قیمت گوشی های ورتو چند است؟

گوشی ورتو

 گوشی ورتو ساخت شرکتی بریتانیایی است. این شرکت گوشی های لوکس و با طرح های بسیار خاص را به بازار عرضه می کند.استفاده از مواد گران قیمت مانند طلا، تیتانیوم، الماس و سایر سنگ های گران قیمت باعث شده که این گوشی لوکس، از قیمت بسیار بالایی برخوردار شود. برای آشنایی با مدل های مختلف گوشی ورتو و قیمت گوشی های ورتو  در این مقاله با سفیران تل همراه باشید.

 انواع  مختلف گوشی ورتو

  1. ورتو سیگنچر :

این مدل، نخستین محصول شرکت ورتو است که در سال 2003 عرضه شده است. در این مدل، از یک گرم یاقوت استفاده شده است. این مدل دوربین، رادیو و اسلات مموری کارت ندارد. حافظه ی این مدل، برای 2000 مخاطب و 1000 پیامک کوتاه است.

  1. ورتو اسنت :

این مدل در سال 2004 وارد بازار شد. این محصول، نسبت به سینگنچر، باتری ضعیف تری دارد. در این مدل از فولاد ضد زنگ، یاقوت کبود و آلیاژ فلز مایع استفاده شده است.

  1. ورتو دایموند :

ورتو دایموند که شبیه به سیگنچر است، در سال 2005 وارد فروشگاه های لوکس جهان شد. تنها تفاوت بسیار بارز آن با سیگنچر، نگین هایی است که در اطراف آن به کار برده شده است.

  1. ورتو سیگنچر اس :

این مدل که در سال 2008 به بازار عرضه شد، به مراتب از مدل های قبلی بهتر است. علاوه بر اینکه همانند مدل های قبلی 2000 مخاطب را ذخیره می کند، دارای حافظه ی 4 گیگابایتی می باشد و همچنین از بلوتوث پشتیبانی می کند.

کادو لاکچری مردانه چه بخریم؟

گوشی ورتو

  1. ورتو تی آی :

در سال 2013 اولین گوشی لمسی برند ورتو وارد بازار شد. این محصول، اولین محصول هوشمند شرکت ورتو است که دارای سیستم عامل اندروید 4 است. علاوه بر این، 1 گیگابایت حافظه ی رم و 64 گیگابایت حافظه ی اصلی این گوشی است.

این گوشی ورتو ، دارای یک دوربین سلفی 1.3 مگاپیکسلی است و دوربین پشت آن یک دوربین نسبتا بزرگ 8 مگاپیکسلی است. اما امکاناتی نظیر وایفای، بلوتوث و جی پی اس را ندارد.

  1. ورتو کانستلیشن :

این مدل گوشی ورتو ، جزو اولین محصولات شرکت ورتو است که دارای پردازنده اسنپدراگون کوالکام است و این بزرگترین مزیت آن نسبت به مدل های قبلی می باشد. این مدل صفحه نمایش 4.3 اینچی دارد که توسط یک لایه یاقوت پوشانده شده است. این گوشی دارای دوربین اصلی 13 پیکسلی و دوربین سلفی 1.3 مگاپیسلی است و سیستم عامل آن اندروید 4.2 است.

  1. ورتو سیگنچر تاچ :

این مدل که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های ورتو است، دارای بدنه ی تیتانیومی است و پنل پشت آن با یک لایه چرم گوساله پوشانده شده است. این مدل علاوه بر ظاهری زیبا، دارای حافظه ی 64 گیگابایتی، نمایشگر 5.2 اینچ، اندروید 5.2 و دوربین 21 مگاپیکسلی است.

  1. ورتو استر پی :

گوشی ورتو در سال 2018 وارد بازار های لوکس جهان شد. این گوشی دارای دو مدل باروک و گاتیک است  که نمایشگر 4.97 اینچی دارد و با یک محافظ نسبتا نازکی از یاقوت پوشانده شده است.

ورتو دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و همچنین، دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگ حافظه اصلی دارد و برای پردازش داده ها از تراشه ی اسنپ دراگون 660 کوالکام استفاده می کند.

بهترین گوشی میان رده شیائومی

گوشی ورتو

آیا قیمت گوشی های ورتو ثابت است؟

توجه داشته باشید که ما به علت نداشتن ثبات در قیمت ها ، نمی توانیم به طور دقیق به شما بگوییم که قیمت گوشی ورتو چند است.

نوسان بسیار شدید نرخ ارز، باعث شده که قیمت گوشی های ورتو مانند سایر برندها ثابت نباشد.بنابراین، با معرفی مدل های مختلف ورتو سعی نمودیم شما را با انواع گوشی های ورتو آشنا کنیم.

شناخت این برند به شما کمک خواهد کرد، که متناسب با نیاز،بودجه و سلیقه ی خود بتوانید بهترین مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

قیمت گوشی های ورتو چند است؟

ابتدا توجه داشته باشید که برند ورتو، یک برند بسیار لوکس است و طبیعتا نسبت به سایر برندها، از قیمت بسیار بالاتری برخوردار است.

برای اینکه بدانید قیمت گوشی ورتو چند است، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. در صورت نداشتن دسترسی به آنها، می توانید از سایت های معتبر اطلاعات لازم را از پشتیبان سایت به دست آورید و در غیر این صورت، با شماره تماس های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

گوشی های ورتو، به لحاظ کیفیت و نوع ساخت در سطح بالایی قرار دارند. وجود سنگ های قیمتی، الماس، طلا، نقره و تیتانیوم باعث و دست ساز بودن گوشی های این برند از علت های قیمت بسیار بالای آنهاست. اگر قصد خرید گوشی ورتو  را دارید،حتما به مدل، اصالت کالا، امکانات،قیمت و خدمات پس از فروش آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =