انواع ورتو سیگنچر اس مشکی

انواع ورتو سیگنچر اس مشکی

در  این مقاله از سفیران تل، به معرفی و بررسی انواع ورتو سیگنچر اس مشکی می پردازیم. ابتدا بهتر است در مورد گوشی ورتو سیگنچر اس بدانید که این مدل، از امکانات بیشتری برخوردار است. این گوشی طراحی ظریفی دارد و از بدنه ی فلزی با کیفیتی ساخته شده است. این گوشی خدمات خاص از جمله خدمات شخصی و امکانات اختصاصی در ارتباط با سلامتی، سفر و سبک زندگی را دارد. دوربین بعضی از مدل های سری اس نیز، از قابلیت عکس حرفه ای برخوردار است.

در ادامه انواع ورتو سیگنچر اس مشکی را بررسی می کنیم.

گوشی ورتو سیگنچر اس مشکی مدل سرامیکی 

این گوشی یک انتخاب لوکس برای افرادی است که به داشتن یک گوشی بسیار خاص و ظاهری منحصر به فرد علاقه مند هستند. این گوشی، یکی از نسخه های ویژه از محصولات ورتو سیگنچر اس به شمار می رود که دارای پوشش خارق العاده ی سرامیکی می باشد که به این گوشی ظاهری بسیار ظریف و زیبا بخشیده است و علاوه بر زیبایی، مقاومت بالایی نیز دارد. علاوه براین ، از صفحه نمایش بسیار باکیفیت، پردازنده قوی، باتری با ظرفیت قوی و دوربین بسیار باکیفیت برخوردار است.

سیستم عامل گوشی ورتو

گوشی ورتو سیگنچر اس مشکی مدل پاریس استینلس 

این مدل، که یکی از بهترین و شیک ترین مدل های گوشی ورتو است،  با طراحی لوکس و منحصر به فردی وارد بازار شد که تشکیل شده از بدنه ی استیل بسیار مقاوم و باکیفیت است که رنگ مشکی استیل آن ظاهر جذابی به این گوشی بخشیده است که توجه افراد را به خود جلب خواهد کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل، چهار باند بودن آن است که باعث می شود صدا را با کیفیت بسیار بالایی دریافت کنید. توجه داشته باشید که این گوشی دارای سیستم عامل اندروید است. صفحه نمایش لمسی با کیفیت بسیار بالا را داراست. دوربین عکاسی با کیفیتی دارد و دارای امنیت بالایی نیز، می باشد.

گوشی ورتو سیگنچر اس مشکی مدل چرم ساده مشکی  

این گوشی، از طراحی بسیار زیبا با مواد با کیفیت برخوردار است که چرم مشکی به آن جلوه ای بسیارخاص بخشیده است. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی است. سیستم عامل اندروید با قابلیت های بالایی را داراست. این گوشی دارای پردازنده ی بسیار قوی است که به شما امکان اجرای برنامه های پیشرفته را می دهد. این گوشی با دوربین با کیفیت خود عکس های خوبی را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این ، دارای باتری بسیار قوی است و از شارژ سریع نیز، برخوردار است. این گوشی دارای گواهینامه های مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، سیستم صوتی پیشرفته و بلندگوهای باکیفیت است.

انواع ورتو سیگنچر اس مشکی

گوشی ورتو سیگنچر اس مشکی مدل سیلور 

این مدل در سال 2008 توسط شرکت ورتو عرضه شده است. در ساخت ای نگوشی، از فولاد بسیار قوی استفاده شده است که باعپ مقاومت بالای این گوشی شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش با کیفیت است. به علت وزن پایین آن، جزو گوشی های سبک به شمار می رود. این مدل، دارای حافظه 64 گیگابایت داخلی و 4 گیگابایت رم می باشد. علاوه بر این دارای بلندگوهای بسیار باکیفیت و همچنین باتری قوی ای است که شما می توانید حدود 5 ساعت با آن مکالمه داشته باشید.

گوشی لاکچری آیفون یا ورتو

گوشی ورتو سیگنچر اس مشکی مدل  بنتلی 

بنتلی به عنوان یک برند معروف خودرویی به همکاری با شرکت ورتو پرداخته است. این گوشی یکی از مدل های بسیار ارزشمند و باکیفیت شرکت ورتو می باشد. این گوشی پوشش مشکی دارد که لوگوی برند بنتلی پشت آن قرار گرفته و همین امر باعث منحصر به فرد بودن این مدل است. این مدل، با مواد باکیفیت و جزئیات دقیق، دارای ظاهری لوکس و متفاوت است. این گوشی دارای صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت و رزولوشن بالا است که تصاویر و ویدئوها را با کیفیت و وضوح بیشتر نمایش می دهد.دوربین با کیفیتی دارد که می توان با استفاده از آن، عکس ها و فیلم های با کیفیتی گرفت. این گوشی دارای باتری بسیار قوی است و همچنین، دارای مدیریت مصرف بهینه است که باعث شده گوشی به طور مداوم عمل کند و نیاز به شارژ مکرر را کاهش دهد.

انواع ورتو سیگنچر اس مشکی

گوشی ورتو سیگنچر اس مشکی مدل دراگون دیاموند 

این گوشی که در سال 2008 به بازار عرضه شده است، با طراحی شیک و مدرن، به دلیل رنگ مشکی خود، بسیار جلوه ی خاص و زیبایی دارد. این گوشی از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون بهره می برد و همین باعث شده که برنامه ها و بازی های سنگین را با سرعت و پایداری بالا اجرا نماید. این گوشی قابلیت ذخیره ی 2000 مخاطب را دارد. همچنین باتری قوی ای دار دکه باعث می شود شما بدون هیچ نگرانی از خاموش شدن گوشی، از امکانات ان استفاده کنید. توجه کنید که این گوشی دوربین ندارد.

مقایسه گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5

گوشی ورتو سیگنچر اس مدل مشکی سیلور ساده 

این گوشی دارای روکش چرم و به رنگ مشکی است. این گوشی دوربین ندارد اما از امکانات دیگر همچون اس ام اس ، ام ام اس و ایمیل برخوردار است. علاوه بر این ، دارای بلوتوث، میکرو سی پی یو و سی پی یو است. این گوشی با چندین زبان کار میکند و می تواند 2000 مخاطب را ذخیره نماید.

گوشی ورتو سیگنچر اس مدل چرم کروکدیل مشکی و سیلور 

یکی از جذاب ترین و لوکس ترین مدل های گوشی ورتو می باشد که استفاده از پوست کروکدیل در آن باعث ایجاد ظاهری جذاب و منحصر به فرد شده است. این گوشی دارای وزن سبک است. از امکانات دیگر از جمله باتری قوی، باند و… نیز برخوردار است. علاوه بر این دارای 64 گیگابایت حافظه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =