای مصرفی بودند که بر راحتی، ارزان بودن و در دسترس بودن به عنوان ابزاری برای ایجاد سهم بازار متمرکز بودند. نوکیا، یک رهبر جهانی در تولید تلفن های همراه، در موقعیت مسلط در بازار قرار داشت و پذیرای گسترش به بازارهای جدید برای گسترش سهم بازار بود. فرانک نووو، طراح ارشد محصولات نوکیا می‌خواست از ساخت محصولات کالایی به ساخت بهترین دستگاه با کیفیت ممکن تغییر کند تا خالص‌ترین ماهیت تلفن همراه را به تصویر بکشد. فرانک بیشتر دوران کاری خود را صرف ساخت بهترین محصولات برای نوکیا با کمترین هزینه کرد. با این وجود، او بعداً شروع به ایجاد تلفن‌های همراه لوکس کرد، حتی تلفن‌هایی که می‌توان برای هر مشتری شخصی‌سازی کرد. فرانک، طراح صنعتی پیشرو برای نوکیا بود و سال‌ها با این شرکت، مجموعه گوشی‌های طراحی شده توسط مصرف‌کننده و پیاده‌سازی فنی را پیش برد. چشم انداز او ایجاد تقاطعی از جایی بود که فناوری با طراحی هنری روبرو می شود، که از طریق خلق تلفن ها به عنوان هنر تحقق می یابد.

وب سایت ورتو بیان می کند که فرانک نوو اولین طرح های خود را از یک محصول ورتو در فوریه 1998 ایجاد کرد، نوکیا تأسیس شرکت را در 1998 تأیید کرد و اولین تلفن در 2002 (Vertu 2017) راه اندازی شد.

جدیدترین نسخه اندروید

آغاز به کار ورتو

Vertu Signature پس از چهار سال از آغاز به کار تا تأسیس در جهان منتشر شد. این نه تنها بر ایجاد یک دستگاه استثنایی و مستحکم متمرکز بود، بلکه به طور خاص به نیازهای مشتریان لوکس در سراسر جهان پاسخ می داد. داشتن امضا به معنای به کار بردن بیانیه ای از ظرافت و عضویت در یک جامعه انحصاری بود که به عنوان انحصار و صنعتگری تصفیه شده به بازار عرضه می شد. همانطور که در مقاله نیویورک تایمز خلاصه شد، نوکیا ورتو را به عنوان یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت می‌دانست که محصولات لوکس را تحت برندی متفاوت با عملیات تولید و فروش کاملاً مجزا می‌سازد. بدیهی است که از همان ابتدا، این نام تجاری به طور خاص به بازار لوکس خدمات رسانی می کرد و تلاش می کرد با عناوین بازاریابی تمرکز بر بی ربط بودن هزینه در رابطه با دستیابی به کیفیت بی نظیر، انحصاری را برای یک خریدار باهوش و دارای ارزش خالص بالا ایجاد کند. این طراحی از نظر فرم شبیه به طیف وسیعی از گوشی‌های نوکیا بود.

Vertu با پیش‌بینی مجموعه ‌ها و ویژگی ‌هایی که در نهایت به بلوغ می‌رسند  ایجاد شد. از رویدادهای منحصر به فرد، این بود که آن را به گونه ای طراحی کنیم که به طور خاص  خدمات با کیفیت بالا ارائه دهد.

نوآوری های مدرن در تولید گوشی های Vertu طلایی

 فناوری های دیجیتال برای هیچ کس پوشیده نیست. تلفن های همراه به عنصری بسیار مهم تر از وسایل ارتباطی معمولی تبدیل شده اند. تلفن های مدرن نه تنها می توانند یک دوربین جیبی را باشند، بلکه عملکردهای اساسی سازمان دهنده ها، ناوبرها و حتی مینی کامپیوترها را نیز انجام می دهند. تلفن های همراه با قابلیت های چند منظوره خود بسیار محبوب شده اند.

بسیاری از ما در مورد فناوری موبایل Vertu طلایی به عنوان منحصر به فرد ترین و گران قیمت ترین فناوری موبایل شنیده ایم. قیمت گوشی های ورتو نه تنها به دلیل استفاده از مواد منحصر به فرد در طراحی بدنه یا شیشه گوشی ، بلکه به دلیل اینکه هر گوشی این شرکت تنها توسط یک نفر به صورت  دست ساز ساخته شده است، بالاست.

هدیه لاکچری ورتو یا ایفون

ورتو گلد

انواع گوشی های ورتو

1-گوشی هوشمند Vertu Signature Touch. در سپتامبر 2015 معرفی شد. دارای صفحه ی نمایش 5.2 اینچی، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، دوربین جلوی دارای 2.1 مگاپیکسلی، باتری 3160 میلی آمپر ساعتی، دارای حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی، 4 گیگابایت رم و شیشه کریستال و یاقوت کبود است.

2- گوشی هوشمند Vertu Aster. در 2014 معرفی شد. دارای صفحه ی نمایش 4.7 اینچی، دوربین اصلی   13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی  2.1 مگاپیکسلی، باتری 2275 میلی آمپر ساعتی، حافظه  داخلی 64 گیگابایت، 2 گیگابایت رم، شیشه کریستال یاقوت کبود است.

3-گوشی هوشمند Vertu Signature Touch. در 2014 معرفی شد. دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی  2.1 مگاپیکسلی، باتری 2275 میلی آمپر ساعتی، حافظه ی داخلی گوشی 64 گیگابایتی، 2 گیگابایت رم، شیشه ضد خش. امضای لمسی است.

4-گوشی هوشمند اندروید Vertu Ti. در 2013 معرفی شد. دارای صفحه  نمایش 3.7 اینچی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین جلوی  1.3 مگاپیکسلی، فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی، 1000 مگابایت رم، شیشه ضد خش است.

5-گوشی هوشمند سیمبین Vertu Constellation. در 2011 معرفی شد. دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، باتری 1200 میلی آمپر ساعتی، شیشه کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر شکستگی است.

چگونه صفحه نمایش Vertu طلایی را تعویض کنیم؟

حضور برند تلفن لوکس Vertu طلایی بر خودکفایی و اعتماد به نفس، افراد با انگیزه تاکید دارد. زمانی که ترکی روی گوشی پیدا شد، یا به‌طور تصادفی صفحه نمایش شکسته شد، باید فوراً قطعات معیوب را که می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود، تعویض کنیم. زیرا یکی از ویژگی های این گونه گوشی ها مونتاژ دستی آنهاست که تفاوت قابل توجهی با اسمبلی مدل های معمولی دارد. البته در همه مغازه ها قطعات و آلیاژهای گران قیمت  که برای تعمیر ورتو مورد نیاز است وجود ندارد. پس بهتر است انجام این کار توسط نمایندگان و تعمیرکاران منحصر به ورتو انجام شود.

کابل های Vertu

شرکت ورتو  برای دارندگان گوشی ورتو گلد خط کاملی از لوازم جانبی شیک و باکیفیت را توسعه داده است. این لوازم جانبی طیف وسیعی از ملزومات دستگاه های تلفن از جمله کابل های داده را پوشش می دهد.

لوازم جانبی ورتو چیست؟ چگونه کار می‌کند؟

کابل ها با کیفیت بالا امکان تبادل داده ها را با سرعت بالا به کاربر  می دهند. همچنین با استفاده از کابل مربوط گوشی Vertu طلایی خود، هرگز با مشکل عدم شناسایی کامپیوتر یا تبلت گوشی خود مواجه نخواهید شد.

چه چیزی در مورد تلفن Vertu Аyxta منحصر به فرد است؟

سری گوشی های مجلل Аyxta از دنیای Vertu در بین بقیه محبوب تر شده است و چندین سال است که جایگاه پیشرو را به خود اختصاص داده است.

گوشی تاشو Аyxta دارای دو نمایشگر است که با شیشه مقاوم یاقوت کبود پوشانده شده است تا روی صفحه نمایش خط و خش دیده نشود و تصویری با کیفیت و روشن را نشان می دهد. از نظر وزنی به دلیل اینکه به با قطعات فلزی مونتاژ شده است، بسیار سنگین است. این گوشی از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا و براق با قطعاتی از آلومینیوم و چرم طبیعی ساخته شده است. تمام جزئیات گوشی لوکس با اتصالات پیچی بسته می شود. صفحه از یاقوت کبود ساخته شده و به نورپردازی داخلی نیز مجهز شده است  کلیدها هنگام لمس بسیار راحت هستند و بادوام هستند.

ورتو گلد

قیمت گوشی ورتو طلایی

همانطور که در بالا اشاره شد انواع گوشی های ورتو گلد وجود دارد که هر کدام دارای قیمت منحصر به فردی می باشد. یکی از بهترین گوشی های ورتو، گوشی های ورتو گلد می باشد که از اهمیت و کیفیت بالایی برخوردار است. در بازار به قیمت های مختلف که برخی از فروشندگان با قیمت های گران آن را می فروشند وجود دارد. اگر به دنبال بهترین گوشی ورتو طلایی هستید می توانید از همین جا برای خرید گوشی ورتو طلایی اقدام نمایید.

خرید آنلاین گوشی ورتو

گوشی ورتو گلد طلایی از بهترین گوشی های مدرن ورتو می باشد که شما می توانید آن را با قیمت مناسب و به روز  از ما خرید نمایید. برای خرید آنلاین این محصول بی نظیر می توانید وارد بخش خرید محصولات سفیران تل شوید و این محصول بی نظیر را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =