روش ساخت موبایل ورتو چگونه است؟

یک روز دیگر داشتم فیلم “Goutham Nanda” را تماشا می کردم. یک فیلم شگفت انگیز که در آن خانواده قهرمان به قدری ثروتمند به تصویر کشیده می شوند که پدرش به عنوان یکی از 50 ثروتمندترین افراد جهان معرفی می شود. همه چیز در فیلم برای من واضح بود، به جز یکی – چرا آن مرد هنوز از تلفن ویژه (یک شرکت ناشناس Vertu) استفاده می کرد. او می توانست یک آیفون از طلا بخرد درست است؟ بنابراین من نام Vertu را در گوگل جستجو کردم تا بدانم این تلفن همراه مرموز دقیقاً چیست. این چیزی است که من پیدا کردم، که تمام شک و تردیدهای من را برطرف کرد. موبایل پرتو یک موبایل گران قیمت با لوازم جانبی لوکس است.  در این مقاله شما عزیزان را با روش ساخت موبایل ورتو آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

روش ساخت موبایل ورتو و تفاوت آن با دیگر موبایل ها :

روش ساخت موبایل ورتو

‏Vertu که یکی از گران‌ترین تولیدکنندگان تلفن همراه است، احساس می‌کنم باید سیستم‌عامل خاص خود را داشته باشد، مانند Android، iOS،Windows یا جدیدترین سیستم‌عامل Harmony. با این حال، ویژگی هایی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد فوق العاده و غیر قابل غلبه هستند. روش ساخت موبایل ورتو با دیگر تلفن های همراه به روز دنیا متفاوت است.

ورتو توسط نوکیا در سال 1998 تاسیس شد، با این هدف که عکس‌های بزرگی را در موبایل‌های خود به نمایش بگذارد. به گفته اکونومیست، مفهوم این بود که گوشی‌ها را به طور واضح به عنوان لوازم جانبی مد به بازار عرضه کنند، با این ایده –

“اگر می توانید 20000 دلار برای یک ساعت خرج کنید، چرا برای یک تلفن همراه نه؟”

تا پایان سال 2013، این شرکت حدود 350000 مشتری داشت و تلفن ها در 500 خرده فروشی به فروش می رسید. اما اکنون Vertu در ورشکستگی است. بسیاری از کارخانه های آن در حال تخریب هستند. با این حال، از آن به عنوان حامل مشعل در تاریخ موبایل های لوکس یاد می شود.

جدید ترین اسمارت واچ سامسونگ

روش ساخت موبایل ورتو چگونه است؟

روش ساخت موبایل ورتو

  1. صفحه نمایش نمی شکند:

یکی از مهم ترین ویژگی های این موبایل که سبب تفاوت روش ساخت موبایل ورتو با دیگر موبایل ها شده است، مربوط به صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش به طور کامل از کریستال 130 قیراطی یاقوت کبود ساخته شده است که پس از الماس دومین ماده سخت روی زمین است. آنها به خود می بالند: “در برابر توپ فولادی 200 گرمی که از ارتفاع 1 متری پایین بیفتد مقاومت می کند.” تنها چیزی که حداقل می تواند آن را خراش دهد یک الماس است. اینها به این دلیل است که پس از پرداخت هنگفت نباید مشکل ترسناک کرک صفحه نمایش وجود داشته باشد.

  1. قاب پشتی ساخته شده از بهترین چرم:

از دیگر تفاوت روش ساخت موبایل ورتو با دیگر تلفن های همراه، استفاده از پوست حیوانات برای قاب این گوشی است. قاب پشتی این موبایل از مرغوب ترین چرم حیوانی ساخته شده است که با دقت انتخاب شده و از دباغی های اروپا انتخاب شده است. سلطنتی به نظر می رسد و وقتی لمس می شود بسیار عالی است. بوی خوبی هم میده شما نمی خواهید یک قاب پشتی روی آن قرار دهید.

  1. احساس دست عالی:

قاب و بدنه موبایل از فلزات تیتانیوم و آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است. گوشواره دارای یک بالش سرامیکی در اطراف آن است که صدای خروجی را تقویت می کند. وقتی یک موبایل Vertu را در دست می گیرید، حس بسیار خوبی خواهید داشت. این گوشی 2 برابر سنگین تر از یک گوشی هوشمند معمولی است.

  1. نرم افزار به روز:

از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند و به‌محض رسیدن آخرین به‌روزرسانی‌ها. تلفن‌های آن‌ها دارای پوسته سفارشی‌شده Vertu بر روی Androidهستند که در آن او جدیدترین ویژگی‌های امنیتی و سایر مزایای انحصاری Vertu را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  1. صدای باورنکردنی Dolby:
موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

Tinh Te Photos، CC0، از طریق Wikimedia Commons

آنها دو بلندگوی استریو را در جلو – در بالا و پایین تلفن قرار دادند. جدیدترین صدای Dolby Digital Plus از بلندگوهای آنها به نظر می رسد که یک چیز واقعی در پیش روی شما اتفاق می افتد. میکروفون حذف نویز عالی را ارائه می دهد. آهنگ های زنگ با کیفیت آنها منحصرا توسط ارکستر لندن ساخته شده است. بنابراین آهنگ زنگ منحصربفرد خود را با هیچ آهنگ دیگری مطابقت نمی‌یابید.

  1. دوربین عالی:

در روش ساخت موبایل ورتو کیفیت کار مهم ترین اصل است. موبایل ورتو مانند دیگر تلفن های همراه دارای کیفیت دوربین بسیار عالی است.

Vertu دوربین های دارای گواهی Hasselblad را روی گوشی های خود تعبیه کرده است. Hasselblad مشهورترین برند عکاسی حرفه ای در جهان است. شما نمی توانید ایرادی را در شاهکارهای عکاسی آنها مشاهده کنید.

  1. پشتیبانی از سیم کارت جهانی:

«خاص سیم کارت چیست؟ هر موبایلی از آن پشتیبانی می کند.» نه! ویژگی خاصی در مورد پشتیبانی از سیم کارت در Vertu وجود دارد.

بر خلاف تلفن های معمولی، Vertu تقریباً از تمام باندهای GSM در جهان پشتیبانی می کند. بنابراین، می توانید به هر کشوری سفر کنید و از سیم کارت ارائه دهندگان خاص آن کشور استفاده کنید. این آن را به یک تلفن مسافرتی تبدیل می کند.

روش ساخت موبایل ورتو

  1. نمایش باور نکردنی:

دارای صفحه نمایش WQHD AMOLED. با 530+ PPI چشمگیر، می توانید حروف، تصاویر را با دقت کامل ببینید. صفحه نمایش دارای یک شیشه ضد خش است که از آن محافظت می کند.

  1. سریعترین اتصال بی سیم:

Vertu آخرین نسخه‌های بلوتوث، Wi-Fi و NFC را تعبیه می‌کند. این سریع ترین سرعت انتقال و دانلود داده ها را فراهم می کند. NFC کاربر را قادر می‌سازد تا تراکنش‌های ایمن انجام دهد و اجازه ورود به مکان‌های خصوصی را با ضربه زدن به گوشی خود بدهد.

  1. قوی ترین رمزگذاری:
تاریخچه تصویری گوشی آیفون؛ از اولین نسخه تا 15 پرومکس

وقتی صحبت از حریم خصوصی می شود، می توانید از Vertu مطمئن باشید. این شرکت رمزگذاری بالایی را برای تمام تماس‌ها، پیام‌ها و نامه‌های شما ارائه می‌کند که توسط “Silent Circle” ارائه می‌شود. مگر اینکه داده های خود را به اشتراک بگذارید، هیچ کس نمی داند چه چیزی در تلفن شما وجود دارد.

سخن پایانی

برخلاف روش‌های مرسوم که  در آن یک دستگاه ورتو از خط مونتاژ عبور می‌کند،  در روش ساخت موبایل ورتو توسط یک نفر به تنهایی در ایستگاه کاری خود کنار هم قرار می‌گیرد. هر صنعتگر توسط یک مانیتور به اضافه سینی هایی از اجزاء (عمدتاً پیچ ها، نگین ها، قاب ها و وسایل) احاطه شده است که برخی از آنها روی دسته ای از سینی های چرخان موتوری قرار می گیرند. با فشار دادن یک پدال پا، کامپیوتر نه تنها دستور کار بعدی را نشان می دهد، بلکه سینی های چرخان نیز قطعات لازم برای آن مرحله را ارائه می دهند.

بسته به مدل، مونتاژ و صیقل دادن کامل W ممکن است دو تا سه ساعت یا تا یک روز طول بکشد. سپس در داخل یک جک آزمایشی پیچیده (و بسیار گران قیمت) قرار می گیرد که تقریباً 800 آزمایش الکترونیکی و مکانیکی را در طول 4 تا 5 دقیقه انجام می دهد. پس از یک بازرسی بصری نهایی، voila! یک گوشی جدید Vertu متولد شد. به احتمال زیاد به یکی از بوتیک‌های سرتاسر جهان فرستاده می‌شود، اگرچه احتمال کمی نیز وجود دارد که به عنوان یک خوکچه هندی برای تست‌های مختلف قابلیت اطمینان Vertu تبدیل شود: تست سقوط، تست غلتش، تست رطوبت و تست دما. . حیف که Vertu سوژه های آزمایشی خود را با تخفیف نمی فروشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =