بهترین شارژر های بی سیم موبایل

بهترین شارژر های بی سیم موبایل

از جمله اهداف تولید فناوری شارژ های وایرلس یا همان شارژ بی سیم از بین بردن مشکلات دیگر شارژر های تولید شده است، این فناوری جدید همواره در تلاش است وابستگی ما را به شارژر موبایل عادی تا حد زیادی کم کند و به عنوان یک جایگزین  خوب در این راه به مشتریان خدمت برساند.شارژر بی سیم موبایل چیست؟ چه انواعی دارد؟ بهترین شارژر های بی سیم موبایل کدامند؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

شارژر بی سیم موبایل چیست

شرکت های مختلف همواره در تلاش اند تا با افزایش مزایا، کارکرد شارژر ها، همچنین افزودن ویژگی های منحصر به فرد و تکنولوژی های پیشرفته بهترین شارژر های بی سیم را تولید و به بازار عرضه نماید. این شارژر ها به طور مانند دیگر شارژر ای معمولی هستند با این تفاوت که معایب شارژر های معمولی در شارژر بی سیم یافت نمی‌شود. بنابراین افراد دیگر مشکلی در رابطه با شارژ کردن گوشی خود و محل انجام آن و دیگر دغدغه های بزرگ ندارند، زیرا آنها می‌توانند با انتخاب یک شارژر وایرلس خوب، به شارژ کردن گوشی خود پرداخته و از امکانات بی نظیر آن بهره‌مند شوند.

اگر جزو دسته افرادی هستید که هنگام کار با شارژر معمولی از سیم پیچی ها و کابل و بی نظمی های آن کلافه شده اید و می‌خواهید از یک محصول مشابه اما پیشرفته تر استفاده نمایید، انتخاب شارژر های بی سیم برای شما بسیار مناسب می‌باشند.

بهترین شارژر بی سیم موبایل

در سال های گذشته بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید انواع شارژر های بی سیم کرده و با افزودن ویژگی ها و تکنولوژی های پیشرفته رشد چشمگیری در صنعت شارژر های بی سیم موبایل پرداخته اند، بنابراین محبوبیت این شارژر در بین مردم به مرور افزایش یافت. تا به امروز که شرکت ها برای تولید بهترین بی سیم موبایل باهم به رقابت پرداخته اند.

جالب است بدانید که فناوری شارژر های بی سیم به شما این امکان را می‌دهند که علاوه بر موبایل خود، ایرپادها و ساعت های هوشمند را نیز از طریق آن شارژ کنید، بدون آنکه نیازی به کابل های مختلفی داشته باشید. شارژر های وایرلس در برند های متفاوتی تولید می‌شوند و هرکدام بسیار با کیفیت و پیشرفته هستند. در اینجا ما چندین مدل از شارژر های با کیفیت بی سی را که از دیگر برند ها بسیار کاربردی تر می‌باشند به شما معرفی کرده ایم.

یکی از این شارژر های با کیفیت و پیشرفته، شارژر های وایرلس Belkin Boost Up Qi می‌باشد. همچنین شارژر بی سیم سامسونگ Duo، و دیگر انواع شارژر های بی سیم مانند شارژر بی سیم انکر B2514 PowerWave 7.5، RAVPower Fast wireless charger و در اخر Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand ، که هرکدام از آنها جزو بهترین شارژر های بی سیم تولید شده به شمار می‌روند.

موبایل ورتو

بهترین شارژر های بی سیم موبایل

معرفی بهترین شارژر های بی سیم موبایل

شارژر Belkin Boost Up Qi، از جمله بهترین شارژر های بی سیم در حالت کلی می‌باشد.

پنل این شارژر یی سیم درواقع یک دیسک دایره شکل به اندازه ای کمتر از 5 اینچ است، صفحه شارژر آن یک حلقه لاستیکی مانند در وسط آن دارد تا با استفاده از آن گوشی ثابت بماند و به خوبی روی آن قرار بگیرد و از روی آن سر نخورد.

همچنین جالب است بدانید که کار با شارژر Belkin Boost Up Qi بسیار ساده می‌باشد و تنها کافی است این شارژر را به برق بزنید و پس از آن گوشی خود را بر روی صفحه آن بگذارید، خواهید دید که گوشی شما درحال شارژ است. از جمله عوامل محبوبیت شارژر بی سیم Belkin Boost Up Qi و همچنین قرار گرفتن آن در بهترین لیست شارژر های بی سیم این است که این شارژر تقریبا با تمامی گوشی های اندروید و آیفون سازگاری دارد و شما با هر گوشی می‌توانید از آن استفاده نمایید.

شارژر های بی سیم در شرکت بلکین تولید شده اند و جزو بهترین محصولات این شرکت به حساب می آیند، این شارژر ها برای راحتی عموم مردم در دو مندل باتری 16 وات (مخصوص اندروید) و 5/7 وات (مخصوص آیفون) تولید شده اند، تا هم صاحبان تلفن آیفون و اندروید بتوانند از این محصول استفاده کنند.

جالب است بدانید که هر دو مدل شارژر های بی سیم Qi به دلیل داشتن پشتیبانی و امکانات زیادش توانایی شارژ کردن گوشی های اندروید و آیفون را دارد، به همین سبب شما می‌توانید با توجه به مدل گوشی خود هر کدام از این پنل ها را خریداری نمایید و از امکانات بی نظیر آن استفاده کنید.

از جمله مزایای این شارژر که موجب عملکرد فوق العاده آن می‌شود می‌توان به سطح نگهدارنده خوب آن اشاره داشت، همچنين به دلیل کشش بسیار بالای خود به گونه ای طراحی شده است که گوشی فرد از روی آن سر نمی‌خورد و بابا فناوری های جدید به کار رفته در آن به سرعت گوشی شخص را شارژ می‌کند.

پس به طور کل می‌توان گفت مزایای آن کاربرد فراوان، استفاده آسان، طراحی ساده، برنامه ریزی شده برای آیفون و اندروید، شارژ سریع، هماهنگی بالا حتی با گوشی های باریک و شارژ برای آیفون اندروید با توان 7.5 وات و 15 وات اشاره داشت.

تنها معایبی که می‌توان برای این برند شارژر های بی سیم نام برد گران بودن آن است که آن هم به دلیل فناوری های پیشرفته به کار رفته در آن برمی‌گردد.

بهترین شارژر های بی سیم موبایل

شارژر وایرلس سامسونگ Duo بهترین شارژر برای حرفه ای ها، در کنار فناوری های عالی

از جمله بهترین محصولات تولید شده سامسونگ، شارژر بی سیم بی نظیر Duo است که با بهترین کیفیت و امکانات بی نظیر برای جلب رضایت مشتریان عزیز تولید و در بازار عرضه شده است. از شارژر بی سیم سامسونگ Duoن می‌توانید در مکان های مختلف مانند محل کار، خانه و دیگر مکان ها استفاده کنید، این محصول طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و با وزن مناسب قابلیت قابل حمل بودن در کنار آسانی در استفاده را از آن خود کرده است.

بهترین گوشی های مناسب عکاسی

جالب است بدانید که ولتاژ خروجی و وردی شارژر بی سیم سامسونگ نزدیک 9 ولت است وبرای تامین جریان این شارژر با استفاده از دو خروجی 1 آمپلی تامین می‌شود. به دلیل دو خروجی بودن این شارژر بی سیم شما می‌توانید تنها با خرید یکی از آنها به شارژ تلفن همراه خود و ساعت هوشمند تان به طور همزمان بپردازید. همچنین این شارژر بی سیم به دلیل استفاده از فناوری پیشرفته شارژ سریع که نزدیک 7.5 وات است، می‌تواند گوشی شما را در کمترین زمان ممکن شارژ کند و باتری از دست رفته را به سرعت به گوشی شما بازگرداند. این ویژگی های فوق‌العاده موجب شده اند که شارژر های بی سیم سامسونگ Duo را در بالاترین رتبه های شارژر های وایرلس قرار دهند. البته باید ذکر کرد که قبل از استفاده از محصول باید گوشی شما از فناوری شارژر های بی سیم Qi پشتیبانی کند، در غیر این صورت استفاده از آن ممکن نمی‌باشد.

از مزایای شارژر های بی سیم سامسونگ می‌توان به کیفیت عالی ساخت آن، شارژ همزمان دو گوشی، نشان دادن میزان شارژ و طراحی زیبای آن اشاره داشت. تقریبا هیچ نقطه ضعفی ندارد.

شارژر بی سیم انکر از جمله بهترین شارژر های بی سیم محافظ گوشی مدل B2514 PowerWave 7.5

از جمله بهترین محصولات شرکت انکر می‌توان به شارژر های بی سیم انکر اشاره داشت، این شارژر دارنده برند معتبر تکنولوزی موبایل می‌باشد. شارژر های بی سیم انکر از جمله برندهای می‌باشد که بسیار در بین کاربران و خریداران تبلت و موبایل محبوب است و لوازم جانبی موبایل و تبلت را با بهترین کیفیت ممکن به این عزیزان ارائه می‌دهد.

شارژر بی سیم انکر تقریبا 302 گرم وزن دارد و به همین سبب برای تمامی دستگاه های موبایل مدل اندروید و iOS مناسب می‌باشد. از جمله مهم ترین دلایلی که این محصول را جزو بهترین شارژر های بی سیم موبایل قرار داده است، عملکرد بسیار بالا و سریع شارژ و همچنين استفاده از محافظ Multi Protect  برای محافظت دستگاه و موبایل شما در برابر آسیب و جریانات برق است.

با توجه به ولتاژ ورودی 12 ولتی و ولتاژ خروجی 7.5 ولتی آن، شارژر های بی سیم انکر دارای حداکثر جریان خروجی 1.6 آمپر هستند، که به همین سبب برای تلفن ها و دستگاه هایی مناسب است که جریانات آن حداکثر حدود 1.5 آمپر باشد.

مزایای شارژر های بی سیم انکر می‌تواند به کیفیت ساخت عالی آن، طراحی بسیار زیبا و شیک و در اخر اعتبار برند آن اشاره داشت، البته که این محصول دارای معایب جزئی نیز می‌باشد، صدای آزار دهنده فن خنک کننده آن از جمله این معایب است.

بهترین شارژر های بی سیم موبایل

شارژر بی سیم RAVPower Fast wireless ، از جمله بهترین شارژر های بی سیم همراه با قابلیت شارژ سریع

اگر دارنده گوشی اپل و آیفون هستید شارژر های بی سیم RAVPower Fast wireless   برای شما بهترین انتخاب به شمار می آیند، زیرا این شارژر از جمله بهترین شارژر های وایرلس است و می‌تواند بسیاری از گوشی ها را پشتیبانی کند.

بهترین اسمارت واچ سامسونگ

جالب است بدانید که شارژر RAVPower Fast wireless حتی قابلیت شارژ کردن گوشی های اندروید را نیز دارد، البته باید این گوشی ها قبل از هرچیزی از Qi پشتیبانی کند، در آن صورت با هر مدلی سازگاری دارند. شارژر بی سیم RAVPower Fast wireless قابلیت شارژ سریع دارد و به همین سبب نیز می‌تواند به گوشی های سازگار یا همان Qi،  S10، S9، S8و حتی سامسونگ گلکسی Note9 نیز نزدیک 10 وات شارژ منتقل کند.

شارژر بی سیم RAVPower Fast wireless همچنین توجه بسیار ویژه ای به ایمنی گوشی شما دارد، به همین سبب برای محافظت از گوشی شما دارای سیستم های حفاظتی می‌باشد، ویژگی های این سیستم محافظت از گوشی در برابر جریانات بیش از حد، افزایش دمای بیش از حد و همچنین ولتاژ بیش از حد است تا گوشی شما مقدار مناسبی برق دریافت کند و دچار خرابی نشود.

شارژر RAVPower Fast wireless مانند دیگر شارژر های بی سیم دارای امکاناتی می‌باشد که باعث میشود گوشی شما درحالی که شارژ می‌شود بر روی زمین سقوط نکند، این به پوشش لاستیکی مانند آن برمی‌گردد.

از جمله مزایای بی نظیر آن می‌توان نام برد به سطح ساده، سازگاری بالا با آیفون و اندروید، ارزان، شارژ سریع، دارا بودن از آداپتور خروجی که هرکدام باعث شده این شارژر محبوبیت زیادی بین خریداران پیدا کند. تنها معایب این مدل شارژر می‌توان به ظاهر نستبا معمولی آن اشاره داشت، اگر طرفدار ظاهری زیبا و شیک هستید این محصول چندان برای شما مناسب نمی‌باشد.

آخرین مدل شارژر یعنی Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand، که از بهترین شارژر های بی سیم لوکس به حساب می آید.

این شارژر بی نظیر سامسونگ انعطاف پذیری بسیار بالا و خوبی دارد، همچنین بسیار زیبا و لوکس به نظر می‌رسد. بهرحال شرکت سامسونگ به خوبی می‌داند چگونه لوازمی تولید کند که از لحاظ کیفیت بهترین و از لحاظ ظاهر زیبا و شیک باشد.

این شارژر سامسونگ که علاوه بر زیبایی بسیار با کیفیت می‌باشد از جنس چرک مصنوعی ساخته شده است به همین سبب بسیار نرم و صاف است و بهترین وسیله برای نگه داشتن گوشی شما در بهترین حالت به حساب می آید. این شارژر گوشی شما را در حالت ایستاده نگه می‌دارد و از آن می‌توان به عنوان یک پنل شارژ بی سیم به سادگی استفاده کرد. همچنین این شارژر یک آداپتور خروجی و یک فن داخلی نیز دارد و به همین سبب حرارت بسیار زیادی تولید می‌کند که در هنگام شارژ به خوبی به این عمل سرعت ببخشد. جالب است بدانید که این شارژر دارای چندین سیم پیچ شارژ و یک چراغ LED می‌باشد، به همین سبب می‌تواند به سادگی به شما نشان دهد که آیا دستگاه به درستی متصل شده است؟ آیا شارژ می‌کند یا خیر؟

 مزایای این شارژر طراحی بسیار زیبا و فوق‌العاده آن، در کنار عملکرد شارژ بسیار سریع و توانایی ایستادن یا همان پد بودن است، البته مانند دیگر شارژر ها معایبی نیز دارد که آن به تنظیم نامناسب گوشی روی پد و عدم دریافت انرژی کافی می‌توان اشاره کرد.

اگر دارنده گوشی های سامسونگ و گلکسی هستید این شارژر برای شما گزینه فوق‌العاده ای به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 14 =