آیپد یا تب سامسونگ

آیپد یا تب سامسونگ

یکی از محصولات محبوب میان بسیاری از افراد آیپد است. آیپد ها که ساخت شرکت اپل هستند. از تنوع بالایی برخوردار اند. و شما می توانید انواع آیپد را براساس نیاز خود انتخاب کنید. بهتر است پیش از آن که تصمیم به خرید بگیرید با قیمت آیپد در انواع مختلف آن به خوبی آشنا شوید. و براساس بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع تبلت اپل (آیپد)

تبلت های شرکت اپل انواع مختلفی دارند و باید پیش از خرید با مشخصات آن آشنا شوید. در ادامه به بررسی چند مورد از برترین آیپدهای موجود در بازار می پردازیم.

  • آیپد پرو ۱۱ اپل نسخه ۲۰۲۱ ( از این آیپد به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین آیپد ها با ویژگی های نظیر پردازنده ۸ هسته ای، شیشه مقاوم، باتری قدرتمند و… می توان نام برد.)
  • آیپد مینی ۲۰۲۱ اپل (یکی از تبلت های با کیفیت و به صرفه اپل است. از روشنایی ۵۰۰ نیت، پردازنده ۶ هسته ای، شیشه ضدخش به عنوان برخی از ویژگی های مثبت این آیپد می توان اشاره کرد.)
  • آیپد ایر ۲۰۲۲ اپل (آیپد ایر ۲۰۲۲ اپل نیز از کارایی بسیار بالایی بهره می برد. دوربین سلفی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، مجهز به پردازنده بسیار قوی و به طور کلی مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری از ویژگی های مثبت این آیپد به شمار می روند.)
  • آیپد پرو ۱۱نسخه ۲۰۲۰ (این آیپد دارای ویژگی هایی مثل سنسور تشخیص چهره، رم ۶ گیگابایتی، حافظه ۱۲۸کیک و..است.)
  • آیپد مینی ۲۰۲۱ اپل (قیمت آیپد مینی ۲۰۲۱ نیز به صرفه است و طرفداران زیادی دارد. از ویژگی های آن می توان به باتری قوی، سنسور دوربین عریض، نمایشگر با کیفیت و.. اشاره کرد.)
  • آیپد پرو ۱۲.۹ اپل نسخه ۲۰۲۱ (این محصول یکی از محبوب ترین تبلت های شرکت اپل است. که دارای دو دوربین بسیار حرفه ای، صفحه نمایشی با فناوری ۴ ، Liquid XDR اسپیکر و ۵ میکروفن با کیفیت بسیار بالا است.)
  • آیپد۰.۲ اپل نسخه ۲۰۲۱ ( اگر قیمت آیپد برای شما اهمیت دارد. این محصول گزینه ی خوبی برای شما خواهد بود. شیشه ضدخش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور، برخی از ویژگی های مثبت این محصول هستند.)
آیا هوش مصنوعی خطرناک است؟

آیپد یا تب سامسونگ

تبلت سامسونگ تب A

سامسونگ گلکسی تب A به عنوان یکی از بهترین تبلت های مقرون به صرفه توصیه شده است. زیرا عملکرد و کیفیت بالایی دارد. تبلت های سامسونگ سری A یک تبلت میان رده باریک و سبک بوده که تمام آن ها به صفحه نمایشی با کیفیت Full HD مجهز شده اند. این سری از تبلت سامسونگ به یک رابط کاری سریع مجهز شده است که سرعت اجرای برنامه و دستورات را در سیستم عامل بالا برده است. تبلت های میان رده سری Aسامسونگ با در نظر گرفتن کاربران عادی ایجاد می شوند.

تبلت های سامسونگ سری گلکسی تب Aدر سه سایز ۷، ۸ و ۹ اینچی تولید و در بازار عرضه شده است. در بیشتر موارد Wi_FiوLTEبرای هر دو نوع تبلت در این سری وجود دارد.

Galaxy Tab A 8.0  نسبت به نسخه قبلی خود در سال ۲۰۱۵ اصلاحات جزئی در طراحی دارد. بهبود نسبت صفحه به بدنه باعث می شود برجستگی دوربین در پشت کم تر دیده شود. قاب از پلی کربنات ساخته شده در حالی که قسمت پشتی آن یک پوسته آلومینیومی براق است. اگرچه قاب آن پلاستیکی است اما کیفیت قابل توجهی دارد.

در سمت راست Tab A دکمه روشن_خاموش و تنظیم صدا قرار دارد. در سمت چپ یک اسلات  کارت micro SD قرار دارد که علاوه بر ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی حداکثر ۴۰۰ گیگابایت حافظه خارجی را در خود جای می دهد.

تبلت سامسونگ تب S

تبلت های سری S سامسونگ که به افراد امکان می دهد در سرگرمی های غوطه ور شوند و از آن لذت ببرند‌. و کارهای خود را در هرکجا بروند به انجام برسانند‌. Galaxy Tab s برای کسانی ساخته شده است که باید حس کنجکاوی خود را برآورده کنند و خلاقیت خود را ابراز کنند.، به کاربران این امکان را می دهد که کارهای بیشتری را نسبت به تبلت های قبلی انجام دهند. طراحی مجدد s pen باعث افزایش خلاقیت و بهره وری می شود. تبلت های سری گلکسی  تب s یادداشت برداری با s pen انجام می دهد. یادداشت های سامسونگ دست نویس را می توان تنها با یک کلیک به متن دیجیتالی تبدیل و به قالب هایی مانند Microsoft word   صادر کرد. با تنظیم شفافیت  پنجره Samsung notes  برای انجام چند وظیفه ای بدون درد سر می توانید هنگام تماشای فیلم در همان صحنه یادداشت ها یا طرح های سریع را یادداشت کنید.

حلقه هوشمند سامسونگ

سامسونگ همچنین اسکنر اثر انگشت روی صفحه را برای اولین بار با دوبار ضربه زدن روی صفحه به راحتی Galaxy Tab S 6 خود را بیدار کنید که به شما اجازه می دهد وارد شوید. و روز خود را به سرعت شروع کنید‌. برای پیشرفت روزمره Galaxy Tab S series پیشرفت های جدید را در دوربین خود قرار داده است. از جمله اولین دوربین دوگانه سامسونگ با دوربینwide Ultra  به کاربران این امکان را می دهد تا مناظر را دقیقا همان طور که با یک میدان دید ۱۲۳درجه به اندازه چشم انسان می بیند ثبت کند. در همین حال واحد پردازش عصبی به شما امکان می دهد. از طریق جلوه های پیشرفته برای سوژه های خود عکس های حرفه ای بگیرید. بنابراین به نظر می رسد عکس های شما توسط یک فرد حرفه ای گرفته شود.

آیپد یا تب سامسونگ

تبلت سامسونگ تب E

این تبلت تب E از طراحی یک پارچه ای با بدنه پلی کربنات ساخته شده بدنه آن به صورت مات است. و اثر انگشت و چربی زیاد بر آن به جای نمی ماند. اما تنها تفاوت آن با تبلت تب Aبافت های برجسته قاب پشت آن مربوط می شود.استفاده از این نوع جنسه بدنه در تب Eسبب شده دستگاه اصطحلاک زیادی با دستان کاربر داشته باشد. اما اندکی از مرغوبیت و زیبایی محصول کم کرده است. با تمام این حرف ها باید بگوییم که جنس بدنه تب A به دلیل سادگی بیشتر زیباتر به نظر می رسد. سامسونگ در طراحی تبلت های باریک و ظریف به تبحر خاصی رسیده است. نمونه بارز این ادعا می تواند تبلت های خانواده سری Sاین سازنده باشد. هم اکنون گلکسی S2تنها با داشتن ۵.۶ میلی متر ضخامت عنوان باریک ترین تبلت ۸و۹.۷ اینچی را یدک می کشد.

بهترین آیپد و تبلت سامسونگ

پرچمدار تبلت های سامسونگ و شاید بهترین مدل تبلت سامسونگ تا امروز این مدل است که هر انتظاری از آن داشته باشید به سادگی برآورده کند. ای تبلت در سه مورد اساسی یعنی نمایشگر، محل قرارگیری سنسور اثر انگشت و باتری با مدل Tab S 7 متفاوت است. این مدل از نمایشگر۱۲.۴ اینچی super AMO LED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می برد. همچنین تراشه dragon865 5G  snap در کنار باتری حجیم ۱۰۰۹۰ میلی آمپری با فست شارژ ۴۵ واتی این تبلت به یک دستگاه همه فن حریف و درجه یک تبدیل می کند. سنسور اثر انگشت به صورت اپتیکال زیر نمایشگر جا گرفته و پشتیبانی از  S_ penو اسپیکرهای ۴ کلمه AKG هرکسی را برای خرید این تبلت وسوسه می کند. قیمت بهترین تبلت سامسونگ بالای ۳۰ میلیون است.

بهترین پاور بانک های بازار

خرید بهترین آیپد یا تب سامسونگ

اکثر تبلت های سامسونگ صفحه نمایش هایی با وضوح و کیفیت بالا دارند‌.( تبلت ۱۰ اینچ به بالا) اما برخی از مدل ها به مراتب بهتر از سایر مدل ها هستند. وضوح را بررسی کنید و ببینید آیا تراکم پیکسل آن قدر بالا است که بتواند نوع محتوایی را که می خواهید مشاهده کنید، پشتیبانی کند. حتی مدل هایی که صفحه نمایش کوچک و وضوح پایین تر دارند نیز می توانند بهترین تبلت سامسونگ برای وبگردی و استفاده از شبکه های اجتماعی باشند. اما اگر قصد دارید از تبلت های خود برای بازی کردن و کارهای گرافیکی  استفاده کنید‌ دستگاهی لازم دارید که با خواسته های شما مطابقت داشته باشد. همین اصل در مورد کیفیت صدا نیز صدق می کند. بسیاری از تبلت های رده بالا باtmos  Dobly A و تنظیم  AKG سازگاری دارند. بلندگوهای برخی از تبلت سامسونگ کیفیت بهتری نسبت به سایر محصولات دارد. و در برخی دیگر نیز با جک هدفون ۳.۵ میلی متری ارائه می شوند. شرکت سامسونگ علاوه بر تبلت اندرویدی تبلت ویندوزی نیز تولید می کند.

اگر قصد دارید برای انجام پروژه های دانشجویی یا شرکت در کلاس های آنلاین از تبلت استفاده کنید قدرت پردازنده اهمیت زیادی دارد. برای خرید بهترین تبلت دانشجویی و دانش آموزش قدرت پردازنده حافظه رم و ظرفیت ذخیره سازی دستگاه دقت کنید تا مطمئن شوید می تواند با خواسته های روزمره شما مطابقت داشته باشد. بین قیمت و سرعت پردازنده ارتباط مستقیمی وجود دارد. بنابراین برای خرید بهترین تبلت سامسونگ باید هزینه ی بالایی پرداخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 13 =