جدید ترین اسمارت واج سامسونگ ۲۰۲۳

در این مقاله قصد داریم تا جدید ترین اسمارت واچ سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را معرفی کنیم. گلکسی واچ 6 جانشین واچ 5 است که سال گذشته عرضه شد، اما واچ 6 کلاسیک از نظر فنی جانشین واچ 4 کلاسیک 2021 است. Watch 6 Classic طراحی بسیار متفاوتی با Watch 5 Pro دارد که شامل بازگشت قاب فیزیکی چرخان می شود. هر دو ساعت بسیار ارتقا یافته اند، بنابراین چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه پوشیدنی سامسونگ بدانید.

جدید ترین اسمارت واج سامسونگ گلکسی واچ 6 چه زمانی عرضه می شود؟

جدید ترین اسمارت واچ سامسونگ

گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک در رویداد Samsung Galaxy Unpacked در 26 جولای 2023 رونمایی شدند. سه مدل گلکسی زد فولد 5، زد فلیپ 5 و گلکسی تب اس 9 نیز در آنپک عرضه شدند. به گفته سامسونگ، سری گلکسی واچ 6 از 11 آگوست به صورت متوالی در سراسر جهان عرضه خواهد شد. پیش از انتشار، پیش فروش در حال حاضر در کره از 27 جولای تا 7 آگوست در حال انجام است.

ویژگی های جدید ترین اسمارت واچ سامسونگ

جدید ترین اسمارت واچ سامسونگ

همانند دو سال گذشته، آخرین سری گلکسی واچ دارای دو ساعت هوشمند است. با این حال، در مقایسه با خانواده گلکسی واچ 5، می توانید تفاوت های زیادی و همچنین تغییرات کمی پیدا کنید.

  • با بازگشت مدل کلاسیک، پرو ناپدید شد

سامسونگ یک سال پس از عرضه مدل Pro به خط تولید 2021 خود بازگشت. به عبارت دیگر، Galaxy Watch 6 Classic دوباره به Galaxy Watch 6 معمولی پیوسته است. و قاب فیزیکی چرخان در لبه صفحه نمایش که از ویژگی های Watch 4 Classic بود نیز دوباره ظاهر شد. طبق گفته‌های سامسونگ، 15 درصد نازک‌تر از دو سال پیش است. از نظر طراحی، این ساعت بسیار بیشتر از Watch 5 Pro سال گذشته شبیه یک ساعت معمولی است و همچنین کاملاً متفاوت از Watch 6 است. با این حال، قاب ساعت 6 نیز 30 درصد نازک تر از مدل قبلی خود تخمین زده می شود.

بهترین اسمارت واچ سامسونگ

مدل 44 میلی متری ساعت 6 در رنگ های گرافیتی و نقره ای و مدل 40 میلی متری در رنگ های گرافیتی و طلایی عرضه می شود. Watch 6 Classic در دو مدل 47 میلی متری و مدل 43 میلی متری عرضه می شود و در دو رنگ مشکی و نقره ای موجود است. هر دو محصول از مقاومت 5ATM و IP68 در برابر آب/گرد و غبار پشتیبانی می کنند و دارای دوام MIL-STD-810H هستند.

  • نمایشگر بزرگتر

صفحه نمایش گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک بزرگتر و وضوح بالاتری نسبت به مدل های قبلی دارد. کوچکترین مدل ها (Watch 6 40mm, Watch 6 Classic 43mm) مجهز به پنل AMOLED 1.3 اینچی (432×432) هستند که حدود 20 درصد بزرگتر از قبل است. مدل بزرگتر (44mm/47mm) مجهز به یک پنل AMOLED 1.5 اینچی (480×480) است. مدل بزرگتر Watch 5 14 اینچ (450×450) بود، در حالی که Watch 4 Classic 1.36 اینچ (450×450) بود. سامسونگ همچنین اضافه کرد که هر دو محصول دارای حداکثر روشنایی 2000 نیت هستند که دید در فضای باز را بهبود می بخشد.

پردازنده جدید

گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک به چیپست جدید اگزینوس W930 سامسونگ مجهز شده اند. تمامی محصولات سری گلکسی واچ 4 و 5 از Exynos W920 استفاده می کردند. سامسونگ همچنین به طور خاص به “کاهش مصرف باتری” اشاره کرد و توضیح داد که W930 در مصرف انرژی کارآمدتر است. علاوه بر این، تمامی مدل ها دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هستند. علاوه بر این، هر دو محصول می توانند از مدل LTE استفاده کنند، اما همچنان 4G هستند. 5G هنوز اعمال نشده است.

دور زدن تحریم گلکسی استور

  • باتری بزرگتر

عمر باتری همیشه اولویت اصلی ساعت‌های هوشمند است و ظرفیت (باتری) بزرگ‌تر به جبران نمایشگرهای بزرگ‌تر و چیپ‌ست‌های قدرتمندتر کمک می‌کند. مانند نمایشگر، اندازه باتری برای هر دو مدل یکسان است. ساعت کوچکتر Watch 6 و 6 Classic دارای یک سلول 300 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که نسخه بزرگتر دارای سلول 425 میلی آمپر ساعتی است. Watch 5 و Watch 4 Classic به ترتیب 247 و 361 میلی آمپر ساعت بودند.

نرم افزار ردیابی به روز شده

‏Galaxy Watch 6 و 6 Classic از نرم افزار جدید One UI 5 Watch سامسونگ استفاده می کند که مبتنی بر Wear OS 4 گوگل است.

از این طریق، سری Watch 6 از بهبود مدیریت خواب پشتیبانی می کند. برای مثال، داده‌های عمیقی در مورد مدت زمان خواب، چرخه‌های خواب، ساعات بیداری و بازیابی جسمی و ذهنی، و همچنین توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده‌تر در مورد نحوه خوابیدن و نحوه بهبود آن، و همچنین اطلاعاتی در مورد میزان خواب مداوم ارائه می‌دهد. انجام دادن. حالت خواب جدید برای هر دو گوشی ساعت و سامسونگ (دارای رابط کاربری One UI 5) اعمال می شود و به شما امکان می دهد روشنایی صفحه نمایش را محدود کنید (که می تواند خواب را مختل کند) و حتی حیواناتی را که به نظر می رسد نوع خواب شما را نشان می دهند شناسایی کنید.

علاوه بر این، داده‌های ترکیب بدن جدید، ضربان قلب سفارشی برای ورزش (برخلاف ضربان قلب استاندارد بر اساس سن که در حال حاضر استفاده می‌شود)، حالت‌های ورزشی گسترش‌یافته، و حالت SOS به‌روز شده اضطراری وجود دارد که می‌تواند با خدمات اضطراری و همچنین از پیش تنظیم‌شده اضطراری تماس بگیرد.

ارتقای مهم دیگری نیز وجود دارد که در یک بیانیه مطبوعاتی در ژوئن گذشته تأیید شد: ویژگی اعلان ضربان قلب نامنظم. این ویژگی ابتدا در واچ 6 و 6 کلاسیک اعمال خواهد شد و سپس برای نسل های قبلی اعمال خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های One UI 5 Watch می‌توان به نسخه ارتقا یافته کیف پول سامسونگ (با پشتیبانی گسترده از مجوز، کارت و بلیط)، حرکات قابل تنظیم جدید و به‌روزرسانی‌های برنامه‌های شخص ثالث مختلف اشاره کرد.

جدیدترین پرچم دار گوشی آنر

نحوه انتخاب جدید ترین اسمارت واچ سامسونگ

جدید ترین اسمارت واچ سامسونگ

در واقع، همه مدل‌های گلکسی واچ سامسونگ می‌توانند این کار را انجام دهند، اما برخی بهتر از بقیه این کار را انجام می‌دهند. برخی از آنها بیشتر از دیگران قابل مشاهده هستند. هر گلکسی واچ جدید ارتقاهای بصری و عملکردی منحصر به فردی را ارائه می دهد که آن را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند هر ساله تبدیل می کند.

سامسونگ پنج بار از ساعت هوشمند خود را با چندین تنوع طراحی پشت سر گذاشته است. آخرین پرچمدار سامسونگ گلکسی واچ 4 است، اما مدل های قدیمی تر مانند گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 اغلب با قیمت های تخفیفی در دسترس هستند.

این بدان معناست که فقط آخرین Galaxy Watch نرم افزار جدید Google Wear OS را دریافت می کند. سامسونگ به همراه تایزن قول داده اند تا سه سال دیگر از نسخه گلکسی واچ پشتیبانی کنند. انتظار می‌رود بسیاری از بهترین ساعت‌های هوشمند اندروید در آینده به پلتفرم پوشیدنی گوگل روی بیاورند و پیکسل واچ نیز ممکن است عرضه شود. با این حال، وقتی صحبت از بهترین ساعت‌های سامسونگ به میان می‌آید، توصیه می‌کنیم گلکسی واچ 4 را تهیه کنید تا بتوانید برای مدت طولانی‌تری به پیشرفت خود ادامه دهید.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با جدید ترین اسمارت واچ سامسونگ کردیم. این ساعت ها دارای ویژگی خاصی هستند. برای انتخاب بهتر انها سعی کنید حتما از نمایندگی های معتبر پرس و جو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 5 =