گوشی ورتو signature S

گوشی ورتو signature S

همان طور که می ‌دانید گوشی ورتو signature S یکی از گران قیمت ترین و مجلسی ترین گوشی های موجود در بازار خارجی است که در ایران هم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و مشتریان خاصی را به خود جلب نموده است. این طبیعی است که شما عزیزان برای داشتن گوشی های فوق العاده زیبا و گران قیمت ورتو مدل های آن ها را نیز بشناسید و برای خرید به صورت حضوری و آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. البته که گوشی های ورتو انواع مختلفی دارند. بنابراین قیمت آن ها نیز با هم فرق می کند از این رو ما امروز تصمیم گرفتیم تا اطلاعات بیش تری در مورد گوشی ورتو سیگنچر اس در اختیارتان قرار دهیم زیرا ممکن است شما هم یکی از علاقه‌ مندان به این برند و گوشی باشید به همین خاطر بهتر از با اطلاعات بیش تری برای خرید مراجعه کنید بنابراین دعوت می ‌کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

گوشی ورتو signature S

 

مشخصات گوشی ورتو signature S

به طور کلی همه گوشی های ورتو دست ساز هستند بنابراین طبیعی است که هیچگونه کارخانه و یا کارگاه تولیدی از طریق ماشین ها و دستگاه های مختلف آن را تولید نکنند و تنها کارکنان شرکت آن به صورت دستی برای ساختن قطعات آن تلاش کنند. مواردی که در زیر برایتان دسته بندی نموده ایم همگی مشخصات گوشی ورتو سیگنچر اس می باشد:

  • از مهم ترین مشخصات گوشی ورتو سینگچر اس دکمه ای بودن آن است.
  • در این میان اگر بخواهیم به ویژگی‌های دیگر گوشی های ورتو اشاره کنیم باید بگوییم که حافظه آن ۴ گیگ می باشد.
  • گوشی های ورتو را به وسیله الماس و یاقوت و سنگهای قیمتی تزیین می کنند.
  • جنس این گوشی بسیار مرغوب و نایاب است همین خاطر قیمت آن بالا تر از گوشی های دیگر می باشد.
  • گوشی ورتو سینگچر اس از نمونه های دیگر ورتو ساده تر است.
تاریخچه گوشی های سامسونگ چیست؟

گوشی ورتو سیگنچر اس را از کجا خریداری کنیم؟

از جمله سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که گوشی ورتو را از کجا می توان خرید یا تهیه کرد در پاسخ به این سوال باید گفت متاسفانه شرکت اصلی گوشی های ورتو در انگلستان واقع شده توجه کنید که شرکت سازنده ورتو در ایران نمایندگی ندارد و شما باید برای خرید به یکی از کشورهای سنگاپور، پاریس، فرانکفورت، نیویورک، هنگ کنگ و غیره سفارش دهید. یعنی اگر به بازار گوشی فروشی در ایران مراجعه کنید قطعاً نمونه های گوشی ورتو را نخواهید دید؛ بنابراین باید از فروشندگان معتبر بخواهید که برای شما سفارش دهند البته آن ها هم با واسطه و از طرق مختلف سفارش شما را ثبت می نمایند.البته نیازی نیست حتما این کار را انجام دهید فروشگاه سفیران تل تمامی مدل های گوشی های ورتو را با قیمت و کیفیت عالی در دو درجه اورجینال و های کپی ارائه میکند.

گوشی ورتو signature S

قیمت گوشی ورتو سیگنچر اس

یکی از پارامتر های مهم به هنگام خرید گوشی های ورتو قیمت آن هاست زیرا این گوشی ها با توجه به شکل خاص و با کلاسی که دارند قطعاً قیمت آن ها نسبت به گوشی های موجود در بازار گران تر است طبیعی است که برای خرید آن ها هزینه بسیار زیادی بپردازید. به همین خاطر است که این گوشی به عنوان گوشی لاکچری و خاص پسندان شناخته می‌ شود و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد. عوامل مختلفی وجود دارند که بر افزایش قیمت گوشی های ورتو بخصوص ورتو سیگنجر اس تاثیر گذار هستند. یکی از این عوامل مربوط به طراحی و دیزاین فوق العاده باکلاس این گوشی است عامل دیگر مربوط به قیمت روز دلار می شود زیر و شما باید متناسب با قیمت دلار این گوشی ها را خریداری کنید عامل دیگر مربوط به قیمت الماس و نگین ها و سنگ های قیمتی است که برای دیزاین گوشی استفاده شده است.

آیپد نسل ۱۰ در مقابل ایپد نسل ۹

گوشی ورتو signature S

طراحی و دیزاین گوشی ورتو سیگنچر اس چگونه است؟

زمانی که از طراحی و دیزاین این گوشی صحبت می شود اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این است که چگونه آن را طراحی کردند در پاسخ به این سوال باید گفت این گوشی ها طراحی منحصر به فرد دارند بنابراین نمی ‌توان از همه گوشی های موجود در بازار چنین دیزاینی را مشاهده کرد قطعاتی که در این گوشی استفاده می شود با کیفیت بسیار بالایی در دسترس قرار می گیرند و سازندگان آن ها همه این قطعات را با دست خود در کنار یکدیگر می چینند. هر گاه شما برای خرید گوشی ورتو signature S اقدام کنید متوجه نوع عرضه کردن آن ها خواهد شد زیرا مانند گالری های جواهرات آن ها را در ویترین های مخصوص و جلوی دید قرار می دهند در واقع در ساخت دکمه ها و حتی پشت گوشی از الماس و سنگ های قیمتی مثل یاقوت استفاده می شود. به همین خاطر ظاهری بسیار شکیل و و خاص را به فروشنده ارائه می دهند.

 

آیفون 14 ریجستری شده

8 دیدگاه برای “گوشی ورتو signature S

  1. محمدرضا گفته:

    گوشی ورتو سیگنچر s اگه های کپی باشه دقیقا مثل اصلیشه و واقعا قیمتتون مناسبه میتونید عکساش رو برای من بفرستید

    • ادمین سایت گفته:

      سلام
      داخل سایتمون به واتساپ شماره ی 09190939030 پیام ارسال کنید تا هر مدلی رو که مد نظرتون بود براتون ارسال کنیم

  2. 아이스작대기삽니다 گفته:

    Magnificent goods from you, man. I’ve understand your stuff previous to and you are just
    too great. I really like what you have acquired here, really like
    what you’re stating and the way in which you say it.
    You make it enjoyable and you still care for to keep it smart.
    I cant wait to read far more from you. This is actually
    a great web site.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 5 =