بررسی گلکسی A24 سامسونگ

گلکسی A24 سامسونگ  بهترین مدل در خط ابتدایی گلکسی است و می‌توانید از نظر عملکرد، دوربین و باتری، پایدارترین تجربه کاربری را در میان مدل‌های مقرون‌به‌صرفه Galaxy انتظار داشته باشید. اگرچه این گلگسی اینترنت 5G  پشتیبانی نمی کند و عملکرد مناسبی برای بازی ندارد، اما می تواند گزینه خوبی برای کاربرانی باشد که فقط به عملکردهای ساده نیاز دارند.

ویژگی های گلکسی A24 سامسونگ

ویژگی های گلکسی A24 سامسونگ

  • پردازنده MediaTek Helio G99 (LTE)
  • RAM، فضای ذخیره سازی 6/8G RAM، فضای ذخیره سازی 128G (پشتیبانی خارجی 1Tb)
  • صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD Super AMOLED، تا 90 هرتز
  • اندازه عرض 78 x ارتفاع 162 x ضخامت 8.3 میلی متر (وزن 195 گرم)
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی 25 وات

در رتبه بندی جهانی فروش گوشی های هوشمند در سال 2022، گلکسی A13 را در رتبه چهارم و A03 را در رتبه دهم قرار داد. در کره، سری گلکسی اس در رتبه بالایی قرار دارد، اما هنوز هم تقاضای قابل توجهی برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت در بازار جهانی وجود دارد. بر این اساس، سامسونگ مانند گذشته مدل های پایین رده را با اکراه عرضه نمی کند، بلکه مراقب است تا آنها را در سطح نسبتاً قابل استفاده بسازد. بیایید نگاهی به هر مورد بیندازیم تا ببینیم که آیا Galaxy A24، مدل برتر سطح ابتدایی، واقعاً از طریق دستگاه‌هایی که ابتدا در خارج از کشور عرضه می‌شوند قابل استفاده است یا خیر؟

عملکرد گلکسی A24 سامسونگ

  • موارد معیار A23 (4G) A24 A34
  • CPU
  • (geekbench) تک هسته ای 385 561 792
  • چند هسته ای 1,680 1,943 2,343
  • GPU (مارک سه بعدی) Wild Life Extreme 120 340 640
سفارش ورتو اختصاصی

گلکسی A24 سامسونگ به هلیو جی 99 مدیاتک، بهبود عملکرد قابل توجهی را نسبت به مدل قبلی خود نشان می دهد. به طور خاص، از آنجایی که تک هسته ها به شدت در کار روزانه درگیر هستند، مشکلات و کندی که گاهی در A23 قبلی رخ می داد تا حد زیادی از بین رفته است. اعتقاد بر این است که این به دلیل بهینه سازی One UI 5.1 سامسونگ، علاوه بر عملکرد بهبود یافته AP است. برنامه دوربین هنوز هم گاهی اوقات هنگام تغییر حالت دچار کندی می شود، اما به غیر از آن، استفاده از آن برای استفاده های عمومی مانند اینترنت، یوتیوب و نتفلیکس بسیار راحت است.

طراحی و صفحه نمایش گلکسی A24

ویژگی های گلکسی A24 سامسونگ

  • تصویررنگ و طرح Galaxy A24

طراحی دوربین شناور گلکسی اس 23 که سامسونگ در سال 2023 به طور جدی در حال انجام آن است، دوباره اعمال شده است. جدای از آن، اگر به خود محصول نگاه کنید، در ترکیب با الگوی لیزری، جلوه‌ای بسیار شیک به دست می‌دهد. با این حال، از آنجایی که استفاده از مواد پلاستیکی در ظاهری این گوشی  تا حدودی قابل توجه است، نمی توانید احساسی لوکس داشته باشید.

صفحه نمایش بسیار مناسب است. حداکثر روشنایی 1000 نیت است که روشن تر از حد انتظار است و رنگ های مبهم نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته اند. به نظر می رسد این به این دلیل است که A23 از یک پنل LCD از CSOT چین استفاده می کند، اما A24 از Super AMOLED سامسونگ Display استفاده می کند. با این حال، از آنجایی که این یک پنل فرآیند رده بالا نیست، کیفیت آن در مقایسه با صفحه نمایش پرچمدار گلکسی 4 تا 5 سال پیش بسیار پایین است. با این وجود، با توجه به قیمت، صفحه نمایش رضایت بخشی است.

تولید آیفون SE جدید با طراحی مشابه آیفون ۱۴

دوربین در بالا دارای یک فرورفتگی U شکل است، اما کوچک است و زیاد آزار دهنده نیست. با این حال، اگر یک مدل ارزان قیمت خریداری می کنید، باید حاشیه های قابل توجهی را بپذیرید. اگر به سمت چپ، راست و بالا نگاه کنید، حاشیه ها نسبتاً متعادل هستند و آزاردهنده نیستند، اما قاب پایین ضخیم تر است، بنابراین قاب کلی کاملاً ضخیم به نظر می رسد. در واقع، نسبت صفحه نمایش جلوی گلکسی A34 84.9 درصد است، در حالی که A24 81.6 درصد است که نشان دهنده تفاوت چشمگیر حاشیه است.

ویژگی های گلکسی A24 سامسونگ

  • دوربین گلکسی A24

به نظر می رسد دوربین اصلی در پشت تقریباً از همان ماژول قبلی خود استفاده می کند، با این تفاوت که لنز عمق وجود ندارد. نتایج واقعی مانند کارهای قبلی است، زیرا حالت اولیه قابل استفاده است، اما کیفیت در عکس‌های با زاویه فوق عریض یا ماکرو به میزان قابل توجهی بدتر می‌شود. شما می توانید بهبودهایی را در نتایج اولیه عکسبرداری مشاهده کنید. دوربین جلو نیز از 8M به 13M ارتقا یافته است و اگر از فیلترها به خوبی استفاده کنید، می توان از آن برای اهداف SNS استفاده کرد.

  • باتری گلکسی A24

باتری قابل اعتمادی که دو روز قابل استفاده استعمر باتری بزرگترین مزیت گلکسی A24 سامسونگ است.   به راحتی می توانید یک روز از آن استفاده کنید و اگر زیاد از گوشی هوشمند خود استفاده نمی کنید، می توانید دو روز از آن استفاده کنید. مدل های زیادی در سری گلکسی A با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت وجود دارد، اما در بین آن ها ماندگاری زیادی دارد. فرض بر این است که این به دلیل این واقعیت است که به دلیل عملکرد، وظایف رده بالایی را انجام نمی دهد و مهمتر اینکه یک مدل LTE است.

اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ کدامند؟

دلیل اینکه 5G باتری بیشتری مصرف می کند تا حدی به این دلیل است که خود شبکه 5G انرژی بیشتری مصرف می کند، اما تأثیر بسیار بیشتری دارد زیرا شبکه انتقال و دریافت 5G هنوز به اندازه کافی مستقر نشده است. هنگامی که سیگنال 5G ضعیف می شود یا از بین می رود، تلفن هوشمند شروع به شناسایی برای برقراری مجدد سیگنال می کند، اما این فرآیند انرژی زیادی مصرف می کند. بنابراین، با افزایش این فرکانس، باتری سریعتر تخلیه می شود. از آنجایی که گلکسی A24 یک مدل LTE است، از این مشکل عاری است و به نظر می رسد بازده باتری بهتری داشته باشد.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با گلکسی A24 سامسونگ آشنا کردیم. این گوشی ارزان قیمت توانسته است که نسبت به قسمت خود سطح کارایی بالاتری ارائه بدهد. اصلحه نمایش خوب با رزولوت بالا، عمر باتری بالا و کیفیت دوربین خوب مهم ترین ویژگی های اصلی این گوشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =