گوشی کوکاکولا چیست؟ چه ویژگی دارد؟

پس از موفقیت در همکاری با فیلم‌ها، انیمه‌ها و بازی‌های ویدیویی معروف، realme اکنون با کوکاکولا، یکی از نمادین‌ترین و ماندگارترین برندهای دنیا، همکاری می‌کند. این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «این اولین باری است که realme با معروف‌ترین برند نوشابه‌های گازدار جهان، کوکاکولا، برای ارائه یک نسخه محدود تازه و هیجان‌انگیز همکاری می‌کند. برند realme این جمعه نسخه 5G کوکاکولا realme 10 pro 5G را عرضه کرد. این اولین بار است که معروف ترین نوشابه جهان با یک سازنده تلفن همراه برای داشتن دستگاهی با هویت خاص خود همکاری می کند. در ادامه مقاله شما عزیزان را ویژگی های گوشی کوکاکولا آشنا خواهیم کرد. این گوشی بعد از ایفون‌ جنجالی ترین گوشی سال شد.

مشخصات فنی گوشی کوکاکولا

گوشی کوکاکولا

Realme 10 pro 5G، نسخه کوکاکولا، دارای پردازنده اسنپدراگون 695 5G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 108 مگاپیکسلی ProLight است. علاوه بر این، این دوربین با حالت به روز شده عکاسی خیابانی 3.0 نیز همراه است. علاوه بر این، دارای حافظه 8 گیگابایت + 8 گیگابایت رم پویا و حداکثر 1 ترابایت حافظه جانبی است.

این نسخه ویژه با جعبه کلکسیونی حاوی سوزن سیم کارت شخصی سازی شده، فیگور کوکاکولا realmeow، برچسب های DIY، و همچنین یک کارت با شماره محدود شخصی و منحصر به فرد ارائه می شود.

این نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 20999 روپیه (حدود 254 دلار) راهی بازار می شود. این تنها در بازارهای خاص در دسترس خواهد بود، اما، متأسفانه، مکزیک یکی از این بازارها نیست. معلوم نیست چرا در کشور ما به فروش نمی رسد، با فرض اینکه اینجا فروش بسیار خوبی داشته باشد. با این حال، گزینه ای برای خرید آن در سایت های تجارت الکترونیک در کشورهای دیگر وجود دارد. بنابراین کلکسیونرها باید برای خرید این گوشی هوشمند «حبابی» زمان و پول سرمایه گذاری کنند.

بهترین اسمارت واچ سامسونگ

Edition دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی با حالت پرتره سوپر گروهی، فیلترهای سفارشی و صداهای شاتر، و حالت عکاسی خیابانی 3.0 است که برای گرفتن عکس های شبانه باورنکردنی ایده آل است. صفحه نمایش 6.7 اینچی، با نرخ نوسازی تطبیقی ​​120 هرتز و گواهی TÜV Rheinland برای کاهش نور آبی، برای تضمین سلامت چشمی کاربران.

علاوه بر این، realme یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی با سیستم شارژ سریع 33 واتی، که تنها در 29 دقیقه سریع و ایمن گوشی را از 0% به 50% می‌رساند، و یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 5G را برای ارائه تجربه‌های روان استفاده کرده است. دوستداران بازی های ویدیویی

برای کسانی که با این برند آشنا نیستند، realme یک تولید کننده لوازم الکترونیکی چینی است که توسط Sky Li در سال 2018 تاسیس شد. تنها در سه سال، به یکی از 5 بازیکن برتر گوشی های هوشمند در 30 بازار در سطح جهان تبدیل شده است و 140 میلیون کاربر دارد.

مشخصات گوشی کوکاکولا

گوشی کوکاکولا

گوشی کوکاکولا دارای صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز، وضوح Full HD+ و گواهی کاهش نور آبی TÜV Rheinland است که از این طریق محافظت از چشم را تضمین می کند. سیستم عامل Realme UI 4.0 (بر اساس اندروید 13) است و در داخل، پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 5G با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را داریم.

یکی از نقاط قوت Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition استقلال آن است. به لطف باتری 5000 میلی آمپری آن می توانید چندین ساعت از دستگاه بدون نیاز به شارژ آن استفاده کنید. در صورت نیاز به این کار، با شارژر 33 واتی آن می توانید در زمان کمتری آن را احیا کنید. با توجه به این برند، تنها در 29 دقیقه می تواند از 0٪ به 50٪ برسد.

قراردادن باتری گوشی ورتو

از نظر بخش عکاسی، این گوشی دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک دوربین دوگانه پشتی است که از یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. به گفته سازندگان، دوربین دارای چندین حالت مانند Super Group Portrait، Street Mode 3.0، فیلترها و همچنین صدای شاتر سفارشی است.

realme رسما همکاری خود را با کوکاکولا، یکی از نمادین ترین برندهای جهان، برای ساخت اولین گوشی هوشمند از نوشیدنی طراوت، Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition اعلام کرد. وسیله ای ایده آل برای طرفداران و کلکسیونرهای هر دو برند.

طراحی با طراوت که نوشیدنی نمادین را تداعی می کند

گوشی کوکاکولا

realme تمام تلاش خود را کرد تا عناصر طراحی کلاسیک کوکاکولا را با برخورد قرمز و سیاه بازسازی کند. با عدم تقارن 70/30، این تلفن لوگوی سنتی نوشیدنی را برجسته می کند. بنابراین، نوار قرمز روی درب، احساس مثبت، جوانی و پرانرژی را القا می کند، در حالی که نوار سیاه یادآور کوکاکولا بدون شکر است. همه آنها در یک فرآیند فلزی مات ساخته شده اند که لمس ظریفی از آلومینیوم برس خورده را ارائه می دهد تا در برابر خراش یا اثر انگشت مقاومت کند.

سخن پایانی

در سه ماهه سوم سال 2019، رتبه‌بندی بازار جهانی گوشی‌های هوشمند realme به هفتمین رتبه در جهان رسید و به سریع‌ترین رشد برند گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شد. در سال 2020، realme بیش از 70 میلیون کاربر جهانی داشت و در 14 بازار در سراسر جهان در بین پنج رتبه برتر قرار گرفت.

تلفن همراه با برندی که توسط realme و کوکاکولا راه اندازی شد این بار بر اساس Realme 10 Pro است. از نظر پیکربندی، دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.72 اینچی FHD+ LCD، پشتیبانی از نرخ رفرش بالا 120 هرتز، مجهز به پردازنده اسنپدراگون 695، تکمیل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی و دارای 108-108 در پشت است. دوربین مگاپیکسلی قیمت آن حدود 1600 یوان است.

خرید گوشی لوکس

ریلمی علاوه بر سفارشی سازی ظاهر گوشی، این گوشی را به کارت نسخه محدود، انگشتانه سیم کارت سفارشی، برچسب های DIY و عروسک کوکاکولا realmeow مجهز کرده است. تم همچنین با آهنگ های زنگ کوکاکولا، نمادهای سیستم سفارشی شده و صداهای باز کردن بطری سفارشی شده است.

 در این مقاله شما عزیزان را با گوشی کوکا کولا آشنا کردیم. از نظر عملکرد، این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.72 اینچی FHD+ LCD، پشتیبانی از نرخ رفرش بالا 120 هرتز، مجهز به پردازنده اسنپدراگون 695، تکمیل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی و دارای 108-108 در پشت است. دوربین مگاپیکسلی قطعاً یک محصول Realme است که به طور مداوم مقرون به صرفه است.علاوه بر این، گوشی جدید دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی، یک لنز سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو، یک باتری بزرگ داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.در حال حاضر، قیمت این گوشی کوکاکولا همچنان محرمانه است.قبلا، realme 10 4G از 13999 روپیه هند (تقریبا 1165 یوان) در هند شروع می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =