اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ کدامند؟

یافتن یک تلفن همراه ارزان و قابل اعتماد به لطف سامسونگ امکان پذیر است و ما برخی از گوشی هایی که در حال حاضر در دسترس دارید را به شما نشان می دهیم.تولیدکنندگان زیادی برای انتخاب وجود دارد. با این حال، ارزان‌ترین گوشی‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند. تلفن همراهی که با توجه به بودجه خود انتخاب می کنید باید مشخصات خود، عملکرد مناسب و پشتیبانی نرم افزاری خوب را ارائه دهند. با این حال، سامسونگ شرکتی است که در ساخت بهترین گوشی های ارزان قیمت برتر است. اینها برخی از پرفروش ترین دستگاه های آن در سراسر جهان هستند. بنابراین اگر به دنبال اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چگونه اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ را انتخاب کنیم ؟

اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ

شما گوشی می خواهید که چند سال برای شما دوام بیاورد. خوشبختانه، اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ، گوشی‌های بسیار مقرون به صرفه، بسیار خوش ساخت هستند. سامسونگ روی کیفیت کوتاهی نمی‌کند، بنابراین مطمئناً محصولی خواهید داشت که حداقل تا چند سال برای شما دوام بیاورد.

در مرحله بعد، از خود بپرسید، مهمترین چیزهایی که می خواهید تلفن در اختیار شما قرار دهد چیست؟ آیا صفحه نمایش بزرگتر می خواهید؟ فرآیندی که می تواند برخی از بازی های سبک موبایل را مدیریت کند؟ شاید بخواهید فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش داشته باشید؟

به دنبال یک تلفن همراه خوب، زیبا و ارزان هستید؟ در حال حاضر سامسونگ طیف کاملی از تلفن های همراه میان رده و پایین رده را در اختیار دارد که با انواع کاربری ها و افراد سازگار هستند، گوشی های هوشمند Samsung Galaxy A و Galaxy M که چند سال پیش جایگزین گلکسی J شدند و مهمتر از همه. ، از نظر نرم افزاری بسیار پیشرفت کرده اند، اکنون روان تر از قبل شده اند.

این سری از تلفن های همراه ارزان سامسونگ برای اکثر افرادی که به خصوص به دنبال یک تلفن همراه از این برند هستند بسیار مناسب است زیرا آنها آن را می شناسند و با تجهیزات آن احساس راحتی می کنند. علاوه بر این، دستگاه‌های بسیار کاملی هستند و امروزه عملاً همه آن‌ها دارای ویژگی‌های کافی برای استفاده از برنامه‌های کاربردی اولیه مانند شبکه‌های اجتماعی یا واتس‌اپ هستند، علاوه بر دوربین‌های مناسب و کم‌کم عملکردهای دیگری مانند 5G

قرار دادن سیم کارت در گوشی ورتو

لیست بهترین و اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ

اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ

 جست‌وجوی  اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ به‌ویژه آن‌هایی که کمتر از ۳۰۰ یورو قیمت دارند، آنچنان سخت نیست. این گوشی‌ها قیمت کمی دارند و در سال 2023 بسیار فراتر از چیزی هستند که کاربران می‌توانند مانند دوربین خوب، استقلال و روان بودن بخواهند. فقط کسانی که خواهان بهترین دوربین ها، صفحه نمایش ها و مواد هستند، باید ترمینال های سطح بالا را انتخاب کنند.

سال‌ها پیش، پایانه‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت گزینه خوبی برای خرید نبودند، زیرا ما را مجبور می‌کردند هر از چند گاهی آنها را عوض کنیم. اما دیگر نه.

در زیر برخی ازاقتصادی ترین گوشی های سامسونگ هاورده شده است  که می توانید همین الان بخرید و ارزش خرید دارند. گوشی های موبایل متناسب با هر بودجه ای از یکی از برندهایی که بیشترین گوشی های موبایل را در جهان می فروشند.

سامسونگ گلکسی A52s 5G

Samsung Galaxy M33 5G

سامسونگ گلکسی A33 5G

سامسونگ گلکسی A23 5G

Samsung Galaxy M23 5G

سامسونگ گلکسی A14

سامسونگ گلکسی M13

سامسونگ گلکسی A13

Samsung Galaxy A52s 5G

یکی از گوشی های میان رده جدید سامسونگ است که جایی بین یک گوشی ارزان قیمت با طراحی خوب و یک گوشی میان رده است که باید قیمت بیشتری داشته باشد.

همانطور که قبلاً در تحلیل ما نشان داده شد، این گلکسی A52s 5G می تواند یکی از جالب ترین گوشی های سامسونگ باشد. ویژگی های بهینه ای را برای همه مخاطبان ارائه می دهد.

دوربین 6.5 اینچی با دوربین جلو 32 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 778G بهینه شده برای بازی و 5G و همچنین 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است و همچنین دارای زاویه باز 12 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق یکسان است.

Samsung Galaxy M33 5G

اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ بوده و هنگامی که این مدل به فروش رسید، قیمت آن بحث و جدل های زیادی را به دلیل شاید بیش از حد بالا ایجاد کرد، اگرچه اکنون که قبلاً چندین تخفیف انباشته داشته است، از نظر قیمت و کیفیت بسیار بهبود یافته است.

این گوشی تلفن همراه درجه یک نیست، اما با قیمتی که در حال حاضر دارد، اصلا بد نیست و عملکرد قابل قبولی دارد و دو روز یا بیشتر از خودمختاری برخوردار است، اگرچه هنوز یک دستگاه ابتدایی است، ابتدایی و با مشکل. اگر به عنوان مثال می خواهید بازی کنید.

سفارش خرید گوشی ورتو

بیایید بگوییم که یک موبایل خوب برای واتس اپ، تماس و گرفتن عکس است، اگرچه کیفیت آنها به هیچ وجه برجسته نیست. اول از همه، نقطه قوت اصلی آن عمر باتری آن است.

سامسونگ گلکسی A33 5G

اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ

Samsung Galaxy A33 5G یکی از جدیدترین گوشی های میان رده است که توسط سامسونگ عرضه شده است و قیمت مناسبی دارد.

موبایلی با طراحی و صفحه نمایش خوب که انتظارات را برآورده می کند و بیشتر از یک موبایل در این رده است. علاوه بر این، عملکرد بسیار خوب است و عمر باتری را برای کل روز به شما می دهد.

صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتز است و در داخل آن یک پردازنده Exynos 1280 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد.

در مورد دوربین ها باید بگوییم که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و دوربین ماکرو و سنسور عمق است. دوربین جلویی یکپارچه قطره ای آن 13 مگاپیکسلی است.

این یک تلفن همراه سازگار با شبکه های 5G، با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که در حال حاضر بدون شارژر در جعبه عرضه می شود. همچنین دارای بلوتوث 5.1، وای فای 5 و NFC برای پرداخت بدون کارت است.

سامسونگ گلکسی A23 5G

اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ

یکی از اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ است. اسنپدراگون 695 که این موبایل را تجهیز می‌کند، در حال حاضر پردازنده‌ای است که اگرچه هنوز یک پردازنده سطح پایه است، اما بسیار کامل‌تر از مدل‌های دیگر است.

به عنوان مثال، با 5G سازگار است و در برنامه های پیام رسان، ویژگی های خوبی را ارائه می دهد و به همین دلیل است که قیمت این گوشی معمولا از 200 یورو فراتر می رود.

این یک دوربین همه کاره قابل اعتماد با دوربین بسیار کامل است، مناسب برای کاربرانی که بیش از همه به برندی مانند سامسونگ اعتماد دارند.

Samsung Galaxy M23 5G

در حال حاضر به نظر می رسد به هر دلیلی یافتن سهام این گوشی تا حدودی دشوار است، اما کاملاً جذاب است زیرا فاقد 5G، NFC یا عملکردی است که به طور روزانه تقریباً هر چیزی را که هر کاربر می تواند بخواهد برآورده می کند. . .

قیمت آن بین 200 تا 300 یورو است که برای داشتن پردازنده Snapdragon 750G 5G اصلا بد نیست که اگر نمی دانید حتی در کارهای سخت هم بسیار خوب است.

تاثیر هوش مصنوعی در دنیای دیجیتال چگونه است؟

به عنوان یک نقطه ضعف، می توان اضافه کرد که شارژ سریع 25 وات است، بنابراین به آن سرعتی که ما در این بخش قیمت عادت کرده ایم نیست.

سامسونگ گلکسی A14

چند ماه پیش سامسونگ این گلکسی A14 را به همراه جدیدترین تلویزیون های رده بالای خود در قاره کهن ارائه کرد و اصلا بد نیست. دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 90 هرتزی فول اچ دی، طراحی زیبا در رنگ های مختلف، دوربین سه لنزی با لنز ماکرو و زاویه باز و دوربین جلو 13 مگاپیکسلی با دیافراگم کانونی 2.0.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دو روز استقلال را بدون مشکل اساسی تضمین می کند و دارای اتصال 5G است. قوی ترین سخت افزار را ندارد و صفحه نمایش آن به جای AMOLED ال سی دی است اما با کمتر از 200 یورویی که در آمازون هزینه می کند گزینه خوبی است.

سامسونگ گلکسی M13

Samsung Galaxy M13 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سری گلکسی M است که می‌توانید بخرید و نسبت کیفیت به قیمت خوبی را حفظ می‌کند.

این گوشی که در اواسط سال 2022 عرضه شد، دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی، رزولوشن فول اچ دی، پردازنده هشت هسته ای سریع و با کمک 4 گیگابایت رم و ظرفیت های 64 یا 128 گیگابایتی است که البته با کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است. .

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دارای زاویه فوق عریض 8 مگاپیکسل است. و یک دوربین جلو 8 مگاپیکسل. علاوه بر این، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارای شارژ 15 واتی، NFC، وای فای 5، بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت در کناره و همراه با شارژر در جعبه است.

سامسونگ گلکسی A13

برای کسانی که به دنبال یک تلفن همراه پایه بسیار ارزان هستند، سامسونگ گلکسی A13 یکی از آن دستگاه‌های بسیار اقتصادی است که به اندازه کافی کار می‌کند و واقعاً نمی‌توانید چیز بیشتری از آن بخواهید.

صفحه نمایش 6.6 اینچی، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد، بنابراین برای افزایش حافظه باید کارت microSD را انتخاب کنید زیرا بسیار فشرده است.

سامسونگ برخی ویژگی ها را نسبت به نسل های قبلی بهبود بخشیده است، مانند دوربینی که اکنون 50 مگاپیکسل دارد. همچنین باتری که در حال حاضر به 5000 میلی آمپر ساعت می رسد، بنابراین شما استقلال خوبی خواهید داشت.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ آشنا کرده ایم. این گوشی ها نسبت به قیمت خود کیفیت خوبی ارائه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =