مخفی کردن برنامه ها از منوی گوشی های اندروید

مخفی کردن برنامه ها از منوی گوشی های اندروید

آموزش کامل مخفی کردن برنامه ها در اندروید

افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند برای اینکه سطح ایمنی گوشی های خود را بالا ببرند باید همیشه از یک پسورد، الگو و یا از سایر مولفه های امنیتی استفاده کنند تا افراد دیگر نتوانند به راحتی وارد گوشی انها شوند. برای اینکه  سطح ایمنی گوشی های خود را بالا ببرید باید آنها را از جلوی چشم مخفی نگه دارید، مثلا ممکن است نیاز باشد برنامه های بانکی گوشی خود را مخفی کنید.

معایب و مزایای مخفی کردن برنامه  های گوشی اندروید کدامند؟

مخفی کردن این برنامه ها باعث می شود که حتی منوی کشویی دستگاه هم دیده نشود ولی بعضی مواقع هم عکس این است و ممکن است به راحتی دیده شوند. در بعضی از گوشی ها وقتی برنامه ها را مخفی می کنید دیگر هیچ راهی وجود ندارد که به آنها دسترسی پیدا کنید ولی در بعضی از گوشی ها اینطور نیست و به راحتی می توانید این گونه برنامه ها را ببینید.

 این در حالی است که در گوشی های اندرویدی برنامه های پیش فرض وجود دارند و نمی توانید آنها را غیر فعال کنید و می توانید آنها را مخفی کنید وبه طور مثال می توانید برنامه هی بانکی و پسوردها و سایر برنامه هایی که برایتان مهم است را مخفی کنید. در بعضی از گوشی های اندرویدی می توان برنامه ها را به صورت طبیعی مخفی کرد ولی اگر همچین گزینه ای در گوشی اندرویدی خود ندارید می توانید از لانچرهای شخص ثالث NOVE استفاده کنید.

گوشی کوکاکولا چیست؟ چه ویژگی دارد؟

روش مخفی کردن برنامه ها در گوشی های سامسونگ و ال جی

در گوشی های سامسونگ می توانید برنامه های نصب شده را از قسمت منوی کشویی برنامه مخفی کنید و کار بسیار راحتی است. باید ابتدا روی یک بخش خالی از نمایشگر دست خود را به صورت طولانی فشار دهید و بعد از منوی قسمت پایینی روی منوی تنظیمات ضربه بزنید.

سپس به قسمت پایین رفته و روی گزینه مخفی کردن برنامه ها HIDE APPSضربه بزنید و به راحتی برنامه های خود را مخفی کنید. بعد از ان گزینه DONE را انتخاب کنید و به این ترتیب تمامی برنامه های انتخابی خود را مخفی کرده اید و دیگر در منوی کشویی گوشی تان دیده نمی شوند ولی با سرچ کردن در نتایج جستجوی برنامه های شخص ثالث مشاهد می کنید برای اینکار باید دوباره وارد تنظیمات گوشی خود شوید و برنامه ها را انتخاب کنید و سپس با جستجو در گوگل یا ورود به بخش برنامه ها ی دستگاه آنها را از حالت مخفی کردن خارج کنید.

مخفی کردن برنامه ها از منوی گوشی های اندروید

روش مخفی کردن برنامه ها در گوش های شیائومی

در این گوشی ها به صورت پیش فرض می توانید برنامه های رابط کاربریMUI را مخفی کنید. در تمامی دستگاههای شیائومی مانند سری های ردمی و پوکو و غیره باید این مراحل را برای مخفی کردن برنامه های گوشی خود انجام دهید که به قرار زیر است:

  • وارد تنظیمات گوشی خود شوید و برنامه ها را بازکنید.
  • قابلیت APP LOCK را می بینید بر روی این گزینه ضربه بزنید سپس پسورد مد نظر خود را انتخاب کنید.
  • دو گزینه را مشاهده خواهید کرد یا APP LOCK می باشد  و یا گزینه HIDDEN APPS.
  • یکی از این دو گزینه ای را که مشاهده می کنید انتخاب کنید و برنامه های خود را مخفی کنید.
  • این برنامه ها را می توانید از لیست برنامه های نصب شده بر روی دستگاه مشاهده کنید.
  • سپس برنامه های مدنظرتان را انتخاب کنید و با انجام مراحل بالا تمامی آنها را مخفی کنید.
مقایسه گوشی های آیفون ۱۴ و ۱۳

روش مخفی کردن برنامه ها در گوشی های وان پلاس

این گوشی ها دارای قابلیت HIDEN SPACE  در فضای اندرویدی خود هستند و به کمک آن می توانید برنامه های نصب شده خود را مخفی کنید. می توانید برای امنیت این فضای مخفی پسورد انتخاب کنید. منوی کشویی برنامه را باز کنید و به سمت راست بکشید و سپس روی نماد پلاس ضربه بزنید و برنامه ها را پنهان کنید برای چک کردن نمادها در سمت راست قسمت بالا ضربه بزنید و برنامه های انتخاب شده را تایید کنید.

فضای پنهان به صورت پیش فرض به کمک پسورد محافظت نمی شود. اگر قصد انجام این کار را دارید ابتدا روی نماد سه نقطه در سمت راست بالا ضربه بزنید و بعد روی گزینه فعالسازی پسورد ضربه بزنید و بعد الگوی قفل مد نظرتان را انتخاب کنید و یا با اثر انگشت هویت خود را تایید کنید و به این ترتیب فضای مخفی اختصاصی شما دارای پسورد می باشد.

روش مخفی کردن برنامه ها در گوش های هواوی

ابتدا وارد بخش تنظیمات می شوید و بعد از PRIVACY فضای خصوصی را انتخاب کنید تمامی دستورات لازم را اجرا کنید تا بتوانید PRIVATSPACE را ایجاد کنید. برنامه های مورد نظر خود را دانلود کنید.

چگونه می توان عکس ها را در گوشی اندروید مخفی کرد؟

برای انجام این کار ابتدا عکس های مورد نظر خود را انتخاب کنید و از قسمت MENU گزینه MORE را انتخاب کنید و بعد گزینه LOCK  را انتخاب کنید و به این ترتیب عکس های خود را از گالری خارج کنید، حالا اگر می خواهید دوباره آنها را مشاهده کنید کافیست از قسمت منو وارد گزینه SHOW LOCKED FILES شوید با کمک همین دستور می توانید حتی برنامه های خود را هم مخفی کنید.

مخفی کردن برنامه ها از منوی گوشی های اندروید

استفاده از روش NOVA LOUNCHER برای گوشی های اندرویدی

اگر لانچر پیش فرض گوشی های اندرویدی که از آن استفاده می کنید دارای گزینه مخفی شدن نیست باید حتما از لانچر شخص ثالث دیگری مانند NOVA استفاده کنید سپس برنامه NOVA LOUNCHER را به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید و آن را نصب کنید. سپس لانچر را به عنوان راه انداز پیش فرض انتخاب کنید و تنظیم کنید و با انجام مراحل زیر آنها را مخفی کنید.

بهترین گوشی هوشمند از نظر مخاطبان

 قسمت خالی صفحه اصلی را به صورت طولانی فشار دهید بعد وارد بخش تنظیمات شوید، وارد منوی کشویی برنامه شوید، به سمت پایین حرکت کنید و در ان بخش مورد نظر گزینه مخفی کردن برنامه ها را انتخاب کنید گزینه مورد نظر را در قسمت برنامه ها پیدا کنید، روی آن ضربه بزنید، لیستی از برنامه های نصب شده خود را مشاهده می کنید، برنامه هایی را که می خواهید از منوی کشویی خود مخفی کنید انتخاب کنید و بعد به عقب برگردید تا بتوانید این تغییرات را ذخیره کنید.

روش مخفی کردن با روش MICROSOFT LOUNCHER

اگر از مایکروسافت لانچر استفاده می کنید برای مخفی کردن برنامه های خود باید مراحلی را طی کنید هیچ کدام از برنامه های مخفی شده در منوی کشویی مایکروسافت لانچر نمایش داده نمی شوند.

ابتدا در یک قسمت خالی انگشت خود را فشار طولانی دهید وقت منوی مربوطه ظاهر شد گزینه تنظیمات لانچر را انتخب کنید و سپس از HOME SCREEN وارد قسمت برنامه های مخفی می شوید. روی گزینه برنامه مخفی ضربه می زنید و برنامه هایی را که می خواهید مخفی کنید انتخاب می کنید. در ادامه روی گزینه DONE که در قسمت بالا سمت راست وجود دارد ضربه می زنید.

نتیجه گیری

با یاد گرفتن روش هایی که در بالا به انها اشاره کردیم دیگر متوجه شدید که چگونه می توانید به راحتی برنامه های خود را مخفی کنید و امنیت برنامه های گوشی خود را بالا ببرید. تمامی روش هایی که عنوان شده است امتحان شده اند و درستی انها تایید شده است با مخفی کردن برنامه ها در گوشی های اندروید می توانید از آنها محافظت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =