متاورتو با قیمت نجومی در ایران

سازنده گوشی‌های هوشمند Vertu جدیدترین دستگاه خود به نام Metavertu را معرفی کرد که یک «تلفن Web3» است که می‌تواند گره بلاک چین خود را اجرا کند و عکس‌ها و ویدیوها را با یک کلیک به NFT تبدیل کند. متاورتو با قیمت نجومی در ایران و خاورمیانه به فروش می‌رسد. خود دستگاه به وضوح در سطح بالایی از بازار هدف قرار گرفته است. همه مدل ها دارای قاب سرامیکی و صفحه نمایش شیشه ای یاقوت کبود امضای Vertu با پردازنده Qualcomm SnapDragon 8 Gen 1 CPU هستند. صفحه نمایش 6.67 اینچی 2400×1080 AMOLED، مجموعه دوربین با سه لنز و باتری 4600 میلی آمپر ساعتی لیست مشخصات استاندارد را تکمیل می کند.

بررسی متاورتو با قیمت نجومی

متاورتو با قیمت نجومی

مدل پایه با فیبر کربن، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 3600 دلار عرضه می شود. مدل رده بالا به نوبه خود دارای 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی است و با “پوست تمساح هیمالیا”، طلای 18 عیار و الماس پوشیده شده است. و قیمت؟ رقم شگفت انگیز 41000 دلار.با این حال، اگر یک میلیون دلار برای Bored Ape Yacht Club NFT خرج کرده باشید، این نسبتاً کم است.

احتمالا Vertu روی این شرط بندی کرده است. این سازنده گوشی‌های هوشمند قبلاً گوشی‌های هوشمندی با مشخصات سطح متوسط ​​و روکش‌های بسیار گران قیمت را به مصرف‌کنندگان لوکس می‌فروخت (در سال 2017، در حالی که این کار را انجام می‌داد، اعلام ورشکستگی کرد و پیش از عرضه مجدد در سال 2018، چندین مالک را پشت سر گذاشت).

این روزها، جت ست به دنیای هیجان انگیز Web3، NFT و متاورس نقل مکان کرده است، با ظهور یک ارز دیجیتال ثروتمند جدید که کریپتوپانک ها و NFT های آزوکی، Burberry و Louis Vuitton جدید هستند.

بهترین گوشی های آیفون از 13 تا 50 میلیون

گری چان، مدیر عامل Vertu، در مراسم معرفی این گوشی در لندن گفت، اما مشکل وب 3 این است که پیچیدگی آن برای کاربران جدید غیرفعال است. او گفت: «ما می‌خواهیم گوشی‌های هوشمند را دوباره اختراع کنیم تا Web3 را ساده‌تر کنیم.

از این نظر، Metavertu می‌تواند بین حالت Web2 – سیستم عامل استاندارد اندروید که در اکثر گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود – و حالت Web3جابجا شود. کاربران می توانند با چند کلیک یک کیف پول با کلیدهای خصوصی محافظت شده توسط محیط اجرای مورد اعتماد گوشی (TEE) ایجاد کنند و از طریق یک رابط کاربری دوستانه و به سبک اندروید به مجموعه ای از برنامه های غیرمتمرکز (dapps) دسترسی داشته باشند.

به گفته سخنگوی Vertu، یکی از این برنامه‌ها VOS است که به تلفن اجازه می‌دهد تا به عنوان یک اعتبارسنجی، گره نوری و کلاینت نور در بلاک چین اتریوم استفاده شود. برنامه دیگری، Vshot، به کاربر این امکان را می دهد که با یک کلیک از یک عکس یا ویدیو، NFT را برش دهد.

به گفته چان، این تلفن همچنین شامل Vtalk است، یک برنامه پیام‌رسانی فوری رمزگذاری‌شده سرتاسر که «ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز» از جمله DAO را یکپارچه می‌کند.

علاوه بر این، کاربران به 10 ترابایت فضای ذخیره سازی توزیع شده در IPFS و همچنین سرویس 24 ساعته “دکمه قرمز” دربان Vertu دسترسی دارند. حتی آن سرویس به روز شده است تا دنیای Web3 را منعکس کند. چان گفت: “ما یک تیم سرمایه گذاری ویژه NFT داریم تا به کاربران خود کمک کنیم تا سریعتر NFT ها را درک کنند.”

Metavertu از 3 نوامبر از طریق وب سایت Vertu و همچنین در فروشگاه های فیزیکی آن، از جمله مکان جدیدی در خیابان باند لندن که در پایان سال افتتاح می شود، به فروش می رسد.

ورتو سیگنچر تاچ 2015

ویژگی های  متاورتو با قیمت نجومی

متاورتو با قیمت نجومی

VERTU بیش از دو دهه پیش به عنوان یک برند فرعی از نوکیا، سازنده افسانه ای متولد شد. از زمان تأسیس، خود را وقف عرضه تلفن های لوکس با مواد عجیب و غریب کرده است. مدتی است که این شرکت به طور مستقل فعالیت می کند، اما همین رویکرد را حفظ کرده است. اکنون، آنها یک تلفن هوشمند تحت وب با برخی از ویژگی های شگفت انگیز راه اندازی کرده اند: VERTU METAVERTU

نسل جدید تلفن های همراه METAVERTU به عنوان اولین دستگاه های Web3 معرفی می شوند. بدون شک دو ویژگی وجود دارد که در صنعت بسیار برجسته است. اینها تا 18 گیگابایت رم و تا 10 ترابایت فضای ذخیره سازی دارند. علاوه بر این، شما می توانید به راحتی با استفاده از دوربین خود NFT ایجاد کنید.

مشخصات و ویژگی های  متاورتو با قیمت نجومی

متاورتو با قیمت نجومی

METAVERTU دارای یک پنل AMOLED 6.67 اینچی Full HD+ با نرخ تازه سازی 144 هرتز است. در داخل، از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC (نه “Plus”) استفاده می کند.

برای حالت استاندارد، حافظه داخلی 1 ترابایت است. اما، هنگامی که METAVERTU به عنوان یک تلفن همراه Web3 استفاده می شود، دارای فضای ذخیره سازی توزیع شده 10 ترابایت است. مقرون به صرفه ترین نسخه دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی جدید VERTU دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 با نام دوربین انسانی با OIS، سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی (همچنین با OIS) است. ظرفیت باتری 4600 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 55 وات و شارژ سریع بی سیم 15 واتی است.

برای بخش Web3، METAVERTU دارای نرم افزار و سخت افزار اختصاصی برای تجربه کاربری ایمن است. یک سوئیچ تک لمسی وجود دارد که امکان جابجایی فوری بین حالت های Web 2.0 و Web 3.0 سیستم عامل را فراهم می کند. در حالت Web 3.0، دوربین شما یک سیستم حق چاپ را ادغام می کند که به شما امکان می دهد مجموعه های دیجیتالی NFT ها را تولید کنید.

ورتو کانستلیشن

این تلفن هوشمند همچنین چندین برنامه و خدمات Web3 را ادغام می کند که آن را آماده می کند تا از هر «متاورس» استفاده کند. به عنوان مثال، «Value» crypto-wallrt، «Vtalk» سرویس پیام‌رسانی فوری رمزگذاری‌شده سرتاسر و موارد دیگر. به همین ترتیب، عضویت V PASS شامل خدماتی مانند رزرو هتل، خرید هدیه و سایر خدمات VIP است.

به عنوان یک تلفن هوشمند وب 3.0، دارای ویژگی های امنیتی بالایی است. METAVERTU دارای یک تراشه A5 با فناوری SE+TEE است. این سنسورهای ضد نفوذ و سایر ویژگی های امنیتی را به صورت آفلاین و آنلاین با موسسات مالی بین المللی بزرگ ارائه می دهد.

متاورتو با قیمت نجومی

METAVERTU قرار است در 3 نوامبر راه اندازی شود. این خودرو در 6 نوع عرضه خواهد شد که مدل پایه آن (فیبر کربن) حدود 3600 دلار قیمت دارد. از طرفی گران ترین مدل (چرم تمساح) حدود 41500 دلار قیمت دارد. METAVERTU به طور همزمان در سراسر جهان از طریق وب سایت این شرکت در دسترس خواهد بود.

سخن پایانی

‏متاورتو یک گوشی هوشمند جدید “Web3” است که می تواند تا بیش از 41000 دلار خرید و فروش می شود.برند لوکس گوشی های هوشمند Vertu،Web3 را با گوشی جدید Metavertu پذیرفته است. تعدادی از ویژگی‌های معمولی یک پرچم‌دار، مانند دستگاهی با اسنپدراگون 8 نسل 1 و صفحه‌نمایش بزرگ AMOLED FHD+ را دارد، اما هدف آن تقویت آن‌ها با ویژگی‌هایی مانند «تراشه امن» برای فعالیت‌های بلاک‌چین کاربر است. ناگفته نماند که در مورد مجموعه ای از روکش های ممتاز از جمله پنل پشتی پوست تمساح که قیمت متاورتو را پنج رقمی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =