بدترین گوشی ها که تا کنون ساخته شده کدامند؟

بدترین گوشی ها

بدترین گوشی ها که تا کنون ساخته شده کدامند؟ این سوالیست که امروز در این مقاله به ان پاسخ خواهیم داد . برای آگاهی بیشتر درباره بدترین گوشی ها شده با ما  در سفیران تل همراه باشید.یکی از گوشی‌هایی که در گذشته به عنوان یکی از بدترین گوشی ها شناخته شده:

 از بدترین آن ها “Nokia N-Gage” است. این گوشی در سال 2003 توسط شرکت نوکیا معرفی شد و تلاش داشت تا تلفن همراه و کنسول بازی را ترکیب کند. با این حال، طراحی غیرعادی و محدودیت‌های موجود در این گوشی باعث شد که به عنوان یکی از بدترین محصولات نوکیا شناخته گردد. مثلاً برای تعویض بازی‌ها باید باتری گوشی را خارج نمایید، صدا و میکروفون در جای ناصحیح قرار داشته و عملیات تلفنی نامطلوبی را ایجاد می‌کرد.

به هر حال، لازم به ذکر است که با پیشرفت تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند بهبود‌های بسیاری را تجربه نموده‌اند.

بلک بری STORM  (سال 2008)

بلک‌بری Storm یا همچنین شناخته شده به عنوان بلک‌بری Storm 9530، یکی از بدترین گوشی ها که تا حالا ساخته شده در سال 2008 توسط شرکت بلک‌بری معرفی گشت. این گوشی تلاش بود تا با صفحه لمسی خود، رقابتی برای آیفون ارائه دهد. با این حال، متأسفانه بلک‌بری Storm در ابتدا با مشکلات و نقص‌های بسیاری مواجه شد که تجربه کاربری را نامطلوب کرد.

مشکلاتی که در بلک‌بری Storm مشاهده شد عبارت بودند از:

  • کیفیت صفحه لمسی: صفحه لمسی در بلک‌بری Storm از نوع لمسی مقاومتی بود که عملکرد آن نسبت به صفحه لمسی خازنی آیفون ناپایدارتر بود. عدم حساسیت صفحه لمسی و نامطلوب بودن واکنش آن به لمس از جمله مشکلات اصلی بود.
  • عملکرد نرم‌افزاری: سیستم عامل بلک‌بری Storm بر اساس BlackBerry OS بوده و متأسفانه در آغاز عملکرد نرم‌افزاری آن ناپایدار بود. باگ‌ها، کندی سیستم و عدم انطباق با تجربه کاربری مطلوب، از مشکلات اصلی بودند.
  • به عنوان یکی از بدترین تجارب کاربری گوشی‌های بلک‌بری، بلک‌بری Storm به دلیل مشکلات فنی و نرم‌افزاری که داشت، شناخته شد. بلک‌بری در نسخه‌های بعدی خود تلاش کرد مشکلات را حل کند، اما Storm 9530 معمولاً به عنوان یکی از بدترین گوشی‌های بلک‌بری شناخته می‌شود.
مقایسه ورتو گلد و ورتو سیگنچر

بدترین گوشی ها

موتورولا ROKR E1 (سال 2005)

گوشی موتورولا ROKR E1، که در سال 2005 معرفی شد، یکی دیگر از گوشی‌هایی است که به عنوان یکی از بدترین گوشی های ساخته شده توسط موتورولا شناخته می‌شود. این گوشی در واقع یک تلاش بود تا به عنوان تلفن همراه و پخش‌کننده موسیقی قابل استفاده باشد. با این حال، متأسفانه ROKR E1 با مشکلات و محدودیت‌هایی روبرو شد که تجربه کاربری را تحت الشعاع قرار داد.

مشکلاتی که در ROKR E1 مشاهده شد عبارت بودند از:

  • محدودیت تعداد آهنگ‌ها: ROKR E1 قابلیت پخش آهنگ‌ها را داشت اما محدودیتی بود که تعداد آهنگ‌هایی که می‌توان در دستگاه ذخیره کرد را به 100 ترانه محدود می شد. این برای یک پخش‌کننده موسیقی اندک بوده و کاربران مجبور بودند آهنگ‌های خود را مدیریت کنند.
  • کیفیت صدا: کیفیت صدای خروجی در ROKR E1 معمولاً نامناسب بوده و به نظر کاربران کمترین کیفیت صدا را ارائه می‌کرد. این مسئله باعث نارضایتی کاربران شد.

بنابراین، به دلیل محدودیت‌ها و مشکلاتی که در موتورولا ROKR E1 وجود داشت، این گوشی به عنوان یکی از بدترین گوشی‌های ساخته شده توسط موتورولا شناخته می‌گردد.

سامسونگ  GALAXY NOTE 7 (سال 2016)

گوشی Samsung Galaxy Note 7، که در سال 2016 عرضه گشت، مشهور به عنوان یکی از بدترین گوشی‌های ساخته شده توسط Samsung است. این گوشی به دلیل مشکلات جدی در باتری و ایجاد خطر انفجار و آتش سوزی، باعث بازخوانی گسترده و خسارات مالی قابل توجهی برای سامسونگ شد.

مشکلاتی که در Galaxy Note 7 مشاهده گشت عبارت بودند از:

  • مشکل باتری: Galaxy Note 7 با مشکلی جدی در باتری روبرو بود. باتری در برخی از واحدها به طور ناگهانی بیش از حد گرم می‌شد و احتمال انفجار و آتش سوزی وجود داشت. گزارش‌های بسیاری از موارد آتش سوزی گوشی در سراسر جهان منتشر شد.
  • بازخوانی گسترده: به دلیل خطر جدی انفجار و آتش سوزی، سامسونگ مجبور شد تقریباً تمام Galaxy Note 7 را بازخوانی کند. این بازخوانی گسترده و مشکلات مربوطه منجر به خسارات مالی و تحلیلی بزرگ برای سامسونگ شد و باعث از دست دادن اعتماد مشتریان در این محصول گشت.
  • به علت مشکلات جدی در باتری و خطر انفجار و آتش سوزی، Samsung Galaxy Note 7 به عنوان یکی از بدترین گوشی‌های ساخته شده توسط Samsung شناخته می‌شود. سامسونگ پس از این واقعه تلاش کرد از طریق بازبینی فرآیند طراحی و کنترل کیفیت، بهبوداتی را در محصولات خود اعمال نماید و در نسخه‌های بعدی Galaxy Note، به عملکرد و ایمنی بهتری دست یابد.
ورتو گوشی لاکچری ۲۰۲۴

بدترین گوشی ها

لیست بدترین گوشی های هوشمند

 برخی از گوشی‌های هوشمندی که در گذشته به عنوان مثال‌هایی از بدترین گوشی‌ها شناخته می‌شوند، عبارتند از:

  • HTC ChaCha: این گوشی در سال 2011 با یک کیبورد QWERTY فیزیکی و دکمه Facebook خاص معرفی شد. اما ابعاد غیرعادی، عمر باتری ضعیف، سخت‌افزار قدیمی و عدم موفقیت در بازار باعث شد تا به عنوان یکی از بدترین گوشی‌های HTC شناخته گردد.
  • Amazon Fire Phone: این گوشی توسط آمازون در سال 2014 معرفی شد، اما متأسفانه با وجود قدرتمند بودن و ویژگی‌های خاص مانند تصویر بهینه شده و تکنولوژی Dynamic Perspective، بازارپرستی محدود به سرویس‌های آمازون و عدم پشتیبانی از خدمات گوگل، کمبود برنامه‌ها و نرم‌افزارها و قیمت بالای آن، باعث گشت تا به عنوان یکی از بدترین گوشی‌های عرضه شده توسط آمازون شناخته گردد.
  • BlackBerry Storm 9530: در سال 2008، BlackBerry Storm 9530 با صفحه لمسی غیرعادی و مشکلات عملکردی مانند عملکرد نرم‌افزاری نامطلوب، صدا و میکروفون ضعیف و طراحی ناکارآمد معرفی شد. این گوشی به عنوان یکی از بدترین گوشی‌های BlackBerry شناخته می‌گردد
  • LG G5: در سال 2016، LG G5 معرفی شد با طراحی قابل تعویض باتری و قطعات الکترونیکی. با این حال، این گوشی به دلیل مشکلاتی مانند کیفیت ساخت نامناسب، عمر باتری ضعیف و نرم‌افزار نامناسب، از جمله نقاط ضعف خود برخوردار بود که منجر به عدم موفقیت آن در بازار شد.
  • Sony Xperia Play: این گوشی در سال 2011 عرضه گشت و با قابلیت پخش بازی‌های PSP، به عنوان یک تلفن همراه و کنسول بازی ترکیبی معرفی شد. با این حال، نرم‌افزار نامناسب، طراحی ضخیم و سنگین و کیفیت ساخت نامطلوب باعث گشت تا به عنوان یکی از بدترین گوشی‌های سونی شناخته شود.
تاریخچه تصویری گوشی آیفون؛ از اولین نسخه تا 15 پرومکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =