لوازم جانبی ورتو چیست؟ چگونه کار می‌کند؟

در حال حاضر تلفن همراه ما به یک عنصر ضروری در زندگی ما تبدیل شده است. فراتر از تماس و دریافت تماس، تلفن های هوشمند یک مرکز چندرسانه ای واقعی هستند، یک مینی لپ تاپ که با آن می توان انواع کارها را انجام داد. یکی از این گوشی های همراه، گوشی های ورتو است که به عنوان گوشی های لوکس جهان شناخته شده و قیمت بالایی دارند. به عبارت دیگر این گوشی تنها کوشی دست ساز دنیا است که به شکل جواهرنشان تولید می‌شد. البته ناگفته نماند که لوازم جانبی ورتو نیز به شکل متفاوتی به خریدار ها ارائه می‌شود.

 

لوازم جانبی ورتو چیست؟

لوازم جانبی ورتو

امروز ما قصد داریم در مورد لوازم جانبی موبایل ورتو با شما صحبت کنیم. بیایید ببینیم چه مدل لولزم جانبی برای این مدل گوشی ها تولید می‌شود؟ چه چیز هایی برای این گوشی لوکس طراحی شده است.  البته بدانید این گوشی به دلیل داشتن طلا و جواهر در طراحی خود قیمت بسیار دارد اما مانند هر گوشی دیگر ی لوازم جانبی پایه ای داشته که در ادامه انها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

  • قاب ها: قاب هایی که برای گوشی همراه ورتو در نظر گرفته می‌شود، همگی از جنس طلا یا یافوت هستند. بدون شک یک عنصر اساسی زیبایی هر تلفن همراهی قاب های طراحی شده ادماست.  امروزه طرح های تلفن همراه ورتو بسیار خاص و معمولاً دیدنی هستند و بسیاری از آنها از مواد درجه یک مانند طلا و یاقوت ساخته می شوند. با وجود این زیبایی خیره کننده تمامی دارندگان تمایل دارند از این گوشی به بهترین نحوه ممکن مراقبت کرده تا دچار مشکل نشود. زیرا  آنها به همان اندازه زیبا هستند ممکن است دچار شکستی یا آسیب شوند. در صورت افتادن به راحتی می‌شکنند. به همین دلیل، مهم است که یک قاب مقاوم را انتخاب کرده  که با گوشی ورتو سازگار باشد و بتواند تا حد امکان از آن در برابر هر حادثه ای محافظت کند.
  • محافظ صفحه: درست است که برای صفحه گوشی های پرتو از یاقوت کبود استفاده شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. اما با این حال یکی دیگر از عناصر بسیار مهم برای صفحه های هر گوشی گلس است. یاقوت کبود بعد از الماس دومین ماده سخت سخت کره زمین است و به هیچ عنوان نمی‌شکند. درواقع وجه تمایز گوشی ورتو یا ایفون در استفاده از یافوت کبود برای صفحه نمایشگر است. اما با این حال بیشتر مصرف کنندگان تمایل دارند مه برای جلوگیری از ایجاد خط و خوشش بر روی صفحه نمایشگر خود از گلس استفاده کنند.
  • شارژرها: شارژ ها از وسایل جانبی ضروری هر گوشی محسوب می‌شود. لولزم جانی ورتو نیز شامل شارژ شده که قدرت برق دهی بسیار بالایی دارد. این وسیله جانبی در خود جعبه تلفن همراه به مشتری ارائه می‌شود.  البته ممکن است گاهی این شارژ ها در اثر سافتدت زیاد ازبین رفته و مشتری نیاز به شارژ جدید داشته باشد که می تواند از طریق سایت یا نمایندگی آن را دریافت کند
  • کارت حافظه: حافظه داخلی گوشی های ورتو تقریبا خوب است. اما لوازم جانبی ورتو یک کارت حافظه نیز تهیه کرده است که مشتریان در صورت نیاز به حافظه بیشتر می‌توانند آن را دریافت کنند. درواقع کارت حافظه عنصری که همیشه برای تلفن های همراه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی ضروری بوده است. اگرچه در حال حاضر اکثر تلفن های همراه فروخته شده، به خصوص در رده متوسط ​​و بالا، دیگر با کارت های حافظه سازگاری ندارند، اما حقیقت این است که اکثر تلفن های هوشمندی که روزانه استفاده می کنیم دارای یک اسلات برای استفاده هستند. اگر این مورد ما باشد، با استفاده از کارت microSD می‌توانیم ظرفیت را افزایش دهیم. ما آنها را در اندازه های مختلف خواهیم یافت و به طور کلی تلفن های همراه معمولاً تا 256 گیگابایت یا بیشتر در موارد خاص تر پشتیبانی می کنند. ما باید سرعت آن را نیز در نظر بگیریم، زیرا این کلید برای به دست آوردن یک تجربه خوب است.
  • هدفون: از دیگر لوازم جانبی ورتو هدفون ها است. تلفن های همراه جایگزین پخش کننده های MP3 شده اند. ما از طریق MP3 های خودمان یا با استفاده از سرویس های پخش مانند Spotify به موسیقی گوش می دهیم. می دانم هنگام ورزش کردن، پیاده روی، استفاده از هدفون گزینه جالبی است.
ورتو و آینده، پیش بینی ها و چشم انداز ها

 

لوازم جانبی که می توانیم برای گوشی ورتو استفاده کنیم:

لوازم جانبی ورتو

به غیر از لوازم جانی ورتو که در لیست بالا اومده است، دارندگاان این موبایل ها می‌توانند از دیگر لولزم های جانبی که با گوشی های اندروید سازگاری دارند، استفاده کنند. گوشی های ورتو سیستم عامل اندروید داشته که به عبارتی یکی از بزرگ‌ترین ضعف های این گوشی به حساب می‌آید.

 

  • بلندگوها: یکی دیگر از گزینه های جالب برای گوش دادن به موسیقی با موبایل، استفاده از اسپیکر است. به جز در بالاترین محدوده، صدای گوشی های هوشمند معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیست. اسپیکذ ها از دیگر لوازم جانبی ورتو است که می‌توان در فروشگاه دیگر بدون نگرانی عدم اتصال خریداری کرد. استفاده از بلندگوهای خارجی به ما این امکان را می دهد که هم قدرت و هم کیفیت صدای آنها را بهبود بخشیم. علاوه بر این، بی سیم بودن به ما این امکان را می دهد که آنها را در هر مکانی با خود ببریم و برای اشتراک گذاری با دوستان ایده آل هستند. هنگام تصمیم گیری در مورد یک باید طراحی، اندازه، وزن و استقلال آن را در نظر بگیریم.
  • سه پایه: کیفیت دوربین های موبایل در حال افزایش بوده است، بنابراین می توان عکس های بسیار خوبی گرفت و فیلم های با کیفیتی را با گوشی هوشمند خود ضبط کرد. گوشی های ورتو نیز دوربین بسیار خوبی دارند. برای کمک به ما، سه پایه یک لوازم جانبی اساسی است. به سادگی آن را به گوشی وصل کنید و می توانیم آن را در موقعیت مناسبی برای گرفتن عکس قرار دهیم. حتی برخی دارای کنترل از راه دور بلوتوث برای گرفتن عکس از راه دور در لحظه مورد نظر هستند. ما فقط باید مطمئن شویم که آنقدر محکم است که بتواند وزن موبایل ما را تحمل کند.
  • گیمبال: همانند عکس‌ها، دوربین‌های موبایل نیز به شما اجازه می‌دهند فیلم‌هایی با کیفیت خوب ضبط کنید. مشکل اصلی که می توانیم با آن مواجه شویم این است که گوشی هوشمند تثبیت کننده خوبی ندارد، چیزی که معمولا در گوشی هایی که سطح بالایی ندارند اتفاق می افتد. این می تواند باعث شود که ویدیو با حرکات ناگهانی ظاهر شود که نتیجه نهایی را خراب می کند. بنابراین، استفاده از گیمبال می تواند برای به دست آوردن ویدیوهای با کیفیت بالا ضروری باشد. برای انتخاب یک گیمبال خوب باید جنبه هایی مانند طراحی، دستگیره و حداکثر اندازه برای تلفن همراهی که پشتیبانی می کند را در نظر بگیریم.
  • لنزها: یکی دیگر از لوازم جانبی که عمدتاً برای استفاده از اپتیک تلفن همراه ما طراحی شده است زیرا به ما امکان می دهد از مزایای لنزهای تله فوتو، زاویه باز یا کلاسیک چشم ماهی بهره مند شویم. ما به سادگی باید به سازگاری با موبایل خود و کیفیت پرداخت ها نگاه کنیم.
ورتو هدیه ای لوکس

سخن پایانی

گوشی های ورتو از گرون ترین گوشی های سطح جهان است که برای تولید خود از وسایل لوکس مانند طلا و یاقوت استفاده می‌کند. این نوع گوشی ها بسیار سبک بوده و تفاوت ظاهری خاصی با گوشی های معمولی دیگر دارد. اما از نظر کارایی دقیقا شبیه به دیگر تلفن همراه های هوشمند اندروید است. لوازم جانبی ورتو مانند دیگر لولزم جانبی گوشی های هوشمند می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =