پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

انسانِ قدیم برای جابجایی خبرهای گوناگون رنج های بسیاری را متحمل می شد. برای انتقال اخبار پیک ها ناچار بودند مدت های طولانی راه های ناهموار را بپیمایند. در یکی از روزهای قرن نوزدهم میلادی وقتی که الکساندر گراهام بل از اختراع شگفت انگیزی به نام تلفن رونمایی کرد، شاید هرگز تصور نمی کرد که چه خدمت گرانبهایی به بشریت نموده است.

دانشمندان و پژوهشگران هر روز و هر لحظه در صدد ارتقا تلفن برآمدند تا آن که تلفن همراه اختراع شد و جهانِ ارتباطات شگفت زده کرد. نخبگان این عرصه در رقابتی تنگاتنگ در صدد ارتقا تلفن همراه برآمدند تا این که یکی از برترین شرکت های ساخت این محصول با گوشی های بی نظرش گوی سبقت را از رقبا ربود. شرکت بزرگ اپل تلفن های آیفون را با قابلیت های منحصر بفرد وارد بازار کرد. در پی اختراعات گسترده در عرصه تولید گوشی، لوازم جانبی گوناگونی برای آن تعریف شد. پايه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی ۱۱ از جمله ملزومات اين نوع گوشی محسوب می‌شود. گوشی های اولیه کاملا ساده بودند و تنها وسیله جانبی آن ها شارژر بود اما به مرور علاوه بر پیچیدگی های بسیاری که‌ توسط برنامه‌های گوناگون به آن ها افزوده شد، ابزار مربوط به آن هم ارتقا یافت و البته هنوز هم این مسیر همچنان در حال تکامل است. پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱ نيز در این راستا طراحی و تولید شده است.

پایه نگهدارنده چیست؟

  • استفاده از گوشی بايد و نبایدهایی دارد که اگر رعایت نشود ممکن است باعث آسیب جدی هم به گوشی و هم به دارنده آن شود. یکی از بهترین وسایل جانبی تلفن همراه پایه نگهدارنده یا هولدر است که علیرغم سادگی، بسیار کار راه انداز بوده و کمک خیلی خوبی را به صاحب تلفن همراه ارائه می دهد.

شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

  • پایه نگهدارنده گوشی به ویژه هنگام رانندگی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و با وجود آن شما دیگر نگران افتادن گوشی نیستید ضمن آن که لازم نیست حین رانندگی دنبال گوشی خود بگردید. هیچ کس منکر این نیست که تلفن همراه واقعا همراه انسان شده است و استفاده های مختلف از آن در داخل اتومبیل هم اجتناب ناپذیر است.  در بسیاری از موارد راننده برای یافتن مقصد مورد نظر از برنامه های راهنمای گوشی استفاده می کند. رانندگان محترم تاکسی های اینترنتی همیشه نیاز دارند که برای جابجایی مسافران آنلاين بوده و از برنامه‌های مسیریابی استفاده نمایند بنابراین حتما نیازمند این هستند که بر گوشی خود مسلط باشند، پایه گوشی این امکان را فراهم کرده و دیگر کسی دغدغه نحوه استفاده از گوشی در داخل ماشین را ندارد.
  • اگر پایه گوشی داشته باشید، داخل ماشین راحت تر می توانید از دیگر امکانات آن استفاده نمایید، مثلا بدون برهم خوردن تمرکز از موسیقی و کتاب های صوتی و… بهره مند می شوید
  • داشتن پایه نگهدارنده گوشی به شما کمک می کند تا مکالمات خود را هنگام رانندگی به خوبی مدیریت کنید. بهترین مکان برای نصب پایه گوشی داشبورد، دریچه کولر، پشت صندلی و شيشه جلو است.
  • کاربرد پايه گوشی فقط منحصر به استفاده در ماشین نیست بلکه موتور سواران هم از آن استفاده می کنند، امروزه موتور در شهرهای پرترافیک یک وسیله نقلیه سریع به حساب می آید که به راحتی تردد می کند و بسیاری کارهای اساسی و حتی جابجایی مسافر هم به وسیله آن انجام می گيرد بنابراین پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی ۱۱ برای دارندگان این نوع گوشی ضروری به نظر می رسد.
  • علاوه بر ماشین و موتور؛ دوچرخه هم قابلیت نصب پایه نگهدارنده گوشی را دارد و استفاده از آن به ویژه به کسانی توصیه می شود که به صورت مداوم با این وسیله رفت و آمد می کنند.
  • پایه نگهدارنده گوشی را در خانه هم می توان استفاده کرد. برای دیدن فیلم، استفاده از برنامه‌های آموزشی و… لازم نیست گوشی همیشه در دست شما باشد، با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی می توانید آن را در جایی ثابت قرار دهید. یکی از مزایای عالی استفاده از پایه نگهدارنده گوشی اين است که از درد گردن و دست هم راحت می شوید چون اگر خیلی با گوشی کار می کنید احتمال ايجاد ناراحتی های گردن و دست را خواهید داشت. خانم های خانه دار که از برنامه های آشپزی زیاد استفاده می کنند نیز می توانند به وسیله يک پایه نگهدارنده به راحتی در آشپزخانه از مزایای آن بهره مند شوند.
  • پایه نگهدارنده گوشی قابلیت چرخش دارد و شما می توانید آن را هر طور که مطلوب نظر خودتان است تنظیم کنید.
  • این وسیله در رنگ های متنوع عرضه می شود که شما بسته به سلیقه خود رنگ دلخواه را انتخاب می کنید.
  • پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی ۱۱ قابلیت تنظیم به صورت افقی و عمودی را دارد.
بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری

شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

انواع پایه نگهدارنده گوشی

 پایه نگهدارنده گوشی دارای طراحی های متفاوتی است.

برخی به گونه‌ای ساخته شده اند که‌ با چسب قوی به داشبورد یا شيشه می چسبند. برای استفاده در موتور و دوچرخه هم نوع خاصی از تولید شده که دارای روکش سیلیکونی بوده و آن را از آسیب های مربوط به تغییرات دما از قبیل برف و باران و. ‌.. مصون نگه می دارد.

هنگام خرید پایه نگهدارنده گوشی بايد توجه داشته باشید که جنس آن با کیفیت بوده و تمام ابعاد گوشی را در بر بگیرد. این محصول باید به خوبی در جای خود محکم شود وگرنه گوشی هز آن جدا می شود و آسیب می بیند. برای استفاده طولانی مدت از موبایل خود پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی ۱۱ مد نظر داشته باشید.

شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

از لوازم جانبی پرکاربرد و البته پرطرفدار، شارژر بی سیم است. همان‌طور که قبلا هم گفته شد، هرچه گوشی های تلفن همراه پیشرفت می کنند، ابزارهای مربوط به آن هم به سرعت تغییر کرده و پیشرفته می شود. شارژر بی سیم گوشی هم يکی از نشانه های ویژه پیشرفت در این عرصه است. استفاده از آن فواید بسیاری دارد که چند مورد را با هم مرور می کنیم:

  • با استفاده از شارژر بی سیم، در واقع بدون اتصال مستقیم به برق گوشی خود را شارژ می کنید و این یک حسن بسیار بزرگی دارد که در واقع از شما با این کار از آسیب های احتمالی اتصال گوشی به برق پیشگیری می کنید.
  • استفاده از شارژر بی سیم باعث می شود تا از ساییدگی احتمالی درگاه گوشی جلوگیری شود.
  • وقتی که برای شارژ گوشی از شارژر دارای سیم استفاده می کنید احتمال آسیب دیدن گوشی و شارژر خیلی زیاد است، مثلا بارها اتفاق افتاده که‌ گوشی در حال شارژ بوده و دست خودمان یا کسی دیگر به آن خورده و گوشی به حالت آویزان معلق شده که‌ این مسئله علاوه بر ايجاد آسیب برای شارژر، ممکن است به گوشی هم ضربه وارد کند. استفاده از شارژر بی سیم این مشکل را کاملا برطرف کرده است.
  • گوشی آیفون ۱۱ از جمله گوشی های گران قیمت است بنابراین با استفاده از پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی ۱۱ می توانید به خوبی از این دارایی ارزشمند خود محافظت کنید.
  • شارژر بی سیم یا وایرلس شما را از شر سیم های مزاحم و دست و پاگیر راحت می کند و دیگر دغدغه این را ندارید که مبادا شارژر خود را روی پریز خانه یا محل کارو… جا گذاشته باشید.
بهترین شارژر های بی سیم موبایل

شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

  • از مزایای عالی استفاده از شارژر بی سیم این است که هنگام رانندگی به راحتی گوشی خود را روی قرار می دهيد و نگران افتادن تلفن خود نیستید.
  • روی میز کار و میز تحريرتان هم می توانید از آن استفاده نمایید و هر زمان گوشی را لازم داشتید آن را بردارید و به کارهای خود رسيدگی کنید و اگر نیاز نداشتيد مجددا گوشی را روی شارژر قرار دهید.
  • شارژر بی سیم یا وایرلس سرعت خیلی بالايی ندارد اما همین نداشتن سیم و سادگی آن باعث شده که برای مصرف‌کنندگان بسیار جذاب باشد.

نکات مهم در باره استفاده از شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

  • هنگام استفاده از شارژر بی سیم هرگز نباید از شارژر کابلی یا همان دارای‌ سیم هم استفاده کنید چون این به گوشی آسیب می زند.
  • اگر هنگام استفاده از شارژر بی سیم متوجه شديد که بیش از حد گرم شده است حتما نحوه قرار گرفتن گوشی را بر روی آن بررسی کنید چون‌ احتمال دارد گوشی به خوبی روی شارژر قرار نگرفته باشد، اگر سیم پیچ های پد شارژر و گوشی به خوبی روی هم نباشد شارژر داغ می شود. البته گرمای بیش از حد شارژر دلیل دیگری هم می تواند داشته باشد، شاید باطری گوشی شما در ذخیره کردن انرژی برق دچار مشکل شده است که با مراجعه به متخصص می توانید مشکل را علت یابی کرده و برطرف نمایید.
  • گرمای بیش از شارژر بی سیم باعث می شود گوشی شما بیشتر از ۸۰درصد شارژ نشود که در صورت بروز اين مشکل باید گوشی و شارژر را در جای خنک قرار دهید و پس از این‌که گرما کاملا از آن گرفته شد مجددا از آن استفاده نمایید.
  • اگر هنگام استفاده از شارژر بی سیم، گوشی شما روی حالت لرزش باشد، شارژ گوشی مختل می شود، حتی اگر ویبره لحظه ای و مربوط به اعلانات هم باشد باز این اختلال ایجاد می‌شود، بنابراین هنگام استفاده از شارژر بی سیم بهتر است گوشی دچار لرزش نشود چون مانع شارژ شدن می گردد یا اجازه نمی‌دهد شارژ کامل صورت گیرد. برای جلوگیری از بروز این مشکل گوشی خود را از حالت لرزش خارج کنید.
  • توجه داشته باشید که هرگونه جابجایی شارژر بی سیم هنگام شارژ گوشی باعث می شود روند کار به درستی انجام نشود بنابراین هنگام استفاده از شارژر بی سیم سعی کنید آن را در جایی ثابت قرار دهید مراحل شارژ به صورت کامل انجام شود.
  • برای شارژ پد گوشی آیفون نیازمند یک کابل هستید تا به وسیله آن به برق وصل شود، هنگامی که شارژ شروع می شود یک تصویر انیمیشنی روی صفحه نمودار می شود و نشان می دهد که شارژ شروع شده است.
  • از ویژگی های جالب این محصول وجود تنوع در آن است. شما می توانید مدل پایه دار آن را تهیه کرده و به راحتی آن را به روی میز قرار دهید و گوشی خود را به قسمت آهنربایی آن متصل کنید.
  • شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱ فقط مختص تلفن همراه شما نیست بلکه به وسیله آن می توانید ایرپاد و هدفون خود را هم شارژ نمایید.
لوازم جانبی ضروری برای آیفون 14

شارژر بی سیم

قیمت پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

  • پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی ۱۱ با توجه به کیفیت آن در قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شود. شرکت های مختلفی این محصول را عرضه می کنند و به طور طبیعی برخی از آن‌ها با بهره‌گیری از نخبگان و افراد خلاق و نیز استفاده از مواد عالی در تولیدات خود، محصولات بهتری ارائه می دهند که برای خرید آن ها هزینه بیشتری هم صرف می شود. شما به عنوان دارنده یک گوشی با کیفیت و شکیل، بهتر است برای محافظت از تلفن همراه خود با صرف هزینه معقول، لوازم جانبی درستی را انتخاب کنید.
  • اگر به هر دلیلی نمی خواهید برای خرید پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱ هزینه زیادی انجام دهید، نگران نباشید چون می توانید محصول با کیفیت و خوبی را پیدا کنید که مدت ها با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید.
  • هنگام خرید توجه داشته باشید که همیشه مارک های تقلبی در کمین هستند و بعضی افراد سودجو می توانند با ترفندهایی قناری به جای طوطی تحویل شما دهند. بنابراین اصلا سراغ افرادی که مارک های متفرقه می فروشند نروید.
  • شما برای خرید پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱ هزینه مالی صرف می کنید اما توجه داشته باشید که قبل از خرید حتما تحقیق مفصلی داشته باشید تا یک محصول معتبر را تهیه نمایید.
  • اگر در اطرافیان کسی را سراغ دارید که به خرید محصولات گوشی مسلط است سعی کنید با او خرید کنید.
  • برای خرید موفق پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱ بازارهای موبایل فروشگاه های این محصولات بهترین گزینه برای مراجعه شما هستند.
  • نظرخواهی و مشورت با افرادی که قبلا این محصول را تهیه کرده اند هم به شما کمک بسیار خوبی خواهد کرد.
  • سایت های اینترنتی زیادی در حال فروش انواع مختلف این کالا هستند اما بايد توجه داشته باشید که اگر قصد خرید اینترنتی را دارید، ابتدا با یک جستجو نظر کارشناسان این حیطه را جویا شوید و سپس‌ اقدام به خرید از سایت های معتبر و خوشنام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =