آنر پد پرو V8

آنر پد V8 پرو

آنر پد V8 پرو از محصولات برند آنر می باشد که توسط  شرکت چینی طراحی شده. این نوع تبلت دارای مشخصات خوب و قدرتمند و با کیفیتی می باشد که از جمله این مشخصات خوب می توان به باتری بزرگ این پد و تراشه دایمنسیتی آن  اشاره کرد. اگر بین خرید تبلت و گوشی مردد هستید و قصد تحقیق در مورد تبلت ها را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به ظور دقیق به بررسی آنر پد V8 پرو بپردازیم.

مشخصات آنر پد V8 پرو

از جمله مشخصات فنی این تبلت می توان به موارد زیر اشارکرد.

در بخش جلویی این تبلت شاهد استفاده از نمایشگر ۱۲.۱ اینچی LCD  با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ هستیم.  که صد در صد فضای رنگی را پوشش می دهد. وضوح 2.5 k و روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می برد، که حاشیه های اطراف آن باریک هستند. این اولین نوع تبلت با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و تائیدیهEnhanced  lMAX محسوب می شود. این تائیدیه به کاربران اجازه خواهد داد تا عناوین سینمایی IMAX Enhanced  را روی تبلت خود استریم کنند. آیپد V8 پرو همچین از فناوری محافظت چشم در برابر نور طبیعی استفاده می کند.

در بخش صوتی نیز این تبلت از ۸ اسپیکر بهره می برد که تجربه صوتی فراگیری را ارائه خواهد کرد. آیپد V8 پرو از یک سیستم دوربین بیضوی در پنل پشت خود بهره می برد که یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک فلش LED را در داخل خود جای داده است. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. ضمنا این تبلت با قلم مجیک پنسل ۳ و کیبورد اسمارت واچ سازگار است. کار پردازش V8 پرو را تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ بر عهده دارد که در کنار پیکره بند های مختلفی تا حداکثر ۱۲ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عمل خواهد کرد. باتری این تبلت ظرفیتی برابر ۱۰۵۰ میلی آمپر ساعت دارد که با توان ۳۵ وات سیمی شارژ خواهد شد.

بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری

آنر پد V8 پرو

این دستگاه رابط کاربری 7.0 MagicOs را اجرا می کند و در بخش ارتباطات از وای فای و بلوتوث 5.2  پشتیبانی می کند. هنوز سوالات بی پاسخ زیادی درمورد دوربین، جنس بدنه و نوع چند نمایشگر وجود دارد با این حال با اطمینان زیادی می توان گفت که نوع نمایشگر از نوع اولد خواهد بود. یک سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هم ممکن است در تنظیمات دوربین دوگانه پشتی این تبلت استفاده شده باشد در هر صورت هیچ یک از اطلاعات بالا هنوز به طور رسمی تایید نشده اند و برای کسب اطلاعات بیشترباید صبر کنیم.

این نوع تبلت در رنگ های خاکستری، نارنجی و آبی در دسترس کاربران قرار می گیرد. قیمت این تبلت با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۷۳ دلار ارزیابی شده است در حالی که نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به تربیت با قیمت ۴۱۶و ۴۷۳ دلار عرضه می شود. پیش فروش آنر پدV8  هم اکنون آغاز شده و فروش فراگیر این تبلت از روز ۳۰ دسامبر کلید خورده.

مقایسه آیپد V8 پرو با آیپدV7پرو

مطمعنا برای افرادی که می خواهند درمورد آیپد V8 پرو اطلاعات دقیقا تری داشته باشند لازم است که بدانند این نوع تبلت در مقایسه با نسل قبلی خود چه تفاوت هایی دارد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

تبلت V7 پرو با اسپیکر چهار گانه عرضه شده در حالی که آیپد نسل جدید تر یعنی V8 از ۸ اسپیکر پشتیبانی می کند که به گونه ای یک نوع برتری از نسل قبلی خود به حساب می آید.

معرفی گلکسی زد فولد

در تبلت V8پرو تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ وجود دارد که در ایپد V7پرو پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک مشاهده می شود.

تبلت V8 پرو دارای صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با رزولوشن۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ می باشد که  تبلت V7  پرو از صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD  با رزولوشن  ۱۶۰۰×۲۵۶۰ بهره می برد.

نرخ نوسازی در تبلت V8پرو برابر با ۱۴۴ هرتز می باشد در صورتی که نرخ نوسازی در آیپد V7 پرو برابر با ۱۲۰ هرتز می باشد.

باتری V8 پرو  ظرفیتی برابر ۱۰۵۰ میلی آمپر ساعت دارد که با توان ۳۵ وات سیمی شارژ خواهد شد در حالی که باتری V7پرو ظرفیتی برابر ۷۲۵۰ میلی آمپر دارد و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند.

آنر پد V8 پرو

تبلت V7 پرو در نسخه هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و همچنین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد در حالی که تبلت V8 پرو دارای حافظه داخلی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت می باشد که این دو تبلت از لحاظ حافظه داخلی یکسان می باشند.

و حال از همه مهم تر به بخش مقایسه دوربین این دو تبلت می پردازیم دوربین V8  پرو از یک سیستم ماژول بیضوی در پشت خود بهره می برد و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک فلش LED را در خود جای داده است و در جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. در حالی که در نسل قبل تر این تبلت  یک دوربین اصلی دوگانه بوده و در پشت تبلت شاهد یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی  و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم و دوربین سلفی نیز در جلوی تبلت قرار دارد. البته همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره کردیم هنوز اطلاع زیادی درباره ی دوربین ایپدV8  پرو وجود ندارد و امکان دارد که از دوربین های دیگری نیز در این ایپد استفاده شود.

قیمت گوشی های ورتو ۲۰۲۲

همچنین قیمت آیپد V8  برابر با ۳۷۳ دلار می باشد که قیمت نسل قبل تر آن برابر با ۴۰۰ دلار می باشد.

در این مقاله اطلاعاتی را درمورد آیپد V8 پرو بیان کردیم البته این اطلاعات هنوز کامل و دقیق نمی باشد زیرا سازنده این نوع تبلت اطلاعات بیشتری را در رابطه با این نوع آیپد منتشر نکرده اما همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره کردیم این تبلت از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار می باشد. همچنین این نوع تبلت از باتری بسیار قدرتمند و تراشه دایمنسیتی بسیار عالی بهره می برد که باعث برتری آن در بین محصولات آنر شده به طوری که این نوع محصول را از محصولات پرچمدار آنر می نامند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع آیپد باید صبور باشید بلکه اطلاعات بیشتری در رابطه با آن منتشر شود تا بتوانیم آن را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =