موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

مانند سایر نسخه های ویژه مثل کوکاکولا امروز شاهد نسخه هری پاتر ردمی نوت 12 توربو شیائومی هستیم که دارای بسته کاملی از لوازم جانبی مبتنی بر دنیای جادویی هری پاتر است. این موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر سبب ایجاد یک حماسه تاریخی در دنیای گوشی های هوشمند شده است. تمامی ‌وسایل جانی آن شما را به هاگوارتز می‌برد.

ویژگی ظاهری  موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

کسانی که ددر طراحی این گوشی شیائومی  همکاری داشتند به همه چیز فکر کردند. این گوشی همراه  نشان مدرسه را دارد در پشت خود دارد و جزئیات کوچکی بین دوربین ها دارد که آنها را طوری به هم متصل می کند که گویی عینک هری پاتر هستند. در داخل گوشی نیز یک تم کامل بر اساس دنیای جادویی پاتر پیدا می کنیم. تایپوگرافی گوشی طلایی است، در حالی که در پس زمینه مدرسه هاگوارتز داریم.

البته، این تجربه تنها روی تلفن همراه باقی نمی ماند، زیرا تمام لوازم جانبی آن این نسخه را واقعاً خاص می کند. جعبه به تنهایی باعث می شود طرفداران عاشق آن شوند، زیرا به شکل یک کتاب طلسم است که در آن علاوه بر تلفن همراه، برچسب ها، نامه ای از هاگوارتز و کلیدی برای سیم کارت پلت فرم 9 پیدا می کنیم. و 3/4. در نهایت، ما یک قاب محافظ پیدا کردیم که به ما امکان می‌دهد نیمی از گوشی را ببینیم تا از طراحی آن قدردانی کنیم. البته با شارژر عرضه می شود، فقط این تنها لوازم جانبی است که موضوعی ندارد.

هر چیزی که در جعبه پیدا می کنیم ما را به هاگوارتز می برد، اما نسخه ویژه هری پاتر به همین جا ختم نمی شود. این شرکت همچنین یک نسخه ویژه از Redmi Buds 4 را راه اندازی کرد تا طرفداران بتوانند تلفن همراه و هدفون یا فقط هدفون را خریداری کنند. آنها در جعبه آبی تیره با آرم هاگوارتز عرضه می شوند، در حالی که هر هدفون دارای پیچ رعد و برق مشخصه ای است که روی سطح کشیده شده است. علاوه بر این، یک قاب با قیچی برجسته ارائه می شود که می توانید آن را برای نگهداری هدفون خود آویزان کنید.

بررسی سهم برند موبایل در بازار جهانی

ویژگی های نرم افزاری  موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

این دستگاه که با سیستم عامل MIUI 14 کار می کند، دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است.در داخل، پردازنده Snapdragon 7+ Gen 2، 12 گیگابایت رم، 128 گیگابایت وجود دارد. حافظه داخلی و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی.

در مورد دوربین شیائومی Redmi Note 12 Turbo – Harry Potter Edition دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی است که در سوراخی در صفحه قرار دارد. در پشت، دوربین اصلی سه گانه آن را می بینیم که از یک لنز 64 مگاپیکسلی با تثبیت کننده اپتیکال (OIS)، یک لنز زاویه باز 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

Redmi Note 12 Turbo از پردازنده Qualcomm Snapdragon 7+ Gen2 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno و ترکیبی از حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. انتظار می رود این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 13 و لایه MIUI 14 شیائومی عرضه خواهد شد.

در مورد صفحه نمایش آن، با پنل 6.67 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و حفره ای برای سنسور سلفی، شگفتی های کمی انتظار می رود. ویژگی های اتصال با 5G، 4G LTE، وای فای دو بانده، بلوتوث، GPS و پورت USB Type-C برای شارژ واضح به نظر می رسد. این دوربین دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و لنز سوم 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی می‌تواند دارای سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی در جلو باشد.

همانطور که قبلاً در موارد دیگر به شما گفته ایم، خانواده ردمی نوت 12 شیائومی یکی از بهترین گزینه ها در میان رده فعلی است. این پایانه ها در Phone House موجود هستند و نمونه خوبی از نسبت کیفیت/قیمت عالی هستند. اما شیائومی می‌خواهد یک قدم فراتر برود و قلب طرفداران هری پاتر را لمس کند، زیرا آنها در حال آماده‌سازی نسخه ویژه‌ای از Redmi Note 12 هستند که به دنیای هاگوارتز اختصاص دارد.

روشن کردن گوشی ورتو

این خود شیائومی بود که در نمایه خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo سرنخ هایی از این نسخه ارائه کرد. به طور خاص، انتظار می‌رود شیائومی نسخه توربو ادیشن ردمی نوت 12 را عرضه کند و یک نسخه ویژه به هری پاتر داشته باشد. این اولین بار نیست که یک برند برای افزایش فروش خود با یک فرنچایز افسانه ای متحد می شود.

ویژگی های بسته بندی و وسایل جانبی

موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

کل بسته مانند یک کتاب جادویی است که لوگوی بزرگ هاگوارتز روی آن چاپ شده است و تصاویر هری پاتر و جام آتش در بالا و پایین آن، پس زمینه و چهار گوشه با نمادهای چهار کالج تزئین شده است. و حتی کناره های جعبه بر روی آن چاپ شده است.طراحی طلسم طلسم و ژست های مربوطه را می توان گفت بسیار دقیق بوده است

با باز کردن جعبه، نامه ای در سمت چپ وجود دارد. در داخل اعلان پذیرش هاگوارتز است که باید در 11 سالگی دریافت می کردیم. همه با محتوای نامه آشنا هستند، بنابراین آن را تکرار نمی کنیم.

در سمت راست یک Mirror of Erised است. گفته می شود که Mirror of Erised می تواند خواسته های قلب را منعکس کند. آینه ای که در آینه قرار دارد، قهرمان اصلی مدل NOTE 12 TURBO است.

کل پنل پشتی از مواد مات ریز ساخته شده است و تنها قسمت های بازتابنده براق آرم های بزرگ هاگوارتز و هری پاتر و ماژول دوربین عقب است که مانند عینک های گرد هری پاتر تزئین شده است.

علاوه بر بدنه گوشی، لوازم جانبی دیگری نیز با دقت طراحی شده است، مانند سنجاق کارت، قاب گوشی که نیمه چرم ساده و نیمه توخالی است، دکمه های تنظیم صدا نیز به رنگ طلایی طراحی شده و حتی دفترچه راهنمای گوشی نیز ساخته شده است. مانند یک نقشه غارتگر به نظر برسد.

تفاوت Redmi Note 12  و موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر

ابتدا روی بدنه، پوسته پشتی Redmi Note 12 Turbo Harry Potter Edition با لوگوی مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز پوشانده شده است، در حالی که ماژول دوربین نیز عینک نمادین هری و زخم رعد و برق را در خود جای داده است. همراه با پس‌زمینه الگوهای تیره مانند گوزن‌های گوزن و اسنیچ‌های طلایی، فضای جادویی انحصاری هری پاتر را کامل می‌کند.

تاثیر هوش مصنوعی در دنیای دیجیتال چگونه است؟

بر اساس گزارش ها، برای دستیابی به این اثر، Redmi Note 12 Turbo Harry Potter Edition در مجموع دارای سه لایه تزئینی است که لایه بافت داخلی، لایه بافت تیره و لایه بافت بیرونی از طریق فرآیند تراز ایجاد می شود.

ناحیه نشان و لوگو از فناوری فوتولیتوگرافی برجسته سه بعدی زیر میکرونی استفاده می‌کند. در عمق بافت تنها 2 میکرومتر، با تغییر زاویه‌ها و فرم‌های ماتریس نقطه‌ای، ساختارهای بافت حکاکی عکس با گرادیان‌های عمقی متفاوت، درخشش فلزی و سه اثر بعدی

علاوه بر بدنه اصلی بدنه، کل مجموعه لوازم جانبی Redmi Note 12 Turbo Harry Potter Edition را می توان مجموعه ای از محصولات جانبی نامید. جعبه بسته بندی دارای طرح خط فرانسوی است و بسیار ظریف است. فرآیند جعبه گشایی خواهد شد. خیلی تشریفاتی باشه

علاوه بر سفارشی سازی عمیق ظاهر بدنه، بسته بندی و لوازم جانبی نسخه هری پاتر حتی هوشمندانه تر است. جعبه بسته بندی کتاب دارما، رابط کاربری تم، کیف تلفن همراه و غیره همه دارای عناصر جادویی هستند. اعلامیه پذیرش داخلی مانند فیلم است. دفترچه راهنمای دستورالعمل هنوز به شکل نقشه غارتگر است. حتی پین سیم کارت با عناصر ایستگاه یکپارچه شده است.

فکر می کنم هنوز هم همه گوشی ردمی نوت 12 توربو را دوست دارند، جدای از سوالی که در مقاله مطرح شد مبنی بر اینکه تفاوت نسخه هری پاتر ردمی نوت 12 توربو با نسخه اصلی چیست، اگر همچنان به جنبه های دیگر این گوشی علاقه مند هستید، می توانید سایر مطالب مرتبط شیائومی تانگ را بررسی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با موبایل مخصوص طرفداران هری پاتر این گوشی هوشمند به رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 مجهز شده و به گفته فروشگاه، یک نرم افزار انگلیسی و چینی است. این دستگاه مدل چینی است، اما Play Store به همراه سرویس های گوگل از قبل نصب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =