بررسی گلکسی زد فلیپ ۴

بررسی گلکسی زد فلیپ ۴

گلکسی زد فلیپ ۴ حتی از گلکسی زد فولد ۴ که آن هم تا شدنی سامسونگ می باشد نیز تغیرات ریز تر و جزئی تری را نسبت به نسل گذشته اش دارا می باشد. نوعی گوشی هوشمند که هم از لحاظ بصری و ظاهری دارای دوربینی نمی‌باشد و همین طور کارکرد قابل توجه و چشم گیری را ارائه نمی‌کند. شرکت سامسونگ در معرفی و رو نمایی از گوشی های همراه زد فلیپ ۴ از برخی کلمه ها مانند انقلابی و بهتر از گذشته و خارج از چارچوب استفاده کرد.

اما به دور از این حرف ها و کلمات واقعیت این است که اين گوشی های تا شدنی پس از چند سال چیزی حدود چهار سال تحقیق بر روی آن و توسعه در زمینه گوشی های تا شدنی از لحاظ طراحی تفاوت های زیاد و چشم گیری با گوشی زد فلیپ ۳ ندارد و تنها کمی ظاهر بهتر و به قول معروف شکیل تر و صیقلی تری را دارا می‌باشد . و همین طور از طرف دیگر استفاده از گوشی های تاشو و دیدن آن به صورت بسته شما را به یاد گذشته می اندازد و قدیمی به نظر می‌رسد. با این حال که صفحه نمایشگر آن از وسط تا میشود و نمایشگر ثانویه آن مدل و حال آینده نگرانه ای را دارا می باشد.

طراحی گوشی های همراه زد فلیپ را میتوان در سه کلمه خلاصه کرد : نوستالژیک و باکلاس و متمایز . شرکت سامسونگ هدف های این گوشی های سامسونگ را افرادی در نظر گرفت که هم به دنبال خاص بودن هستند و هم دلشان حال و هوای گوشی های تا شدنی سال های دو هزار را میخواد به دلیل همین مواردی که ذکر شد یعنی به خاطر استایل خاص و متفاوت این گوشی های زد فلیپ ۴ در رنگ های مختلف و قابل توجهی مانند یاسی و گلبهی و آبی و رنگ پر طرفدار مشکی برای انواع سلیقه های مختلف تولید شد و به فروش رسید.

قرار دادن سیم کارت در گوشی ورتو

بررسی گلکسی زد فلیپ ۴

طراحی زد فلیپ ۴

نسخه ی bespoke از این تلفن ها که فقط برای مدل های ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت در بعضی از کشورها ساخته می‌شود و عرضه می‌شود به کاربر آن اجازه می دهد تا از وب سایت شرکت سامسونگ رنگ های دو بخش بدنه را متناسب با سلیقه خودشان از میان برخی رنگ های زرد و سفید و سورمه ای و خاکی و قرمز انتخاب کرده و شخصی سازی سازی کنند. اما با تمامی این موارد هنوز مشخص نشده است که گلکسی زد فلیپ ۴ در کشور ایران و در بازار ایران با چه رنگ های دیگر و متفاوتی به فروش خواهد رسید.

فریم و پوشش لولا های گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ متشابه با گذشته از آلیاژی جدید به اسم آرمور آلومینیوم می باشد و از آن ساخته شده است که به گفته شرکت  سامسونگ مقاوم ترین آلومینیوم این شرکت این آلومینیوم میباشد .اما کره ای ها برای زیبا کردن طراحی تلفن های همراه زد فلیپ از حاشیه فلزی پشت گوشی در جایی که دو بدنه در محل لولا ها به‌هم متصل می‌شوند کم کرده اند تا رنگ مات بدنه شیشه ای بهتر خودش را نشان دهد. پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۴ و پوشش مشکی آن نمایشگر ثانویه از جنس گوریلا گلس ویکتوس پلاس با درجه محافظتی بیشتر از گذشته و نسل های قبلی می باشد و مستحکم تر ساخته شده است. اما چیز اصلی این است که از پنل اصلی و مهم گوشی از شیشه ی تا شدنی الترا سین گلس استفاده شده است محافظت می‌کند که در برابر ضربه ناخن بسیار آسیب پذیر میباشد هر چند به گفته شرکت سامسونگ می‌تواند بالغ بر دویست هزار بار تا خوردگی توان داشته باشد و تاب داشته باشد.

بهترین مدل ایرپاد کدام است؟

بررسی گلکسی زد فلیپ ۴

صفحه نمایش و اسپیکر گلکسی زد فلیپ ۴

واضح است که صفحه نمایش تلفن های زد فلیپ ۴ اصلی ترین وجه تمایز آن با دیگر تلفن های موجود در بازار به شمار می‌رود . کره ای ها در تولید مدل جدید تغیرات چندان و زیادی  را به وجود نیاورده است و همینطور به استفاده از نمایشگر ۷/۶ اینچی OLED  با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز کافی بوده است . طبق گفته شرکت سامسونگ نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۴ مانند برادر بزرگتر امکان تولید روشنایی تا هزارو دویست نیت را دارا می باشد و نرخ نوسازی تطبیق پذیر آن نیز از یک تا ۱۲۰ هرتز تغییر خواهد کرد.

در بررسی گلکسی زد فولد ۴ فرورفتگی عمومی مرکز صفحه تفاوت چندانی با گذشته ندارد و به دلیل فرم فکتور و کاربری دستگاه چندان آزاردهنده نخواهد بود .اما فرورفتگی افقی نمایشگر زد فلیپ ۴ وضعیت و حالت متفاوتی خواهد داشت و لمس کردن و یا لمس نکردن آن کاملا به بازه حرکت انگشت شست شما وابسته می باشد بعضی از کاربر های زدفلیپ ۳ به جدا شدن لایه های محافظ در قسمت مرکزی و فرو رفته صفحه اشاره کرده بودند .موردی که به گفته شرکت سامسونگ در نسل چهارم به دلیل استفاده از چسب جدید به کلی مرتفع شد. صفحه نمایش خارجی ۱.۹ اینچی با همان مشخصات سال های گذشته همراه بوده است و تغییر زیاد و قابل توجهی را به دست نیاورده است و تغییر چندانی نداشته است اما به واسطه بهبود های نرم افزاری آن و افزوده شدن ویژگی های جدید و اضافه شدن برخی ویژگی‌های جدید به آن با نمایشگر ای بهتر و کارآمدتر و به روز تر از گذشته روبرو خواهیم بود.

آشنایی با 10 ترفند شگفت انگیز آیفون 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =