قیمت گوشی های ورتو ۲۰۲۲

همانطور که می‌دانید گوشی های ورتو یکی از گران قیمت ترین گوشی های دنیا هستند. شرکت ورتو در سال ۲۰۱۷ تعطیل شد و مجدد در سال ۲۰۲۰ بازگشایی شد. قیمت گوشی های ورتو نسبت به ماده اولیه‌ای که در آن اها استفاده شده است متفاوت است.

قیمت گوشی های ورتو در سال ۲۰۲۰

قیمت گوشی ورتو

همانطور که می‌دانید ورتو یکی از گران فیکت ترین گوشی های سطح جهان است.  زیرا تلفن های همراه Vertu مشتریان VIP با مدل های خاص با قیمت چند ده هزار یورو را هدف قرار می دهند. مدل با پوست گاو، کریستال یاقوت کبود ضد خش، سرامیک صیقلی … گوشی های ورتو دارای بالاترین شرایط کیفی هستند. برخی از مدل ها با استفاده از روشی بسیار پیچیده با دست مونتاژ می شوند که یادگیری آن توسط متخصصان 3 سال طول می کشد.

اما برای کسانی که می خواهند موبایل Vertu را با هزینه کمتر خریداری کنند، اکنون زمان مناسبی است. در واقع، سایت Vente-Privee.com (VP Lounge) از صبح امروز تا جمعه 26 ژوئن به طور متوسط ​​60٪ تخفیف در محدوده Vertu ارائه می دهد.

بنابراین ما محدوده Vertu Constellation را از 1640 یورو به جای 4200 یورو و محدوده Vertu Ascent را در 2280 یورو به جای 5700 یورو می یابیم. ما نمی‌توانیم قیمت‌های Diamants Signature Vertu را به شما بگوییم:

  • تلفن الماس سفید یک نفره پلاتینیوم: 16000 یورو به جای 40000 یورو
  • گوشی رزگلد با 369 الماس سفید: 18400 یورو به جای 46000 یورو
  • تلفن طلای زرد 943 الماس سفید: 21200 یورو به جای 53000 یورو
  • تلفن طلای سفید 943 الماس سفید: 23200 یورو به جای 58000 یورو
  • گوشی طلای سفید 18 عیار 644 الماس سفید 428 مشکی: 24400 یورو به جای 61000 یورو
  • تلفن طلای صورتی 224 الماس سفید 165 یاقوت کبود صورتی: 26400 یورو به جای 66000 یورو
  • تلفن طلای سفید 943 الماس سفید 48 کلید الماس: 29200 یورو به جای 73000 یورو
  • تلفن طلای زرد 729 الماس سفید 205 الماس زرد: 34400 یورو به جای 86000 یور

قیمت گوشی ورتو Ti

قیمت گوشی ورتو

‏Vertu Ti گران‌ترین تلفن همراه تجاری موجود در جهان است. انواع دیگری از تلفن‌های همراه بیش از یک میلیون دلار وجود دارد، اما اینها مدل‌های درخواستی مبتنی بر آیفون‌های 5 و 5S هستند.

‏Vertu Ti با دست در انگلستان توسط صنعتگرانی که امضای خود را روی دستگاه می گذارند مونتاژ می شود. دارای صفحه نمایش 3.7 اینچی با شیشه یاقوت کبود، مواد شفاف ضد خش، عموماً در ترکیب ساعت های گران قیمت، با وضوح 480×800 پیکسل، وزن 201 گرم و ضخامت 1.3 سانتی متر، به طور خلاصه کنسانتره فناوری مربوط به پنج سال پیش این دستگاه اندرویدی را اجرا می کند و به لطف سنسور LCD 8 مگاپیکسلی در پشت و سنسور 1.3 مگاپیکسلی دیگر در جلو با ظرفیت ذخیره سازی 64 گیگابایت (با قیمت …) می تواند عکس های خوبی بگیرد.

استقلال Vertu بسیار محدود است: تقریباً پنج ساعت همه برنامه‌ها با هم ترکیب می‌شوند، اما خوشبختانه یک باتری ثانویه با آن تحویل داده می‌شود و از طریق سوکت میکرو USB شارژر متصل می‌شود.

کلاسیک با قیمت 7900 یورو،

مدل پوست کروکودیل 10500 یورو (هر پوست 2600 یورو)

بهترین دوربین گوشی شیائومی

در نهایت مدل با حاشیه رزگلد به قیمت 16500 یورو

قیمت مدل پایه 7900 یورو است و برای نسخه با انگشتر رزگلد 18 عیار تا 16500 یورو می رسد. بیایید این دنیای کوچک زیبا را بررسی کنیم، ببینیم از چه چیزی ساخته شده است.

قیمت گوشی ورتو مدل 9vertu

قیمت گوشی ورتو

9Vertu Signature Touch برای بنتلی، قیمت از 9000 دلار شروع می شود

در اوایل سال جاری، Vertu Signature Touch را برای بنتلی عرضه کرد.

این گوشی هوشمند حاصل همکاری پنج ساله این خودروساز با سازنده گوشی های هوشمند لوکس است.

ارزان ترین گوشی های ورتو

ارزان ترین Signature Touch در چرم ساده با قیمت 9000 دلار و تا 19000 دلار افزایش می یابد.خریداران از هشت رنگ چرم و 16 گزینه دوخت برای سفارشی کردن گوشی هوشمند استفاده می کنند.این گوشی هوشمند یک اپلیکیشن بنتلی را در خود جای داده است که به خریداران امکان دسترسی به محتوا و رویدادهای انحصاری را می دهد.در بخش مشخصات، این گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید دارای پردازنده اسنپدراگون 810، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که با کارت microSD تا 128 گیگابایت قابل افزایش است.

دوربین عقب 21 مگاپیکسلی و دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی هوشمند دارای تراکم 428PPI است و با صفحه نمایش یاقوت کبود پوشانده شده است.

قیمت گوشی ورتو مدل ‏Vertu Signature Touch

‏Vertu Signature Touch برای بنتلی دارای پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 810 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است و دارای 4 گیگابایت رم است. این گوشی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان آن را تا 64 گیگابایت از طریق کارت microSD افزایش داد. در مورد دوربین ها، Vertu Signature Touch برای بنتلی دارای یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی جلو برای سلفی است.

‏Vertu Signature Touch برای بنتلی اندروید 5.1 را اجرا می کند و از یک باتری غیر قابل جابجایی 3160 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. ابعاد آن 155.00 x 74.00 x 10.80 (ارتفاع x عرض x ضخامت) و وزن آن 225.00 گرم است.

‏Vertu Signature Touch برای بنتلی یک موبایل تک سیم کارته (GSM) است که سیم کارت معمولی را می پذیرد. گزینه های اتصال عبارتند از Wi-Fi، GPS، بلوتوث، NFC، Wi-Fi Direct، 3G و 4G (با پشتیبانی از Band 40 که توسط برخی از شبکه های LTE در هند استفاده می شود). سنسورهای موجود در این گوشی شامل مغناطیس سنج قطب نما، حسگر مجاورت، شتاب سنج و سنسور نور محیطی است.

هر زمان که از برند Vertu نام برده می شود، مردم بلافاصله به فکر یک برند گوشی با کلاس بالا می افتند. محصولات تا صدها میلیون یا حتی میلیاردها دونگ قیمت دارند و فقط در اختیار طبقه بالا هستند.

ورتو در سال 1998 در بریتانیا تاسیس شد. در ابتدا زیرمجموعه شرکت مشهور نوکیا بود. با این حال، تا سال 2003 5 سال طول کشید تا ورتو اولین محصول خود را به بازار عرضه کند.

در ابتدا، Vertu تلفن هایی تولید کرد که به طور کامل عملکرد تلفن های معمولی مانند گوش دادن، تماس و پیامک را برآورده می کرد. با این حال، پس از آن دوران گوشی های هوشمند منفجر شد. ورتو برای زنده ماندن، سیستم عامل خود را نیز ارتقا داده است تا نیازهای مشتریان را برآورده کند. این گوشی مانند هر گوشی دیگری عیوبی دارد که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

معایب گوشی های ورتو

گوشی های ورتو دارای معایب و مزایای زیادی است. مهم ترین معایب این گوشی ها عبارت اند از:

  • خطای قطع برق

تلفن های Vertu – یک دستگاه لوکس که بسیاری از مردم مایل به داشتن آن هستند، دچار قطع برق می شوند. این یک خطای رایج پس از استفاده طولانی مدت است. هر بار که دستگاه روشن می شود بدون هشدار به کاربر، می تواند به طور بی صدا برق را خاموش کند و دردسرهای زیادی ایجاد کند.

  • خطاهای رایج در گوشی های Vertu – 1
بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

خطای خاموش کردن Vertu بدون هشدار به کاربران (عکس: موسسه موبایل).

مشکل قطع برق صرفاً به دلیل افتادن یا ضربه محکم دستگاه نیست، ورتو همچنین دارای مشکلات نرم افزاری مانند خطای کارت حافظه، اضافه بار به دلیل جابجایی سیم کارت از شیار یا ارتقای نادرست سیستم عامل است. نگرانی بیشتر این است که ریختن مایعات روی صفحه نمایش، کیبورد یا قاب گوشی نیز می تواند آسیب های غیرضروری به دستگاه وارد کند.

بنابراین می‌توانید به راهکارهایی مانند راه‌اندازی مجدد و چند دقیقه صبر کردن قبل از استفاده، استفاده از شارژر اصلی، شارژ کامل باتری، محدود کردن استفاده از باتری تا فرسودگی و جلوگیری از ریختن هر گونه مایعی وارد گوشی Vertu شما می‌شود.

  • خطای از دست دادن شبکه

از دست دادن سیگنال Vertu باعث وقفه های زیادی در مکالمات با دیگران می شود. علت معمولاً به دلیل مشکلات فنی مانند دستگاه روتر شما، دستگاه ارائه دهنده خدمات تلفن همراه شما یا مربوط به تنظیمات پیکربندی سخت افزار و شبکه است.

بنابراین، می توانید سیم کارت Vertu خود را به گوشی دیگری تغییر دهید تا سیگنال دریافتی را دوباره بررسی کنید. راه حل دیگر راه اندازی مجدد شبکه 3G/4G، بازیابی تنظیمات کارخانه در روتر یا نقطه دسترسی شبکه بی سیم است.

خطاهای سخت افزاری و اصلی در گوشی های Vertu

سخت افزار، مادربرد Vertu به عنوان “مغز” دستگاه در نظر گرفته می شود و نقش مهمی در تضمین عملکرد و عملکرد پایدار دستگاه ایفا می کند. با اجزای مهمی که روی آن یکپارچه شده اند، مین برد Vertu تکیه گاه محکمی برای عملکرد روان گوشی است.

مشکلات برد اصلی در ورتو ممکن است به دلیل استفاده نادرست، ضربه ناشی از آب، افتادن یا گم شدن قطعات داخل برد اصلی، ایجاد اتصال کوتاه، اتصال کوتاه و تأثیر بر عمر دستگاه باشد. یا هنگام تعویض مین برد Vertu، ممکن است با قطعاتی با منشا ناشناخته تعویض شوید.

خطاهای رایج در گوشی های Vertu – 3

سخت افزار اصلی Vertu دارای اتصال کوتاه است (عکس: موسسه موبایل).

برای رفع مشکلات سخت افزاری مین برد Vertu، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک تعمیرگاه حرفه ای پیدا کنید. در آنجا، تکنسین های مجرب و با تجربه در صنعت به شما کمک می کنند تا به طور موثر مشکلات را مدیریت کنید.

شعبه مؤسسه موبایل – 73 دونگ خوی، شهر هوشی مین یک مرکز گارانتی و تعمیر برای دستگاه‌های اصلی Vertu است که به طور روشمند در رویه‌ها و عملیات تعمیرات حرفه‌ای Vertu سرمایه‌گذاری شده است.

خطاهای رایج در گوشی های Vertu – 4

موسسه موبایل – 73 دونگ خوی، شهر هوشی مین متخصص در تعمیر Vertu

نماینده مؤسسه سیار گفت: این سیستم دارای تیمی از تکنسین های مجرب و آگاه است که در استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن مهارت دارند، بنابراین می توانند نیازهای ساده و پیچیده را برآورده کنند.

در اینجا، دستگاه‌های Vertu مشتریان بازرسی می‌شوند، خطاها گزارش می‌شوند و مشاوره خدمات دقیق ارائه می‌شوند. برای هر دو مدل قدیمی و جدید، مؤسسه موبایل در 73 Dong Khoi، هوشی مین می تواند خطاهای معمولی برد اصلی یا قطع برق را برطرف کند یا برخی از اجزای ضروری مانند باتری ها و قاب های پشتی را ارتقا داده و جایگزین کند.

سیستم عامل گوشی های ورتو چیست؟

می توان گفت که قبل از سال 2012 امپراتوری سیستم عامل سیمبین بوده است. این یک سیستم عامل است که توسط نوکیا پشتیبانی و توسعه یافته است. به همین دلیل سیمبین به اولین گوشی هوشمند Vertu مجهز شد.

آیفون 14 ریجستری شده

مزیت سیستم عامل این است که دوستانه و آسان برای استفاده مشتریان است. با این حال، این سیستم عامل به طور مداوم به روز نمی شود، بنابراین منسوخ شدن زیادی از خود نشان می دهد. به خصوص پس از روی کار آمدن سیستم عامل های جدید IOS و اندروید، سیستم عامل سیمبین از اواخر سال 2012 کاهش یافته است.

معایب این سیستم عامل مانند ناسازگاری نسخه، عدم امکان ارتقا و … به وضوح نشان داده شده است که این ضعف ها دلیل اصلی تغییر Vertu و انتخاب سیستم عامل اندروید در سال 2013 است.

اندروید

ورتو در سال 2013 رسما با سیستم عامل سیمبین خداحافظی کرد و به اندروید روی آورد. این یک سیستم عامل است که برای خدمات ویژه محصولات صفحه لمسی طراحی شده است.

مزیت سیستم عامل اندروید این است که کد منبع باز دارد تا توسعه دهندگان بتوانند آزادانه آن را تنظیم کنند. در عین حال، اندروید قدرت تیمی از برنامه نویسان ارشد را نیز دارد که به طور مداوم در حال تحقیق و توسعه ویژگی های جدید هستند. بنابراین اندروید هرگز در مقایسه با سایر پلتفرم ها قدیمی نخواهد بود. گام به گام توسعه یافت و اندروید در نهایت در برابر سیمبین معروف به پیروزی رسید تا توجه Vertu را به خود جلب کند.

این اطلاعات اولیه در مورد سیستم عامل تلفنی است که Vertu استفاده می کند. در ادامه، بیایید نگاهی به برخی از مدل‌های برجسته تلفن لمسی Vertuبیندازیم.

ارزشمندترین مدل های خرید گوشی های لمسی Vertu در سال 2022

در اینجا ارزشمندترین مدل های گوشی های لمسی Vertu در سال 2022 برای خرید آورده شده است. بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم آنها از چه سیستم عاملی استفاده می کنند.

‏Vertu Aster P Brown

ابتدا با گوشی Vertu Aster P Brown این شرکت آشنا می شویم. این محصول تنها با قیمت 95 میلیون VND در بازار به فروش می رسد.

این محصول دارای صفحه نمایش 4.9 اینچی AMOLED با وضوح Full HD است. قاب گوشی به طور کامل از جنس تیتانیوم بادوام ساخته شده است که از محصول در برابر هرگونه ضربه محافظت می کند.

در این نسخه Vertu از سیستم عامل اندروید برای راه اندازی دستگاه استفاده می کرد. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به EU Luxury در 3A Tran Quang Dieu، دونگ دا، هانوی بیایید.

‏Vertu Aster P فول طلایی

محصول بعدی فوق العاده چشم نواز Vertu Aster P Full Gold است. با رنگ های مشکی و طلایی گرم، استایلی فوق العاده شیک به ارمغان می آورد.

بدنه این محصول تماما از طلای جامد ساخته شده است. ترکیب سایر مواد با کیفیت بالا بر روی دستگاه یک شاهکار هنری واقعی ایجاد می کند. سیستم عاملی که Vertu بر روی دستگاه استفاده می کند اندروید کیت کت 4.4 است. قیمت مرجع برای این محصول 388 میلیون VND است.

سخن پایانی

Vertu یک تولید کننده و خرده فروش تلفن های همراه لوکس در بریتانیا است. این شرکت توسط سازنده فنلاندی تلفن همراه نوکیا به عنوان یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت در سال 1998 تأسیس شد. نوکیا Vertu را به مبلغ نامشخصی در اکتبر 2012 به گروه سهام خصوصی EQT VI فروخت و 10 درصد سهم را حفظ کرد. آخرین عرضه موبایل Vertu Signature Touch برای بنتلی است. این تلفن همراه در ژانویه 2016 عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 5.20 اینچی با وضوح 1080 پیکسل در 1920 پیکسل با تراکم PPI 428 پیکسل در هر اینچ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =